طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 2
همه : 0
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مفهوم خطاهاي مرورگر

browser error

گاهاً پيش آمده كه پشت سيستم خود مي نشينيد و مي خواهيد در دنياي اينترنت گشتي بزنيد. اما در حين گشت و گذار در بعضي مواقع به در بسته خورده و با خطاهايي از جانب سايت يا مرورگر مواجه مي‌شويد. در اين مطلب قصد داريم به مفهوم برخي از رايج ترين خطاهاي مرورگر (400,401,403,404,408,500,502,503,504) بپردازيم. اين خطاها در تمامي مرورگرها معني و مفهوم يكساني دارند اما جملات موجود در پيغام خطاي آنها با يكديگر تفاوت دارد.

مفهوم خطاي 400 Bad Request چيست؟

درخواستي كه از جانب كامپيوتر شما به سرور وبسايت ارسال شده است قالبي صحيح ندارد بنابراين سرور از پردازش درخواست شما عاجز بوده و با خطاي 400 روبرو خواهيد شد.

دليل خطاي 400 چيست؟

1. از صحت تايپ آدرس وب سايت مطمئن شويد. ممكن است در تايپ آدرس مورد نظر دچار خطا شده باشيد.
2. در برخي موارد اين مشكل از وب سايت بوده است در اينصورت با مدير سايت مورد نظر تماس حاصل نماييد.

 

مفهوم خطاي 401 Unauthorized چيست؟

صفحه‌اي كه مي‌خواهيد به آن دسترسي داشته باشيد امكان بارگذاري ندارد و شما حتماً بايد نام كاربري و رمز عبور صحيح را براي ورود به آن استفاده كنيد. اگر وارد صفحه شده باشيد و باز اين خطا به نمايش در آمده باشد دليل آن مي‌تواند غير قابل اعتبار بودن رمز عبور شما باشد.

دليل خطاي 401 چيست؟

1. عدم تايپ صحيح آدرس سايت يا كليك بر روي لينكي اشتباه شما را به آدرسي هدايت كرده كه قابل دسترسي براي عموم كاربران نيست.
2. اگر اطمينان داريد صفحه مورد نظر نيازي به نام كاربري و رمز عبور ندارد، ممكن است اين خطا به اشتباه توليد شده باشد. شايد خطا در برنامه نويسي وب سايت باشد.
3. ممكن است سيستم خطايي را در نام كاربري يا رمز عبور شما يافته است.

مفهوم خطاي 403 Forbidden چيست؟

دسترسي به سايت مورد نظر مطلقاً ممنوع است و آنچه مي‌خواهيد ببينيد براي شما غير قابل دسترس است.

دليل خطاي 403 چيست؟

1. آدرس سايتي كه در مرورگر وارد نموده‌ايد را بررسي نماييد. اين خطا در بيشتر مواقع به اين دليل است كه، آدرسي كه مورد استفاده قرار گرفته به جاي يك صفحه وبسايت به يك دايركتوري اشاره مي كند.
2. اگر از صحت آدرس سايت مطمئن هستيد امكان دارد پيغام خطاي 403 به اشتباه توليد شده است در اينصورت با مدير سايت مورد نظر تماس حاصل نماييد.

مفهوم خطاي 404 Not Found چيست؟

يكي از رايج ترين خطاهاي مرورگر، ارور 404 مي‌باشد. به اين معني است كه صفحه مورد نظر شما يافت نشده است.

دليل خطاي 404 چيست؟

1. ممكن است صفحه مورد نظر شما حذف شده باشد. به صفحه اصلي سايت رجوع كنيد.
2. آدرس را دوباره كنترل كنيد، ممكن است آدرس را اشتباه وارد نموده باشيد. سعي كنيد با كليد F5 صفحه را رفرش نماييد.

مفهوم خطاي 408 Request Timeout چيست؟

دليل عمده خطاي 408 اين است كه، درخواستي كه از جانب سيستم شما به سرور سايت ارسال شده زمان بيشتر از زمان پيش بيني شده را سپري نموده و به عبارت ساده‌تر ارتباط سيستم شما با سرور سايت Time Out داده است.

دليل خطاي 408 چيست؟

1. گاهي اوقات يك ارتباط اينترنتي كم سرعت از سوي سرور سايت، دليل اين خطاست كه با رفرش نمودن صفحه توسط كليد F5 مشكل رفع مي‌شود.
2. گاهي اوقات سرعت اينترنت كامپيوتر شما پايين است كه مي توانيد توسط ابزار آنلاين معرفي شده توسط ISP سرعت خود را چك كنيد.
3. در بيشتر مواقع اين خطا در وب سايت‌هاي محبوب بروز مي‌كند و دليلش اين است كه در زمانهاي خاص بازديد اين وب سايت‌ها بالا رفته و دسترسي را براي كاربران مختل مي‌سازد. اگر صاحب وبسايت هستيد، سايت خود را به سرور اختصاصي با منابعي بيشتر انتقال دهيد و اگر بازديد كننده وبسايت هستيد، در زماني ديگر به سايت رجوع كنيد.

مفهوم خطاي 500 Internal Server Error چيست؟

اين خطا هنگامي به نمايش در مي‌آيد كه در تنظيمات سايت شما خطايي وجود داشته باشد و سرور نتواند در خصوص ايراد اطلاعاتي دقيقتر ارائه نمايد.

دليل خطاي 500 چيست؟

1. پوشه يا فايل‌ها نبايد داراي سطح دسترسي 777 باشند. براي پوشه‌ها 755 و براي فايل‌ها 644 در نظر بگيريد. CGI در سرور هاي اشتراكي بطور معمول فعال است و نيازي به تغيير سطح دسترسي 777 نيست.
2. اگر فايل htaccess شما داري مقادير php_value register_globals on يا php_flag register_globals on است مقادير اين خطها را پاك كنيد.

مفهوم خطاي 502 Bad Gateway چيست؟

يكي از سرورهاي وب هنگام لود نمودن صفحه و پاسخ به درخواست، پاسخي اشتباه از سرور ديگر دريافت نموده است.

دليل خطاي 502 چيست؟

بوجود آمدن اين خطا در بيشتر اوقات به دليل مشكلات در شبكه ارتباطي سرورها بر روي اينترنت بوجود مي آيد و اين بدان معنا است كه خطا به ارتباط اينترنتي كامپيوتر شما مربوط نمي شود.

مفهوم خطاي 503 Service Unavailable چيست؟

پيغام در دسترس نبودن سرويس هنگامي رخ خواهد داد كه سرور سايت مربوطه آن لحظه قابل دسترس نباشد.

دليل خطاي 503 چيست؟

اين خطا به كامپيوتر شخصي شما مربوط نمي شود و از جانب سرور است. كمي زمان داده و دوباره صفحه را بازخواني كنيد.
اين پيغام گاهي به دليل وجود ترافيك بالا روي سرور بوجود مي‌آيد. هرچقدر بازديد كنندگان سايت زودتر بازديد از صفحه را تمام كنند شانس دسترسي شما براي ديدن سايت بيشتر خواهد شد.

مفهوم خطاي 504 Gateway Timeout چيست؟

اين خطا معمولا زماني مشاهده مي‌شود كه يك سرور پاسخ مناسبي در زمان مناسب از سرور ديگر دريافت نكند.

دليل خطاي 504 چيست؟

اين درخواست‌هاي سرورها معمولاً براي باز كردن يك صفحه سايت و يا درخواست‌هاي تكميلي مرتبط با آن هستند. بدان معني است كه سرور ديگر به درستي كار نمي كند يا در حال حاظر Down شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: مفهوم خطاهاي مرورگر،
موضوع:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۰۰:۰۳ ] [ emami ]

۱-نيازسنجي (مهمترين قسمت طراحي سايت)
شما بايد ببينيد براي چه نوع شركتي، سازماني و يا تجارتي قصد طراحي سايت داريد. مسلما طراحي وب سايت براي يك ارگان دولتي با طراحي وب سايت براي يك آموزگاه تفاوت هاي بسياري خواهد داشت.
نكته بسيار مهم :بدانيد كه چيزي كه باعث تداوم كسب و كار و رونق طراحي سايت شما ميشود رضايت كارفرما است. مطمئن باشيد كه بهترين كارفرمايان شركت طراحي سايت شما كساني هستند كه توسط كارفرمايان راضي شما به شما معرفي شده اند. از نظر بازاريابي بهترين نوع تبليغ، تبليغ دهان به دهان ميباشد. پس سعي كنيد كه نياز واقعي كارفرما را پيدا نماييد و دقيقا چيزي كه احتياج دارد را براي او طراحي پياده سازي نماييد.

۲- ابزار سنجي
لازم است بدانيد براي طراحي سايت مورد نظر بايد از چه نرم افزارها و يا برنامه ها و چه نوع زبان برنامه نويسي استفاده نماييد.مثلا براي شركتي كه كار آن توليد اسباب بازي براي كودكان است لازم است وب سايتي طراحي نماييد كه در آن فلش بكار رفته باشد.
۳-تهيه Porposal
بعد از ۲ مرحله فوق نوبت به تهيه Proposal مي رسد. بزرگترين مشكل كارفرمايان اين است كه دقيقا نمي دانند به چه نوع وب سايتي و با چه نوع گرافيكي نياز دارند. شركت طراحي سايت شما پس از بررسي كسب و كار و خواسته هاي كارفرما با دادن يك Prposal به ايشان، او را در راه انتخاب طراحي سايت مناسب كمك و ياري نموده ايد.


۴-پياده سازي و طراحي سايت
بعد از عقد قرارداد نوبت به پياده سازي و طراحي سايت كارفرما كار ميرسد كه بايد به صورت كاملا اختصاصي طراحي و برنامه نويسي شود.

منبع: سايت سازي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: اصول طراحي وب سايت،
موضوع:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۸:۵۰ ] [ emami ]

اين روزها با گسترش اينترنت و همه گير شدن خدمات تجارت الكترونيك، رقابت بين فعالان اين عرصه و سايت هاي مختلف بيشتر و پرتكاپو شده است. با اين روند رو به رشد خدمات و سرويس هاي ارائه شده در سايت ها نيز كامل تر، كاربرپسندتر و متنوع تر شده است. در اين بازار پررقابت تنها وب سايت هايي به موفقيت مي رسند كه از طراحي سايت حرفه اي برخوردار باشند.

به طور كلي ويژگي هاي يك طراحي سايت حرفه اي به صورت زير است:

  • سايت در گزينه بالاي موتور جستجو قرار گيرد و نمايش داده شود. اين سايت بهينه سازي شده است.
  • طراحي سايت به گونه اي باشد كه با سرعت بالايي در كامپيوتر و ديتگاه بازديدكننده نمايش داده شود.
  • اگر طراحي سايت حرفه اي باشد، شاهد المان هاي گرافيكي زيبا و جذاب خواهيم بود.
  • بازديد از صفحات به آساني و با سرعت بالا انجام مي شود.
  • در طراحي سايت حرفه اي شاهد سايت هاي واكنش گرا هستيم. سايت واكنش گرا در صفحه نمايش ها و مرورگرهاي مختلف به زيبايي نمايش داده مي شود.
  • آدرس اين سايت را در كمترين زمان و تنها از طريق جستجو در گوگل مي توان پيدا كرد و به سايت دسترسي داشت.
  • سايت منبع

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۰۱:۴۵ ] [ emami ]

يكي از مزاياي استفاده از اينترنت اين است كه شما مي توانيد با استفاده از آن كسب و كار خود گسترش داده و دليل اين موضوع اين مي باشد كه شما مي توانيد با طراحي وب سايت كسب و كار خود را در معرض ديد افراد بسياري قرار بدهيد. بيشتر مردم نمي دانند از كجا بايد شروع كنند. طراحي وب سايتي زيبا با داشتن قابليت هاي مختلف مي تواند كمك بسيار زيادي به شما در راستاي موفقيت در كسب و كارتان نمايد. فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين از جمله ضروري ترين نياز هاي صاحبان كسب و كار ها محسوب مي شوند.

در اين كتاب الكترونيكي به آموزش طراحي وب سايت فروشگاهي پرداخته شده است كه مي تواند از بسياري از فعاليت هاي آنلاين نيز پشتيباني كند. بعد از خواندن اين كتاب شما اين توانايي را به دست خواهيد آورد كه بتوانيد با استفاده از wordpress يك وب سايت مناسب براي كسب و كار خود بسازيد. نرم افزار وردپرس به دليل استفاده از افزونه هاي قدرتمند مانند yoast در زمينه سئو و بهينه هاي وب سايت شما نيز تاثير به سزايي خواهد داشت و يكي از بهترين ابزار هاي سئو وب سايت به شمار مي رود.

دانلود كتاب 1: how-to-create-a-wordpress-store.pdf [890.61 KB] 

دانلود كتاب 2: getting-started-with-wordpress-ebook.pdf [1.57 MB] 

آموزش وردپرس 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۱۹:۳۴ ] [ emami ]

فروشگاههاي انلاين بسياري در دنياي اينترنت وجود دارد و براي اينكه كاربران از فروشگاه شما خريد كنند، تكنيك هاي طراحي سايت فروشگاهي را رعايت كنيد

۱- آدرس صفحات را ذكركنيد
هميشه در صفحه داخلي آدرس صفحه را ذكر نماييد تا كاربر بداند در كدام بخش از سايت قرار دارد. انجام اين مورد نه تنها از سر در گمي كاربر مي كاهد بلكه باعث تاثير مثبت روي بهينه سازي  سايت خواهد بود

۲- باكس جستجو را در بالاي صفحه و در نظر كاربران قرار دهيد
باكس جستجو را در مكاني قرار دهيد كه در دسترس كاربر باشد تا در صورتي كه نياز به جستجو در سايت بود كاربر بتواند به راحتي در سايت جستجو نمايد. سايت هاي فروشگاهي معمولا يك باكس جستجو كلي دارد كه در بالاي صفحه قرار مي گيرد و ممكن است قابليت جستجو در دسته بندي خاصي را داشته باشد و همچنين باكس جستجوي پيشرفته كه معمولا در اطراف ليست محصولات كار مي شود جستجوي پيشرفته معمولا به صورت فيلتر كار مي شود تا زماني كه كاربر با عنوان مثال قصد داشت محصولات با خصوصيات و قيمت خاصي را رويت نمايد از فيلتر مورد نظر خصوصيات مورد نظر خود را انتخاب نمايد

بهينه سازي

۳- نمايش تمامي حالتها و تصاوير از يك محصول
در طراحي فروشگاه اينترنتي سعي نماييد چندين تصوير از محصول مورد نظر خود در سايت قرار دهيد و در تصاوير جنبه هاي مختلف محصول را نمايش دهيد به عنوان مثال تصوير محصول از زاويه هاي مختلف و همچنين رنگ بندي هاي مختلف محصول مثلا اگر تصوير شما يك لباس است حتما نمايي از جلو و پشت لباس در طراحي سايت فروشگاهي خود قرار دهيد  با انجام اين كار در حقيقت معرفي بهتري از محصول خود خواهد داشت و كاربر با اطمينان بيشتري خريد خود را انجام مي دهد

قالب فروشگاهي ساده

۴- عمليات خريد را اسان طراحي كنيد يا كامل با يك راهنما روند خريد را توضيح دهيد
طراحي سايت فروشگاهي براي اين است كه كاربران به راحتي خريد كنند پس مراحل خريد را به خوبي طراحي كنيد طوري كه كاربر از خردي خسته نشود در حقيقتا پس از انتخاب محصول مي بايست فرم عضويت و يا ورود به سايت به كاربر نمايش داده شود و پس از آن كاربر به درگاه پرداخت هدايت گردد

عمليات خريد

۵- توجه به سبد خريد 
فروشگاه را به گونه اي طراحي نماييد تا كاربر بتواند محصولات مختلفي را در سايت انتخاب نمايد  معمولا در فروشگاه بخشي به عنوان سبد خريد در نظر گرفته مي شود و زماني كه كاربر محصول خاصي را براي خريد انتخاب مي نمايد آيتم مورد نظر به سبد خريد اضافه ميشود و هميشه سعي كنيد در هنگام طراحي سايت فروشگاهي به اين سبد خريد توجه داشته باشيد و هميشه ميزان خريد كاربران را در سبد خريدشان به انها نشان دهيد

طراحي قالب

۶- كليه خصوصيات مربوط به جنس را به كاربران نشان دهيد
به عنوان مثال در صورتي كه كاربر قصد خريد كامپيوتر را دارد مي بايست به كاربر تنوع رنگي و خصوصيات محصول نمايش داده شود تا كاربر بتواند محصول با خصوصيات مورد نظر خود را خريداري نمايد و همچنين قيمت محصول را كامل براي كاربران توضيح دهيد مثلا اگر ارزش افزوده دارد يا هزينه ارسال در ابتدا براي كاربران بيان كنيد كه در انهاي كار از اينكه هزينه خريدشان كمي فرق كرد تعجب نكنند و به شما بي اعتماد نشوند

پشتباني از طراحي سايت

۷- پشتيباني آنلاين مشتريان داشته باشيد
بخشي را براي پشتيباني آنلاين مشتريان در وب سايت قرار دهيد تا زماني كه كاربران نياز به پشتيباني داشتند بتوانند به صورت آنلاين مشاوره بگيرند زيرا خريد انلاين هنوز در ايران به صورت كامل جا نيافتاده است و هنوز بيسيار از كاربران به دنياي اينترنت بي اعتماد هستند شما بايد سعي كنيد اين اعتماد را گرافيك سايت و طراحي سايت فروشگاهي جلب كنيد ، چت آنلاين مشتريان كار كاربران را بسيار ساده مي سازد و مي توانند در صورت نياز به برقراري ارتباط با فروشگاه سريعا اين كار را انجام دهند  البته پشتيباني به صورت تلفني نيز حتما مي بايست وجود داشته باشد

سبد خريد

۸- توضيحات كامل را به زبان ساده براي كاربران بنويسيد
هميشه سعي نماييد توضيحات محصولات در سايت شما كافي باشد و تمام ويژگي هاي محصول را در بخش توضيحات آورده باشيد در صورتي كه محصول منبع خاصي دارد مي تواند منبع را نيز ذكر نماييد تا باعث به وجود امدن مشكلات كپي برداري نشود و كاربران نيز سردرگم نگردد.

منبع: سايت سميرا نشاطي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۱۰:۰۶ ] [ emami ]

امروزه فروشگاه هاي اينترنتي به يكي از حياتي ترين زمينه هاي اقتصادي دنيا تبديل شده اند. به عنوان مثال فروشگاه اينترنتي آمازون كه امسال تمام كورد ها را جابه جا نمود و عصر جديد از خريد و فروش كالا را به وجود آورد. توصيه مي شود براي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي حتما با شركت هايي كه تخصص كافي در اين زمينه را وارد همكاري شويد. قطعا برداشتن گام غلط در اين مسير مي تواند سبب ضرر هاي جبران ناپذيري براي كسب و كار شما گردد.

ويژگي برنامه فروشگاه اينترنتي

  • برقراري ارتباط تجاري با مشتريان و افزايش فروش و جلب رضايت آنان
  • ارائه اطلاعات دقيق از وضعيت فروش محصولات و ميزان سودآوري
  • متناسب سازي فروش و اعطاي تخفيف براي مشتريان
  • استفاده از بهترين روش هاي فرستادن كالا
  • انبار داري و مديريت انبارها، محاسبه هزينه ها و موجودي كالا
  • پشتيباني شبانه روزي شركت نوپرداز به صاحبان فروشگاه اينترنتي
  • آگاه نمودن مشتريان از كالا و خدمات تازه فروشگاه
  • طراحي قسمت نظرات و پيشنهادات مشتريان
  • ايجاد امكانات تخصصي سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۷:۲۰:۳۳ ] [ emami ]

طراحي سايت پزشكي و مراكز درماني سايت هايي هستند جهت معرفي پزشكان و براي ارتباط نزديك تر با بيماران .در طراحي سايت پزشكي طراحي ظاهري از اهميت ويژه اي برخوردار است.

امروزه بخش بزرگي از مردم براي بررسي مسائل و مشكلات خود، ابتدا به جستجوي آنلاين در دنياي مجازي مي پردازند.

جامعه ي پزشكان براي معرفي خود و ارائه ي خدمات پزشكي، نيازمند طراحي سايت پزشكي قوي و جذاب هستند. معرفي رزومه، خدمات آنلاين مانند رزرو اينترنتي، نشر مقالات و كتاب هاي خود، ثبت اخبار پزشكي و … مهمترين مسائلي هستند كه پزشكان ميتوانند با طراحي سايت پزشكي مختص حرفه ي خود از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذكر شده، كلينيك هاي پزشكي، درمانگاه ها و بيمارستان ها با داشتن امكاناتي همچون تور مجازي، رزرو و تعيين وقت آنلاين، نمايش خدمات پزشكي خود و معرفي پزشكان خود، مي توانند يك سايت پزشكي كامل را داشته باشند.

طراحي سايت پزشكان، بايد در مسائل گرافيكي و سئو (بهينه سازي براي گوگل) قوي طراحي شده باشند. كاربران با ورود به سايت يك پزشك بايد با خدمات آن پزشك و يا كلينيك و يا بيمارستان و درمانگاه رو به رو شوند و بتوانند به راحتي با سايت ارتباط برقرار كنند. طراحي سايت پزشكي بايد به گونه اي صورت پذيرد كه امكانات اصلي آن مانند رزرو وقت، معرفي خدمات، منوهاي سايت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلايد تصاوير جهت جذاب شدن سايت، به درستي در كنار هم قرار بگيرند.

امكان ثبت ژورنال هاي پزشكي در سايت، مقالات و اخبار روز دنياي پزشكي با قابليت دسته بندي موضوعي پزشكي نيز ميتواند در بهتر شدن طراحي سايت پزشكي كمك شاياني بنمايد.

در طراحي سايت پزشكي، رنگ هر سايت با توجه به تخصص و حرفه ي هر پزشك و با بهره گيري از روانشناسي رنگ صورت مي پذيرد.

شما به راحتي مي توانيد سايت پزشكي، مطب و يا كلينيك خود را در دنياي مجازي افتتاح كنيد و با بيماران خود در دنياي مجازي همراه شويد. هميشه داشتن يك سايت خوب از نظر ظاهري ملاك اطمينان مشتريان است، شما مي توانيد با همكاري ما، به هر آنچه مي خواهيد برسيد.

در زير مي توانيد نمونه اي از طراحي سايت پزشكي ما را مشاهده كنيد، براي بازديد از نمونه روي عكس زير كليك كنيد.

pezeshki

 

ويژگي هاي منحصر به فرد سايت هاي پزشكي گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سايت:

  • معرفي كامل پزشك،  تخصص ها و تشريح سوابق دكتر
  • ظاهري حرفه اي و متناسب با كار هر پزشك
  • امكان پياده سازي براي پزشكان و كلينيك هاي پزشكي، كلينيك هاي دنداپزشكي و كليه مراكز درماني
  • كاملا مدرن و زيبا با قابليت Responsive (نمايش صحيح در موبايل ها و تبلت ها)
  • داراي فرم تماس با ما براي ارتباط با كاربران
  • فرم نوبت دهي اينترنتي
  • سيستم پرسش و پاسخ براي ارتباط هر چه بهتر دكتر با بيماران
  • امكان مديريت كليه قسمت ها توسط پنل مديريتي سايت
  • پشتيباني 24 ساعته
  • 6 ماه پشتيباني رايگان سايت شما با امكان 10% تغيير سايت به صورت رايگان
  • و…

پكيج هاي وبسايت پزشكي

  • پكيج هاي آماده از قيمت هاي مناسبي برخوردارند و شما مي توانيد با كمترين هزينه ممكن سايت خود را براي ارتباط با بيماران خود راه اندازي كنيد.اين پكيج ها با مدت زمان كمتري (حداكثر 10 روز كاري) براي شما نصب و راه اندازي خواهند شد.
  • پكيج هاي اختصاصي كه مي تواند شامل امكانات اختصاصي هر پزشك در سايت باشد. اگر شما به جز مواردي كه در ليست بالا اعلام گرديد،امكانات بيشتري را از سايت خود مي خواهيد، درخواست امكانات مد نظر خود را براي ما ارسال كنيد. پس از بررسي درخواست، برآورد هزينه و زمان جداگانه براي شما ارسال خواهد شد. در پكيج هاي اختصاصي پنل مديريت سايت، به صورت كاملا اختصاصي براي هر پزشك طراحي شده و امكانات سايت با توجه به نياز پزشك پياده سازي مي شود.

 

اهداف طراحي سايت پزشكي

به صورت خلاصه مي توان اهداف طراحي سايت پزشكي را در زير خلاصه نمود:

  • معرفي پزشك، مطب يا كلينيك
  • ارائه ي خدمات و تخصص ها به بازديدكنندگان سايت
  • پيدا كردن متقاضيان و بيماران
  • ارتباط با بيماران از طريق پرسش و پاسخ ها و نظردهي
  • نمايش اطلاعات تماس به كاربران و بيماران
  • نمايش فضا و مكان مطب يا كلينيك به صورت تور مجازي

اين ها از جمله اهدافي هستند كه مي توان با طراحي سايت پزشكي و مختص پزشكان و كلينيك هاي درماني به آن رسيد.

با استفاده از يك سايت پزشكي قوي مي توان جدا از ارائه ي خدمات به مشتريان و بيماران گذشته، متقاصيان جديدي نيز پيدا نمود. اين كار با استفاده از ارتقاي رتبه ي سايت در كلمات كليدي در موتورجستجوگر گوگل انجام مي پذيرد.

راضي نگه داشتن مشتريان و بيماران قديمي و ارتباط مستمر با آنها يكي از مواردي است كه توسط طراحي سايت پزشكي مي توان به آن رسيد. با داشتن سيستم رزرواسيون آنلاين، كاربران ميتوانند بدون مراجعه به مطب يا كلينيك، از امكان تعيين وقت قبلي بهره مند شوند.

 

موفقيت يك سايت پزشكي

نهايت موفقيت يك سايت پزشكي، ارتباط مستمر با بيماران قبلي و جلب بازديد كاربران جديد به سايت براي استفاده از خدمات پزشكي مي باشد.

در صورتي كه در طراحي سايت پزشكي بتوانيم روي كلمات هدف مورد نظر، رتبه سايت را آنچنان ارتقا بدهيم تا در صفحات ابتدايي گوگل مشاهده شود، هر روز شاهد ارجاع مشتريان و كاربران جديد از طريق سايت خواهيم بود.

گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سايت با تجربه ي بسيار در اين مورد و شناختن كلمات كليدي هدفمند توانسته است در مسيريابي كاربران اينترنتي به سايت هاي هدف، پيشگام باشد.

اما نكته ي مهم بعد از جذب كاربران جديد و ارتباط موثر با كاربران قديمي و يا مشتريان از طريق سايت، نگه داشتن آنها در محيط سايت است. براي اين امر، امكانات كامل، ظاهر جذاب و گرافيك قوي و البته سرعت سايت اصلي ترين مسائلي است كه بايد به آنها توجه داشت.

به طور خلاصه موفقيت يك سايت پزشكي به دو عامل جذب مشتريان و بيماران جديد به صورت هدفمند (رتبه ي بالا در نتايج گوگل در كلمات كليدي) و سپس ارتباط مستمر و موثر با كاربران فعلي است.

هزينه طراحي سايت پزشكي

براي تعيين هزينه طراحي سايت پزشكي، مطب و يا كلينيك خود مي توانيد از طريق فرم زير اقدام كنيد و درخواست خود را براي ما ارسال نماييد. جهت مشاوره رايگان نيز مي توانيد با شماره تلفن مشاوره تماس حاصل نماييد.

منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي سايت پزشكي،
موضوع:
[ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۲۴:۵۷ ] [ emami ]

ويژگي هاي برتر طراحي سايت خبري :   طراحي سايت خبري يكي از يچيده ترين نوع طراحي وب سايت مي باشد . بايد در طراحي اين نوع از وب سايت ها طراح سايت حوصله ي زيادي به خرج دهد همان طور كه در طراحي سايت خبري در مقاله قبلي نيز اشاره كرديم براي طراحي سايت خبري و استفاده بهينه از ويزگي هاي اصلي وب سايت خبري بايد اين نكته ها را در نظر داشته باشيم:

اولا اينكه در طراحي سايت خبري بهتر است سايت را براي بيشتر موتورهاي جستجو گر مثل گوگل ، ياهو ، بينگ و … بهينه سازي كنيم 
دو م اينكه بايد در طراحي سايت خبري از گرافيك خبري بهينه سازي شده استفاده كنيم 
در نظر داشته باشيم پنل مديريت آسان را براي طراحي سايت خبري در نظر بگيريم 
سايت خبري بايد به سرعت لود شود و در طراحي سايت و گرافيك آن بهتر است از زبان هاي برنامه نويسي مثل CSS3 براي style دهي به وب سايت و هم چنين زبان طراحي سايت Html5 را به كار ببريم استفاده از زبان برنامه نويس Css3 در كاهش حم وب سايت بسيار مي تواند كمك كننده باشد. براي كاربراني كه با زبان برنامه نويسي Css3 و Html 5 آشناييت ندارند  مي توانند از  وب سايت هاي ارائه دهنده ي دوره هاي آنلاين كد نويسي بهره مند شوند .
در ضمن مورد بعدي كه مي تواند براي طراحي سايت خبري بسيار مورد توجه قرار گيرد قيمت براي طراحي سايت خبري است. يك طراح وب سايت بايد بتواند بر اساس خواسته ي مشتري و نوع سايتي كه مي خواهد قيمت منسبي را ارائه كند . وب سايت خبري بر اساس امكانات و ويژگيهايي كه انتظار مي رود قيمت داده مي شود .

مهم ترين و برترين ويژگي هاي وب سايت خبري 

۱-    استفاده از سيستم مديريت مختواي قدرتمند ( طراحي سايت اينتن سيستم مديريت محتواي اختصاصي را پيشنهاد مي كند )
۲-    سيستم عالي براي گردش خبر ( سردبير و خبرنگار و …. ) 
۳-    امكان گزارشات اخبار به صورت گزارش ، يادداشت ، مصاحبه و ….
۴-    محيط قدرتمند براي ويرايش خبر و هم چنين يك محيط زيبا براي بروز رساني برخي از اخبار هاي سياسي و اقتصادي و…
۵-    محيط بروز رساني و هم چنين تنظيم زمانبندي براي انتشار مطالب در آينده داشته باشد .
۶-    يكي ديگر از بهترين كارها مي توان اين باشد كه يك محيط ايجاد شود كه خبر هاي مرتبط با خبر جاري را نشان دهد.
۷-    حتما يك محيط كانتنت براي نسحه ي متني هر خبر را داشته باشيد چرا كه در بهينه سازي و سئو سايت بسيا اهميت دارد.
۸-    سيستم ثبت نام  و هم چنين محيطي براي كاربران در نظر گرفته شده باشد . (كنترل پنل براي كاربران وب سايت )
۹-    مهم تر از همه حتما نسخه ي ريسپانسيو براي وب سايت خبري داشته باشيد چرا كه امروزه با داشتن مشغله زياد كاربران بعد از وقت كاري  از طريق دستگاه هاي هوشمند مثل موبايل و تبلت در مسير رفت و آمد به  وبگردي مي پردازند.

منبع: سايت inten


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ويژگي برترين سايت خبري،
موضوع:
[ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۰۷:۲۳ ] [ emami ]

يك جلسه براي طراحي سايت تان بايد اجرا كنيد و نمي توانيد از اين مورد اجتناب كنيد. اما مي توانيد اين جلسه را به يك رويداد خاطره انگيز تبديل كنيد تا باعث فعاليت هاي مفيدي در ميان اعضاي تيم طراحي سايت تان شويد.

شروع هر پروژه طراحي سايت بايد با هيجان و پيش بيني هاي مفيدي انجام گيرد. زمان اين است كه شما و تيم طراحي وب سايت تان درباره مشتري سايت جديد و ايده ها و ارائه فكر هاي ناب روي آورد. اين مورد بايد عملي شود و امكان پذير است.

يك برنامه ريزي پيش از جلسه طراحي وب سايت تهيه كنيد

يك جلسه خوب طراحي وب سايت با برنامه ريزي هايي پيش از شروع جلسه آغاز مي شود. شما نياز داريد تا جزئيات طراحي وب سايت را جمع آوري كرده و اطلاعاتي را براي اعضاي تيم طراحي وب سايت تان مهيا كنيد. ايده خوبي است تا اطلاعات طراحي وب سايت را پيش از جلسات براي شان ارسال كنيد، بنابراين طراحان وب سايت مي توانند شروع به فكر كردن درباره طراحي وب سايت كنند.
در اين جا ۱۰ مورد وجود دارد كه بايد پيش از جلسه طراحي وب سايت، ملاحضه كنيد:

۱- تعداد تيم طراحي وب سايت

۲- آماده سازي طرح كلي وب سايت ( يك پاراگراف و يا به صورت نكات) بر اساس نيازهاي مشتريان وب سايت

۳- طرح كلي اهداف و زمان بندي پروژه طراحي وب سايت

۴- انجام مصاحبات با مشتريان وب سايت

۵- نشان دادن نماي كلي از وضعيت پروژه طراحي وب سايت

۶- توسعه يك طرح كلي دقيق از پروژه طراحي سايت

۷- مهيا كردن ليستي از مواردي كه بايد در زمان مشخص تحويل داده شود

۸- مشخص كردن عوامل موفقيت

۹- درك كردن مشخصات فني و الزامات در طراحي سايت

۱۰- ساخت دستور نحوي اجراي بخش هاي مختلف طراحي وب سايت

محيط مناسبي را براي اين جلسه مهيا كنيد. وسايل موجود در اتاق كنفرانس را دوباره بچينيد، از اين رو طراحان وب سايت مي تواند رو در روي يكديگر بنشينند. به دكوراسيون و موزيك و يا ديگر عواملي در اتاق كنفرانس فكر كنيد كه باعث انگيزه بخشيدن به طراحان وب سايت موجود در تيم شود. عوامل حيرت انگيز مي تواند تيم را به سرعت جذب كرده و درك شان را از جلسات طراحي وبسايت هميشگي تغيير دهد.

مباحث و گفت و گو بايد هدف خاصي داشته باشند

هدف گفت و گو و مباحث بايد، هدف پروژه طراحي سايت را منعكس كند، از اين رو جلسات طراحي وب سايت تيم طراحي سايت را در جهت مناسبي سوق مي دهد. جلسات طراحي سايت بايد براي پرورش تفكرات خلاقانه به كار رود.

جلسات طراحي سايت را به هفت قسمت تقسيم كنيد:

  • مقدمه
  • ارائه فكر و ايده هاي ناب مرحله اول
  • فعاليت
  • جلسه پرسش و پاسخ
  •  ارائه فكر و ايده هاي ناب مرحله دوم
  • وظايف و عملكردها

USABILITY.GOV، داراي يك مجموعه سوالات طراحي شده در پروژه هاي طراحي سايت و پروژه هاي ساخت محصولات ديجيتالي مي باشد، و براي هدف تمام طراحي ها امكان پذير است. به ياد داشته باشيد كه هدف جلسات مباحث و گفت و گو درباره طراحي سايت بايد در جهت هيجان انگيز نگه داشتن اعضاي تيم درباره طراحي سايت باشد و همگي اعضا بايد ايده هايي را در جهت اهداف، نتايج و ديدگاه هاي براي طراحي وب سايت داشته باشند تا به موفقيت برسند.

اطلاعات كاربردي و نه خيلي طولاني را فراهم كنيد

اگر جلسه طراحي وب سايت تان مكاني است تا خلاصه اي از طراحي سايت را بسط داده و بخوانيد، اعضاي تيم با اشتياق و هيجان و ايده هاي نابي كه انتظار داشته ايد، در جلسه تان فعاليت نمي كنند. اگر اطلاعات را به موارد كوچك تر و كاربردي تري تقسيم كنيد، اين جلسات طراحي وب سايت به نحو احسنت عمل مي كند. مستنداتي را نيز بعد از اتمام جلسه طراحي وب سايت فراهم كنيد.
از اين رو، چه نوع اطلاعاتي تيم طراحي وب سايت در اين مباحث و گفت و گو ها نياز دارد؟ به طور خلاصه، آن ها به وارد بصري علاقه بيشتري نشان مي دهند. به ياد داشته باشيد كه “به صورت بصري همه چيز را نشان دهيد، نه درباره همه چيز توضيح دهيد”. اين يك تيم طراحي وب سايت است. به مشتريان وب سايت خود نشان دهيد. پروژه طراحي سايت را نشان دهيد. رقابت ها و مباحث را به تصوير بكشيد. سپس مشاهده خواهيد كرد كه تيم طراحي سايت ايده هاي ناب شان را ارائه مي دهند.

فعاليتي را در اين جلسات برنامه ريزي كنيد

دور يك ميز بنشينيد. اين امر به پيشرفت پروژه طراحي سايت و ارائه ايده هاي ناب كمك مي كند. يك فعاليت برنامه ريزي شده و يا يك بحث مي تواند ايده مناسبي براي جذب طراحان وب سايت و كمك به ارائه ايده ها و نظرات مفيدشان شود. شما مي توانيد اين كار را به دو صورت انجام دهيد:

  • به عنوان يك فعاليت مربوط به طراحي وب سايت
  • يك فعاليت نامربوط به منظور ارائه تفكرات خلاقانه

اين چنين فعاليت ها مي تواند يك راه مفيدي براي كمك به انگيزه بخشيدن اعضاي تيم باشد و به آن ها كمك كند تا در قالب گروهي روي پروژه طراحي وب سايت كار كنند. (اين مورد مي تواند مخصوصا براي افرادي مهم باشد كه در گذشته با هم همكاري نداشته اند.)

سه ايده براي اينگونه از فعاليت ها در پروژه طراحي وب سايت، وجود دارد:

۱- يك نقشه و طرح مفهومي را بسازيد تا به آن ها نشان دهيد تا پروژه طراحي وب سايت چه شكلي است و چگونه كار مي كند. يك مورد جالب و سرگرمي را به اين فعاليت بيافزاييد، مانند ساخت نقشه بدون كلمات، طوري كه براي فهيمدن آن، طراحان وب سايت بايد خلاقيت هايي را از خود نشان دهند.

۲- الويت بندي هايي را انجام دهيد. به هر كسي يك سري كارت هايي ارائه دهيد تا روي آن بنويسند كه كدام عوامل طراحي سايت از همه مهم تر هستند. سپس كارت ها را بر اساس الويت بندي ها بچينند.

۳- تصاوير و موارد بصري ديگري از پروژه طراحي سايت كنوني، پروژه هاي طراحي وب سايت مشابه و طراحي سايت رقيبان را به آن ها نشان دهيد. به آن ها بگوييد كه در يك نگاه، يك كلمه از احساسي كه نسبت به اين طراحي وب سايت دارند، بنويسند. تصاوير با مجموعه كلمات مرتبط با پروژه طراحي سايت مي تواند به پيشرفت طراحي سايت كمك كند.

سه نوع كتاب را كه ايده هاي فوق العاده اي براي فعاليت هاي خلاقانه و يا ارائه ايده هاي ناب در جلسات و گروه ها دارد را در اين جا برايتان آورده ايم:

۱- ” كافئين براي تيم هاي خلاقانه” توسط STEFAN MAMAW

۲- “الهام بخشيدن چالش هايي براي هنرمندان، تصويرسازان و طراحان وب سايت” توسط ETHAN BODNAR

۳- “۸۰ چالش براي ارتقاي مهارت هاي طراحي وب سايت تان” توسط DAVID SHERWIN

تنطيم كرونومتر

جلسات طراحي وب سايت اين چنيني مي تواند مقرون به صرفه و داراي زمان هاي مفيدي باشد. يك كرونومتر را به جلسه طراحي سايت آورده و طبق مدت زماني كه وظايف طراحي وب سايت در اين جلسه بايد انجام شود، تنظيم كنيد.

مدت زمان واقعي هر جلسه طراحي وب سايت مي تواند بر اساس تيم و نوع طراحي وب سايت تان متفاوت باشد. برخي شركت ها براي طراحي وب سايت هاي بزرگ شان، تمام روز را در اين جلسات صرف مي كنند. اما در گروه هاي كوچك طراحي وب سايت بايد در مدت زمان هاي كوتاه تري انجام شود. به طور مثال اين نوع جلسات طراحي وب سايت در مقياس كوچك بايد ۱ تا ۲ ساعت به طول بيانجامد تا جلسه طراحي سايت به هدف پيش بيني شده خود برسد.

يك نتيجه و خلاصه سازي از جلسه طراحي وب سايت را مهيا كنيد

طراحان وب سايت بايد جلسه طراحي وب سايت را با نتايجي و وظايفي براي انجام طراحي وب سايت، ترك كنند. (به ياد داشته باشيد كه اين جلسات مانند منابع ارجاعي شان در طول پروسه طراحي وب سايت خواهد بود).
اطمينان حاصل كنيد كه تيم تان همه مواردي كه براي شروع طراحي سايت نياز دارند را در اين جلسه طراحي وب سايت فرا گرفته اند. (به ملاحضاتي كه قبل از شروع جلسه طراحي وب سايت در نطر گرفته بوديد، فكر كنيد كه آيا تمام آن ها انجام پذيرفته است يا خير.) من دوست دارم كه براي هر طراح وب سايت در تيم به منظور انجام وظايفي كه در پروژه طراحي سايت دارند، ابزارهاي را براي شان مهيا كنم. اين روزها، مجموعه اين ابزارها درقالب يك درايو مي باشد ولي در گذشته مانند يك فولدر فيزيكي بود.

اين مجموعه ابزارها بايد شامل موارد زير باشد:

  • پارامترهاي طراحي و سبك هاي طراحي وب سايت، مانند رنگ و فونت، سبك هاي كاربردي و دستورالعمل هايي براي برند مورد نظر.
  • خلاصه طراحي سايت و نماي كلي پروژه
  • فرصت هاي مشخص ارائه طراحي سايت و وظايف مشخص
  • تصاوير، لوگو و ديگر جزئيات
  • مثال هايي از چگونگي طراحي عوامل در وب سايت
  • موارد بصري كه مشتريان وب سايت دوست دارند و نكاتي را درباره پروژه طراحي وب سايت تذكر مي دهند
  • ارتباط با ديگر اعضاي تيم در جهت پيشبرد وظايف طراحي وب سايت

نتيجه گيري

برنامه ريزي يك جلسه طراحي سايت بايد به ارائه نظراتي بيانجامد كه به پيشبرد پروسه طراحي وب سايت كمك كند. بايد مواردي را در اين جلسات خلق كنيد تا اعضاي تيم طراحي وب سايت را مشتاق نگاه داريد.
حتي موارد ساده اي مانند چيدن وسايل موجود در اتاق كنفرانس و يا دكوراسيون هاي غير قابل پيش بيني مي تواند به جذب اعضاي تيم به جلسه طراحي وب سايت كمك كند. خلاق باشيد و موفق باشيد.

منبع: سايت وب سيتي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۴۶:۴۰ ] [ emami ]

اگر شما به دنبال طراحي يك وب سايت براي كسب و كار خود هستيد يا مي خواهيد بدانيد كه چگونه مي توانيد بازديد كننده هاي بيشتري براي وب سايت خود جذب كنيد، بهترين كار اين است كه از “صفحه ي اصلي” شروع كنيد.

وقتي كه بازديده كننده ها وارد وب سايت شما مي شوند، در هر صفحه اي كه باشند، معمولا گزينه ي صفحه ي اصلي را پيدا كرده و وارد آن مي شوند. آنها مي خواهند در يك نگاه اجمالي متوجه شوند كه سايت شما در چه موردي فعاليت دارد.

بنابراين صفحه ي اصلي بايد محصولات يا خدمات شما را بي درنگ معرفي كند.

اما محتواي صفحه ي اصلي شما بايد شامل چه چيزهايي باشد كه همه ي اين نياز ها را برطرف كند؟

در واقع بايد گفت فرمول خاصي براي اين كار وجود ندارد. انتخاب هاي شما فراوان هستند. اما در اين جا يك چك ليست از موارد مورد نياز آورده شده است كه مي تواند براي شما سودمند باشد.

عناصر صفحه ي اصلي :

  1. لوگو

اولين چيزي كه بازديد كنندگان به آن توجه مي كنند لوگو است كه بهتر است براي سايت هاي فارسي زبان در سمت راست و بالاي صفحه و براي سايت هاي انگليسي زبان  يا زبان هاي ديگر  كه از چپ به راست خوانده  مي شوند در سمت چپ بالاي صفحه قرار داشته باشد.

لوگو

لوگو

  1. منوي سايت

ساخت يك منو  به بازديد كننده ها كمك مي كند به سرعت بخش هاي مورد علاقه ي خود را پيدا كنند.

  1. عنوان

مهمترين قسمت وب سايت شما، عنوان صفحه ي اصلي است.

يك وب سايت بايد در عرض سه ثانيه به بازديد كنندگان بگويد كه اين كسب و كار چه محصول يا چه خدمتي ارائه مي كند. اين همان جايي است كه عنوان بايد مطرح شود. ممكن است فقط در چند كلمه بيان شود اما مهم ترين بخش وب سايت شماست.

عنوان

  1. قسمت ورود كاربران

آيا سايت شما خدماتي براي اعضاي خود ارائه مي دهد؟ يا نياز دارد كه دسترسي به بخش هاي خاصي را براي تعدادي از بازديد كننده ها فراهم كند؟ اگر اينطور است، براي اين دسته از كاربران قسمت ورود كاربران يا لاگين يك تدبير بسيار زيبا است.

ورود كاربران

  1. عكس زمينه

بيشتر افراد بصري هستند. حتما براي نشان دادن كار خود از يك عكس (يا يك فيلم كوتاه) استفاده كنيد. بهتر است از عكس هايي استفاده كنيد احساسات را جلب كند و واكنش برانگيز باشد.

براي اينكه عكس هاي خود را براي كاربران موبايل بهينه كنيد، از عكس هاي سايز بزرگ استفاده كنيد كه سايز كوچك هم داشته باشد.

  1. نمونه كار

آيا شغل شما محصول يا خدمتي ارائه مي دهد كه بتوان آنها را با عكس، توصيف يا مطالعات موردي نشان داد؟ اگر اين طور است نمونه كار همان چيزي است كه بازديد كنندگان بيش از هر چيز ديگري مشتاق به ديدن آن هستند.

  1. ويژگي ها و مزايا

اگر هدف وب سايت شما اين است كه چيزي را به فروش برسانيد، مي توانيد با توصيف ويژگي ها و مزاياي محصول خود در صفحه ي اصلي شانس خود را براي فروش بالا ببريد.

  1. قابليت جستجو

اگر تعداد صفحات سايت شما زياد است ايجاد يك فيلد جستجو در صفحه ي اصلي كار بسيار عاقلانه اي است. قابليت جستجو باعث مي شود كه بازديد كنندگان خيلي راحت و سريع به مطلب مورد نظرشان دسترسي پيدا كنند بدون اينكه نياز به گشتن داشته باشند.

قابليت جستجو

  1. دكمه ي دعوت به عمليات

صفحه ي اصلي سايت شما بايد چندين دكلمه ي فراخواني (call to action (CTA)) داشته باشد. يك دكمه ي واضح بسازيد و آن را روي عكس زمينه قرار دهيد يا يك نشان كاملا واضح و بدون ترديد بسازيد و در سمت راست آن قرار دهيد- ترجيحا قبل از اينكه صفحه نياز با پايين آمدن داشته باشد بايد ديده شود.

  1. پيشنهاد

يكي ديگر از راه هاي تاثير گذار براي جذب بازديد كننده از طريق صفحه ي اصلي، اين است كه يك پيشنهاد جذاب ايجاد كنيم. انتخاب هاي شما براي اين كار بي نهايت است.

تخفيف يا كوپن مي تواند يك پيشنهاد خيلي متقاعد كننده باشد.

چطور بايد پيشنهاد خود را نمايان كنيم؟

  • يك فرم در عكس زمينه
  • يك سطر در صفحه ي اصلي
  • نمايش يك آگهي (كه منجر به يك صفحه ي فرود ( landing page ) يا فرم مي شود)

يا مي توانيد پيشنهاد خود را به اشكال زير نمايان كنيد

  • يك پنجره در يك سايد بار
  • يك Pop-up
  • قسمتي از Footer
  1. اثبات كيفيت و خدمات از راه هاي اجتماعي

اين بخش تاثير زيادي در ايجاد اعتماد دارد. در صفحه ي اصلي خود جايي را ايجاد كنيد كه بتوانيد آن را به اين بخش اختصاص دهيد. اين كار را مي توانيد از روش هاي زير انجام دهيد:

  • تعريف از زبان مشتريان
  • آرم مشتري يا داستان هاي موفقيت مشتريان
  • گواهي نامه ها و تقدير نامه ها
  • جوايز و تشويق ها
  • تعداد (مشتريان راضي، رتبه بندي، مشتركين و…)
  • آمار
  • اشاره ي مطبوعات
  • بررسي ها و رتبه بندي ها
  1. دكمه ي فراخوان ثانويه

دكمه ي فراخوان ثانويه عبارتست از دكمه هاي فراخوان ديگري در صفحه ي اصلي شما كه براي افرادي كه به هدف اوليه علاقه مند نيستند، جذابيت ديگري را ايجاد مي كند.

مي توانيد به عنوان طرح هاي احتمالي به آنها بنگريد: آنها براي بازديد كنندگاني كه در حال حاضر آماده ي پذيرفتن پيشنهادات اصلي نيستند، راه ديگري را پيشنهاد مي كنند.

در حالي كه دكمه ي فراخوان اوليه بايد در بالاي صفحه  قرار داده شود، دكمه ي فراخوان ثانويه را زير بخش اصلي قرار دهيد تا وقتي بازديد كننده به سمت پايين صفحه ي حركت مي كند همه توجهش جلب شود.

  1. وبلاگ

اكثريت قريب به اتفاق فروشگاه هاي آنلاين، بازاريابان محتوا، انتشار دهنده  محتوا نيز هستند. وقتي بازديد كنندگان براي اولين بار در صفحه ي اصلي و وبلاگ شما گشت مي زنند، تعامل بين شما و بازديد كننده ها افزايش پيدا مي كند و به دنبال آن مشتركان بيشتري به دست مي آوريد.

براي بدست آوردن مزاياي بيشتر از وبلاگ، بهتر است يك يا چند مورد از تكنيك هاي زير را به كار ببريد:

  • نمايش آخرين مقالات با توضيح مختصر: به نمايش گذاشتن يك يا چند پست اخير به همراه عنوان، عكس اصلي و مقداري از شرح آن.
  • نمايش عناوين مقالات: صفحه ي اصلي شما مي تواند لينك هايي براي مقالات محبوب، مقالات جديد و يا هر دو داشته باشد.
  • وبلاگ به عنوان صفحه اصلي: بسياري از صفحات اصلي بيشتر وبلاگ هستند تا وب سايت. به عبارت ديگر بيشتر قسمت هاي صفحه ي اصلي براي نمايش دادن مقالات به ترتيب زماني معكوس اختصاص داده شده است. البته اين روش براي همه كارساز نيست اما براي برخي از شركت ها كاربرد دارد.

وبلاگ به عنوان صفحه ي اصلي

  1. بسته هاي محتوا. اين بسته ها يا بخش هاي محتوايي معمولا شامل ۲، ۳، يا ۴ رديف هستند و معمولا تمايل دارند كه در صفحه ي نمايش گوشي هاي هوشمند روي يكديگر قرار بگيرند.

بسته هاي محتوايي خيلي با ارزش هستند زيرا شما مي توانيد از آنها براي ارائه كردن هر چيزي كه احتمال مي دهيد براي بازديد كنندگان شما با ارزش است استفاده نماييد. مانند:

  • محصولات يا خدمات
  • پيشنهاد ها
  • جايزه ها
  • مشتري ها
  • پروفايل شخصي اعضاي تيم يا لينكي به صفحه ي كاركنان
  • اخبار
  • وقايع
  • مكان ها
  1. اشتراك در خبرنامه

به لطف انواع افزونه ها و خدمات سايت هاي ارسال ايميل انبوه، نمايش  فرم خبرنامه از راه هاي مختلفي مثل پاپ اپ، فرم در فوتر و راه هاي متنوع ديگر ممكن شده است.

با اين حال، يك گزينه ي محبوب ديگري كه باقي مانده است، يك بخش از صفحه ي اصلي است كه براي جذب بازديد كننده به فرم اشتراك در خبرنامه ارائه شده است. اين بخش مي تواند به صورت يك رديف زير بنر اصلي، بالاي فوتر، در بخش كناري وب سايت (سايد بار) و يا به صورت يك رديف در وسط صفحه باشد.

اگر ايجاد يك ليست از ايميل ها، يكي از اولويت هاي كسب و كار ديجيتال شماست موارد زير را در نظر بگيريد:

  • قرار دادن يك فرم اشتراك در خبرنامه در صفحه ي اصلي
  • ايجاد يك دكمه ي فراخوان براي فرم اشتراك در خبرنامه
  • ايجاد يك دكمه ي فراخوان كه يك صفحه ي فرود را كه داراي فرم اشتراك به همراه برخي توضيحات كامل تر است باز مي كند
  1. كلمات كليدي

كلمات كليدي صفحه ي اصلي شما را تقويت مي كند. شما  نبايد يك مكان اختصاصي فقط براي نمايش كلمات كليدي در صفحه اصلي قرار دهيد.

براي اينكه صفحه ي اصلي خود را براي جستجو بهينه كنيد مي توانيد كلمات كليدي را در اين مكان ها قرار دهيد:

  • در تگ عنوان (title)
  • در عنوان (headline)
  • در آيتم هاي منو
  • در صفحات كپي كه براي زبان هاي مختلف ساخته ايد
  • پشت عكس (alt tag)
  • در توضيحات متا
  1. فوتر

احتمالا فوتر صفحه ي اصلي شما همانند هِدِر، يك ويژگي استاندارد در سراسر وب سايت شماست. شما مي خواهيد يك فوتر بسازيد و به دقت بر روي عناصر تشكيل دهنده ي آن تمركز كنيد.

عناصر تشكيل دهنده ي فوتر مي تواند شامل موارد زير باشد:

  • اطلاعات تماس
  • نقشه يا لوكيشن
  • آيكون هاي شبكه هاي اجتماعي و ويجت ها
  • فرم ثبت نام با ايميل
  • گالري
  • جوايز يا گواهي نامه ها
  • خلاصه ي پست وبلاگ
  • يك دكمه فراخوان نهايي
  1. لينك به شبكه هاي اجتماعي

اگر مي خواهيد كه مردم شركت شما را در شبكه هاي اجتماعي فالو كرده و تشويق كنند،  بهتر است در صفحه اصلي سايت خود، در يك مكان ثابت و مرسوم، دكمه هاي شبكه هاي اجتماعي را قرار دهيد تا وقتي مورد نياز است به راحتي بتوان آن را پيدا كرد (به عنوان مثال در هِدِر و فوتر).

منبع: سايت netware


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۶:۴۰ ] [ emami ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی