طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
| ||
|
فروشگاه اينترنتي به وب سايتي گفته مي شود كه تعدادي كالا يا خدمات از هر نوعي را در ويترين خود عرضه مي كند. مشتريان براي استفاده از آن خدمات يا كالاها مي توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتي هزينه خدمات يا كالا را به صورت آنلاين پرداخت نمايند. براي دريافت سفارش از مشتري معمولا سيستمي به نام سبد مجازي خريد وجود دارد كه مي توان شفارشات را در آن ثبت نمود.
براي دريافت سفارش از مشتري معمولا سيستمي به نام سبد مجازي خريد وجود دارد كه مي توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سايت هاي پيشرفته حتي سبد خريد مشتري خود را تا مراجعه بعدي به سايت محفوظ نگه مي دارند. بنابراين مشتري در طي چند روز مي تواند يك سبد خريد را تكميل نمايد و سپس هزينه ي آن را پرداخت كرده و خدمات و كالاي خود را دريافت نمايد . ارائه خدمات در فروشگاه هاي اينترنتي مي تواند به صورت فيزيكي يا غير حضوري ( مجازي ) باشند . از خدمات فيزيكي مي توان خريد كتاب، مايحتاج زندگي، موبايل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازي مي توان به فروش فيلم، موسيقي و . . . اشاره نمود.مهمترين مزيت فروشگاه هاي اينترنتي در دسترس بودن آنهاست؛ خريدار در هر مكان و موقعيتي فقط با دسترسي به اينترنت مي تواند خريد خود را انجام دهد . اين روش يك نوع تغيير مدل در شيوه ي تجارت محسوب مي شود؛ و براي فروشنده و مشتري سودمند مي باشد . اما شروع اين تجارت هم نياز به يك سري عوامل دارد كه عدم رعايت آنها مي تواند ضررهايي را در پي داشته باشد. در ذيل به برخي از اين عوامل و نكات اشاره مي شود:
♦ يك فروشگاه اينترنتي از نظر سرمايه گذاري و مديريت، هيچ فرقي با يك فروشگاه فيزيكي ندارد. همان طور كه شما براي راه اندازي يك مغازه در يك مركز خريد بايد هزينه صرف كنيد اگر براي طراحي سايت خود هزينه ي كافي انجام ندهيد، هيچ سودي عايد شما نخواهد شد.
♦ امنيت فروشگاه اينترنتي بسيار حائز اهميت است.
همان طور كه افراد به فكر امنيت مغازه ي خود هستند، بايد خيلي بيشتر امنيت فروشگاه اينترنتي را
در نظر بگيرند؛ زيرا سارقان اينترنتي خيلي ماهرتر از سارقان فيزيكي عمل مي كنند.
♦ فروشگاه اينترنتي هم نياز به تبليغات كارآمد دارد .
همان گونه كه افراد براي رونق مشاغل خود از تبليغات استفاده مي نمايند؛ يك فروشگاه اينترنتي هم براي اينكه مطرح شود بايد در وهله اول فروشگاه خود را در بين مردم مطرح كند و لازمه ي اين كار انجام تبليغات گسترده است . با وجود اين كه اينترنت يك رسانه جديد محسوب مي شود؛ ولي قوانين اصلي كسب و كار به قوت خود باقي و در اين رسانه نيز كاربرد دارد . منبع: سايت ايران هشدار ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۱۳:۴۷ ] [ emami ]
امروزه سليقه مردم به گونه اي تغيير كرده است كه ترجيح مي دهند بيشتر در وب سايت هاي جذاب و كاربردي ماندگار باشند، تا وب سايت هاي با محتوا نامناسب و بي فايده. بنابراين طراحي سايت ها بايد به گونه اي باشد كه سبب نارضايتي و گيج شدن كاربران نشود. مثلا شما اگر به سايت هاي حرفه اي دنيا مانند آمازون و ebay نگاه كنيد، خواهيد ديد كه اين وب سايت ها هم از زيبايي ظاهري خوبي برخوردارند و هم در عين حال كه حاوي اطلاعات بسيار زيادي هستند اما از طريق منو هاي ناوبري مناسب، دسته بندي هاي دقيق و ايجاد امكان جستجو محصولات توسط كاربران از گيج شدن مشتريان و بازديد كنندگان جلوگيري نموده اند. شايد اين سخن بيل گيتس مهم ترين عمال در طراحي سايتي جذاب باشد: محتوا پادشاه است. استفاده از خلاقيت و تجربه در زمينه طراحي سايت يكي از مهم ترين عوامل موفقيت شما براي طراحي وب سايتي جذاب خواهد بود. اگر در زمينه طراحي سايت از اطلاعات زيادي برخوردار نيستيد سعي كنيد با افراد حرفه اي و متخص در اين زمينه مشورت نماييد و از تجربه و قدرت خلاقيت آن ها در اين زمينه بهره ببريد. اما به راستي چه عواملي براي طراحي سايتي جذاب بيشترين تاثير را دارند؟ ويژگي وب سايت هاي جذاب
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۱۰:۴۸ ] [ emami ]
طراحي سايت خبري اطلاع رساني كتاب ناب بصورت كاملا حرفه اي داراي نسخه موبايل و امكانات كامل پكيج طراحي سايت خبري پياده سازي شده است. ويژگي انعطاف پذيري كامل سايت و امكان تعريف بلوك هاي مختلف در سايت از ويژگي هاي مهم اين سايت بشمار مي آيد. استفاده از سيستم سي ام اس اختصاصي و تكنولوژي هاي روز دنيا در زمينه طراحي وب سايت و همچنين استفاده از رابط كاربري پيشرفته و كاربر پسند، سبب تمايز اين وب سايت نسبت به ساير وب سايت هاي مشابه شده است. امكان ايجاد صفحات مختلف و همگام سازي آن با ايميل ها و ساير شبكه هاي اجتماعي از ديگر مزاياي سيستم هاي اطلاع رساني مي باشد. توجه به مبحث سئو و بهينه سازي سايت هاي اطلاع رساني نيز از جمله مهم ترين مواردي است كه شركت نوپرداز به صورت اختصاصي به آن پرداخته است و با استفاده از جديد ترين روش هاي كدنويسي و رعايت اصولي سئو سعي نموده تا رضايت و اطمينان خاطر مشتريان را به دست آورد. منبع: طراحي سايت اطلاع رساني نوپرداز ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۴۰:۳۹ ] [ emami ]
فروشگاه سنتي يا سوپر ماركت چيست؟ اين فروشگاه ها يا مغازه ها با مساحت هاي زياد همه نوع كالايي را در خود جاي داده اند. خريد از فروشگاه سنتي تا به امروز توانسته است بسياري از نيازهاي مشتريان را جوابگو باشد . از جمله مزيت فروشگاه سنتي يا سوپر ماركت ها نسبت به فروشگاه اينترنتي و آنلاين عبارتست از :
اگر چه افراد به شيوه خريد در سوپر ماركت ها و فروشگاه سنتي عادت كرده اند و آن را پذيرفته اند اما اين شيوه خريد مشكلات و موانعي دارد كه مهم ترين آن ها عبارتند از :
اين معايب در خريد از سوپر ماركت ها و فروشگاه سنتي باعث شده طراحان همسايت به دنبال راه هاي جايگزين باشند و به نظر مي رسد خريد از طريق فروشگاه اينترنتي و آنلاين را بتواند تا حدودي اين مانع را برطرف نمايد. فروشگاه اينترنتي چيست ؟ فروشگاه اينترنتي (فروشگاه آنلاين) يك وب سايت است كه مانند يك فروشگاه سنتي يا سوپر ماركت ها، اجناس مختلفي را براي فروش عرضه ميكند. خريداران پس از ورود به سايت فروشگاه،كالاهاي موردنظر خود را سفارش ميدهند. پس از تكميل سفارش، هزينهي آن به چند شيوه قابل پرداخت است. طراحي فروشگاه اينترنتي توسط طراحي هم سايت انجام ميگيرد كه اضافه كردن كالا، ايجاد سبد خريد، اتصال به سيستم بانكي، اتصال به سيستم پست، پيگيري سفارش توسط خريدار، مشاهده و ارسال سفارشها توسط فروشنده، و تهيهي گزارشهاي مختلف از فروش، از امكانات اين طراحي است. مزاياي و ويژگيهاي فروشگاه اينترنتي: 1 -فروشگاه اينترنتي و آنلاين در هر لحظه از شبانه روز آماده سرويس دهي به مشتريان است. 2 -فروشگاه اينترنتي و فروشگاه آنلاين محدوديت مكاني ندارد و مشتريان مي توانند از هر كجاي مي تواند خريد اينترنتي مي كند. 3- خريدار مي تواند ساعت ها در فروشگاه اينترنتي و آنلاين مشغول بررسي اجناس از قبيل فيلم ، ترانه ،موبايل ،كتاب و موارد ديگر باشد 4 – فروشگاه اينترنتي و آنلاين هيچ محدويتي براي تعداد مشتريان ندارد. 5 – فروشگاه اينترنتي و آنلاين حق انتخاب بيشتري در اختيار خريداران قرارمي دهد 6-ابزار تبليغي مناسب در جهت فروش محصولات شما 7-كاهش هزينه هاي جانبي نظير اجاره محل,هزينه ويترين و انبار,فروشنده,خواب سرمايه و غيره در يك فروشگاه سنتي و سودآوري بيشتر 8-تحويل كالاي خريداري شده درب منزل,بيمه بودن كالا و عدم مشكل حمل و نقل 9-عدم برخورد با ترافيك و كاهش آلودگي هوا منبع: سايت hamsite
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۴۸:۳۶ ] [ emami ]
[ ۲۸ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۵۱:۴۸ ] [ emami ]
اگر اين پاسخ همه آن چيزي نيست كه به دنبالش بوديد، اين مقاله ليداوب براي شما نوشته شده است. در ادامه به شما ميگوييم كه طراحي سايت به چه دردي ميخورد، طراح وب سايت كيست و براي طراحي سايت به چه دانشي نياز داريد. اما پيش از هر چيز بهتر است بدانيم اصلا طراحي سايت از كجا شروع شد و چه تاريخچهاي دارد؟ تاريخچه طراحي سايت ؛ تولد اولين وب سايتوب سايتهاي زيادي در سراسر جهان وجود دارند، اما هيچ كدام از آنها ۲۶ سال قدمت ندارند. اولين وب سايت دنيا كه به پروژه World Wide Web يا همان W3 تعلق داشت، در ۶ آگوست سال ۱۹۹۱ متولد شد. اين وب سايت كه توسط «تيم برنرز لي» توسعه يافته بود، هنوز هم با آدرس http://info.cern.ch/hypertext/WWW/TheProject.html. در دسترس قرار دارد. همانطور كه با مراجعه به آدرس اولين سايت دنيا قابل مشاهده است، اين سايت و ديگر وب سايتهاي اوليه كه به پيروي از همين سايت به وجود آمدند، طراحي خاصي نداشتند و در آنها از المانهايي مثل تصوير، تركيبهاي رنگ يا فايل صوتي استفاده نشده بود. رفته رفته و با معرفي مرورگرهاي مختلف توسط Netscape و Microsoft كه بازيگران اصلي دوران جنگ مرورگرها در اين سالها بودند، با استفاده از عواملي مثل جاوا اسكريپت و HTML، راه طراحي گرافيكي و شكل و شمايل دادن به صفحات وب هموارتر شد. به نظر ميرسد مايكروسافت تاثير بسيار زيادي روي اين اتفاق گذاشته باشد. در سال ۲۰۰۰ و با ارائه اولين نسخه Internet Explorer براي سيستمهاي مك كه از HTML 4.1 و CSS 1 به صورت كامل پشتيباني ميكردند، انقلاب عظيمي در مرورگرها و طراحي سايت به وجود آمد. جالب است بدانيد كه اين مرورگر، اولين مرورگري بود كه به صورت كامل از فرمت تصاوير PNG پشتيباني ميكرد. طراحي سايت چيست؟طراحي وب سايت، طراحي سايت يا همان Web Design، دقيقا به معناي تلاش براي ايجاد يك پايگاه اينترنتي براي ارائه خدمات، فروش محصول يا اطلاع رساني است. طراحي وب سايت يك پروسه است كه از لايهسازي صفحات وب، توليد محتوا، طراحي گرافيكي و رعايت اصول سئو تشكيل شده است. در واقع اگر شما ميخواهيد يك وب سايت قدرتمند ايجاد كنيد كه بتوانيد با استفاده از آن خدمات، محصول يا هر چيز ديگري را به صفحه اول گوگل بياوريد، بايد تمام اصول فني و ظاهري طراحي يك وب سايت را رعايت كنيد. وظايف طراح سايت چيست؟يك طراح سايت با توجه به اينكه در چه پروسهاي از طراحي وب سايت درگير است، وظايف مختلفي دارد. به صورت كلي در طراحي و راه اندازي يك سايت، به دو تيم يا فرد براي طراحي Back-end يا همان بخش كدها و Front-end نياز داريم. متخصص طراحي Back-end كسي است كه مسئوليت نوشتن كدهاي مختلف براي ايجاد ساختار اصلي وب سايت را به عهده دارد. اين كدها همان چيزي هستند كه از نظر بازديدكنندگان يك سايت پنهان هستند و بيش از هر چيز وظيفه راه اندازي و عملكرد يك سايت را به عهده دارند. يك متخصص طراحي سايت كه وظيفه توسعه Back-end را به عهد دارد از زبان هاي برنامهنويسي مثل Python، ASP و PHP استفاده ميكند. در بحث طراحي Front-end همه كارها براي بهتر كردن ويژگيهاي ديداري يك سايت انجام ميشوند. در واقع تمام چيزي كه بازديدكننده سايت ميبيند، نتيجه كار يك توسعه دهنده Front-end يا همان كسي است كه با استفاده از كدهاي مختلف ظاهر وب سايت را به سر و شكل ميدهد. براي توسعه ظاهر سايت، نياز به كد نويسي است و نوشتن اين كدها با زبانهايي مثل HTML، CSS و جاوا اسكريپت انجام ميگيرد. البته فراموش نكنيد كه هميشه در اين پروسه همكاري با يك گرافيست وب ميتواند نتايج بسيار بهتري رقم بزند. براي طراحي سايت به چه ابزاري نياز داريم؟حتما با خودتان فكر ميكنيد، يك كامپيوتر خوب كه با سرعت بالا همه چيز را اجرا كند و اعصاب ما را هنگام اجراي فرمانهاي مختلف به هم نريزد؟ بله، يكي از اصليترين ابزارها براي طراحي وب يك كامپيوتر خوب با سيستم عامل به روز و مناسب است. اما مهمتر از آن ابزار اصلي طراحي وب يا همان زبان هاي برنامه نويسي مختلف هستند. ابزارهاي طراحي سايت، معمولا با توجه به اينكه در چه پروسهاي از بحث طراحي وب درگير باشند، ميتوانند كاملا از هم متفاوت باشند. اين ابزارها معمولا در گذر زمان با نسخههايي جديدتر جايگزين ميشوند تا كار طراحي سايت را راحتتر و مفيدتر كنند. البته تكنولوژي كه پشت هر كدام از اين ابزار قرار دارد، همچنان ثابت ميماند و فقط كارايي آنها است كه دستخوش تغيير ميشود. يك طراح سايت از ابزار و تكنولوژيهايي مثل HTML، CSS، PHP يا هر زبان و تكنولوژي ديگري مربوط به طراحي سايت استفاده كند. انواع طراحي سايتوب سايتهاي امروزي به دو گونه وب سايت استاتيك و وب سايت دايناميك دستهبندي ميشوند. طراحي سايت استاتيكدر طراحي سايت استاتيك، يك فايل متمايز به ازاء هر صفحه وب سايت روي سرور ذخيره ميشود و هر بار كه اين صفحه مورد نياز باشد، عينا از سرور بازخواني ميشود و براي كاربر نمايش داده ميشود. از مزاياي اين گونه طراحي سايت كه در بيشتر تا سال ۲۰۱۵ محبوبيت داشت، آساني طراحي صفحات استاتيك و امنيت بالاي آن براي سرورهاي آن دوره بود. با ارائه سرورهاي ارزان قيمتتر و بالا رفتن تكنولوژي امنيت سرور، كم كم اين طراحي جاي خود را به طراحي سايت دايناميك (پويا) داد. البته هنوز هم در تمام وب سايتهاي دايناميك، بخشهايي با طراحي استاتيك ايجاد ميشوند و در واقع تمام وب سايتها چند بخش استاتيك در طراحي خود دارند. طراحي سايت دايناميكصفحات دايناميك وب سايت به گونهاي طراحي ميشوند كه خود صفحه ثابت، اما محتواي آن متغير باشد. ساختار اين صفحات توسط يك اپليكيشن سرور كه اسكريپتهاي سمت سرور را فراوري ميكند، ايجاد ميشود. در واقع محتواي چنين صفحاتي با توجه به جستجوي كاربر، ايجاد ميشوند. اين بدان معني است كه محتواي صفحه به خودي خود روي سرور وجود ندارد و با فراخواني چنين محتوايي از يك صفحه سايت دايناميك، اين صفحه روي سرور ايجاد شده و براي كلاينت فرستاده ميشود. در يك سايت دايناميك، صفحات معمولا محتواي مورد نياز خود را از يك ديتابيس در Back-end فراخواني ميكنند. هنگامي كه صفحات دايناميك وب سايت براي اولين بار توسعه پيدا كردند. توسعه اوليه صفحات دايناميك وب مستقيما در زبانهايي مثل PHP، Perl يا ASP صورت ميگرفت. مشاغل مرتبط با طراحي وب سايت چيست؟علاوه بر خود طراحان وب سايت، براي اينكه يك وب سايت به موفقيت برسد و در نتايج گوگل بدرخشد، افراد زيادي بايد درگير توسعه و نگهداري از آن باشند. در واقع طراحي سايت تنها شروع يك فرايند بزرگ براي رسيدن سايت به سود است. هنگامي كه يك كسب و كار آنلاين را راهاندازي ميكنيد، پيش از هر چيز بايد يك وب سايت خوب طراحي كنيد. در اين پروسه علاوه بر طراح وب سايت بايد با متخصصان ديگري هم همكاري داشته باشيد. در ادامه به صورت فهرست گونه، مشاغل و تخصصهاي مرتبط با راه اندازي و نگهداري سايت را با هم مرور ميكنيم.
همانطور كه ميبينيد طراحي سايت فقط به دانش فني و يادگيري اصول كد نويسي و آنلاين كردن سايت محدود نميشود. در اين راه نياز است يا تمام تخصصها را داشته باشيد، يا تيمي از افراد متخصص با دانش فني مناسب ايجاد كنيد. هدف از طراحي سايت چه ميتواند باشد؟وب سايتها انواع مختلفي دارند. ممكن است هدف يك فرد از طراحي سايت با هدف فرد ديگر از زمين تا آسمان تفاوت داشته باشد. امروزه تقريبا براي هر هدفي يك سايت طراحي ميشود تا به عنوان پايگاه اطلاع رساني يا فروش يا هر منظور ديگري مورد استفاده قرار بگيرد. با يك جستجوي ساده در اينترنت ميتوانيد متوجه تعداد زيادي از وب سايتهاي تجاري، E-Commerce، خبري و وبلاگهاي شخصي شويد كه فعال هستند. اما اگر دقت كنيد موفقترين اين سايتها، گروههايي هستند كه از اصول طراحي سايت و بهينه سازي و هدف گذاري سئو پيروي كردهاند تا اطلاعات درون وب سايت خود را به مشتريان يا بازديدكنندگان هدف خود نمايش بدهند. يادگيري و آموزش طراحي سايت چه مراحلي دارد؟شايد شما هم دوست داشته باشيد به زودي وارد عرصه طراحي سايت شويد و مفاهيم ابتدايي آن را فرا بگيريد. بايد به شما بگوييم كه يادگيري اصول اوليه و حتي پيشرفته طراحي سايت، كار چندان دشواري نيست. براي آموزش طراحي سايت، تنها كافي است منابع مناسب را به صورت آنلاين يا با حضور در كلاسهاي فيزيكي فرا بگيريد. مهمترين عامل در تبديل شدن به يك طراح سايت حرفهاي، يادگيري مفاهيم اوليه از يك مرجع مطمئن و پس از آن كسب تجربه است. بهترين مرجع براي شما در زمينه يادگيري طراحي سايت، ميتواند آموزشهاي پروژه محور در زمينه طراحي وب و سئو باشد تا با انجام پروژههاي مختلف حين آموزش، بتوانيد تجربهاي اوليه در زمينه توسعه و آنلاين كردن يك سايت به دست بياوريد. پس از اتمام آموزش با انجام پروژههايي در دنياي واقعي به تجربه خود بيافزاييد و به يك طراح سايت حرفهاي تبديل شويد. منبع: سايت lydaweb ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۲۶:۴۸ ] [ emami ]
اغلب طراحان وب هنگام طراحي سايت به مسائل فني مانند فريم ها، كد و مديريت محتوا تمركز دارند، اما طراحي وب سايتي موفق فقط به چگونگي قرار گرفتن آيكون هاي شبكه هاي اجتماعي و تصاوير خيره كننده شما در وب سايت نيست. امروزه وب سايت هاي موفق از يك استراتژي جامع و هماهنگ برخوردار هستند و رمز موفقيت شما نيز همين مورد است. طراحي وب سايت هاي موفق فراتر از مسائل زيبايي شناسي است. آن ها بازديد كنندگان را جذب مي كنند و به افراد كمك مي كنند تا محصول، شركت و نام تجاري را از طريق شاخص هاي مختلف، شامل تصاوير، متن و تعاملات، درك كنند، به اين معني كه هر عنصر از سايت شما بايد به سمت يك هدف مشخص كار كند. اما چگونه اين تركيب هماهنگ از عناصر سايت ايجاد مي شود؟ از طريق يك فرآيند طراحي وب سايتي جامع كه هر دو عامل فرم و عملكرد را به حساب مي آورد. ما اين روند طراحي وب سايت را در 7 مرحله زير قرار داده ايم:
حال كه با هر مرحله آشنايي پيدا كرديد اجازه دهيد درباره هر مورد عميق تر صحبت كنيم: شناسايي هدفدر مرحله اوليه، طراح بايد هدف سايت را با مشورت نمودن با مشتري يا ساير سهامداران، شناسايي كند. سوالاتي ممكن است در اين مرحله ايجاد شوند عبارتند از:
اين مهم ترين بخش فرآيند طراحي وب سايت است. اگر اين سئوالات پاسخي نداشته باشند، كل پروژه مي تواند در جهت اشتباه تنظيم شود. شايد بهتر باشد بعضي اهدافي را كه براي شما به وضوح مشخص شده اند را به صورت خلاصه بنويسيد. اين مورد مي تواند كمك كند تا پروژه شما در مسير درستي قرار گيرد. محدوده زماني انجام پروژه يكي از شايع ترين و دشوارترين مسائل در پروژه هاي طراحي وب، محدوده زماني پروژه است. در اغلب موارد مشتريان يك هدف در ذهن خود دارند و اين هدف در طول فرآيند طراحي به مرور گسترش مي يابد و يا تغيير مي كند. ممكن است مواردي مانند طراحي اپليكيشن تحت وب، ايميل ها و تهيه پوش ناتيفيكيشن ها نيز به پروژه اضافه شود. اين مسائل در اغلب موارد براي طراحان مشكل ساز نيست و فقط منجر به كار بيشتر مي شود، اما اگر افزايش انتظارات با افزايش بودجه يا جدول زماني همخواني نداشته باشد، پروژه به سرعت مي تواند از واقعيت دور شود. ايجاد نقشه سايت و wireframeنقشه سايت پايه و اساس هر وب سايت را ايجاد مي كند و كمك مي كند تا طراحان به خوبي معماري اطلاعات وب سايت و ارتباط بين صفحات مختلف و عناصر محتوا را مشخص كنند. ساخت يك سايت بدون نقشه سايت مانند ساخت يك خانه بدون يك طرح است و اين در اكثر مواقع خوب نخواهد بود. گام بعدي ساخت Wireframes است. Wireframes ابزاري براي ذخيره سازي طراحي بصري سايت و عناصر محتوا را فرآهم مي كند و مي تواند به شناسايي چالش ها و شكاف هاي بالقوه از طريق نقشه سايت كمك نمايد. برخي از طراحان از ابزارهايي مانند Balsamiq يا Webflow استفاده مي كنند تا قاب هاي خود را ايجاد كنند. من شخصا دوست دارم كه به اصول اوليه برگردم و از كاغذ و قلم قابل اعتماد خودم استفاده كنم. ايجاد محتواهنگامي كه چارچوب وب سايت شما به خوبي مشخص شد، مي توانيد از مهمترين جنبه هاي سايت شروع كنيد: محتواي نوشته شده. محتوا دو هدف اساسي دارد:
محتوايي كه به خوبي نوشته شده، آموزنده و غني از كلمات كليدي است به راحتي توسط موتورهاي جستجو شناسايي مي شود، كه همه اين كار ها باعث مي شود تا سايت راحت تر توسط موتور هاي جستجو پيدا شود. به طور معمول، مشتري شما بخش عمده اي از محتوا را توليد مي كند، اما بسيار مهم است كه شما آن ها را راهنمايي كنيد كه چه كلمات كليدي و عباراتي را بايد در متن و محتوا خود داشته باشند. عناصر بصري سايتاكنون زمان ايجاد طراحي بصري سايت سايت است. اين بخش از فرآيند طراحي سايت اغلب توسط عناصر تجاري موجود، انتخاب رنگ و لوگو، همراه با عنوان مشخص شده توسط مشتري شكل گرفته است. اين مرحله اي است كه يك طراح وب سايت مي تواند به خوبي در آن درخشش داشته باشد. تصاوير در حال حاضر نقش مهمي در طراحي وب دارند. نه تنها تصاوير با كيفيت بالا يك نگاه حرفه اي از وب سايت ايجاد مي كنند، بلكه مي توانند پيام هايي را به مخاطبان ارائه دهند و به ايجاد اعتماد كمك مي كنند. امروزه استفاده از محتوا بصري براي افزايش كليك، مشاركت و درآمد استفاده مي شود، زيرا ارائه پيام در غالب تصاوير به ندرت باعث خسته شدن و نارضايتي كاربران سايت شما مي شود. تست سايتهنگامي كه سايت داراي تمام تصاوير و محتويات است، شما مي توانيد آن را تست كنيد. به طور كامل هر صفحه را تست كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه تمام لينك ها كار مي كنند و وب سايت به طور مناسب بر روي تمام دستگاه ها و مرورگرها بارگذاري مي شود. اشتباهات ممكن است در نتيجه اشتباهات كوچك برنامه نويسي باشد، بهتر است كه اين مشكلات را همين الان حل كنيم تا اين كه يك سايت خراب را براي عموم ارائه دهيم. SEO Spider يكي از ابزار هايي هست كه شما مي توانيد براي تست سايت خود از آن استفاده نماييد. در آخر نگاهي به متا صفحات و توضيحات نيز داشته باشيد. حتي كلمات موجود در عنوان متا نيز مي تواند در عملكرد صفحات در موتور هاي جستجو تاثير بگذارد. راه اندازي سايتاكنون به شيرين ترين بخش فرآيند طراحي سايت مي رسيم. هنگامي كه همه چيز كاملا مورد آزمايش قرار گرفته است و سايت شما آماده راه اندازي است. انتظار نداشته باشيد كه همه چيز كاملا درست كار كند. هنوز ممكن است برخي از عناصر وجود داشته باشند كه نياز به تعمير دارند. طراحي وب يك فرآيند تدريجي و مداوم است كه نياز به تعمير و نگهداري دائمي دارد. نكته كليدي كه بايد در مرحله راه اندازي سايت به خاطر داشته باشيد اين است كه كار شما تمام نشده است. زيبايي دنياي وب اين است كه هيچ وقت تمام نخواهد شد. سايت خود را به طور مداوم تست كنيد، محتوا جديد توليد كنيد و محتوا هاي قديمي آن را آپديت كنيد. منبع: طراحي سايت نوپرداز ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۵۳:۵۵ ] [ emami ]
اطلاعات تماس كامل در فروشگاه اينترنتي: اطلاعات تماس از جمله آدرس پستي، شماره تلفن، فكس، آدرس ايميل و از همه مهم تر شماره تلفن بايد روي صفحه اول سايت در معرض ديد كاربر قرار گيرد. نقشه گوگل براي فروشگاه هايي كه كاربر به آن مراجعه مي كند براي دسترسي راحت تر كاربر مهم تلقي مي شود. اطلاعات تماس خود را در صفحه يا قسمتي جداگانه مانند صفحه تماس با ما به صورت كامل ذكر كنيد. درج اطلاعات تماس كامل اطمينان بيشتري به كاربر مي دهد.
نماد اعتماد الكترونيك در فروشگاه اينترنتي: حتما جهت اخذ نماد اعتماد الكترونيك از وزارت صنعت و معدن به نشاني اينترنتي به صورت حقيقي يا حقوقي اقدام نماييد. نماد اعتماد الكترونيك داراي مدت اعتبار به كاربر اطمينان بيشتري جهت خريد از وب سايت شما مي دهد.
درج صحيح محصولات در فروشگاه اينترنتي: در قسمت توضيح خلاصه محصول، اطلاعات جامع و كوتاهي در مورد محصول وارد نماييد. اطلاعاتي كه براي كاربر مهم تلقي شود. مانند رنگ، جنس، اندازه و ... در قسمت توضيح كامل محصول، اطلاعات اجمالي در مورد تمامي نكات مربوط به كالا را وارد نماييد. به گونه اي كه جاي هيچ ابهامي براي كاربر باقي نماند. تمامي اطلاعات مربوط به سازنده، مدل، اصل بودن يا نبودن كالا، رنگ هاي موجود، قيمت قبل از تخفيف، قيمت بعد از تخفيف، تعداد موجودي و ... بايد در اين قسمت وارد گردد. عكس ها و ويدئوهايي از كالا كه تمامي جوانب آن را نمايش دهد با كيفيتي خوب و مناسب جهت بارگذاري در وب در پايين هر قسمت از كالا در سايت قرار دهيد. گارانتي اصالت و سلامت فيزيكي كالا نيز در اين قسمت بايد قيد گردد.
خدمات پس از فروش كالا در فروشگاه اينترنتي: خدمات پس از فروش ارائه خدمات، پشتيباني و قطعات يدكي بعد از انجام يك فروش اوليه است. اين خدمات در ارائه ماشين آلات پيچيده مانند وسايل نقليه موتوري اغلب به تعمير و نگهداري منظم را شامل مي شود. مدت زمان ارائه اين خدمات، شرايط و شماره تلفن دفتر مركزي بايد در سايت قيد گردد. ضمانت اصل بودن كالا در فروشگاه اينترنتي: كالايي كه در فروشگاه اينترنتي قرار مي دهيد بايد داراي ضمانت اصل بودن باشد. برچسب و هولوگرام بدون دخل و تصرف گوياي اين اصل بودن است. برند كالا از اهميت بالايي برخوردار است. كالا بايد از واردكننده يا توليد كننده معتبر تهيه شده باشد.
گارانتي كالا در فروشگاه اينترنتي: تمامي كالاها بايد توسط نمايندگان رسمي آن برند در ايران گارانتي شوند و شما بايد در سايت خود نام شركت گارانتي كننده را ذكر كنيد. گارانتي معتبر به شركت هايي اختصاص دارد كه از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد كنندگان قانوني در كشور فعاليت مي كنند و اسامي آنها در سايت اين وزارتخانه ذكر شده است.
راهنماي خريد از فروشگاه اينترنتي: امكانات جستجو و انتخاب كالا، اضافه كردن به سبد خريد، پرداخت و نهايي كردن خريد بايد به صورت كامل براي كاربر توضيح داده شود. حتي الامكان اگر مقدور است يك ويدئوي آموزشي از مراحل خريد در سايت قرار دهيد.
روش هاي پرداخت در فروشگاه اينترنتي: انواع روش هاي پرداخت ممكن اعم از كارت به كارت، واريز به حساب، پرداخت آنلاين، پرداخت در محل و ... را براي فروشگاه اينترنتي خود در نظر بگيريد.
راهنماي مرجوعي كالا در فروشگاه اينترنتي: از آنجاييكه آسودگي خاطر و رضايت مشتري در اولويت قرار دارد، بايد سعي بر اين باشد كه هر سفارش بدون هيچ گونه ايرادي تحويل مشتري گردد اما در مواقعي كاربر قصد مرجوع كردن كالا را دارد. شرايط بازگرداندن كالا در صورت خرابي، زدگي و ... را به صورت كامل در فروشگاه اينترنتي خود ذكر كنيد.
توضيح روش ارسال كالا در فروشگاه اينترنتي: رويه هاي تحويل ارسال كالا اعم از تحويل حضوري، پست پيشتاز، پست سفارشي، پيك موتوري، باربري و ... را به صورت كامل براي كاربر توضيح دهيد. منبع: سايت نگين گستر ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۲۱:۰۱ ] [ emami ]
براي اينكه بتوانيد ترافيك سايت خود را افزايش داده و كسب كار خود را رونق بخشيد بايد اين نكات را در طراحي وب سايت خود رعايت كنيد. پس به نكات زير دقت كرده و قبل از صرف هزينه براي رفع مشكلات بعد از طراحي سايت، آن ها را در فرآيند طراحي وب سايت خود پياده كنيد تا هم در زمان و هم در وقت صرفه جويي كرده باشيد. گرافيك منبع: سايت rayan-it ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۱۸:۰۰ ] [ emami ]
يكي از مزاياي استفاده از اينترنت اين است كه شما مي توانيد با استفاده از آن كسب و كار خود گسترش داده و دليل اين موضوع اين مي باشد كه شما مي توانيد با طراحي وب سايت كسب و كار خود را در معرض ديد افراد بسياري قرار بدهيد. بيشتر مردم نمي دانند از كجا بايد شروع كنند. طراحي وب سايتي زيبا با داشتن قابليت هاي مختلف مي تواند كمك بسيار زيادي به شما در راستاي موفقيت در كسب و كارتان نمايد. فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين از جمله ضروري ترين نياز هاي صاحبان كسب و كار ها محسوب مي شوند. در اين كتاب الكترونيكي به آموزش طراحي سايت فروشگاهي پرداخته شده است كه مي تواند از بسياري از فعاليت هاي آنلاين نيز پشتيباني كند. بعد از خواندن اين كتاب شما اين توانايي را به دست خواهيد آورد كه بتوانيد با استفاده از wordpress يك وب سايت مناسب براي كسب و كار خود بسازيد. نرم افزار وردپرس به دليل استفاده از افزونه هاي قدرتمند مانند yoast در زمينه سئو و بهينه هاي وب سايت شما نيز تاثير به سزايي خواهد داشت و يكي از بهترين ابزار هاي سئو وب سايت به شمار مي رود. دانلود كتاب 1: دانلود كتاب 2:
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۲۷:۰۲ ] [ emami ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : themzha.com] |