طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت نوپرداز بصورت تخصصي در زمينه طراحي وب سايت، طراحي فروشگاه اينترنتي، سئو، طراحي سايت هاي اختصاصي فعاليت مي نمايد. مفتخريم كه بهترين كيفيت و خدمات خود را ارائه دهيم.
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 302
پيوندهای روزانه
چت باکس

اطلاعات تماس كامل در فروشگاه اينترنتي:

اطلاعات تماس از جمله آدرس پستي، شماره تلفن، فكس، آدرس ايميل و از همه مهم تر شماره تلفن بايد روي صفحه اول سايت در معرض ديد كاربر قرار گيرد.

نقشه گوگل براي فروشگاه هايي كه كاربر به آن مراجعه مي كند براي دسترسي راحت تر كاربر مهم تلقي مي شود.

اطلاعات تماس خود را در صفحه يا قسمتي جداگانه مانند صفحه تماس با ما به صورت كامل ذكر كنيد. درج اطلاعات تماس كامل اطمينان بيشتري به كاربر مي دهد.

اطلاعات تماس كامل در فروشگاه اينترنتي

 

نماد اعتماد الكترونيك در فروشگاه اينترنتي:

حتما جهت اخذ نماد اعتماد الكترونيك از وزارت صنعت و معدن به نشاني اينترنتي به صورت حقيقي يا حقوقي اقدام نماييد. نماد اعتماد الكترونيك داراي مدت اعتبار به كاربر اطمينان بيشتري جهت خريد از وب سايت شما مي دهد.

نماد اعتماد الكترونيك در فروشگاه اينترنتي

 

درج صحيح محصولات در فروشگاه اينترنتي:

در قسمت توضيح خلاصه محصول، اطلاعات جامع و كوتاهي در مورد محصول وارد نماييد. اطلاعاتي كه براي كاربر مهم تلقي شود. مانند رنگ، جنس، اندازه و ...

در قسمت توضيح كامل محصول، اطلاعات اجمالي در مورد تمامي نكات مربوط به كالا را وارد نماييد. به گونه اي كه جاي هيچ ابهامي براي كاربر باقي نماند. تمامي اطلاعات مربوط به سازنده، مدل، اصل بودن يا نبودن كالا، رنگ هاي موجود، قيمت قبل از تخفيف، قيمت بعد از تخفيف، تعداد موجودي و ... بايد در اين قسمت وارد گردد.

عكس ها و ويدئوهايي از كالا كه تمامي جوانب آن را نمايش دهد با كيفيتي خوب و مناسب جهت بارگذاري در وب در پايين هر قسمت از كالا در سايت قرار دهيد.

گارانتي اصالت و سلامت فيزيكي كالا نيز در اين قسمت بايد قيد گردد.

 

خدمات پس از فروش كالا در فروشگاه اينترنتي:

خدمات پس از فروش ارائه خدمات، پشتيباني و قطعات يدكي بعد از انجام يك فروش اوليه است. اين خدمات در ارائه ماشين آلات پيچيده مانند وسايل نقليه موتوري اغلب به تعمير و نگهداري منظم را شامل مي شود. مدت زمان ارائه اين خدمات، شرايط و شماره تلفن دفتر مركزي بايد در سايت قيد گردد.

خدمات پس از فروش كالا در فروشگاه اينترنتي

ضمانت اصل بودن كالا در فروشگاه اينترنتي:

كالايي كه در فروشگاه اينترنتي قرار مي دهيد بايد داراي ضمانت اصل بودن باشد. برچسب و هولوگرام بدون دخل و تصرف گوياي اين اصل بودن است. برند كالا از اهميت بالايي برخوردار است. كالا بايد از واردكننده يا توليد كننده معتبر تهيه شده باشد.

 

گارانتي كالا در فروشگاه اينترنتي:

تمامي كالاها بايد توسط نمايندگان رسمي آن برند در ايران گارانتي شوند و شما بايد در سايت خود نام شركت گارانتي كننده را ذكر كنيد. گارانتي معتبر به شركت هايي اختصاص دارد كه از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد كنندگان قانوني در كشور فعاليت مي كنند و اسامي آنها در سايت اين وزارتخانه ذكر شده است.

 

راهنماي خريد از فروشگاه اينترنتي:

امكانات جستجو و انتخاب كالا، اضافه كردن به سبد خريد، پرداخت و نهايي كردن خريد بايد به صورت كامل براي كاربر توضيح داده شود. حتي الامكان اگر مقدور است يك ويدئوي آموزشي از مراحل خريد در سايت قرار دهيد.

 

روش هاي پرداخت در فروشگاه اينترنتي:

انواع روش هاي پرداخت ممكن اعم از كارت به كارت، واريز به حساب، پرداخت آنلاين، پرداخت در محل و ... را براي فروشگاه اينترنتي خود در نظر بگيريد.

روش هاي پرداخت در فروشگاه اينترنتي

 

راهنماي مرجوعي كالا در فروشگاه اينترنتي:

از آنجاييكه آسودگي خاطر و رضايت مشتري در اولويت قرار دارد، بايد سعي بر اين باشد كه هر سفارش بدون هيچ گونه ايرادي تحويل مشتري گردد اما در مواقعي كاربر قصد مرجوع كردن كالا را دارد. شرايط بازگرداندن كالا در صورت خرابي، زدگي و ... را به صورت كامل در فروشگاه اينترنتي خود ذكر كنيد.

 

توضيح روش ارسال كالا در فروشگاه اينترنتي:

رويه هاي تحويل ارسال كالا اعم از تحويل حضوري، پست پيشتاز، پست سفارشي، پيك موتوري، باربري و ... را به صورت كامل براي كاربر توضيح دهيد.

منبع: سايت نگين گستر


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۲۱:۰۱ ] [ emami ]

براي اينكه بتوانيد ترافيك سايت خود را افزايش داده و كسب كار خود را رونق بخشيد بايد اين نكات را در طراحي وب سايت خود رعايت كنيد. پس به نكات زير دقت كرده و قبل از صرف هزينه براي رفع مشكلات بعد از طراحي سايت، آن ها را در فرآيند طراحي وب سايت خود پياده كنيد تا هم در زمان و هم در وقت صرفه جويي كرده باشيد.

قوانين طراحي سايت

گرافيك
١) در اين مورد بايد بگوييم كه "كوچك فكر كنيد" يعني حدود ١۰ تا ١٢ كيلو بايت براي هر تصوير. سعي كنيد در طراحي وب سايت خود از تصاوير كم حجم و كوچك استفاده كنيد تا سرعت لود شدن صفحه پايين نيايد. تصاوير بزرگ، يكي از اصلي ترين دلايل پايين آمدن سرعت لود شدن صفحه است. سرعت پايين لود شدن صفحه، يعني هدر دادن زمان بازديدكننده، كه مسلماً هر بازديدكننده اي مي خواهد در كوتاه ترين زمان ممكن به آن چه نياز دارد دست پيدا كند. پس نتيجه آن ترك وب سايت شما توسط بازديد كننده خواهد بود.

٢) هميشه از گرافيك هايي استفاده كنيد كه با محتواي شما تناسب و هماهنگي داشته باشد. از تصاوير و گرافيك هايي استفاده كنيد كه به متون، محتوا، مطالب و زمينه كاري شما مرتبط باشد. تصاوير و گرافيك هاي طراحي شده، از عناصري هستند كه طراحي سايت شما را تشكيل مي دهند و مي توانند محتواي شما را به خوبي شرح داده و به نمايش در بياورند، كه اين به تفهيم و درك بهتر محتوا و مطالب داخل سايت، بسيار كمك مي كند.

٣) از تصاوير متحرك، چشمك زن و متغير استفاده نكنيد. و يا تا حد امكان از آنها بسيار كم استفاده كنيد. مطالعات متعددي كه در سال هاي اخير انجام شده، نشان مي دهد كه تصاوير چشمك زن در طراحي وب سايت براي بازديدكنندگان آزار دهنده و مزاحم هستند. در حقيقت طبق مطالعاتي كه رو يك گروه از مرورگرها انجام شد، مشاهده شد كه بسياري از آنها براي اين كه بتوانند بقيه مطالب و محتواي داخل سايت را بخوانند، به طور خودكار و فيزيكي از نشان دادن و يا حتي باز كردن اين تصاوير موجود در طراحي سايت، صرف نظر مي كنند.
فونت
۴) در طراحي وب سايت خود براي هدينگ ها از فونت Serif و براي متون داخل سايت از Sans-Serif استفاده كنيد. فونت هاي Sans-Serif براي مطالعه متون در صفحات اينترنت بسيار راحت تر از فونت هاي ديگر هستند.

۵) اندازه فونت ها را محدود كنيد. يكي از بهترين راه ها براي اين كه نشان دهيد كه طراحي سايت شما بسيار ابتدايي انجام شده، آن است كه اندازه فونت هاي متون داخل سايت را مكرراً عوض كنيد. البته اين غير ممكن نيست، شما مي توانيد از هزاران اندازه فونت استفاده كنيد. اما استفاده از ٢ و يا حداكثر ٣ سايز مختلف فونت و محدود كردن اندازه متون سايت به آن سايز ها، خواندن مطالب سايت را آسوده تر و طراحي وب سايت شما را حرفه اي تر نشان مي دهد.
تبليغات
۶) بر روي تبليغات داخل سايت و تعداد آن ها كنترل داشته باشيد. بازديدكنندگان شما براي ديدن تبليغات به سايت شما نمي آيند. آن ها براي محتواي سايت شما مي آيند. اگر تبليغات داخل سايت سرتاسر محتوا را بپوشاند، بازديدكنندگان بدون تلف كردن وقت، از سايت شما خارج مي شوند. البته بسيار مهم است كه از وب سايت خود كسب درآمد كنيد، اما اگر تبليغات بيش از حد سايت شما، بازديدكنندگان را از آن دور كند، شما پول خود را نيز از دست خواهيد داد.

٧) همان گونه كه با تصاوير داخل سايت برخورد مي كنيد، با تبليغات برخورد كنيد.

تمامي تبليغات داخل سايت را كوچك، بدون چشمك زدن و يا تحرك قرار دهيد و تبليغاتي را در سايت قرار دهيد كه با محتواي شما مرتبط باشد. اين كه مي توانيد در داخل سايت خود تبليغات كنيد، كاملاً واضح و روشن است. اما به اين معنا نيست كه حتماً بايد در طراحي وب سايت خود، تبليغ قرار دهيد. تنها در صورتي كه محتواي شما براي بازديدكنندگان و خوانندگان جذاب باشد و با چيزي كه آن ها مي خواهند ارتباط داشته باشد، آن گاه بر روي تبليغات كليك خواهند كرد.
خوانندگان را در نظر داشته باشيد
٨) صفحات وب سايت خود را در مرورگرهاي متفاوت امتحان كنيد. طراحي سايت كه فقط بر روي مدرن ترين مرورگر كار كرده و به نمايش در آيد، آزار دهنده خواهد بود. زيرا هر كسي نمي تواند وب سايت شما را مشاهده كند. و اين به شدت ترافيك سايت شما را كاهش مي دهد و بازديدكنندگان را دفع خواهد كرد. طراحي وب سايت خود را طوري انجام دهيد كه عموم مردم بتوانند آن را ببينند.

٩) محتوايي بنويسيد كه مردم و بازار هدف شما مي خواهد. مگر اين كه قصد بر اين داشته باشيد كه وب سايت را براي خودتان طراحي كنيد، اگر به اين گونه است، پس چرا آن را در اينترنت منتشر مي كنيد؟ از متناسب بودن محتواي سايت با نياز هاي خوانندگان و بازديدكنندگان، اطمينان حاصل كنيد. چيزي بنويسيد كه آن ها قصد خواندن آن را داشته باشند.

منبع: سايت rayan-it


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: قوانين طراحي سايت چيست،
موضوع:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۱۸:۰۰ ] [ emami ]

يكي از مزاياي استفاده از اينترنت اين است كه شما مي توانيد با استفاده از آن كسب و كار خود گسترش داده و دليل اين موضوع اين مي باشد كه شما مي توانيد با طراحي وب سايت كسب و كار خود را در معرض ديد افراد بسياري قرار بدهيد. بيشتر مردم نمي دانند از كجا بايد شروع كنند. طراحي وب سايتي زيبا با داشتن قابليت هاي مختلف مي تواند كمك بسيار زيادي به شما در راستاي موفقيت در كسب و كارتان نمايد. فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين از جمله ضروري ترين نياز هاي صاحبان كسب و كار ها محسوب مي شوند.

در اين كتاب الكترونيكي به آموزش طراحي سايت فروشگاهي پرداخته شده است كه مي تواند از بسياري از فعاليت هاي آنلاين نيز پشتيباني كند. بعد از خواندن اين كتاب شما اين توانايي را به دست خواهيد آورد كه بتوانيد با استفاده از wordpress يك وب سايت مناسب براي كسب و كار خود بسازيد. نرم افزار وردپرس به دليل استفاده از افزونه هاي قدرتمند مانند yoast در زمينه سئو و بهينه هاي وب سايت شما نيز تاثير به سزايي خواهد داشت و يكي از بهترين ابزار هاي سئو وب سايت به شمار مي رود.

دانلود كتاب 1: how-to-create-a-wordpress-store.pdf [890.61 KB] 

دانلود كتاب 2: getting-started-with-wordpress-ebook.pdf [1.57 MB] 

آموزش وردپرس 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۲۷:۰۲ ] [ emami ]

امروز مي‌خواهيم درباره اينكه اپليكيشن موبايل اختصاصي چيست و چگونه مي‌تواند به كسب‌و‌كار ما كمك كند، صحبت كنيم.

هركسب‌و‌كاري كه راه‌اندازي مي‌شود با هدف گسترش حوزه اطلاع رساني و ارتباط با مخاطبان و در نتيجه افزايش فروش، نياز به ابزارهايي دارد كه مطابق با سبك زندگي بازار هدف آن كسب‌و‌كار باشد و بنابراين بيشترين بازدهي را داشته باشد. در دوراني كه وبگردي در ميان مخاطبان شايع شد، طراحي وب‌سايت به عنوان بهترين ابزار بازاريابي مطرح شد. با گسترش دنياي موبايلي، كسب‌و‌كارها به سمت وب‌سايت‌هايي كه در موبايل به خوبي نمايش داده شوند (mobile friendly) رفته‌اند. اما اكنون با روي‌آوردن كاربران به اپليكيشن‌هاي موبايلي، كسب‌و‌كارها فعال بودن در موبايل اپليكيشن‌ها را پرسودترين و ضروري‌ترين ابزار بازاريابي مي‌دانند.‌‌ حال ببينيم موبايل اپليكيشن اختصاصي چيست و چرا فعال بودن در دنياي موبايل اپليكيشن‌هاي اختصاصي براي موفقيت يك كسب‌و‌كار ضروري است.

موبايل اپليكيشن اختصاصي چيست؟

موبايل‌هاي هوشمند مانند كامپيوترها داراي نرم افزارها و برنامه‌هاي كاربردي مختلفي هستند. در دنياي تلفن‌هاي همراه، موبايل اپليكيشن‌هاي اختصاصي يا به اختصار اَپ ها همان برنامه‌هاي كاربردي هستند كه براي كسب‌و‌كار خاصي و با هدف خاصي طراحي شده‌اند تا روي تلفن‌هاي هوشمند اجرا شوند و به طور مستقيم و ملموس خواسته‌هاي كاربران را اجرا كنند. اين برنامه‌ها از طريق سرويس‌هاي پخش مانند گوگل‌پلي، اپ‌استور و بازار قابل دريافت هستند. به طور مثال موبايل اپليكيشن اختصاصي وين‌وين يك اپليكيشن باشگاه مشتريان و پرداخت موبايلي است و كاربران با نصب اين اپليكيشن مي‌توانند فروشگاه‌هاي عضو وين‌وين را بيابند، از طرح‌هاي تشويقي و تخفيفات آنها مطلع شوند، با مراجعه به آن فروشگاه‌ها با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود خريد كنند و بن‌هاي تخفيف كه فروشنده براي آنها در‌نظر‌گرفته‌است را دريافت‌كنند.

موبايل اپليكيشن اختصاصي چه مزايايي براي كسب‌و‌كار شما دارد؟

    • افزايش آگاهي از برند:

وقتي كاربران از تلفن همراه خود استفاده مي‌كنند اپليكيشن‌هاي نصب‌ شده روي موبايل خود را مدام مي‌بينند، يا وقتي از اپليكيشن خاصي استفاده مي‌كنند آيتم‌هاي درون اپليكيشن همواره در معرض ديد آنهاست. مثلا به عكس زير نگاه كنيد. اگر كاربر در اپليكيشن وين‌وين به دنبال رستوران خاصي باشد، رستوران‌هاي ديگر را نيز ناخواسته مي‌بيند و نام آنها در ذهنش حك مي‌شود.

نتايج جستجو در وين وين
    • افزايش بازديد وب‌سايت

بسياري از كاربران با مشاهده نام شما در اپليكيشن، به منظور افزايش اطلاعات، روي لينك‌هاي داخلي نرم‌افزار كليك مي‌كنند و وارد وب‌سايت يا شبكه‌هاي اجتماعي شما مي‌شوند. در نتيجه تعداد زيادي از مراجعات شما از طريق اپليكيشن صورت مي‌گيرد.

    • به ‌روز‌ بودن و متمايز بودن از رقبا

با فعال‌ بودن در يك موبايل اپلكيشن اختصاصي به كاربر نشان مي‌دهيد كه كسب‌و‌كار شما مدرن است و همگام با روندهاي روز دنيا پيش مي‌رود. و از آنجا كه كسب‌‌و‌كارهاي كوچك كمتر به سمت موبايل اپليكيشن‌هاي اختصاصي مي‌روند، شما از رقبايتان به راحتي پيشي خواهيد گرفت.

    • دسترسي‌پذيري سريع

براي دسترسي به موبايل اپليكيشن، كافيست كاربر گوشي خود را بردارد و اپليكيشن را باز كند. در‌حالي‌كه براي دسترسي به سايت يا هر ابزار ديگري اين فرايند طولاني‌تر است و ممكن است همواره در دسترس نباشد. كاربران از اينكه به راحتي بتوانند به خدمات مورد علاقه‌شان دسترسي داشته باشند به خوبي استقبال مي‌كنند.

پرداخت با كد دو بعدي وين وين

 

  • ارتباط دوسويه و مداوم با كاربرانپ

منبع: سايت paywinwin


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۳۱:۵۳ ] [ emami ]

اسنپ با محبوبيتي كه دارد اكنون شهرهاي بيشتري را مورد پشتيباني قرار داده است، از شمال كشور بخش‌هاي مركزي مازندران و همچنين شهر رشتاز گيلان را و در روزهاي اخير به شهرهاي بندرعباس و قزوين رسيد، اسنپ اكنون در 14 شهر پوشش داده مي‌شود.

اسنپ اولين اپليكيشن سفارش دهي تاكسي در ايران است و با راهكاري سريع و ساده توانسته بيش از 1 ميليون سفر روزانه را در شهر تهران پاسخ گويد. اكنون اسنپ در شهرهاي تهران، كرج، قم، اصفهان، شيراز، اهواز، مشهد، تبريز، ساري، قائم‌شهر، بابل، رشت، قزوين و بندرعباس فعال است و به زودي خدمات اين سامانه به ساير شهرهاي كشور عزيزمان مي‌رسد.

ويژگي‌هاي اسنپ:

  • هزينه كمتر؛ برآورد هزينه پيش از انجام سفر

  • صرفه جويي در زمان

  • حق انتخاب در نحوه پرداخت هزينه سفر (آنلاين يا نقدي)

  • امكان انتخاب مدت زمان توقف در مسير

  • امكانات تشويقي مانند تخفيف‌

  • پشتيباني ۲۴ساعته

  • دسترسي سريع از طريق گوشي و كامپيوتر

  • امكان ذخيره آدرس‌هاي منتخب در اپليكيشن

  • امنيت؛ راننده‌هاي اسنپ طي چند مرحله گزينش مي‌شوند

  • امكان انجام بي‌نهايت سفر رايگان، با معرفي اسنپ به دوستان

اگر تا امروز اسنپ را دريافت نكرده‌ايد مي‌توانيد با مراجعه به اين صفحه و دانلود اسنپ اولين سفر خود را با 8000 تومان اعتبار رايگان انجام دهيد و از زندگي هوشمند لذت ببريد.

توجه داشته باشيد كه عمليات نصب پس از زدن بر روي لينك بالا و لمس Install آغاز خواهد شد.

پس از نصب اگر بر روي اپ بزنيد با پيام زير روبرو مي‌شويد

 وارد تنظيمات Setting در iOS شويد و ابتدا گزينه General و سپس گزينه Profile & Device Managmenرا انتخاب كنيد.

پس از وارد شدن به اين قسمت گزينه Desert Internet ServicesFZE را انتخاب كنيد.

در مرحله بعد گزينه Trust را انتخاب كنيد.

پس از انجام مراحل بالا اپليكيشن اسنپ را دوباره اجرا و مانند گذشته از آن استفاده كنيد.

منبع: سايت طرح و نگار


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۴۲:۴۵ ] [ emami ]

امروزه افراد زيادي هستند كه جهت پيدا كردن مطالب پزشكي تازه و به روز دنيا به دنبال آن ها در سايت هاي پزشكي جستجو مي كنند. طراحي سايت پزشكي با قابليت هاي مختلف مي تواند به پزشكان براي انتشار مطالب پزشكي و آگاه نمودن جامعه از بيماري هاي مختلف كمك نمايد. با گسترش وب سايت هاي پزشكي در سراسر كشوره ها به نظر مي رسد فضاي اينترنت يك بستر مناسبي براي پزشكان مي باشد تا از طريق آن به نشر اطلاعات پزشكي تخصصي خود بپردازند. از جمله ديگر امكانات سايت هاي پزشكي امكان ويزيت و تعيين زمان ملاقات بيماران مي باشد كه بيماران مي توانند از اين طريق نسبت به تعيين زمان ملاقات خود اقدام نمايند. همچنين امكان ارائه نمودن مشاوره هاي اينترنتي رايگان نيز از ديگر خدماتي مي باشد كه در سايت هاي پزشكي مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد.

مزاياي استفاده از سيستم هاي پزشكي چيست؟

  • ارائه دقيق، به روز و كامل اطلاعات در مورد بيماران
  • دسترسي سريع به سوابق بيمار براي مراقبت كارآمدتر
  • اشتراك گذاري اطلاعات الكترونيكي با بيماران و ساير پزشكان به صورتي مطمئن
  • بهبود تعامل و ارتباطات بيمار و ارائه دهندگان خدمات درماني و همچنين راحتي خدمات درماني
  • تجويز ها قابل اطمينان تر و ايمن تر انجام مي شود
  • افزايش امنيت اطلاعات و حريم خصوصي بيمار
  • ارائه دهندگان خدمات بهداشتي را قادر مي سازد تا كارايي و اهداف كسب و كار خود را بهبود بخشند
  • كاهش هزينه هاي پزشكي و درماني

ضرورت طراحي سايت پزشكي

امروزه در تمامي كشور هاي پيشرفته دنيا توجه به مباحث پزشكي از راه دور از طريق اينترنت اهميت زيادي پيدا كرده است. در اغلب كشور هاي بزرگ دنيا مانند آمريكا سرمايه داران زيادي هستند كه در اين زمينه هزينه هاي بسياري را صرف كرده اند. طبيعي است كه انجام بسياري از خدمات پزشكي مانند تعيين وقت و مشاوره از طريق اينترنت و از راه دور بسيار كار را براي بيماران و پزشكان راحت تر خواهد كرد. در كشور ما نيز به مرور شاهد ايجاد ابزار هاي مختلفي خواهيم بود كه از طريق اينترنت بسياري از خدمات پزشكي را براي مشتريان ارائه خواهند داد. يكي ديگر از ضرورت هاي طراحي سايت هاي پزشكي اين است كه مردم مي توانند با تخصص هاي پزشكان مختلف و سوابق كاري آن ها آشنايي پيدا كنند.

ابزار هاي تخصصي پنل هاي سايت پزشكي 

استفاده از محيط سي پنل در وب سايت هاي پزشكي مي تواند اين امكان را در اختيار پزشكان قرار بدهد تا بتوانند به راحتي پست هاي خود را اضافه تغيير يا حذف كنند. يك محيط سي پنل حرفه اي با محيط كاربري مناسب از ضروري ترين امكاناتي است كه در وب سايت هاي پزشكي استفاده از آن ها لازم است. شايد روش هاي مختلف تبليغاتي براي بيشتر شدن مشتريان شما يا بازديد كنندگان از وب سايت شما تاثيرات خوبي به همراه داشته باشد اما اين نكته را ياد آوري مي نمايم كه سرمايه گذاري در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت پزشكي شما توسط موتور هاي جستجو عاملي است كه مي تواند يك تبليغ دائمي و شگفت آور را براي شما به همراه داشته باشد. با توجه به قيمت هاي بسيار بالاي تبليغات، قطعا هزينه كردن روي مبحث سئو و بهينه سازي سايت يك سرمايه گذاري با ارزش براي كسب و كار شما خواهد بود.

ويژگي صفحات سايت پزشكي

  • طراحي صفحه تعيين زمان ويزيت و ملاقات پزشك با بيمار
  • طراحي صفحه مشاوره رايگان پزشكي
  • طراحي صفحه درگاه پرداخت الكترونيكي آنلاين
  • طراحي صفحه اخبار و مقالات پزشكي
  • طراحي صفحه ثبت نام كاربران جديد در وب سايت
  • طراحي صفحه جديد ترين اخبار پزشكي روز دنيا
  • طراحي صفحه خبرنامه و ارتباط با مشتريان

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي سايت پزشكي،
موضوع:
[ ۲۳ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۲۹:۱۱ ] [ emami ]

پيشينه شكوفايي تهران به سال ۱۷۸۸ ميلادي بر مي گردد. زماني كه آقامحمدخان قاجار آن را به عنوان پايتخت انتخاب كرد. در زمان رضاشاه پهلوي سريع تر گسترش يافت و افراد زيادي را از استان‌هاي  اطرافش به خود جذب كرد. ساكنان اصلي تهران، گروه‌هاي فارسي‌زبان بودند، اكنون اقوام مختلفي در اين شهر ساكن اند. اكثر مردم در اين شهر، زبان فارسي با لهجه تهراني دارند. ديگر گروه‌هاي ساكن در تهران عبارتند از كرد، لر، آذربايجاني، گيلك،  مازندراني، ارمني و عرب. تراكم جمعيت در تهران بين ده‌ هزار و هفتصد تا بيش از يازده هزار نفر در هر كيلومتر مربع مي باشد. كه بر اساس آمار، بيستمين شهر پرتراكم جهان است. شهر تهران در شمال ايران، در كوهپايه‌هاي جنوبي رشته‌كوه البرز در حد فاصل طول جغرافيايي ۵۱ درجه و ۲ دقيقهٔ شرقي تا ۵۱ درجه و ۳۶ دقيقهٔ شرقي، به طول تقريبي ۵۰ كيلومتر و عرض جغرافيايي ۳۵ درجه و ۳۴ دقيقهٔ شمالي تا ۳۵ درجه و ۵۰ دقيقهٔ شمالي به عرض تقريبي ۳۰ كيلومتر گسترده شده‌است. ارتفاع شهر در بلندترين نقاط شمال به حدود ۲۰۰۰ متر و در جنوبي‌ترين نقاط به ۱۰۵۰ متر از سطح دريا مي‌رسد. تهران از شمال به نواحي كوهستاني، و از جنوب به نواحي كويري منتهي شده، در نتيجه در جنوب و شمال داراي آب و هوايي متفاوت است. نواحي شمالي آب و هواي سرد و خشك و نواحي جنوبي آب و هواي گرم و خشك دارند.

وضعيت اقتصادي استان تهران

تهران به عنوان مهم ترين شهر اقتصادي كشور محسوب مي شود. قيمت زمين ها در برخي مناطق اين استان بسيار بالا بوده و جزء گران قيمت ترين زمين هاي دنيا نيز به حساب مي آيد. تهران به دليل اين كه پايتخت ايران است زودتر از شهر هاي ديگر با معماري مدرن جهان آشنا گرديد و از اين نظر نيز پيشرفت زيادي داشته است. در اين استان كاخ هاي متعددي وجود دارند كه اغلب آن ها در زمان قاجار و ناصرالدين شاه ساخته شده اند. در استان تهران شركت هاي بزرگي در زمينه هاي مختلف در حال فعاليت هستند و زمينه كاري براي شاغلان در رشته هاي مختلف از جمله IT در اين شهر بسيار مناسب مي باشد.

اهميت طراحي سايت استان تهران

با توجه به اينكه تهران پايتخت كشور ايران است، داراي جمعيت زيادي مي باشد. مردم اين شهر در زمينه هاي مختلفي مشغول كسب و كار هستند كه استفاده از نرم افزار هاي فروشگاه اينترنتي و وب سايت اينترنتي مي تواند به آن ها كمك بسياري نمايد.
بسياري از مردم قبل از مسافرت كردن به تهران قصد دارند از مراكز توريستي و تفريحي و مراكز خريد شهر تهران اطلاعاتي كسب كنند و يا مي خواهند براي سكونت خود هتل يا سوئت رزرو كنند و يا قصد سفارش آنلاين غذا دارند؛ بنابراين طراحي يك وب سايت مناسب مي تواند به آن ها كمك زيادي نمايد. بسياري از افراد با استفاده از وب سايت براي كسب و كار خود توانسته اند كار خود را گسترش دهند. هتل ها، مراكز اقامتي، مراكز آموزشي، مراكز توريستي و گردشگري و مراكز فروش از جمله مهم ترين مراكزي هستند كه مي توانند براي افزايش مشتريان خود از يك وب سايت اختصاصي بهره گيرند.

شركت طراحي سايت در استان تهران

شهر تهران به واسطه اين كه پايتخت كشور محسوب مي شود و اغلب سرمايه داران بزرگ كشور در اين شهر در حال رفت و وامد هستند و همچنين از نظر تكنولوژي نيز نسبت به استان هاي ديگر پيشرفت بيشتري داشته، در آن زمينه سرمايه گزاري و كار براي بسياري از شركت هاي طراحي سايت و فروشگاه هاي اينترنتي فرآهم آمده است. توجه به سوابق كاري شركت و بهره گيري از متخصصان در زمينه طراحي سايت از جمله موارد مهمي است كه مشتريان بايستي به آن توجه داشته باشند. شركت طراحي سايت نوپرداز با بهره بردن از كادري مجرب و حرفه اي آماده  ارائه خدمات ويژه و تخصصي در زمينه هاي طراحي وب سايت ، طراحي فروشگاه هاي اينترنتي، طراحي اپليكيشن هاي موبايلي و سئو و بهينه سازي وب سايت توسط موتور هاي جستجو آماده ارائه خدمات به مشتريان عزيز در استان تهران مي باشد.

تهران منبع: طراحي سايت تهران نوپرداز


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي سايت استان تهران،
موضوع:
[ ۲۳ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۲۷:۲۴ ] [ emami ]

امروزه شركت هاي زيادي هستند كه در زمينه طراحي وب سايت فعاليت دارند و اغلب هم مدعي طراحي سايت هاي حرفه اي هستند، اما واقعا چه عواملي نشان دهنده حرفه اي بودن يك وب سايت هستند؟ رعايت چه نكاتي سبب مي شود كه يك سايت حرفه اي قلمداد شود؟ در ادامه مطلب به اين مباحث مي پردازيم:

گرافيك ظاهري سايت

گرافيك سايت 

نخستين چيزي كه مشتري پس از ورود به وب سايت شما با آن مواجه خواهد شد، گرافيك ظاهري سايت شما است. اگر وب سايت شما داراي ظاهري نامناسب و رابط كاربري ضعيفي باشد سبب گيج شدن و خستگي بازديد كنندگان خواهد شد و اغلب آن ها ترجيح مي دهند به سرعت سايت شما را ترك كنند. پس استفاده از متخصصان در زمينه UI و UX وب سايت از جمله مهم ترين عواملي است كه بايد به آن توجه داشت.

امنيت سايت

امنيت 

امروزه بزرگ ترين شركت هاي دنيا هم با وجود هزينه هاي زيادي كه در بخش امنيت شبكه ها و وب سايت هاي خود دارند، از خطر حملات اينترنتي در امان نيستند. در نتيجه حتما هنگام طراحي سايت خود به نكات امنيتي توجه داشته باشيد، در غير اين صورت وب سايت شما به راحتي توسط هكر ها قابل نفوذ خواهد بود. توصيه مي شود در اين زمينه با افراد متخصص در زمينه امنيت شبكه مشاوره داشته باشيد.

طراحي سايت واكنش گرا

واكنش گرا اغلب مردم ترجيح مي دهند بسياري از كار هاي اينترنتي خود را از طريق تلفن هاي همراه خود انجام دهند. طراحي سايت شما بايد به گونه اي باشد كه توسط تلفن هاي همراه و تبلت ها نيز به راحتي قابل مشاهده باشد و كاربران به راحتي بتوانند با استفاده از تلفن هاي همراه خود از آن استفاده كنند. توجه نداشتن به مبحث طراحي سايت واكنش گرا مهم ترين عاملي است كه سبب كاهش بازديد كنندگان وب سايت شما خواهد شد. آمار هاي جهاني نشان مي دهند كه روز به روز بر شمار افرادي كه وب سايت ها را از طريق تلفن هاي همراه مشاهده مي كنند افزوده مي شود.

سئو و بهينه سازي سايت

سئو 

سئو و بهينه سازي سايت نيز از جمله مواردي است كه از زمان شروع طراحي سايت بايد مد نظر قرار گيرند و پس از طراحي سايت نيز كار اصلي آغاز مي شود و وب سايت شما وارد رقابت با ساير وب سايت هاي مشابه براي دريافت رتبه اي بهتر از موتور هاي جستجو مي شود. استفاده از محتوا هاي جذاب و كاربردي، فعاليت در شبكه هاي اجتماعي، به اشتراك گذاري لينك سايت و بسياري از موارد ديگر هستند كه پس از طراحي سايت و در مبحث سئو و بهينه سازي به آن ها توجه مي شود. با توجه به آپديت الگوريتم هاي گوگل استفاده از روش هاي نادرست و قديمي سئو سايت از جمله عواملي است كه سبب نابودي و جريمه سايت ها مي شوند.

منبع: طراحي سايت حرفه اي نوپرداز


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۲۵:۳۴ ] [ emami ]

در آغاز شما بايد يك طرح مناسب و دقيق براي سايت خود بيابيد. اگر شما يك برنامه نويس تازه كار يا يك طراح هستيد و مي خواهيد خودتان سايت خود را پياده سازي نماييد مي توانيد يك سايت ساده را با استفاده از آموزش هاي طراحي سايت html و نيز با بهره گرفتن از css طراحي كنيد. فقط كافي است اطمينان داشته باشيد كه مي توانيد نگاهي حرفه اي به سايت خود داشته باشيد.

شما مي توانيد از يك قالب وب سايت پيش ساخته شده رايگان براي طراحي سايت خود استفاده نماييد يا يك قالب را متناسب با نياز خود خريداري نماييد. يك طراح وب سايت استخدام كرده و از تخصص هاي فني و تجربه او براي پياده سازي بهتر ايده و پروژه خود استفاده نماييد. در طراحي وب سايت خود حتما بايستي به نكاتي مثل آسان بودن محيط كاربري و طراحي يك رابط كاربري مناسب توجه ويژه اي داشته باشيد. يك سبك و طراحي سازگار را در پيش بگيريد، به گونه اي كه هماهنگي موضوعي در آن رعايت گردد و تلاش كنيد از دو يا سه رنگ اصلي و مناسب استفاده نماييد.  

سعي كنيد با جدا كردن هر يك از قسمت ها بر اساس موضوع و اوليت آن ها و همچنين استفاده از فونت هاي مناسب و رعايت اصول نگارشي  خوانايي مطالب را به سطحي ايده آل برسانيد. تلاش كنيد در طراحي وب سايت از تگ هاي HTML استاندارد استفاده نماييد و در استفاده از تصاوير تعادل مناسبي بين كيفيت تصوير و تاثير آن در سرعت بارگذاري وب سايت ايجاد كنيد. وب سايت خود را آزمايش كرده و بررسي كنيد كه لينك ها به درستي كار مي كنند و تصاوير نيز به خوبي نمايش داده مي شوند يا خير.

وب سايت خود را به صورت واكنش گرا طراحي كنيد و يا يك سايت جداگانه براي تلفن هاي همراه طراحي كنيد و از ايجاد ويژگي هايي كه در تلفن هاي همراه پشتيباني نمي شوند دوري كنيد. در برخي موارد شما مي توانيد به جاي استفاده از نسخه موبايل سايت يك برنامه براي آن ايجاد نماييد. در پايان اينكه توجه داشته باشيد كه وب سايت شما بايد ساده و دقيق طراحي شود و سعي كنيد وب سايت خود را ساده نگه داريد.

منبع: سايت نوپرداز


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۰۸:۳۷ ] [ emami ]

دسته بندي محصولات و صفحات مربوط به آن در فروشگاه اينترنتي، نقش بسيار مهمي در خريد آنلاين انجام مي دهند. در واقع يك صفحه دسته بندي محصول خوب در فروشگاه، به يك تجربه خريد خوب و تشويق براي خريد منتهي خواهد شد.

اين صفحات مي تواند با تعداد كليكي كه توسط كاربران انجام مي شود، در صفحات مربوط به موتورهاي جستجو ثبت (ايندكس) گردد.

فروشگاه هاي آنلاين بسياري در اينترنت وجود دارند و براي آنكه كاربران سايت شما را براي خريد انتخاب نمايند مي بايست نكته هايي را در سايت خود رعايت نماييد. صدها روش براي بهينه سازي فروشگاه آنلاين وجود دارد و در اين مقاله 10 روش را براي شما عنوان مي نماييم. در حقيقت اين موارد نكات كليدي فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد.

 

1- سرعت لود و بارگزاري سايت

هر محصولي كه داشته باشيد، كاربران هميشه از بازديد سايت هايي كه سريع بارگذاري ميشوند لذت ميبرند. يا فرضاً اگر مشتري عجله داشته باشد، با مواجه شدن به سايتي كه دير بارگزاري شود، صفحه را مي بندد. و از اين طريق مشتري خود را از دست مي دهيد.

2- نمايش تصاوير مختلف از يك محصول

سعي نماييد چندين تصوير از محصول مورد نظر خود در سايت قرار دهيد و در تصاوير جنبه هاي مختلف محصول را نمايش دهيد. به عنوان مثال تصوير محصول از زاويه هاي مختلف و همچنين رنگ بندي هاي مختلف محصول. با انجام اين كار در حقيقت معرفي بهتري از محصول خود خواهد داشت و كاربر با اطمينان بيشتري خريد خود را انجام مي دهد.

صفحه جزئيات هر محصول بايد داراي تصاويري باشد كه با نوع و كيفيت محصول سازگاري داشته باشد.

هميشه سعي نماييد محصولات مرتبط را در صفحه محصولات به كاربر نمايش دهيد. انجام اين كار باعث حس بهتري در كاربر مي گردد. البته دقت نماييد محصولاتي كه به كاربر نمايش مي دهيد مرتبط به محصول مورد نظر باشد. به عنوان مثال در صورتي كه كاربر قصد خريد تي شرت را داشته باشد بهتر است ساير تي شرت ها با رنگ ها و طرح هاي مختلف نمايش داده شود. معمولا محصولات مرتبط بر اساس دسته بندي يا تگ معين مي گردند.

طراحي فروشگاه اينترنتي، صفحه محصول يك فروشگاه اينترنتي

3- بهينه سازي تصاوير محصول

اين نكته را حتما درنظر داشته باشيد كه تصاوير انتخابي براي محصولات را به صورتي انتخاب كنيد كه باعث كند شدن بارگذاري (لود) صفحه نشود و صفحه محصول علاوه بر زيبا بودن تصاوير آن، سرعت لود آن نيز سريع باشد.

توسط نرم افزار هايي مانند فتوشاپ مي توانيد حجم تصاوير را بدون افت كيفيت كم كنيد تا در سرعت لود سايت شما تاثير مثبتي بگذارد.

براي فروشگاه هاي اينترنتي ممكن است تصوير محصول در صفحات مختلف سايت با ابعاد متفاوتي نمايش داده شود، براي بهينه سازي تصاوير سايت خود از چند عكس با سايزبندي استفاده كرده و هر كدام را در بخش مناسب آن فراخواني كنيد.

4- قرار دادن باكس جستجو

يكي ديگر از مهمترين امكانات سايت فروشگاهي وجود باكس جستجو است. از اين طريق مشتريان مي توانند با تايپ نام محصول موردنظر به راحتي آن را در سايت پيدا كنند .هرچه بخش جستجوي سايت قدرتمند تر باشد به نفع فروشگاه است. چرا كه مشتري خيلي راحت محصول خود را پيدا خواهد كرد. و اقدام به خريد خواهد كرد.

بيش از نيمي از خريداران آنلاين با استفاده از جستجوي سايت، محصولات موردنظر خود را پيدا مي كنند. بنابراين قرار دادن يك باكس جستجو در سايت، يافتن و استفاده از دسته بندي محصولات را آسانتر مي كند.

باكس جستجو را در مكاني قرار دهيد تا هميشه در دسترس كاربر باشد تا در صورتي كه نياز به جستجو در سايت بود كاربر بتواند به راحتي در سايت جستجو نمايد. سايت هاي فروشگاهي معمولا يك باكس جستجو كلي دارد كه در بالاي صفحه قرار مي گيرد و ممكن است قابليت جستجو در دسته بندي خاصي نيز در آن تعبيه شده باشد و همچنين باكس جستجوي پيشرفته كه معمولا در اطراف ليست محصولات كار مي شود. 

طراحي فروشگاه اينترنتي، صفحه محصول يك فروشگاه اينترنتي

5- استفاده از فيلترها

در طراحي فروشگاه اينترنتي، صفحات دسته بندي شده محصولات بايد شامل گزينه هاي فيلتر جهت يافتن محصولات باشند.

به عنوان مثال مي توان فيلترهايي براساس برندمحصول، سايز و يا قيمت محصول در اين صفحات قرار داد.

قرار دادن فيلتر، به كاربران جهت سريعتر پيدا كردن محصولات موردنظر خود، كمك بسزائي خواهد كرد و بالطبع اين موضوع باعث افزايش نرخ خريد در فروشگاه اينترنتي خواهد شد.

طراحي فروشگاه اينترنتي

علاوه بر ايجاد فيلترهائي كه فرد را بصورت مستقيم به سوي محصول مورد نظرش هدايت كند از فيلترهائي با ساختار موضوعي نيز بهره گيري كنيد. براي مثال فيلترهائي همانند: جديدترين‌ها ، پر بازديد ترين‌ها ، پر فروش‌ترين‌ها. اين دسته از فيلتر‌ها معمولاً در بالاي ليست محصولات قرار ميگيرند اما اين محل قرارگيري ساختار ثابتي نيست و متناسب با نياز شما براي فروشگاه اينترنتي خود قابل تغيير ميباشد.

6- بهبود سئو فروشگاه اينترنتي

چنانچه در طراحي فروشگاه اينترنتي از فيلترهاي مناسب جهت جستجو و به يافتن راحتتر محصولات موردنظر خريداران استفاده كنيد، باعث جذب بيشتر كاربران به فروشگاه و در نتيجه بهبود روند سئوي فروشگاه خواهد شد.

7- انتخاب يك عنوان مناسب براي محصولات

اين موضوع را درنظر داشته باشيد عنوان محصولات يكي از عوامل مهم در يك فروشگاه اينترنتي مي باشد. دقت داشته باشيد حتي در يك صفحه از دسته بندي محصولات كه ممكن است محصولات زيادي در اين صفحه وجود داشته باشد بايد هر محصول يك عنوان خوب و جذاب داشته باشد.

عنوان محصولات را به صورتي انتخاب كنيد كه معرف آن محصول باشد و كاربران از روي عنوان محصول بتوانند تشخيص دهند كه آيا اين همان محصول موردنظر آنها مي باشد يا خير. ضمن اينكه عناوين براي خريداران جذب كننده باشد.

8- نمايش قيمت و در دسترس بودن محصول 

در صفحاتي كه محصولات به صورت دسته بندي شده نمايش داده مي شوند، بايد قيمت هر محصول و زمان تحويل آن براي خريدار مشخص باشد. در طراحي فروشگاه هاي اينترنتي بايد هزينه خريد يك محصول و اينكه در چه مدت زماني در دسترس آنها قرار خواهد گرفت، بايد كاملا واضح و مشخص باشد.

گاهي اوقات بعضي از فروشگاههاي اينترنتي، بنا بر خط مشي توليد كننده و هزينه تبليغاتي كه براي يك محصول وجود دارد، ممكن است قيمت محصولات را تا پرداخت نهايي كاربر، نمايش ندهد و يا تا زماني كه كاربر وارد فروشگاه نشود (لاگين نشود)، قيمت نمايش داده نمي شود.  البته هيچ يك از اين روش ها صحيح و مناسب نمي باشد.

9- مشاهده سريع

در اين سيستم كاربران هنگام گردش در سايت و دسته بندي ها با كليك بر روي گزينه مشاهده سريع اطلاعاتي مختصر از محصول و قيمت آن بصورت پاپ آپ مشاهده كرده و ميتوانند بدون ورود به صفحه خود محصول به سبد خريد خود اضافه نمايند.

10- استفاده از داده هاي ساختاري (Structured Data)

structured data، نوعي كد است كه امكان جستجو، سازمان دهي و نمايش مطالب شما را براي موتورهاي جستجو آسان تر مي كند. structured data در مورد معناي داده هاي سايت شما با موتورهاي جستجو ارتباط برقرار مي كنند. بدون استفاده از داده هاي ساختاري، موتورهاي جستجو تنها مي توانند بگويد كه داده هاي شما چه مي گويند و براي تعيين چرايي بودن آنها در آنجا بايد سخت تر كار كنند.

فرض كنيد كه مي خواهيد اطلاعات تماس شركت خود را در اختيار ديگران قرار دهيد. مي توانيد اين اطلاعات را در پايين صفحه خود قرار دهيد و اين كار براي هر بازديد كننده انساني كافي است. اما موتورهاي جستجو بايد براي درك معني اين داده هاي خام كمي بيشتر كار كنند. اما اگر از اين موضوع استفاده كنيد به موتورهاي جستجو مي گوييد كه اينها (به جاي داده هاي خام تصادفي) اطلاعات تماس شما هستند.

منبع: سايت پونه مديا


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۱۲:۴۵ ] [ emami ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب