طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

طراحي وب سايت مي تواند براي شما يك حرفه عالي در نظر گرفته شود. وقتي شما كسب و كار خود را شروع مي كنيد در واقع فقط در چند مورد محدود حق انتخاب خواهيد داشت:

  • شما مي توانيد ساعات كاري خود را انتخاب كنيد.
  • شما مي توانيد مشتريانتان را خودتان انتخاب كنيد.
  • ابزار هاي مورد نياز در طراحي وب سايت را خودتان مشخص مي كنيد.
  • حتي شما ميزان كاري كه در يك هفته انجام مي دهيد را هم خودتان تعيين مي كنيد.

اما علاوه بر اين موارد برخي محدوديت ها نيز وجود دارند. اغلب مديران كسب و كار هاي مربوط به طراحي سايت خيلي انعطاف پذيري ندارند. شما فقط يك ساعت محدود در روز براي كار كردن داريد و مهم نيست كه چقد تلاش كرده ايد و در بعضي مواقع اصلا از سقف كاري خود نيز بيشتر كار كرده ايد. بنابراين اگر مي خواهيد درآمد خود را افزايش دهيد، اما نمي خواهيد خود را به مرگ بكشيد، اساسا دو راه حل داريد:

  • افزايش قيمت و نرخ خدمات اصلي سرويس طراحي وب سايت
  • پيشنهاد خدمات و سرويس هاي اضافي به مشتريان

افزايش قيمت و نرخ خدمات اصلي سرويس طراحي وب سايت

به عنوان طراحان سايت، ما اغلب در كنارمان افرادي وجود دارند كه كار را با قيمت هاي پايين تري مي خواهند و به طور كلي درك عميقي از حرفه طراحي سايت در ميان بيشتر مردم وجود ندارد (مثلا يك مشتري مي گويد:“دوست من اين پروژه را با نصف قيمت شما ارائه مي دهد، پس چرا من بايد هزينه بيشتري را به شما پرداخت كنم؟!”). 

همه اين ها و تعداد انگشت شماري از موارد ديگر ما را متقاعد مي كنند كه در قيمت هاي خود دقت بيشتري داشته باشيم. اين مورد مي تواند اولين گام براي شكست شما باشد. اگر شما قيمت و نرخ پروژه هاي خود را افزايش ندهيد، به آرامي شكست مي خوريد. افزايش قيمت مزاياي زيادي براي شما دارد. اما مهمتر از همه اين است كه شما را در يك فضاي رقابتي جديد قرار خواهد داد. اگر بتوانيد از حق بيمه استفاده كنيد، ديگر نياز نيست تعداد زيادي مشتري براي ادامه زندگي خود داشته باشيد.

راه هاي متعددي براي افزايش نرخ هاي طراحي وب سايت وجود دارند، بنابراين بحث روي آن ها را بگذاريد براي زمان ديگري و در حال حاضر، اجازه دهيد در مورد طرف ديگر سكه بحث كنيم:

طراحي وب سايت 

پيشنهاد خدمات و سرويس هاي اضافي به مشتريان

چيزي كه ارزش اشاره دارد اين است كه طراحي وب سايت يك نوع بسيار پيچيده از يك سرويس است. در واقع، “پيچيده” كلمه درستي نيست. منظور من اين است كه هميشه چيزهاي اضافي وجود دارد كه بايد با طراحي و يا در كنار آن مراقبت شود. مثلا هنگامي كه شما سفارش غذايي را مي دهيد، از شما پرسيده مي شود كه آيا سالاد و نوشيدني هم در كنار آن مي خواهيد. آن ها سعي مي كنند يك پكيج كامل را به شما ارائه دهند. 

مثال بالا تا حدودي به طراحي سايت شباهت زيادي دارد. در بيشتر مواقع طراحي بيشترين چيزي است كه مشتري شما مي خواهد. اما در عين حال آن مي توانند از سرويس هاي ديگري كه شما ارائه مي دهيد نيز استفاده كنند. به همين جهت سعي كنيد اين خدمات را تحت عنوان بسته هاي پيشنهادي يا چيزي شبيه به آن به مشتريان معرفي كنيد.

برخي از اين امكانات عبارتند از:

پيشنهاد سرويس ميزباني به مشتريان

اين اولين گزينه در ليست من است، زيرا ميزباني يك تجارت بزرگ به حساب مي آيد. اگر به عنوان چشم اندازي در طراحي وب سايت به آن نگاه كنيد. در اين جا دو گزينه براي شما ايجاد مي شود:

  • پيشنهاد بسته هاي ميزباني به عنوان نماينده فروش
  • ارائه بسته هاي ميزباني به عنوان يك واسطه و وابسته

تجربه كافي به شما اين امكان را مي دهد كه قيمت هاي خود را تا حدودي تنظيم كنيد و همچنين يك برنامه ميزباني را پيشنهاد كنيد كه براي نيازهاي مشتريان شما مناسب باشد. به اين ترتيب، شما در آينده از هر مشكلي كه ممكن است ناشي از راه اندازي ميزباني بد براي وب سايت مشتريان باشد، خودتان را نجات مي دهيد (حتي اگر اين خطا شما نباشد، مشتريان ممكن است شما را سرزنش كنند).

همكاري به صوت واسطه اي فرصت هاي شما را كم تر مي كند اما شما مي توانيد بدون انجام كار اضافي پول بيشتري را كسب كنيد. همچنين شما مي توانيد مشتريان را تحت تاثير قرار داده و آن ها را از كار با شركت هاي بي كيفيت منصرف كنيد.

توسعه و پيكربندي وب سايت براي مشتري

درست مانند ميزباني وب سايت، مشتريان شما در روز هاي اول نياز به كمك در راه اندازي سايت و تنظيم آن دارند. بسته به ميزان تجربه شما در توسعه وب شما مي توانيد خدمات بيشتري را به مشتريان خود ارائه نماييد، اما به خاطر داشته باشيد كه حداقل بايد مشتري خود را در يك نقطه بدون استرس قرار دهيد. 

در تمامي مراحل تست و توسعه سايت در صورتي كه مشكلي بر خورديد مي توانيد بدون اين كه حتي مشتري متوجه آن بشود، مشكل را رفع كنيد.

كپي رايت وب سايت

بسته به اين كه مشتري شما چطور آماده بهره برداري از فضاي آنلاين وب سايت خود شده است، ممكن است بخشي از فعاليت هاي كپي رايت را در اختيار شما قرار دهد. 

اغلب مشتريان حرفه اي ايده خوبي دارند و از نحوه عملكرد وب سايت خود آگاهي كاملي دارند. اغلب آن ها نيروي توليد محتوا خواهند داشت. براي اكثر مشتريان جديد، اين كه آن ها وب سايت مي خواهند مي تواند تنها چيزي باشد كه آن ها مي دانند. اين كه آيا شما اين كمك را به آن ها مي كنيد يا خير به شما بستگي خواهد داشت. با ارائه يك سرويس كپي رايت با اين مسئله كنار بياييد. دو گزينه:

  • اگر شما در مورد مهارت هاي كپي رايتينگ خود مطمئن هستيد و مي خواهيد براي خود كپي رايتينگ كنيد، عالي است.
  • اگر نه، اين را به سمت يك نيرو حرفه اي بفرستيد. شخصي با مهارت و به توافق با آنها پيدا كنيد. تعيين قيمت و اضافه كردن X درصد در بالاي آن براي خودتان را فراموش نكنيد.

ارائه يك پكيج آماده از مقالات

اين مورد شبيه به كپي رايت است، اما دقيقا همان نيست. چيزي كه من از پكيج مقالات مد نظرم است، چيزي شبيه مجموعه اي از مقالات وبلاگ است كه برخي از مشتريان ممكن است نياز داشته باشند. 

استفاده از يك وبلاگ مناسب، براي كسب و كار هاي آنلاين ضروري است اما اغلب آن ها از مطالبي كه بايد منتشر شود اطلاعات كافي ندارند. اين جايي است كه مي توانيد سرويس مورد نظر را به عنوان يك پكيج آماده از مقالات ارائه دهيد. با اين حال اگر شما وقت اين كار را نداريد مي توانيد از يك وبلاگ نويس يا شخص حرفه اي تري در اين زمينه استفاده نماييد. 

پيشنهاد سئو و بهينه سازي وب سايت به مشريان

سئو وب سايت 

براساس منابع معتبر گوگل بيش از 90 درصد از ترافيك جستجوي آلي جهاني را تشكيل مي دهد. سئو و بهينه سازي موتورهاي جستجو واقعا يكي از محبوب ترين عناصري است كه هر صاحب وب سايت نياز دارد. در حقيقت، اگر وب سايت آنها در گوگل قابل مشاهده نباشد، مي تواند به اين معنا باشد كه وب سايت اصلا وجود ندارد. 

بنابراين چيزي كه شما مي توانيد به مشتريان خود پيشنهاد دهيد، سئو داخلي وب سايت آن ها است. امروزه سئو داخلي به اندازه لينك سازي براي وب سايت اهميت دارد. پس وقت آن است كه يك قدم جلوتر بگذاريد و اين بسته را هم به مشتريان خود ارائه دهيد.

طراحي و راه اندازي خبرنامه

شما مي توانيد يك بسته طراحي خبرنامه سفارشي را ارائه دهيد. (با استفاده از انواع ايميل ها و قالب هاي استاندارد) به عنوان مثال: يك ايميل فروش، يك ايميل به روزرساني وبلاگ، يك ايميل عمومي و هر چيز ديگري كه مشتري مي تواند از آن استفاده كند (با آنها مشورت كنيد).

همچنين پيشنهاد مي كنيم نرم افزار ايميل خبرنامه را براي آن ها تنظيم كنيد و آن را به عنوان يك محصول رايگان به آن ها ارائه دهيد.

طراحي و تنظيم آگهي

همانند خبرنامه، مشتريان شما ممكن است نياز به تبليغات سفارشي شده داشته باشند. اگر بتوانيد يك پيشنهاد خوب ارائه دهيد اين مي تواند يك شغل جانبي ديگري براي شما باشد. انواع مختلفي از تبليغات وجود دارد كه مشتري ممكن است نياز داشته باشد، بنابراين اين نوع سرويس مي تواند بسيار گسترده باشد. شما با يك مدل قيمت گذاري خوب، مي توانيد اين خدمات سودآور را ايجاد كنيد.

همچنين به احتمال زياد، مشتريان شما نيازي به تبليغات فقط براي يك بار ندارند. در اغلب موارد، آن ها تبليغاتي جاري مي خواهند و به يك جريان ثابت از طرح هاي جديد نياز دارند. هرچه بيشتر بر روي تبليغات خاص مشتريان خود كار كنيد، عناصر قابل استفاده مجدد بيشتري در اختيار شما قرار خواهد گرفت، به طوري كه شما قادر خواهيد بود تبليغات جديدتر را سريع تر انجام دهيد.

پيشنهاد بسته تجزيه و تحليل وب سايت

من فكر مي كنم همه شما با اين طرز فكر من موافق هستيد كه هر وب سايت موفقي نتيجه به اجرا درآمدن تجزيه و تحليل هاي مناسب بوده است. اگر صاحبان وب سايت ها به ترافيك ورودي وب سايت خود توجهي نكنند و از نتايج حاصل شده از صفحات مختلف وب سايت اطلاعاتي نداسته باشند، چگونه مي توانند به موارد مربوط به مخاطبان و مشتريان خود رسيدگي كنند؟!

چندين امكان وجود دارد كه مي توانيد براي اين مورد به مشتريان خود ارائه نماييد:

  • سايت خود را به يك سيستم تجزيه و تحليل محبوب متصل كنيد و مطمئن شويد كه همه چيز درست كار مي كند.
  • گزارشات ماهيانه خود را به طور منظم در مورد عملكرد سايت، صفحات محبوب، محتوا و ساير اطلاعاتي كه براي آنها ارزشمند است، ارائه دهيد.

به روز رساني رايگان طراحي سايت بعد از چند ماه

اين ممكن است كمي خطرناك باشد. بنابراين بايستي مراقب باشيد. ايده كلي اين است كه طراحي مجدد وب سايت مشتري خود را پس از 10-12 ماه به صورت رايگان انجام دهيد. اگر مشتري شما بعد از يك سال انتظار طرح كاملا جديدي را داشته باشد، اين راه كار مي تواند مشكل ساز باشد. پس بهتر است در صورت قرارداد معني و مفهوم به روزرساني مورد نظر خود را دقيقا مشخص كنيد. 

اين موضوع ارزش واقعي را براي مشتري شما ايجاد مي كند، زيرا بعد از يك سال فعاليت آن ها مي دانند كه چه مسيري را مي خواهند ادامه بدهند و برنامه هاي اصلي خود را ارزيابي مي كنند. سپس آن ها مي دانند كه به روز رساني وب سايت آن ها بايد چطور باشد. 

به روز رساني نرم افزار وب سايت بعد از چند ماه

اگر وب سايت مشتري شما از يك سيستم سرويس دهنده خارجي يا از هر ابزار مشابهي استفاده مي كند، بسته به تكنولوزي استفاده شده معمولا هر 6 ماه يكبار نياز به به روز رساني دارد. ابتدا شما بايد مشتريان را از اهميت به روز رساني نرم افزار ها آگاه كنيد و سپس پيشنهاد خود را مطرح نماييد. اين نوع كار معمولا زمان زيادي از شما نمي گيرد و مي تواند در عرض چند دقيقه انجام شود ولي مي تواند درآمد خوبي را ايجاد نمايد.

نظر شما چيست؟

به نظر شما چه راه هاي ديگري براي ارائه سرويس ها و خدمات مختلف طراحي وب سايت به مشتريان وجود دارد؟ منتظر دريافت نظرات شما در قسمت نظرات هستم.

ترجمه از سايت adobe


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۸:۳۸ ] [ emami ]

امروزه ابزارها و سايت هاي بسياري براي تست سايت از لحاظ هاي مختلف طراحي و ايجاد شده كه ما به توضيح مختصري در مورد اين سايت ها و كاربر آنها مي پردازيم

۱ تست سرعت سايت

سرعت بارگذاري و بازشدن يك سايت خيلي مهم براي گوگل و بازديد كنندگان يك سايت مي باشد اگر سايتي مدت زمان طولاني براي لود شدن و بارگذاري كامل صرف كند باعث ميشود تا بازديد كننده آن سايت را ترك كند و به سراغ سايت ديگري برود پس هميشه لود تايم يك سايت نقش به سزاي در سئو و جذب بازديد كننده و در نهايت مشتري دارد

وب سايت GTmetrixh

سايت GTMetrix  به شما كمك ميكنه تا از PageSpeed يا همون سرعت بارگزاري سايت باخبر بشين و همچنين با ارائه بعضي راه كارها روش هايي رو براي بهبود PageSpeed ارائه ميده.

GTMetrix در حقيقت از استانداردهايي كه گوگل به عنوان معيار قرار داده استفاده ميكنه. اين آدرس صفحه بررسي PageSpeed سايت شما به كمك گوگل هست كه البته ايراني ها امكان دسترسي بهش رو ندارن مگه با يكم خلاقيت! همچنين گوگل يه افزونهبراي اين كار طراحي كرده كه همين كار رو انجام ميده ، اين افزونه هم براي Chrome, Firefox قابل دسترس هست.

خوب حالا كه ما نميتونيم از اين امكانات گوگل استفاده كنيم پس بهترين گزينه همين استفاده از سايت GTMetrix هست.

بعد اينكه آدرس سايت مورد نظرتون رو در قسمت “Analyze Performance of” وارد كردين، روي دكمه “Go!” كليك كنين تا عمليات بررسي سايت شروع مي شود.

بر اساس گريد ارائه شده توسط سايت ميتوانيد لود تايم سايت خود را بدست اورديد . ابزارهاي بسياري در اينترنت براي تست سرعت اينترنت وجود دارد كه ما به يك مورد از آن اشاره كرديم

طراحي سايت

۲-تست رسپانسيو بودن سايت

با توجه به الگوريتم هاي جديد گوگل كليه سايت هاي طراحي شده بايد به صورت رسپانسيو طراحي شوند و با توجه به پلتفرم بازديد كننده خود را وقف دهند پس طراحي سايت به صورت رسپانسيو يك اولويت بسيار مهم در گوگل ميباشد براي تست رسپانسيو بودن سايت نيز ابزارها و سايت هاي بسيار موجود ميباشد كه

سايت browserstack

اين سايت واقعاً فوق العادس. توي سايت بروزر استك، مي تونيد سايتتون رو در مرورگرهاي مختلف، اسمارت فون ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و مانتيتورهاي مختلفي تست كنيد. تمامي مرورگرها بر اساس نام (اكسپلورر، فايرفاكس، اپرا، كروم، ..) و همچنين از نظر ورژن دسته بندي شدن. در مورد موبايل ها و تبلت ها هم، دسته بندي بر اساس برند و سپس رزولوشن نمايشگر دسته بندي شدن. به نظرم اين سايت از لحاظ تعداد گزينه هاي تست، بي نظيره و طبق گفته ي خودش امكان ۷۰۰ تست در ديوايس و مرورگرهاي مختلف رو يه شما ميده. اما خب از قديم گفتن هر چقدر پول بدي، آش مي خوري! چرا كه اولاً براي استفاده از امكانات اين سايت بايد حتما عضو بشين و دوماً اينكه عمر تست مجاني شما محدوده و بعد از اون مجبورين از جيب مبارك خرج كنين! حتما تست سايت و رسپانسيو بودن سايت خود را انجام دهيد و اگر مشكلي داشتيدحتما آنها را بر طرف كنيد

تست سرعت سايت

 

۳-تست خطاها و كد هاي سايت

مهم ترين بخش يك سايت تست خطاها و كدهاي يك سايت مي باشد پس با طراحي سايت استاندارد و كد نويسي استاندارد سعي كنيد تا سايت بدون خطا داشته باشيد . اگر سايتي در كد نويسي داراي خطا باشد و يا از كد نويسي استاندار w3 استفاده نكرده باشد  دچار مشكل ميشود و امتياز منفي نيز در گوگل ميشود و در بعضي مواقع كاركرد سايت به درستي انجام نميشود .

استفاده از تگ ها به درستي و به موقع باعث سئو و بهينه سازي سايت ميشود ولي اگر از اين تگ ها درست استفاده نشود نيز در سئو سايت امتياز منفي دارد براي مثال اگر در هر صفحه وب سايت بيش از يك تگ h1 استفاده شود براي سئو سايت منفي ميباشد و استفاده نكردن از تگ h1 نيز براي سئو منفي ميباشد و به همين دليل است كه هر صفحه بايد تنها يك تگ h1 داشته باشد.

براي تست كدهاي سايت نيز ابزار و سايت هاي مختلف ايراني و خارجي وجود دارد مانند سايت sepmoz  و سئو چكاپ و …

در سايت هاي ايراني نيز سايت ها ي زير پيشنهاد ميشود

۱ –سايت سئو چكاپ با توجه به ابزارها و الگوريتم اوليه هر صفحه شما ميتوانيد كدهاي اوليه سئو صفحات خود را چك كنيد و به رفع انها بپردازيد ادرس سايت سئو چكاپ  check.autobacklink.ir

۲-سايت چكاپ نيز يك سايت فارسي جديد مي باشد كه ترجمه پلتفرم سئو يك اسكريپت خارجي مي باشد كه امكانات زيادي را در اختيار كاربران براي تست سئو قرار ميدهد البته يك سري از امكانات سايت اكانت نياز دارد و هزينه دار ميباشد  . ادرس سايت چكاپ :    sitecheckup.ir

سايت منبع

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۷:۱۲ ] [ emami ]

آيا شما يك سهام دار فروشگاه اينترنتي هستيد؟ اگر جواب مثبت است، شما بايد به دنبال راه كار هايي براي بهبود تغييرات و كاهش هزينه و زمان باشيد. در اين مقاله اين موضوع را بررسي مي كنيم كه هوش مصنوعي چگونه مي تواند به شما براي دست يابي به اين مهم كمك نمايد. براساس برآوردهاي اخير، فروش فروشگاه هاي اينترنتي تا سال 2020 به 27 تريليون دلار مي رسد. آيا مي دانيد اين به چه معنايي است؟

رشد كردن

هوش مصنوعي آخرين انقلاب بعد از تلفن همراه است. ما تجارت الكترونيك مبتني بر اينترنت، تجارت تلفن همراه را ديده ايم و اكنون نوبت ان است كه با هوش مصنوعي در تجارت الكترونيك آشنا شويم. ما با چت بات ها و دستيارهاي شخصي سر و كار داريم. بسياري از برنامه هاي كاربردي هوش مصنوعي وجود دارد. چت بات ها و IMHO راه زيادي براي رفتن دارند و هدف هاي بلند پروازانه اي براي جايگزيني هوش مصنوعي به جاي انسان داند. به صورت مختصر هوش مصنوعي مي تواند به ما كمك كند تا كار ها را موثر تر و دقيق انجام دهيم.

تجربه كاربري با هوش مصنوعي

معمولا فروشندگان فروشگاه هاي اينترنتي مشكلات زيادي در زمينه تجربه كاربري دارند. اطلاعات ماشين مي تواند با ايجاد يك تجربه كاربري در بهترين كلاس آنها را تحت تاثير قرار دهد. اين به شما در طراحي يك وب سايت با نام تجاري جديد و يا اضافه كردن ويجت هاي هوشمند به سايت موجود كمك مي كند. امروزه شخصي سازي UX به يك عامل مهم براي موفقيت كسب و كار هاي اينترنتي تبديل شده است.

تجربه كاربري فروشگاه اينترنتي 

Choice.AI به شما كمك مي كند تا بتوانيد صفحات فروشگاه اينترنتي خود را راحت تر شخصي سازي كنيد و آگهي هاي هوشمندي را به صورت آني در وب سايت قرار دهيد. Choice.AI به شما كمك مي كند تا فروش بيشتري را با شخصي سازي انجام دهيد و بهينه تر از تخفيف هاي خود استفاده كنيد.

B12: B12 راه جديدي براي طراحي وب سايت شما از اول است. روبات هاي دوست داشتني B12، سايت ها را با ورودي هاي مد نظر خود طراحي مي كنند و طراحان آن با راهنمايي ها و پيشنهادات خود به شما كمك مي كنند. با اين روش شما مي توانيد يك سبك و طراحي منحصر به فرد ايجاد كنيد و به روز رساني هاي وب سايت خود را سريع تر انجام دهيد. اين هوش مصنوعي براي استفاده در هر فروشگاه اينترنتي مناسب به نظر مي رسد.

پيش بيني قيمت و انگيزه

شما با استفاده از هوش مصنوعي مي توانيد يك مدل قيمت گذاري پويا را به فروشگاه اينترنتي خود اضافه كنيد. آنها از يادگيري ماشين و علوم داده براي شناخت رفتار كاربر خود و تغيير قيمت محصول در زمان واقعي استفاده مي كنند. با استفاده از برخي از ابزارهاي پيشرفته، قيمت گذاري رقباي شما و تقاضاي بازار را در نظر مي گيرند. البته، آنها در پارامترهاي مشخص شده توسط شما تغيير مي كنند.

Granify

Granify رفتار خريداران را به صورت آني نظارت كرده و با تجزيه و تحليل 100 ويژگي آن ها براي مشخص شدن انگيزه هاي شخصي و قيمت گذاري استفاده مي شود. موتور تصميم گيري ماشين پيش بيني مي كنند كه چه خريداراني را در اين فصل از دست داده ايد و سپس تبديلات خود را انجام مي دهند. هنگامي كه ترديد تشخيص داده مي شود، پيام هاي سفارشي بر اساس آنچه نرم افزار تجزيه و تحليل مي كند نشان داده مي شود. اگر در مورد يك پيشنهاد يا حمل و نقل رايگان شك و ترديد داشته باشيد، يك سفارش نمايش داده مي شود كه زمان تحويل تضمين شده اي را به شما نشان مي دهد. اين تكنولوژي با تمام سيستم عامل هاي تجارت الكترونيك، كار مي كند.

Personali

Personali انگيزه هاي شخصي براي افزايش فروش را ايجاد مي كند. پلتفرم هوشمند مبتني بر آن، از الگوريتم هاي يادگيري ماشين استفاده مي كند كه توسط دانشمندان داده شناسي و اقتصاد دانان رفتاري ايجاد شده است تا هدف دقيق خريداران را با انگيزه هاي هوشمند ارائه دهد. Personali فروشندگان را به خريداران تبديل مي كند در حاليكه سود هر فروش را افزايش مي دهد. اين تكنولوژي براي كسب و كار و شركت هاي متوسط مناسب به نظر مي رسد.

PriSync

Prisync يك نرم افزار رديابي و نظارت بر قيمت رقيبان است. اين تكنولوژي از هدر رفتن زمان شما براي آناليز رقبا جلوگيري مي كند. بهينه سازي قيمت گذاري را مي توان تنها با نگاهي به داده ها به دست آورد. آن ها به صورت اتوماتيك حدود 4.5 ميليارد قيمت را كنترل كردند و براي همه فروشگاه هاي اينترنتي مناسب به نظر مي رسند.

بازاريابي و تجزيه و تحليل

امروزه بسياري از بخش هاي بازاريابي از يادگيري ماشين استفاده مي كنند (مانند غني سازي داده هاي كاربر، شناسايي كاربر در بين دستگاه ها، شخصي سازي آگهي هاي هوشمند، تجزيه و تحليل پيش بيني ها و غيره). بياييد نگاهي به ابزارهايي براي فروشگاه هاي اينترنتي بياندازيم.

Wacul-AI

اين هوش مصنوعي پيشنهادات و راهكار هاي كاربر پسندي را براي نيازهاي كامل وب سايت ارائه مي دهد. يادگيري داده هاي گذشته، گزارش هاي مفصلي را در مورد افزايش و كاهش ارزش هميشگي مشتريان ارائه مي دهد. شما مي توانيد با استفاده از اين بينش هوش مصنوعي وضعيت وب سايت خود را بهبود دهيد.

NeoWize 

NeoWize به شما كمك مي كند تا به داده هاي رفتاري فروشندگان دسترسي داشته باشيد و آن را به بينش هاي عملي تبديل كنيد. اين راه حل مبتني بر هوش مصنوعي به شما در بازاريابي و دسته بندي درست محصولات كمك مي كند. NeoWize براي فروشگاه هاي اينترنتي در هر اندازه اي مناسب است.

جستجو تصويري

جستجو تصويري در فروشگاه اينترنتي 

خريداران شما مي توانند از طريق مشاهده تصوير در گوشي هاي خود از اقلام موجود در فهرست جستجو كنند. هوش مصنوعي محصولات مشابه را بر اساس رنگ، بافت، شكل و غيره انتخاب مي كند. اين ابزار به فروشگاه هاي فشن و مد بسيار كمك مي كند و براي يك فروشگاه اينترنتي با كاتالوگ هاي بزرگ مناسب است.

ViSenze

ViSenze يك تكنولوژي تشخيص بصري هوشمند است. اين تكنولوژي هوش مصنوعي توابع جستجو بصري براي وب و سيستم عامل هاي تلفن همراه را فرآهم مي كند. از جمله مشخصات آن جستجو بر اساس تصوير، توضيحات محصول، گزينه هاي خارج از بورس و برچسب گذاري خودكار محصولات مي باشد. آنها با استفاده از قدرت هوش مصنوعي به ناشران اين امكان را مي دهند تا بتوانند از طريق تجزيه و تحليل هاي بصري اقلام را به صورت خودكار برچسب گذاري كنند. اين تكنولوژي براي همه فروشگاه هاي اينترنتي مناسب است.

Cortexica

Cortexica به صورت اتوماتيك يك شي، محصول و يا آيتمي ويژه را از طريق عكس آن شناسايي مي كند. آنها تمام اشياء، عناصر ادراكي نظير تنظيمات، رنگ ها، الگوها و شكل هاي در تصوير را تجزيه و تحليل مي كنند تا بتوانند خلاصه اي از تم و وضعيت آن را ارائه دهند. اين تكنولوژي يكي از بهترين تكنولوژي ها براي جستجو هاي بصري محسوب مي شود و براي استفاده در تمامي فروشگاه هاي اينترنتي مناسب است.

هزينه محاسبات

طبق قانون مور، هزينه پردازش ها هر ساله كم تر مي شود. استفاده از محاسبات ابري باعث مي شود كه سطح دسترسي بيشتري به وجود آيد. تحولات اخير در فن آوري هاي GPU به ما كمك مي كند تا پردازش عبارات پيچيده را پردازش كنيم. امروزه GPU هاي NVIDIA براي يادگيري عميق در دسكتاپ، نوت بوك، سرور و سوپر كامپيوتر ها در سراسر جهان، و همچنين در سرويس هاي ابري از آمازون، آي بي ام، مايكروسافت و گوگل موجود هستند.

موبايل ها و دستگاه هاي فعال اينترنتي

امروز ما از 7 ميليارد دستگاه تلفن همراه عبور كرده ايم. دستگاه هاي IoT در فرم هاي مختلف براي كاربرد هاي مختلف در زمينه مراقبت هاي بهداشتي، تجارت، حمل و نقل و غيره مورد استفاده قرار مي گيرند. هر سيستم هوش مصنوعي به داده ها وابسته است، در حال حاضر با استفاده از اين دستگاه هاي متصل، مي توان به داده هاي مورد نظر دسترسي داشت. داده هاي اين دستگاه ها به هوش مصنوعي كمك مي كنند تا از انسان ها ياد بگيرند و روابط متقابل خود را گسترش دهند.

رشد شبكه هاي عصبي و فناوري هاي انساني

ما از الگوريتم هاي قديمي يادگيري ماشين (ML) براي مدت زمان زيادي استفاده كرده ايم و نمي توانيم جلو از اين برويم. در چند سال گذشته، ما يك شاهد يك پيشرفت در شبكه هاي عصبي بوده ايم. يادگيري عميق يك روش جديد براي دستيابي به نتايج انساني است. اين تكنولوزي در زمينه هاي خاص مانند بينايي كامپيوتر، از تاثيرات انساني دور شده است. ما در عصر توليد همه اين فناوري هاي هوش مصنوعي هستيم. در حال حاضر، اكثر ابزارهاي هوش مصنوعي از تركيبي از روش هاي سنتي يادگيري ماشين و يادگيري عميق براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي كنند.

نتيجه گيري

در اين مقاله درباره ابزار هاي مختلف هوش مصنوعي براي وب سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي صحبت كرديم. هدف ما در اين مقاله اين بود كه مواردي به جز چت بات ها و دستيار هاي شخصي را براي استفاده در سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي برجسته كنيم.

منتظر شنيدن نظرات شما درباره عملكرد هوش مصنوعي فروشگاه اينترنتي و وب سايت ها هستم.

هوش مصنوعي در فروشگاه اينترنتي

 ترجمه از سايت osiaffiliate


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۱۰:۵۷ ] [ emami ]

طراحي وب سايت مناسب با راه كارهاي سئو كار سختي است. زماني كه احساس مي‌كنيد كارتان ديگر كامل شده ، در واقع تمام نشده است . seo يك تكنولوژي نيست كه پس از اجرا شدن به فراموشي سپرده شود  ، بلكه يك فرايند پوياست . براي مرور و بازبيني كارها ، ارزيابي نتايج و تاييد آن ، به زمان نياز هست . اگر از اين پويايي و به روزرساني صرف نظر كنيد ، در واقع وقت تان را تلف كرده ايد ، چون استفاده از طرح هاي قديمي سئو  ، هيچ تاثيري روي بهبود سايت تان نخواهد داشت.

تشخيص محتواي دزدي

دنبال كردن استراتژي سئو ، مي تواند حتي به پيدا كردن مشكلاتي كه ممكن است به سئو نيز مربوط نباشند كمك كند . مثلا راه كارهاي سئو، مي‌توانند به تشخيص محتواي دزدي كمك كنند . يكي از اين راهكارها تگ كردن وب‌سايت است . بعضي از افراد از جمله هكرهاي سئو ، بخشي از محتواي سايت هاي ديگر را برداشته و در سايت خودشان قرار مي‌دهند.

اگر سايت تان را درست كد كرده باشيد ، مي توانيد با استفاده از بعض تگ هاي خاص ، محتواي ربوده شده را به سرعت پيدا كنيد .

يك روش ديگر سئو براي تشخيص محتواي دزدي ، استفاده از ابزارهاي تحليل گر براي رديابي است .

بروزرساني سايت با راهكارهاي سئو بعد از طراحي سايت

بروزرساني سايت با راهكارهاي سئو بعد از طراحي وب سايت

اگر در حال اجراي استراتژي هاي سئو هستيد سايت تان را با يك برنامه تحليلي مثل google analytics ، ارزيابي كنيد . به عنوان مثال اگر لينك هاي ورودي تان را با اين ابزار چك كنيد ، ممكن است متوجه شويد افرادي كه وارد سايت تان مي شوند از مكاني كاملا غير قايل انتظار مي آيند . در اينصورت با دنبال كردن مسير اين لينك ، دليل  آن را مي‌فهميد.

استفاده از اين روش براي پيدا كردن سايت هايي كه محتواي دزدي دارند ، آسان است سرويس هاي زيادي براي دنبال كردن محتواي سايت وجود دارد.

به روز رساني و تغييرات در سايت

يكي از مشكلاتي كه ممكن است بعد از ايجاد طرح سئو با آن مواجه شويد ، به روز رساني سايت است .

اغلب مردم فكر مي‌كنند يك بار كه براي طرح  سئو برنامه ريزي كردند ، از آن پس همه چيز به خوبي پيش خواهد رفت ، در حالي كه درست نيست.

زماني كه سايت تان تغيير مي‌كند ، به ويژه وقتي تغييراتي در محتوا و ساختار سايت داريد ، امكان ناقص شدن لينك ها ، عوض شدن تگ ها  و تعدادي موارد جزئي ديگر وجود دارد. اين موارد جزئي ممكن است ناديده گرفته شده و در نتيجه سايت دچار افت رتبه شود .

خزنده هاي سايت هر چيزي را ، از تگ ها گرفته تا لينك ها، بررسي مي‌كنند و بر اساس آن رتبه تان مي‌تواند روز به روز دچار نوسان شود .

اگر آنچه كه خزنده مي‌بيند ، نشان‌دهنده تغيير سايت در يك مسير اشتباه باشد ، رتبه سايت تان پايين خواهد آمد .

بروزرساني سايت با راهكارهاي سئو بعد از طراحي سايت

بروزرساني سايت با راهكارهاي سئو بعد از طراحي سايت

خيلي چيزها روي رتبه بندي سايت تأثير مي گذارند . اميدواريم متوجه شده باشيد كه سئو فقط يك مسئوليت ساده نيست ، بلكه يك فرآيند زمان‌بر و پيچيده است و تمركز نكردن روي تمامي جزئيات ، باعث هدر رفتن وقت تان خواهد شد .

براي طراحي و ساخت وب سايت ( وب سايت شركتي ، فروشگاهي ، كسب و كار و… ) با كارشناسان شركت طراحي وب افرا مشورت كنيد . اگر سايتي داريد كه نياز بهبهينه سازي و بهبود سئو دارد ، شركت طراحي سايت و اپليكيشن وب افرا در خدمت شماست .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۸:۳۴ ] [ emami ]

امروزه طراحي سايت كار خيلي سختي نيست و شما حتي اگر تجربه زيادي هم در اين زمينه نداشته باشيد مي توانيد براي خود يك صفحه اينترنتي زيبا ايجاد كنيد. البته هميشه تفاوت هايي وجود دارد كه فرق بين طراح آماتور و حرفه اي را مشخص مي كند. به خاطر داشته باشيد كه منظور از از بين بردن ويژگي هاي بد سايت فقط براي ايجاد صفحه اي زيبا تر نيست بلكه در به وجود آمدن رابطه اي موثر تر با بازديدكنندگان نيز تاثير خواهد داشت.

طراحي سايت 

ويژگي هاي طراحي سايت بد

در زير ويژگي هايي وجود دارند كه پيروي از آن ها ظاهر وب سايت شما را نامناسب خواهد كرد. اين ها ايده هايي هستند كه از گروه ها و متخصصان مختلف جمع آوري شده اند. 

پس زمينه

  • رنگ خاكستري پيش فرض
  • تركيب كردن رنگ متن و پس زمينه كه خوانايي را كاهش مي دهد.
  • استفاده از زمينه هاي شلوغي كه حواس انسان را پرت كرده و خواندن مطلب را دشوار مي كنند.

متن

  • متن براي خواندن بسيار كوچك باشد.
  • متني كه در سراسر صفحه وب سايت كشيده شده است.
  • استفاده نامناسب از پاراگراف ها
  • متن زيرخط دار كه لينك نيست.

لينك ها

  • لينك هاي پيش فرض آبي
  • لينك هايي كه مشخص نيست به كجا اشاره دارند.
  • لينك هايي كه زيرخط دار نيستند و شما متوجه لينك بودن آن ها نمي شويد.
  • لينك هاي شكسته يا مرده (لينك هايي كه ديگر كار نمي كنند.)

جداول

  • مشخص بودن مرز هاي جداول
  • استفاده از جداول به عنوان عناصر طراحي سايت

انيميشن ها

  • چيز هايي كه چشمك مي زنند (به ويژه متن).
  • انيميشن هايي كه هرگز متوقف نمي شوند.
  • تصاوير متحرك براي ايميل
  • انيمشن هاي چشمك زن

زباله ها

  • شمارنده هاي موجو در صفحات
  • تبليغات زباله 
  • ايجاد اسكرول به يك طرف صفحه سايت
  • استفاده از عكس هاي بسيار كوچك در صفحه اصلي
  • ايجاد چندين اسكرول بار در يك صفحه

ناوبري

  • استفاده از ناوبري غير شفاف و پيچيده
  • استفاده از فريم هاي زياد و پيچيده
  • صفحات نامشخص(صفحاتي كه معلوم نيست از كجا آمده اند.)
  • عناوين بي فايده كه موضوع صفحه را به خوبي مشخص نمي كنند.

طراحي عمومي

  • صفحاتي كه در بعضي مرورگر ها به خوبي كار مي كنند و در بعضي ديگر نه!
  • كنتراست پايين (در رنگ، متن و ساير اطلاعات)
  • صفحه اصلي وب سايت كه مناسب با پنجره مرورگر طراحي نشده است.
  • فريم هايي كه شما را به اين طرف و آن طرف حركت مي دهند.

ويژگي هاي طراحي سايت خوب

يكي از عناصر اصلي طراحي سايت خوب، جلوگيري از استفاده از عناصري است كه طراحي سايت بد را ايجاد مي كند. اگر از همه مواردي كه در بالا درباره طراحي سايت بد گفته شد، دوري كنيد احتمالا يك وب سايت مناسب خواهيد داشت. علاوه بر اين مفاهيم زير را هم در ذهن داشته باشيد:

متن وب سايت

  • پس زمينه متن را قطع نمي كند.
  • متن به اندازه كافي براي خواندن بزرگ است، اما نه خيلي بزرگ
  • سلسله مراتب سايت به خوبي رعايت شده است.
  • ستون هاي متن نسبت به كتاب ها باريك تر هستند تا خواندن روي صفحه آسان تر شود.

ناوبري وب سايت

  • استفاده از دكمه هاي ناوبري كه فهم و درك وب سايت شما را آسان تر مي كنند.
  • استفاده از ناوبري كه با كل سايت سازگاري دارد.
  • فريم ها طوري استفاده شوند كه براي كاربران مزاحمت ايجاد نكنند.
  • يك وب سايت خوب و كامل داراي نقشه سايت نيز هست.

لينك هاي وب سايت

  • رنگ لينك ها با رنگ صفحه هماهنگ است.
  • پيوند هاي زيرخط دار كه به خوبي به كاربران نمايش داده مي شوند.

گرافيك

  • دكمه ها بزرگ و زشت نباشند.
  • هر تصوير داراي تگ alt مناسب و توضيحات باشد.
  • هر پيوند گرافيكي يك لينك متني مناسب را نيز داشته باشد.
  • گرافيك و پس زمينه از رنگ هاي ايمن مرورگر استفاده مي كنند.
  • خاموش كردن تصاوير متحرك

طراحي عمومي وب سايت

  • دانلود صفحات به سرعت انجام شود.
  • استفاده درست از تمام عناصر گرافيكي وب سايت (تصاوير، نقل قول ها و غيره)
  • قالب صفحه اصلي به خوبي طراحي شود.(معمولا ايجاد فضاي 600 در 800)

به نظر شما چه نكاتي ديگري هستند كه در طراحي سايت خوب و بد نقش دارند؟ منتظر شنيدن نظرات شما هستم.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۷:۱۲ ] [ emami ]

طراحان وب سايت اغلب به مهارت هاي ويژه خود مانند فتوشاپ يا تسلط بر جي كوئري، فكر مي كنند. با اين حال موفقيت در زمينه طراحي وب سايت فقط به داشتن تجهيزات مناسب محدود نمي شود. براي اين كه بتوانيد به يك طراح وب سايت موفق تبديل شويد، موارد ديگري نيز وجود دارند كه بايد به آن ها توجه زيادي داشت.
كار طراح وب سايت با ساختن يك وب سايتي كه مناسب به نظر مي آيد تمام نخواهد شد، وي بايد تمام چيز هايي را كه براي ساخت يك كسب و كار موفقيت آميز ضروري است را مديريت نمايد. او بايد بتواند در تمام مراحل كاري خودش به صورتي حرفه اي عمل نمايد. همه اين مهارت ها تنها از طريق مطالعه يا نشستن در كلاس درس به دست نخواهند آمد و نياز به زمان و تجربه دارند. 
در زير راهنمايي هايي ذكر شده است كه با رعايت كردن آن ها مي توانيد به يك طراح سايت حرفه اي تبديل شويد:

مهارت ارتباطي تاثير گذار

مهارت ارتباطي 
ارتباطات تاثير گذار از جمله مهارت هايي هست كه در طراحي وب سايت پر اهميت مي باشد. ارتباط درست با يك مشتري، مدير هنري يا توسعه دهنده مي تواند موفقيت يك پروژه را تعيين نمايد. شما بايد به صورتي هوشمندانه طراحي خود را مطرح كنيد و درباره آن بحث كنيد، اين كه چرا آن ها را انتخاب كرده ايد و چگونه طراحي اي براي كسب و كار شما مناسب خواهد بود. همچنين اگر در برقراري ارتباط توانايي بالايي داريد، بسياري از اختلافات كوچك را مي توانيد به راحتي حل و فصل كنيد.

توانايي فروش محصول توسط خودتان


فروش وب سايت 

تلاش كنيد مردم مهارت هاي شما را ببينند و راهي براي بالا بردن خودتان پيدا كنيد. بازار يابي كلامي، بازار يابي با استفاده از رسانه ها ي اجتماعي و حتي بازار يابي با استفاده از كارت هاي بازرگاني مي توانند بسيار موثر واقع بشوند. با اين وحود اگر شما مي خواهيد روي صندلي خود راحت نشسته و منتظر باشيد تا مشتريان شما را بشناسند، شما قطعا شكست خواهيد خورد!

برنامه ريزي قبل از آغاز طراحي  

اكثر طراحان وب سايت با توجه به ديدي كه به دنيا دارند منتظر الهام گرفتن از طبيعت هستند، اما حقيقت اين است كه فقط كمي برنامه ريزي مي تواند به اين الهام كمك نمايد و باعث بيشتر شدن سرعت در اين روند بشود. شما قبل از رفتن به فرآيند طراحي وب، واجب است كه برنامه ريزي و تحقيق خوبي انجام بدهيد. برنامه ريزي را مي توان به سه بخش زير تقسيم نمود:

برنامه ريزي
1. تحقيق حول شركت مشتري
2. از مشتريان خود درخواست كنيد كه خواسته خود از وب سايت را به شما بگويند
3. تفكر درباره آن چه رقبا انجام مي دهند و چگونگي تمايل صنعت مربوطه

ارزيابي كار و دريافت بازخورد


آناليز و تحليل 
چرخه يك پروژه طراحي وب سايت با ارزيابي و تجزيه و تحليل كار طراحي شما تمام مي شود. توانايي قبول كردن و پياده سازي بازخورد به صورت تاثير گذار، يكي از صفات با اهميت متخصصان خلاق مي باشد. مثل عوامل ديگر، داشتن چشم اندازي مناسب نقش تاثير گذاري در موفقيت شما خواهد داشت. سعي كنيد براي دستيابي به موفقيت بيشتر خودتان را جاي مخاطبان بگذاريد.

طراح وب سايت باشيد نه يك طراح گرافيك

طراح وب 
 اين تصور نادرستي است كه طراحان گرافيك با توجه به مهارت هاي گرافيكي كامپيوتري مي توانند از طراحان وب استفاده نمايند و برعكس.

حقيقت اين است كه طراحي وب يك زمينه كاملا جداگانه از طراحي گرافيكي است كه نيازمند تخصص مخصوص خود مي باشد. در واقع هدف مخاطبان و اهداف يك وب سايت كاملا متفاوت از يك طرح گرافيكي است. پس براي موفقيت در كسب و كار وب سايتتان، شما بايد خود را در زمينه طراحي وب سايت متمركز كنيد.

آپديت كردن خودتان همراه با تكنولوژي روز دنيا

تكنولوژي 
 
دنياي فناوري اطلاعات تقريبا همه روزه در حال تغيير كردن مي باشد و طراحان وب بايد با آن هماهنگ باشند. يك قسمت از روز يا هفته خود را به يادگيري چيز هاي جديد در زمينه خود اختصاص دهيد. به دنبال آنچه جديد و در حال توسعه است، برويد و ببينيد چه چيطهايي در حال سقوط اند. اگر مي خواهيد از رقباي خود فاصله بيشتري بگيريد بايد سعي كنيد هر روز خودتان را آپديت نماييد.

 توجه به مهارت هاي نرم افزاري

  طراحي وب سايت 
اگر بخواهيم دلايل موفقيات يك طراح وب سايت را نام ببريم، مهارت هاي نرم افزاري طراحي وب يكي از با مهم ترين موارد است. همان گونه كه قبلا بحث شد، زمينه طراحي وب به سرعت در حال آپديت شدن مي باشد. هر روز يك تكنيك تازه كشف مي شود. حتي اگر برنامه نويسي اين ترفندهاي جديد را نداشته باشد، يك طراح حرفه اي بايد ياد بگيرد و درك كند كه چگونه از اين تكنيك ها نهايت استفاد را ببرد. به غير از مهارت هاي اصلي ديگر يادگيري و درك موضوعتي مانند html و css، روش هاي بهينه سازي سايت، تكنيك هاي جاوا اسكريپت و UI بسيار اهيمت دارند.

 به دست آوردن تجربه

تجربه طراحي سايت 
  بعضي اوقات ممكن است تجربه بيشتر از مهارت شما مورد نياز واقع شود. اين نكته را بدانيد كه رسيدن به موفقيت در زمينه طراحي وب سايت در گرو به دست آوردن تجربه است.

سازمان يافته كار كنيد

سازمان يافته 
 اهميتي ندارد كه كدام زمينه متعلق به شما خواهد بود. سازماندهي در موفقيت شما بسيار حياتي است. در باره طراحي وب اگر كار شما سازماندهي نشده باشد اين امكان هست كه با مشكل برخورد كنيد. با سازماندهي سيستم خود با طبقه بندي كردن متون، تصاوير، فيلم ها و حتي فايل هاي صوتي در پوشه هاي جداگانه آن ها را به طوري درست برچسب گذاري كنيد.

درك و حس كسب و كار داشته باشيد

سازمان يافته 

در اين دنيا همه چيز طراحي به فروش، ارزيابي قيمت و هزينه ها وابستگي دارد. طراح وب موفق، وب سايت ها را براي مشتريان خود طراحي نمي كند بلكه راه حل هاي كسب و كار را براي آن ها مي سازد. اگر شما مي توانيد نياز هاي بازاريابي را درك نماييد و به ذهن بازديد كننده گان دسترسي داشته باشيد، قطعا بر رقبايتان برتري خواهيد داشت.

يك بازيكن تيم باشيد

بازيكن تيم طراحي وب 
 طراحي وب نيازي به تيم بزرگي از متخصصان ندارد، واجب است بدانيد كه شما چقدر براي انجام كار با ديگران و انجام وظايف خود آماده هستيد. اين كه شما يك بازيكن خوبي از يك تيم باشيد به اين وابسته است كه شما از نقش خودتان به خوبي آگاهي پيدا كنيد و بتوانيد به ديگران نيز كمك نماييد. ما همواره گفته ايم كه دو فكر بهتر از يك فكر مي باشد. بياموزيد كه به طور موثري با بقيه تيم همكاري كنيد و كار خود را بهبود ببخشيد.

داشتن يك نمونه كار به روز

نمونه كار 
 داشتن نمونه كار هاي مناسب 
براي به موفقيت رسيدن طراحان وب سايت بسيار با مهم مي باشد. در طراحي وب سايت يك موردي كه خيلي با اهميت مي باشد اين است كه بايد كار هاي شما به روز باشند. شايد يك طراح پوستر بتواند هنوز طرح هاي قديمي خود را به كار ببرد ولي اگر شما نيز از طرح هاي قديمي خود استفاده كنيد چه مشكلي به وجود مي آيد؟!

نمونه كار ها مهم ترين رسانه براي طراحان وب هستند كه توانايي و زيبايي كار خود را از طريق آن به نمايش بگذارند، اما مهم تر از همه، مشتريان حال حاظر شما هستند. نمونه كار هايي كه شما بايد داشته باشيد بايستي هر جنبه از طراحي وب سايت را شامل بشود، از جمله طرح بندي، مديريت محتوا، تركيب، تايپوگرافي، رنگ، تكنيك ها و دلايل طراحي و غيره.

برگرفته از سايت webdesign


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۵:۵۵ ] [ emami ]

طراحي سايت پزشكي و پزشكان از جمله روش هاي بهينه براي برقراري رابطه با بيماران مي باشد. از سوي ديگر طراحي سايت براي گروه شغلي پزشكي موجب افزايش درآمد و رونق كسب و كار نيز مي شود. از آنجا كه پزشكان در بين آحاد جامعه داراي ويژگي ها و شاخصه هاي منحصر به فردي هستند، طراحي سايت پزشك و طراحي سايت دكتر بايد حرفه اي و تكنيكي باشد. داشتن ويژگي هاي زير براي طراحي سايت پزشكي ضرورت دارد:

شكل ظاهري طراحي سايت پزشك-پزشكان

از نظر ساختار و شكل ظاهري طراحي سايت پزشك و طراحي سايت پزشكان بايد زيبا و جذاب باشد. قالب طراحي سايت پزشك تاثير زيادي در جذب بازديدكننده ها دارد. در واقع مراجعين با ورود به طراحي سايت پزشك-پزشكان انتظارات خاصي دارند كه بايد اين انتظارات و نيازها برآورده شود. براي مثال طراحي سايت حرفه اي دندانپزشكي كودكان با طرح و رنگ متناسب با نياز كودكان طراحي مي شود و اغلب رنگ هايي همچون صورتي، بنفش يا ياسي را براي اين نوع طراحي سايت ها انتخاب مي كنند. در حالي كه طراحي سايت پزشك مربوط به قلب، با رنگ هاي قرمز تناسب بيشتري دارند.

ريسپانسيو و واكنش گرا بودن طراحي سايت پزشك-پزشكان

ريسپانسيو بودن طراحي سايت دكتر به اين دليل انجام مي شود كه كاربران با هر سيستم عامل ديگري از جمله ويندوزفون، IOS، اندرويد و .... بتوانند صفحات سايت را بدون بهم ريختگي دريافت كنند. اين در حالي است كه اگر طراحي سايت پزشكي ريسپانسيو نباشد، محتواهاي صفحه بهم ريخته شده و قابل خوانش نخواهد بود.

 


طراحي سايت پزشك


 


سئو و بهينه سازي طراحي سايت پزشكان

براي نمايش طراحي سايت پزشك-پزشكان در موتورهاي جستجو و در نتيجه افزايش حجم بازديدكننده، بهينه سازي و سئوي سايت ضرورت دارد. قسمتي از پروژه بهينه سازي سايت در زمان طراحي سايت انجام مي شود. در اين صورت بايد بخشي از سايت به مقالات و محتواها اختصاص يابد. همچنين استفاده از دامنه ها متناسب با موضوع طراحي وب سايت مي تواند در جذب بازديدكنندهاي بيشتر موثر واقع شود.

مديريت و كنترل آسان طراحي سايت پزشك

با توجه به حرفه دشوار پزشكي و نداشتن فرصت كافي براي كنترل و مديريت طراحي سايت، در زمان طراحي بايد به كنترل آسان طراحي سايت پزشكان توجه داشت. در صورتي كه وب سايت پيچيده طراحي شده باشد و يا قالب ها و CMS هاي اختصاص در سايت به كار رفته باشد، مديريت آن به سختي انجام مي شود.

طراحي سايت دكتر


سرعت طراحي سايت پزشك-پزشكان

طراحي سايت پزشكي بايد از سرعت بالايي برخوردار باشد. استفاده كمتر از المانها و تصاوير انيميشي كه به منظور زيبا شدن سايت استفاده مي شوند، از جمله نكاتي است كه در زمان طراحي سايت بايد به آن توجه كرد. برخي بر اين نظرند كه در زمان طراحي سايت و در قسمت بنرها بايد از تصاوير انيميشني و متحرك استفاده كرد تا بتوان نظر كاربران را جلب كرد. در حالي كه زياده روي در اين كار موجب كاهش سرعت لود شدن صفحات سايت مي شود.

رزرواسيون آنلاين در طراحي سايت پزشك

قسمت ديگري از طراحي سايت پزشكي مربوط به مراجعات آنلاين بيماران است. در صورتي كه بيماران در شهر ديگري باشند، رزرو كردن وقت براي آنها كمي دشوار است. براي سهولت كار مي توان از سيستم رزرواسيون آنلاين استفاده كرد. در اين صورت بيماران مي توانند با مراجعه به اين قسمت از طراحي سايت وقت قبلي را به صورت آنلاين مشخص كنند و در ليست انتظار قرار گيرند.

 
 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۸:۱۹ ] [ emami ]

وب سايت چيست؟

وب سايتها صفحات وبي هستندكه درفضاي مجازي مطالب راارائه ميدهند و ازفايلهاي مختلفي همچون متن ، صوت و تصويرتشكيل شده اندكه برروي يك سرور بعنوان ميزبان ( هاست-Host ) قرارداده ميشوند. اكثر وب سايتها بايك صفحه اصلي شروع ميشوند. صفحه اصلي معمولا index html يا default html نام دارد، بااستفاده ازمنو (پيوند)هايي كه درآن صفحه اصلي وجوددارد ميتوانيم مطالب صفحات ديگر رامشاهده كنيم. وب سايت صفحه وبي باآدرس ( دامنه-Domain ) منحصربه فرداست واز پروتكل HTTP جهت ارائه اطلاعات استفاده ميكندكه بااستفاده ازآن توسط مرورگر وب قابل دسترسي ميباشد . هاست ودامنه راميتوان چنين تعريف كردكه مابراي ساخت يك ساختمان نيازبه فضا و زميني داريم كه دروب نامش را هاست ميگذاريم وهمينطوربراي شناسايي ساختمان نيازبه ثبت يك پلاك داريم كه پلاك راهم دامنه نام گذاري ميكنيم . بنابراين جهت ساخت يك وب سايت نيازبه خريد يك هاست ويك دامنه داريم .

وب سايتها درارتباط باموضوعات مختلفي طراحي ميشوندكه عبارتنداز :

اخبارداخلي (وزارت خانه ، سازمان ،، نهاد ،مراكز دولتي، دانشگاههاو 000) ويا عمومي (خبرگزاريها )

تجاري (معرفي كالا ها، خدمات، بازار يابي، تبليغات، تجارت الكترونيكي، فروش آنلاين و ... )

آموزشي (رايگان ويا باپرداخت هزينه )

و ...

ويژگيهاي وب سايتها چه ميباشند؟

داشتن دانش برنامه نويسي جهت طراحي سايت لازم ميباشد.

توان ايجاد تغييرات مختلف در ظاهر و محتوايش.

متنوع بودن نرم افزارهاي طراحي و ...

چگونه ميتوان يك وب سايت ايجادكرد ؟

طبق مطالب بالا جهت ايجاديك وب سايت نيازبه خريديك هاست (ميزبان) ويك دامنه ميباشد . جداي ازپرداخت هزينه خريد نيزبايد هرساله مبلغي رابعنوان تمديدبه شركتهاي مربوط پرداخت كرد . هاستها داراي فضاهاي مختلفي ميباشند. هرچه حجم داده هاو اطلاعات سايت موردنياز شمابالاتر باشدبه فضاي هاست بيشتري نيازاست. توصيه ميشودجهت اطمينان ، هاستي راخريداري كنيدكه حجمش بيشتراز حجم مورد نياز شماباشد . زيرااگر شما حجم دادههايتان مثلا 600 مگابايت باشدو مطالب جديدي به سايت اضافه نكنيد واين مقدارثابت بماند باز حجم هاست شما براثر عواملي مانند افزايش آماربازديدكنندگان ، افزايش حجم ايميلها ، افزايش حجم كَش(cash) و ... افزايش مييابد . بنابراين درمثال فوق مثلابه حجم 1گيگا بايت نياز داريد .هاستها راميتوان ازشركتهاي معتبر درزمينه ارائه خدمات ميزباني فضاي وب ( هاستينگ) و فروش دامنه فعاليت ميكنند خريداري نمود . دامنه هارا نيز ميتوان بهمين شكل تهيه كرد. دامنه از3 بخش تشكيل گرديده (مانند : www.systemkaran.com) بخش اول آنwww( مخفف world wide web )هست بمعناي وب جهان گستر(يا تار جهان گستر)كه همان پروتكل وب ميباشدوبخش دومش نام برند ميباشد . بخش سومش پسوند دامنه است. دامنه ها براساس نام كشورها و يادربعضي مواردبراساس نوع فعاليتها ميباشد .بعنوان مثال پسوند com مختص شركتهاي تجاري ، بازرگاني و ... ، پسوند gov مختص دولت وپسوند org مختص سازمانهاوارگانها و ... ميباشد.همچنين پسوندهايي نيزبراي كشورهادرنظرگرفته شده اندكه عبارتنداز : ir مخصوص ايران ، itبراي ايتاليا ، ukبراي انگليس و ... . درايجاد وب سايت علاوه برخريد هاست و دامنه، بمنظور راه اندازي سايت وچينش صفحات ، مطالب ، منوها و ... نيازبه ايجاديك سري زير ساختهايي ازقبيل نصب نرم افزار مديريت محتوا ( مانند جوملا ، ورد پرس و . . . ) ، نصب قالب و ... ميباشد. خيلي ازاين نرم افزارها درفضاي اينترنت بطوررايگان يافت ميشود. البته دربعضي مواقع موارد رايگان ممكنه خوب كارنكند ويا پاسخگوي نيازهاي سايت شما نباشد.

نكات مهم وحقوقي درطراحي و ايجاد وب سايتها :

1- جهت خريد دامنه باپسوند ir بايستي ازطريق سايت دولتي irnic اقدام نموده وازطريق همين سايت دامنه راخريداري نمود . بنابراين حتماًبايد سايت طراحي شده بنام فردمتقاضي باشدنه طراح سايت . زيرا پس ازثبت نام درسايت irnic ، سايت يك نام كاربري ويك رمز عبوربه ايميل شما ارسال ميكند . مواردي اتفاق افتاده كه ازطريق طراح سايت باثبت نام خوددرسايت irnic ، نام كاربري ورمزعبوررا درپيش خودنگهداري كند وبعدها ازسايت طراحي شده سوء استفاده نمايد( بعنوان نمونه اينكه طراح سايت ازفرد متقاضي مبلغ اضافي راطلب كندودرصورت عدم انجام اينكارازطرف فرد متقاضي طراحي سايت‌، طراح سايت ، سايت مذكوررا ميفروشد. )

2-بنابرنكته شماره 1لازمست درحفظ و نگهداري نام كاربري ورمز عبوري داده شده توسط سايت irnic درايميلتان كوشا باشيد .

3- همچنين بنابر نكات شماره1و2 لازمست درحفظ ونگهداري نام كاربري و رمز عبور ايميل خود نيز كوشا باشيد .

4-همچنين اينكه هنگام خريداري هاست ودامنه ازسايتهاي معتبر يك نام كاربري ورمز عبور جداگانه به شما ميدهندكه ضروريست ازآنها نيزمراقبت نماييم .

 

طراحي وب سايت

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۳:۳۲ ] [ emami ]

كارشناسان كسب و كار، بر اساس رضايت مندي كاركنان، فهرستي از بهترين شركت هاي آمريكا را تهيه كرده اند. طبق تحقيقات انجام شده در سال 2015، فيسبوك در بالاترين رتبه اين فهرست و به عنوان بهترين مكان براي كار كردن قرار گرفت. شركتي كه ركورد گوگل را شكست و آن را به رتبه 2 نزول داد.

اما چرا كار كردن در فيسبوك بهتر از گوگل است؟ براي پاسخ به اين سوال، ما اين دو شركت را با هم مقايسه كرده ايم، كه نتايج آن را در اينجا برايتان آورده ايم.

مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل
مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل

فيسبوكي ها شادترند

كارمندان هر دو شركت، از اين كه در اين مكان ها كار مي كنند، بسيار خوشحالند اما نتايج آمار نشان مي دهد كه ميزان رضايت افراد در فيسبوك 93% و در گوگل 84% است. يكي از كارمندان فيسبوك نوشته: «هر صبح كه من وارد شركت مي شوم، احساس مي كنم خوشبخت ترين فرد جهان ام.»

آنها آزادي عمل بيشتري دارند

عوامل مختلفي بر خوشحالي كارمندان تاثير گذار است اما يكي از مهمترين دلايل، اعتمادي است كه فيسبوك به كارمندانش دارد. مديران اين شركت هميشه كارمندان را تشويق مي كنند تا سوالات و انتقادات خود را آزادانه بيان كنند و احتمالا اين آزادي عمل مهمترين عامل خوشنودي و رضايت كارمندان است.

درآمد بيشتري دارند

اگر چه پول مهمترين عامل رضايت كارمندان نيست، اما بسيار تاثيرگذار است. محققان دانشگاه كلمبيا بريتيش ثابت كرده اند افرادي كه درآمد بيشتري دارند، خوشحال ترند و اين را كاركنان فيسبوك به خوبي درك مي كنند.

به طور ميانگين در آمد يك كارمند باتجربه در فيسبوك 135000 دلار است در حالي كه همين كارمند در گوگل 133000 دلار در ماه دريافت مي كند. يا يك كارآموز كه در فيسبوك 7400 دلار و در گوگل 7200 دلار در ماه درآمد دارد.

استرس كمتري دارند

زماني كه مي خواهيد آرامش بيشتري داشته باشيد، تكنولوژي را از خود دور مي كنيد. اما چگونه مي توان در محيطي مانند گوگل و فيسبوك از تكنولوژي به دور بود؟ با اين حال كارمندان فيسبوك كمترين استرس را نسبت به كارمندان شركت هاي ديگر دارند. طبق آمار گرفته شده 11% از كاركنان فيسبوك كار خود را به دور از استرس مي بينند و اين آمار در گوگل به 9% كاهش مي يابد.

مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل
مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل

آنها كار خود را مفيد مي پندارند

«آيا كار شما تاثير مثبتي در جهان ايجاد خواهد كرد؟» اين سوالي بود كه از كاركنان گوگل و فيسبوك پرسيده شد. 81% از كارمندان فيسبوك در مقايسه با 67% كارمندان گوگل پاسخ شان مثبت بود.

استخدام آسان تر است

استخدام در گوگل سخت تر از فيسبوك است و روند آن به طور متوسط 6 هفته به طول مي انجامد.

تيم هاي كوچك تر، رشد بيشتري دارند

با وجود 53000 كارمند در شركت گوگل، جايي براي رشد واقعي باقي نمي ماند و اين در حالي است كه تعداد كارمندان فيسبوك 10000 نفر است. شما بايد در شركتي مانند گوگل آنقدر توانايي داشته باشيد تا بتوانيد چيزهاي جديدي خلق كنيد. بنابراين كاركنان فيسبوك شرايط و فرصت بهتري براي رشد و پيشرفت پيش رو دارند.

مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل
مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل

مزاياي بيشتري براي والدين دارد

هر دو شركت به آسايش كاركنان بسيار اهميت مي دهد: سرويس حمل و نقل رايگان، محيط هاي اداري بانشاط، غذاي رايگان و… اما زماني كه صحبت از مزاياي والدين مي شود، فيسبوك از گوگل پيشي مي گيرد. اين دو شركت در زمينه مرخصي زايمان از هم متفاوتند. فيسبوك 4 ماه را به مرخصي زايمان با حقوق براي مردان و زنان اختصاص مي دهد در حالي كه گوگل 18 هفته را براي زنان و 12 هفته را براي مردان در نظر مي گيرد. / برترين ها

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۶:۰۳:۲۳ ] [ emami ]

در دو دهه گذشته پيشرفت هاي زيادي در زمينه طراحي وب سايت انجام شده است. حتي برخي از منتقدين طراحي وب سايت به عنوان يك حرفه شناخته شده، هنوز هم نتيجه مي گيرند كه كار طراحان در دنياي ما ادامه خواهد يافت. طراحان و توسعه دهندگان وب سايت ها طرح هاي خود را با استفاده از فتوشاپ ايجاد مي كنند و بعد آنها را به HTML تبديل مي كنند. با اين وجود، من معتقد هستم كه طراحان وب با دانش و تجارب وسيع، همچنان بسيار با ارزش هستند. در اين جا شش دليل وجود دارد كه چرا ما هرگز نمي توانيم طراحي وب سايت را به عنوان يك حرفه اي در حال مرگ در نظر بگيريم:

طراحي سايت 

امنيت و نگهداري وب سايت

همانطور كه مي دانيد داشتن وب سايت هاي امن براي حفظ شهرت هر شركتي ضروري است. به طور مشابه، طراحي وب سايت، ساختار سايت و بهينه سازي موتور هاي جستجو (سئو) ضروري است. يك هكر هميشه به دنبال استفاده از وب سايت هاي آسيب پذير است كه جزئيات امنيتي منسوخ شده اي دارد. آسيب پذيري در امنيت مي تواند اطلاعات حساس مشتريان را از بين ببرد يا كامپيوترهاي بازديد كننده وبسايت را آزار دهد. بنابراين، يكي از الزاماتي كه شركت بايد در انتخاب يك شركت طراحي سايت مناسب در نظر بگيرد نگهداري وب سايت و به روزرساني هاي امنيتي است. از آن جايي كه بسياري از مردم از لحاظ فني حرفه اي نيستند تا امنيت وب سايت خود را بررسي كنند و فعاليت هاي تعمير و نگهداري را انجام دهند، در نتيجه آن ها نياز به خدمات يك طراح وب حرفه اي دارند. وب سايت هاي پيچيده نيازمند داشتن يك طراح وب با تجربه است كه هميشه به روزرساني مي شود.

نام تجاري اختصاصي

نقش طراح وب در تسريع تحويل مطالب با كيفيت و پيام هاي تبليغاتي ويژه به بازديدكنندگان وبسايت بسيار حياتي است. در بسياري از شركت هاي بزرگ طراحان وب علاوه بر فناوري اطلاعات، بخشي از تيم بازاريابي نيز هستند. نيكول بوئر، مدير حرفه اي وب و طراح گرافيك در مقالات اخيرش در مورد روندهاي طراحي وب در سال 2016، اين نكته را مطرح كرد كه توانايي يك طراح وب براي طراحي صفحه هايي كه نام تجاري شركت را استوار مي كنند بسيار حياتي است. بنابراين، اين امر منجر به ادغام بازاريابي و طراحي وب سايت مي شود. از آنجايي كه ديوار بين بازاريابي و فن آوري، مدت ها است كه شكسته شده است، طراحان وب بايد با يادگيري در مورد محتوا، بازاريابي و نام تجاري، مهارت هاي خود را گسترش دهند.

كاركرد هاي تخصصي وب سايت

با تكامل سريع تكنولوژي، تقريبا هر چيزي كه ما هر روز انجام مي دهيم، مرتبط با طراحي و توسعه وب است. بنابراين، اين بدان معني است كه مهارت ها و دانش هر توسعه دهنده وب بايد تكامل يابد. توسعه دهندگان وب بايستي دانش خود را براي يادگيري مهارت هاي جديد مانند برنامه نويسي اندرويد، وبلاگ نويسي سفارشي و برنامه هاي سفارشي ديگر گسترش دهند. طراحي وب يك حرفه اي در حال مرگ نيست بلكه يك تكامل است، درست مثل هر چيز ديگري.

تجربه بازاريابي آنلاين واينترنتي

داشتن يك استراتژي بازاريابي ديجيتال در بودجه بندي كارآمد فعاليت هاي بازاريابي تاثير به سزايي دارد و فعاليت هاي بازاريابي آنلاين و برنامه ريزي توزيع محتواي مناسب را تسهيل مي كند. در اين جا دانش و تجربه يك طراح وب است كه مي تواند به بازاريابي بهتر محصولات و خدمات شما كمك نمايد.

طراحي وب سايت بعنوان يك هنر است

طراحي وب سايت هنوز به عنوان حرفه اي براي كساني كه مايل به يادگيري ايده هاي جديد هستند و آن ها را در طرح هاي خود در نظر مي گيرند، در نظر گرفته مي شود. امروزه مردم در مورد تجربه كاربري صحبت مي كنند تا به احساس، نگاه و محتوايي كه بازديد كننده هنگام بازديد از يك وب سايت خاص مي پردازد، اشاره كنند. بنابراين عناصر مانند فونت ها، پس زمينه، تصاوير، طرح هاي رنگي، فيلم ها، و طرح بندي ها در طراحي وب همچنان اهميت بيشتري مي يابد. بنابراين، طراحي سايت براي كاركناني كه فرصت يادگيري را در اختيار دارند، يك حرفه قابل قبول است.

كيفيت و استاندارد وب سايت

بخش بزرگي از محتوا موجود در اينترنت امروزه توسط يك فريمورك مانند دروپال، وردپرس، بلاگر و هر چيز ديگري توليد مي شود. اين فريمورك ها به عنوان استاندارد وب سايت هاي با كيفيت ارائه مي شوند كه كليد هاي ميانبري هستند كه شما را قادر به صرفه جويي در وقت و پول مي كنند. در حال حاضر تقريبا تم هايي براي هر نوع وب سايتي كه شما مي خواهيد وجود دارد. با اين وجود هنوز ويژگي هايي وجود دارند كه دسترسي به آن ها با استفاده از قالب ها مشكل است. 

در نتيجه، حرفه طراحي وب سايت به خوبي ادامه پيدا خواهد كرد تا زماني كه طراحان مايل به انطباق با صنعت جديدي باشند.

آينده حرفه طراحي سايت 

ترجمه از سايت huffingtonpost


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۶:۰۱:۵۱ ] [ emami ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی