طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
| ||
|
مفهوم خطاهاي مرورگرگاهاً پيش آمده كه پشت سيستم خود مي نشينيد و مي خواهيد در دنياي اينترنت گشتي بزنيد. اما در حين گشت و گذار در بعضي مواقع به در بسته خورده و با خطاهايي از جانب سايت يا مرورگر مواجه ميشويد. در اين مطلب قصد داريم به مفهوم برخي از رايج ترين خطاهاي مرورگر (400,401,403,404,408,500,502,503,504) بپردازيم. اين خطاها در تمامي مرورگرها معني و مفهوم يكساني دارند اما جملات موجود در پيغام خطاي آنها با يكديگر تفاوت دارد. مفهوم خطاي 400 Bad Request چيست؟درخواستي كه از جانب كامپيوتر شما به سرور وبسايت ارسال شده است قالبي صحيح ندارد بنابراين سرور از پردازش درخواست شما عاجز بوده و با خطاي 400 روبرو خواهيد شد. دليل خطاي 400 چيست؟1. از صحت تايپ آدرس وب سايت مطمئن شويد. ممكن است در تايپ آدرس مورد نظر دچار خطا شده باشيد.
مفهوم خطاي 401 Unauthorized چيست؟صفحهاي كه ميخواهيد به آن دسترسي داشته باشيد امكان بارگذاري ندارد و شما حتماً بايد نام كاربري و رمز عبور صحيح را براي ورود به آن استفاده كنيد. اگر وارد صفحه شده باشيد و باز اين خطا به نمايش در آمده باشد دليل آن ميتواند غير قابل اعتبار بودن رمز عبور شما باشد. دليل خطاي 401 چيست؟1. عدم تايپ صحيح آدرس سايت يا كليك بر روي لينكي اشتباه شما را به آدرسي هدايت كرده كه قابل دسترسي براي عموم كاربران نيست. مفهوم خطاي 403 Forbidden چيست؟دسترسي به سايت مورد نظر مطلقاً ممنوع است و آنچه ميخواهيد ببينيد براي شما غير قابل دسترس است. دليل خطاي 403 چيست؟1. آدرس سايتي كه در مرورگر وارد نمودهايد را بررسي نماييد. اين خطا در بيشتر مواقع به اين دليل است كه، آدرسي كه مورد استفاده قرار گرفته به جاي يك صفحه وبسايت به يك دايركتوري اشاره مي كند. مفهوم خطاي 404 Not Found چيست؟يكي از رايج ترين خطاهاي مرورگر، ارور 404 ميباشد. به اين معني است كه صفحه مورد نظر شما يافت نشده است. دليل خطاي 404 چيست؟1. ممكن است صفحه مورد نظر شما حذف شده باشد. به صفحه اصلي سايت رجوع كنيد. مفهوم خطاي 408 Request Timeout چيست؟دليل عمده خطاي 408 اين است كه، درخواستي كه از جانب سيستم شما به سرور سايت ارسال شده زمان بيشتر از زمان پيش بيني شده را سپري نموده و به عبارت سادهتر ارتباط سيستم شما با سرور سايت Time Out داده است. دليل خطاي 408 چيست؟1. گاهي اوقات يك ارتباط اينترنتي كم سرعت از سوي سرور سايت، دليل اين خطاست كه با رفرش نمودن صفحه توسط كليد F5 مشكل رفع ميشود. مفهوم خطاي 500 Internal Server Error چيست؟اين خطا هنگامي به نمايش در ميآيد كه در تنظيمات سايت شما خطايي وجود داشته باشد و سرور نتواند در خصوص ايراد اطلاعاتي دقيقتر ارائه نمايد. دليل خطاي 500 چيست؟1. پوشه يا فايلها نبايد داراي سطح دسترسي 777 باشند. براي پوشهها 755 و براي فايلها 644 در نظر بگيريد. CGI در سرور هاي اشتراكي بطور معمول فعال است و نيازي به تغيير سطح دسترسي 777 نيست. مفهوم خطاي 502 Bad Gateway چيست؟يكي از سرورهاي وب هنگام لود نمودن صفحه و پاسخ به درخواست، پاسخي اشتباه از سرور ديگر دريافت نموده است. دليل خطاي 502 چيست؟بوجود آمدن اين خطا در بيشتر اوقات به دليل مشكلات در شبكه ارتباطي سرورها بر روي اينترنت بوجود مي آيد و اين بدان معنا است كه خطا به ارتباط اينترنتي كامپيوتر شما مربوط نمي شود. مفهوم خطاي 503 Service Unavailable چيست؟پيغام در دسترس نبودن سرويس هنگامي رخ خواهد داد كه سرور سايت مربوطه آن لحظه قابل دسترس نباشد. دليل خطاي 503 چيست؟اين خطا به كامپيوتر شخصي شما مربوط نمي شود و از جانب سرور است. كمي زمان داده و دوباره صفحه را بازخواني كنيد. مفهوم خطاي 504 Gateway Timeout چيست؟اين خطا معمولا زماني مشاهده ميشود كه يك سرور پاسخ مناسبي در زمان مناسب از سرور ديگر دريافت نكند. دليل خطاي 504 چيست؟اين درخواستهاي سرورها معمولاً براي باز كردن يك صفحه سايت و يا درخواستهاي تكميلي مرتبط با آن هستند. بدان معني است كه سرور ديگر به درستي كار نمي كند يا در حال حاظر Down شده است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۰۰:۰۳ ] [ emami ]
۱-نيازسنجي (مهمترين قسمت طراحي سايت)
منبع: سايت سازي ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۸:۵۰ ] [ emami ]
اين روزها با گسترش اينترنت و همه گير شدن خدمات تجارت الكترونيك، رقابت بين فعالان اين عرصه و سايت هاي مختلف بيشتر و پرتكاپو شده است. با اين روند رو به رشد خدمات و سرويس هاي ارائه شده در سايت ها نيز كامل تر، كاربرپسندتر و متنوع تر شده است. در اين بازار پررقابت تنها وب سايت هايي به موفقيت مي رسند كه از طراحي سايت حرفه اي برخوردار باشند. به طور كلي ويژگي هاي يك طراحي سايت حرفه اي به صورت زير است:
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۰۱:۴۵ ] [ emami ]
يكي از مزاياي استفاده از اينترنت اين است كه شما مي توانيد با استفاده از آن كسب و كار خود گسترش داده و دليل اين موضوع اين مي باشد كه شما مي توانيد با طراحي وب سايت كسب و كار خود را در معرض ديد افراد بسياري قرار بدهيد. بيشتر مردم نمي دانند از كجا بايد شروع كنند. طراحي وب سايتي زيبا با داشتن قابليت هاي مختلف مي تواند كمك بسيار زيادي به شما در راستاي موفقيت در كسب و كارتان نمايد. فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين از جمله ضروري ترين نياز هاي صاحبان كسب و كار ها محسوب مي شوند. در اين كتاب الكترونيكي به آموزش طراحي وب سايت فروشگاهي پرداخته شده است كه مي تواند از بسياري از فعاليت هاي آنلاين نيز پشتيباني كند. بعد از خواندن اين كتاب شما اين توانايي را به دست خواهيد آورد كه بتوانيد با استفاده از wordpress يك وب سايت مناسب براي كسب و كار خود بسازيد. نرم افزار وردپرس به دليل استفاده از افزونه هاي قدرتمند مانند yoast در زمينه سئو و بهينه هاي وب سايت شما نيز تاثير به سزايي خواهد داشت و يكي از بهترين ابزار هاي سئو وب سايت به شمار مي رود. دانلود كتاب 1: دانلود كتاب 2:
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۱۹:۳۴ ] [ emami ]
فروشگاههاي انلاين بسياري در دنياي اينترنت وجود دارد و براي اينكه كاربران از فروشگاه شما خريد كنند، تكنيك هاي طراحي سايت فروشگاهي را رعايت كنيد ۱- آدرس صفحات را ذكركنيد ۲- باكس جستجو را در بالاي صفحه و در نظر كاربران قرار دهيد ۳- نمايش تمامي حالتها و تصاوير از يك محصول ۴- عمليات خريد را اسان طراحي كنيد يا كامل با يك راهنما روند خريد را توضيح دهيد ۵- توجه به سبد خريد ۶- كليه خصوصيات مربوط به جنس را به كاربران نشان دهيد ۷- پشتيباني آنلاين مشتريان داشته باشيد ۸- توضيحات كامل را به زبان ساده براي كاربران بنويسيد منبع: سايت سميرا نشاطي ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۱۰:۰۶ ] [ emami ]
امروزه فروشگاه هاي اينترنتي به يكي از حياتي ترين زمينه هاي اقتصادي دنيا تبديل شده اند. به عنوان مثال فروشگاه اينترنتي آمازون كه امسال تمام كورد ها را جابه جا نمود و عصر جديد از خريد و فروش كالا را به وجود آورد. توصيه مي شود براي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي حتما با شركت هايي كه تخصص كافي در اين زمينه را وارد همكاري شويد. قطعا برداشتن گام غلط در اين مسير مي تواند سبب ضرر هاي جبران ناپذيري براي كسب و كار شما گردد. ويژگي برنامه فروشگاه اينترنتي
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۷:۲۰:۳۳ ] [ emami ]
طراحي سايت پزشكي و مراكز درماني سايت هايي هستند جهت معرفي پزشكان و براي ارتباط نزديك تر با بيماران .در طراحي سايت پزشكي طراحي ظاهري از اهميت ويژه اي برخوردار است. امروزه بخش بزرگي از مردم براي بررسي مسائل و مشكلات خود، ابتدا به جستجوي آنلاين در دنياي مجازي مي پردازند. جامعه ي پزشكان براي معرفي خود و ارائه ي خدمات پزشكي، نيازمند طراحي سايت پزشكي قوي و جذاب هستند. معرفي رزومه، خدمات آنلاين مانند رزرو اينترنتي، نشر مقالات و كتاب هاي خود، ثبت اخبار پزشكي و … مهمترين مسائلي هستند كه پزشكان ميتوانند با طراحي سايت پزشكي مختص حرفه ي خود از آن بهره مند گردند. علاوه بر موارد ذكر شده، كلينيك هاي پزشكي، درمانگاه ها و بيمارستان ها با داشتن امكاناتي همچون تور مجازي، رزرو و تعيين وقت آنلاين، نمايش خدمات پزشكي خود و معرفي پزشكان خود، مي توانند يك سايت پزشكي كامل را داشته باشند. طراحي سايت پزشكان، بايد در مسائل گرافيكي و سئو (بهينه سازي براي گوگل) قوي طراحي شده باشند. كاربران با ورود به سايت يك پزشك بايد با خدمات آن پزشك و يا كلينيك و يا بيمارستان و درمانگاه رو به رو شوند و بتوانند به راحتي با سايت ارتباط برقرار كنند. طراحي سايت پزشكي بايد به گونه اي صورت پذيرد كه امكانات اصلي آن مانند رزرو وقت، معرفي خدمات، منوهاي سايت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلايد تصاوير جهت جذاب شدن سايت، به درستي در كنار هم قرار بگيرند. امكان ثبت ژورنال هاي پزشكي در سايت، مقالات و اخبار روز دنياي پزشكي با قابليت دسته بندي موضوعي پزشكي نيز ميتواند در بهتر شدن طراحي سايت پزشكي كمك شاياني بنمايد. در طراحي سايت پزشكي، رنگ هر سايت با توجه به تخصص و حرفه ي هر پزشك و با بهره گيري از روانشناسي رنگ صورت مي پذيرد. شما به راحتي مي توانيد سايت پزشكي، مطب و يا كلينيك خود را در دنياي مجازي افتتاح كنيد و با بيماران خود در دنياي مجازي همراه شويد. هميشه داشتن يك سايت خوب از نظر ظاهري ملاك اطمينان مشتريان است، شما مي توانيد با همكاري ما، به هر آنچه مي خواهيد برسيد. در زير مي توانيد نمونه اي از طراحي سايت پزشكي ما را مشاهده كنيد، براي بازديد از نمونه روي عكس زير كليك كنيد.
ويژگي هاي منحصر به فرد سايت هاي پزشكي گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سايت:
پكيج هاي وبسايت پزشكي
اهداف طراحي سايت پزشكيبه صورت خلاصه مي توان اهداف طراحي سايت پزشكي را در زير خلاصه نمود:
اين ها از جمله اهدافي هستند كه مي توان با طراحي سايت پزشكي و مختص پزشكان و كلينيك هاي درماني به آن رسيد. با استفاده از يك سايت پزشكي قوي مي توان جدا از ارائه ي خدمات به مشتريان و بيماران گذشته، متقاصيان جديدي نيز پيدا نمود. اين كار با استفاده از ارتقاي رتبه ي سايت در كلمات كليدي در موتورجستجوگر گوگل انجام مي پذيرد. راضي نگه داشتن مشتريان و بيماران قديمي و ارتباط مستمر با آنها يكي از مواردي است كه توسط طراحي سايت پزشكي مي توان به آن رسيد. با داشتن سيستم رزرواسيون آنلاين، كاربران ميتوانند بدون مراجعه به مطب يا كلينيك، از امكان تعيين وقت قبلي بهره مند شوند. موفقيت يك سايت پزشكينهايت موفقيت يك سايت پزشكي، ارتباط مستمر با بيماران قبلي و جلب بازديد كاربران جديد به سايت براي استفاده از خدمات پزشكي مي باشد. در صورتي كه در طراحي سايت پزشكي بتوانيم روي كلمات هدف مورد نظر، رتبه سايت را آنچنان ارتقا بدهيم تا در صفحات ابتدايي گوگل مشاهده شود، هر روز شاهد ارجاع مشتريان و كاربران جديد از طريق سايت خواهيم بود. گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سايت با تجربه ي بسيار در اين مورد و شناختن كلمات كليدي هدفمند توانسته است در مسيريابي كاربران اينترنتي به سايت هاي هدف، پيشگام باشد. اما نكته ي مهم بعد از جذب كاربران جديد و ارتباط موثر با كاربران قديمي و يا مشتريان از طريق سايت، نگه داشتن آنها در محيط سايت است. براي اين امر، امكانات كامل، ظاهر جذاب و گرافيك قوي و البته سرعت سايت اصلي ترين مسائلي است كه بايد به آنها توجه داشت. به طور خلاصه موفقيت يك سايت پزشكي به دو عامل جذب مشتريان و بيماران جديد به صورت هدفمند (رتبه ي بالا در نتايج گوگل در كلمات كليدي) و سپس ارتباط مستمر و موثر با كاربران فعلي است. هزينه طراحي سايت پزشكيبراي تعيين هزينه طراحي سايت پزشكي، مطب و يا كلينيك خود مي توانيد از طريق فرم زير اقدام كنيد و درخواست خود را براي ما ارسال نماييد. جهت مشاوره رايگان نيز مي توانيد با شماره تلفن مشاوره تماس حاصل نماييد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۲۴:۵۷ ] [ emami ]
ويژگي هاي برتر طراحي سايت خبري : طراحي سايت خبري يكي از يچيده ترين نوع طراحي وب سايت مي باشد . بايد در طراحي اين نوع از وب سايت ها طراح سايت حوصله ي زيادي به خرج دهد همان طور كه در طراحي سايت خبري در مقاله قبلي نيز اشاره كرديم براي طراحي سايت خبري و استفاده بهينه از ويزگي هاي اصلي وب سايت خبري بايد اين نكته ها را در نظر داشته باشيم: اولا اينكه در طراحي سايت خبري بهتر است سايت را براي بيشتر موتورهاي جستجو گر مثل گوگل ، ياهو ، بينگ و … بهينه سازي كنيم مهم ترين و برترين ويژگي هاي وب سايت خبري۱- استفاده از سيستم مديريت مختواي قدرتمند ( طراحي سايت اينتن سيستم مديريت محتواي اختصاصي را پيشنهاد مي كند ) منبع: سايت inten ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۰۷:۲۳ ] [ emami ]
يك جلسه براي طراحي سايت تان بايد اجرا كنيد و نمي توانيد از اين مورد اجتناب كنيد. اما مي توانيد اين جلسه را به يك رويداد خاطره انگيز تبديل كنيد تا باعث فعاليت هاي مفيدي در ميان اعضاي تيم طراحي سايت تان شويد. شروع هر پروژه طراحي سايت بايد با هيجان و پيش بيني هاي مفيدي انجام گيرد. زمان اين است كه شما و تيم طراحي وب سايت تان درباره مشتري سايت جديد و ايده ها و ارائه فكر هاي ناب روي آورد. اين مورد بايد عملي شود و امكان پذير است. يك برنامه ريزي پيش از جلسه طراحي وب سايت تهيه كنيد يك جلسه خوب طراحي وب سايت با برنامه ريزي هايي پيش از شروع جلسه آغاز مي شود. شما نياز داريد تا جزئيات طراحي وب سايت را جمع آوري كرده و اطلاعاتي را براي اعضاي تيم طراحي وب سايت تان مهيا كنيد. ايده خوبي است تا اطلاعات طراحي وب سايت را پيش از جلسات براي شان ارسال كنيد، بنابراين طراحان وب سايت مي توانند شروع به فكر كردن درباره طراحي وب سايت كنند. ۱- تعداد تيم طراحي وب سايت ۲- آماده سازي طرح كلي وب سايت ( يك پاراگراف و يا به صورت نكات) بر اساس نيازهاي مشتريان وب سايت ۳- طرح كلي اهداف و زمان بندي پروژه طراحي وب سايت ۴- انجام مصاحبات با مشتريان وب سايت ۵- نشان دادن نماي كلي از وضعيت پروژه طراحي وب سايت ۶- توسعه يك طرح كلي دقيق از پروژه طراحي سايت ۷- مهيا كردن ليستي از مواردي كه بايد در زمان مشخص تحويل داده شود ۸- مشخص كردن عوامل موفقيت ۹- درك كردن مشخصات فني و الزامات در طراحي سايت ۱۰- ساخت دستور نحوي اجراي بخش هاي مختلف طراحي وب سايت محيط مناسبي را براي اين جلسه مهيا كنيد. وسايل موجود در اتاق كنفرانس را دوباره بچينيد، از اين رو طراحان وب سايت مي تواند رو در روي يكديگر بنشينند. به دكوراسيون و موزيك و يا ديگر عواملي در اتاق كنفرانس فكر كنيد كه باعث انگيزه بخشيدن به طراحان وب سايت موجود در تيم شود. عوامل حيرت انگيز مي تواند تيم را به سرعت جذب كرده و درك شان را از جلسات طراحي وبسايت هميشگي تغيير دهد. مباحث و گفت و گو بايد هدف خاصي داشته باشند هدف گفت و گو و مباحث بايد، هدف پروژه طراحي سايت را منعكس كند، از اين رو جلسات طراحي وب سايت تيم طراحي سايت را در جهت مناسبي سوق مي دهد. جلسات طراحي سايت بايد براي پرورش تفكرات خلاقانه به كار رود. جلسات طراحي سايت را به هفت قسمت تقسيم كنيد:
USABILITY.GOV، داراي يك مجموعه سوالات طراحي شده در پروژه هاي طراحي سايت و پروژه هاي ساخت محصولات ديجيتالي مي باشد، و براي هدف تمام طراحي ها امكان پذير است. به ياد داشته باشيد كه هدف جلسات مباحث و گفت و گو درباره طراحي سايت بايد در جهت هيجان انگيز نگه داشتن اعضاي تيم درباره طراحي سايت باشد و همگي اعضا بايد ايده هايي را در جهت اهداف، نتايج و ديدگاه هاي براي طراحي وب سايت داشته باشند تا به موفقيت برسند. اطلاعات كاربردي و نه خيلي طولاني را فراهم كنيد اگر جلسه طراحي وب سايت تان مكاني است تا خلاصه اي از طراحي سايت را بسط داده و بخوانيد، اعضاي تيم با اشتياق و هيجان و ايده هاي نابي كه انتظار داشته ايد، در جلسه تان فعاليت نمي كنند. اگر اطلاعات را به موارد كوچك تر و كاربردي تري تقسيم كنيد، اين جلسات طراحي وب سايت به نحو احسنت عمل مي كند. مستنداتي را نيز بعد از اتمام جلسه طراحي وب سايت فراهم كنيد. فعاليتي را در اين جلسات برنامه ريزي كنيد دور يك ميز بنشينيد. اين امر به پيشرفت پروژه طراحي سايت و ارائه ايده هاي ناب كمك مي كند. يك فعاليت برنامه ريزي شده و يا يك بحث مي تواند ايده مناسبي براي جذب طراحان وب سايت و كمك به ارائه ايده ها و نظرات مفيدشان شود. شما مي توانيد اين كار را به دو صورت انجام دهيد:
اين چنين فعاليت ها مي تواند يك راه مفيدي براي كمك به انگيزه بخشيدن اعضاي تيم باشد و به آن ها كمك كند تا در قالب گروهي روي پروژه طراحي وب سايت كار كنند. (اين مورد مي تواند مخصوصا براي افرادي مهم باشد كه در گذشته با هم همكاري نداشته اند.) سه ايده براي اينگونه از فعاليت ها در پروژه طراحي وب سايت، وجود دارد: ۱- يك نقشه و طرح مفهومي را بسازيد تا به آن ها نشان دهيد تا پروژه طراحي وب سايت چه شكلي است و چگونه كار مي كند. يك مورد جالب و سرگرمي را به اين فعاليت بيافزاييد، مانند ساخت نقشه بدون كلمات، طوري كه براي فهيمدن آن، طراحان وب سايت بايد خلاقيت هايي را از خود نشان دهند. ۲- الويت بندي هايي را انجام دهيد. به هر كسي يك سري كارت هايي ارائه دهيد تا روي آن بنويسند كه كدام عوامل طراحي سايت از همه مهم تر هستند. سپس كارت ها را بر اساس الويت بندي ها بچينند. ۳- تصاوير و موارد بصري ديگري از پروژه طراحي سايت كنوني، پروژه هاي طراحي وب سايت مشابه و طراحي سايت رقيبان را به آن ها نشان دهيد. به آن ها بگوييد كه در يك نگاه، يك كلمه از احساسي كه نسبت به اين طراحي وب سايت دارند، بنويسند. تصاوير با مجموعه كلمات مرتبط با پروژه طراحي سايت مي تواند به پيشرفت طراحي سايت كمك كند. سه نوع كتاب را كه ايده هاي فوق العاده اي براي فعاليت هاي خلاقانه و يا ارائه ايده هاي ناب در جلسات و گروه ها دارد را در اين جا برايتان آورده ايم: ۱- ” كافئين براي تيم هاي خلاقانه” توسط STEFAN MAMAW ۲- “الهام بخشيدن چالش هايي براي هنرمندان، تصويرسازان و طراحان وب سايت” توسط ETHAN BODNAR ۳- “۸۰ چالش براي ارتقاي مهارت هاي طراحي وب سايت تان” توسط DAVID SHERWIN تنطيم كرونومتر جلسات طراحي وب سايت اين چنيني مي تواند مقرون به صرفه و داراي زمان هاي مفيدي باشد. يك كرونومتر را به جلسه طراحي سايت آورده و طبق مدت زماني كه وظايف طراحي وب سايت در اين جلسه بايد انجام شود، تنظيم كنيد. مدت زمان واقعي هر جلسه طراحي وب سايت مي تواند بر اساس تيم و نوع طراحي وب سايت تان متفاوت باشد. برخي شركت ها براي طراحي وب سايت هاي بزرگ شان، تمام روز را در اين جلسات صرف مي كنند. اما در گروه هاي كوچك طراحي وب سايت بايد در مدت زمان هاي كوتاه تري انجام شود. به طور مثال اين نوع جلسات طراحي وب سايت در مقياس كوچك بايد ۱ تا ۲ ساعت به طول بيانجامد تا جلسه طراحي سايت به هدف پيش بيني شده خود برسد. يك نتيجه و خلاصه سازي از جلسه طراحي وب سايت را مهيا كنيد طراحان وب سايت بايد جلسه طراحي وب سايت را با نتايجي و وظايفي براي انجام طراحي وب سايت، ترك كنند. (به ياد داشته باشيد كه اين جلسات مانند منابع ارجاعي شان در طول پروسه طراحي وب سايت خواهد بود). اين مجموعه ابزارها بايد شامل موارد زير باشد:
نتيجه گيري برنامه ريزي يك جلسه طراحي سايت بايد به ارائه نظراتي بيانجامد كه به پيشبرد پروسه طراحي وب سايت كمك كند. بايد مواردي را در اين جلسات خلق كنيد تا اعضاي تيم طراحي وب سايت را مشتاق نگاه داريد. منبع: سايت وب سيتي ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۴۶:۴۰ ] [ emami ]
اگر شما به دنبال طراحي يك وب سايت براي كسب و كار خود هستيد يا مي خواهيد بدانيد كه چگونه مي توانيد بازديد كننده هاي بيشتري براي وب سايت خود جذب كنيد، بهترين كار اين است كه از “صفحه ي اصلي” شروع كنيد. وقتي كه بازديده كننده ها وارد وب سايت شما مي شوند، در هر صفحه اي كه باشند، معمولا گزينه ي صفحه ي اصلي را پيدا كرده و وارد آن مي شوند. آنها مي خواهند در يك نگاه اجمالي متوجه شوند كه سايت شما در چه موردي فعاليت دارد. بنابراين صفحه ي اصلي بايد محصولات يا خدمات شما را بي درنگ معرفي كند. اما محتواي صفحه ي اصلي شما بايد شامل چه چيزهايي باشد كه همه ي اين نياز ها را برطرف كند؟ در واقع بايد گفت فرمول خاصي براي اين كار وجود ندارد. انتخاب هاي شما فراوان هستند. اما در اين جا يك چك ليست از موارد مورد نياز آورده شده است كه مي تواند براي شما سودمند باشد. عناصر صفحه ي اصلي :
اولين چيزي كه بازديد كنندگان به آن توجه مي كنند لوگو است كه بهتر است براي سايت هاي فارسي زبان در سمت راست و بالاي صفحه و براي سايت هاي انگليسي زبان يا زبان هاي ديگر كه از چپ به راست خوانده مي شوند در سمت چپ بالاي صفحه قرار داشته باشد.
ساخت يك منو به بازديد كننده ها كمك مي كند به سرعت بخش هاي مورد علاقه ي خود را پيدا كنند.
مهمترين قسمت وب سايت شما، عنوان صفحه ي اصلي است. يك وب سايت بايد در عرض سه ثانيه به بازديد كنندگان بگويد كه اين كسب و كار چه محصول يا چه خدمتي ارائه مي كند. اين همان جايي است كه عنوان بايد مطرح شود. ممكن است فقط در چند كلمه بيان شود اما مهم ترين بخش وب سايت شماست.
آيا سايت شما خدماتي براي اعضاي خود ارائه مي دهد؟ يا نياز دارد كه دسترسي به بخش هاي خاصي را براي تعدادي از بازديد كننده ها فراهم كند؟ اگر اينطور است، براي اين دسته از كاربران قسمت ورود كاربران يا لاگين يك تدبير بسيار زيبا است.
بيشتر افراد بصري هستند. حتما براي نشان دادن كار خود از يك عكس (يا يك فيلم كوتاه) استفاده كنيد. بهتر است از عكس هايي استفاده كنيد احساسات را جلب كند و واكنش برانگيز باشد. براي اينكه عكس هاي خود را براي كاربران موبايل بهينه كنيد، از عكس هاي سايز بزرگ استفاده كنيد كه سايز كوچك هم داشته باشد.
آيا شغل شما محصول يا خدمتي ارائه مي دهد كه بتوان آنها را با عكس، توصيف يا مطالعات موردي نشان داد؟ اگر اين طور است نمونه كار همان چيزي است كه بازديد كنندگان بيش از هر چيز ديگري مشتاق به ديدن آن هستند.
اگر هدف وب سايت شما اين است كه چيزي را به فروش برسانيد، مي توانيد با توصيف ويژگي ها و مزاياي محصول خود در صفحه ي اصلي شانس خود را براي فروش بالا ببريد.
اگر تعداد صفحات سايت شما زياد است ايجاد يك فيلد جستجو در صفحه ي اصلي كار بسيار عاقلانه اي است. قابليت جستجو باعث مي شود كه بازديد كنندگان خيلي راحت و سريع به مطلب مورد نظرشان دسترسي پيدا كنند بدون اينكه نياز به گشتن داشته باشند.
صفحه ي اصلي سايت شما بايد چندين دكلمه ي فراخواني (call to action (CTA)) داشته باشد. يك دكمه ي واضح بسازيد و آن را روي عكس زمينه قرار دهيد يا يك نشان كاملا واضح و بدون ترديد بسازيد و در سمت راست آن قرار دهيد- ترجيحا قبل از اينكه صفحه نياز با پايين آمدن داشته باشد بايد ديده شود.
يكي ديگر از راه هاي تاثير گذار براي جذب بازديد كننده از طريق صفحه ي اصلي، اين است كه يك پيشنهاد جذاب ايجاد كنيم. انتخاب هاي شما براي اين كار بي نهايت است. تخفيف يا كوپن مي تواند يك پيشنهاد خيلي متقاعد كننده باشد. چطور بايد پيشنهاد خود را نمايان كنيم؟
يا مي توانيد پيشنهاد خود را به اشكال زير نمايان كنيد
اين بخش تاثير زيادي در ايجاد اعتماد دارد. در صفحه ي اصلي خود جايي را ايجاد كنيد كه بتوانيد آن را به اين بخش اختصاص دهيد. اين كار را مي توانيد از روش هاي زير انجام دهيد:
دكمه ي فراخوان ثانويه عبارتست از دكمه هاي فراخوان ديگري در صفحه ي اصلي شما كه براي افرادي كه به هدف اوليه علاقه مند نيستند، جذابيت ديگري را ايجاد مي كند. مي توانيد به عنوان طرح هاي احتمالي به آنها بنگريد: آنها براي بازديد كنندگاني كه در حال حاضر آماده ي پذيرفتن پيشنهادات اصلي نيستند، راه ديگري را پيشنهاد مي كنند. در حالي كه دكمه ي فراخوان اوليه بايد در بالاي صفحه قرار داده شود، دكمه ي فراخوان ثانويه را زير بخش اصلي قرار دهيد تا وقتي بازديد كننده به سمت پايين صفحه ي حركت مي كند همه توجهش جلب شود.
اكثريت قريب به اتفاق فروشگاه هاي آنلاين، بازاريابان محتوا، انتشار دهنده محتوا نيز هستند. وقتي بازديد كنندگان براي اولين بار در صفحه ي اصلي و وبلاگ شما گشت مي زنند، تعامل بين شما و بازديد كننده ها افزايش پيدا مي كند و به دنبال آن مشتركان بيشتري به دست مي آوريد. براي بدست آوردن مزاياي بيشتر از وبلاگ، بهتر است يك يا چند مورد از تكنيك هاي زير را به كار ببريد:
بسته هاي محتوايي خيلي با ارزش هستند زيرا شما مي توانيد از آنها براي ارائه كردن هر چيزي كه احتمال مي دهيد براي بازديد كنندگان شما با ارزش است استفاده نماييد. مانند:
به لطف انواع افزونه ها و خدمات سايت هاي ارسال ايميل انبوه، نمايش فرم خبرنامه از راه هاي مختلفي مثل پاپ اپ، فرم در فوتر و راه هاي متنوع ديگر ممكن شده است. با اين حال، يك گزينه ي محبوب ديگري كه باقي مانده است، يك بخش از صفحه ي اصلي است كه براي جذب بازديد كننده به فرم اشتراك در خبرنامه ارائه شده است. اين بخش مي تواند به صورت يك رديف زير بنر اصلي، بالاي فوتر، در بخش كناري وب سايت (سايد بار) و يا به صورت يك رديف در وسط صفحه باشد. اگر ايجاد يك ليست از ايميل ها، يكي از اولويت هاي كسب و كار ديجيتال شماست موارد زير را در نظر بگيريد:
كلمات كليدي صفحه ي اصلي شما را تقويت مي كند. شما نبايد يك مكان اختصاصي فقط براي نمايش كلمات كليدي در صفحه اصلي قرار دهيد. براي اينكه صفحه ي اصلي خود را براي جستجو بهينه كنيد مي توانيد كلمات كليدي را در اين مكان ها قرار دهيد:
احتمالا فوتر صفحه ي اصلي شما همانند هِدِر، يك ويژگي استاندارد در سراسر وب سايت شماست. شما مي خواهيد يك فوتر بسازيد و به دقت بر روي عناصر تشكيل دهنده ي آن تمركز كنيد. عناصر تشكيل دهنده ي فوتر مي تواند شامل موارد زير باشد:
اگر مي خواهيد كه مردم شركت شما را در شبكه هاي اجتماعي فالو كرده و تشويق كنند، بهتر است در صفحه اصلي سايت خود، در يك مكان ثابت و مرسوم، دكمه هاي شبكه هاي اجتماعي را قرار دهيد تا وقتي مورد نياز است به راحتي بتوان آن را پيدا كرد (به عنوان مثال در هِدِر و فوتر). منبع: سايت netware ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۶:۴۰ ] [ emami ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : themzha.com] |