طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

استفاده درست از ابزار هاي طراحي وب سايت سبب مي شود تا شما كارآمد تر و سريع تر كار كنيد. در ادامه به بررسي درخشان ترين ابزار هاي طراحي وب سايت در سال 2018 مي پردازيم.

Sketch

Sketch به سرعت ابزار فتوشاپ را به عنوان ابزار طراحي UI جايگزين مي كند. اجازه دهيد كمي واضح تر بگويم: بله، ما مي دانيم كه همه ابزار طراحي Vector UI Sketch را شنيده ايد، اما به نظر مي رسد هنوز بسياري از طراحان وب سايت از فتوشاپ براي طراحي UI استفاده مي كنند.

روري بري، مدير خلاق در Superrb اعتقاد دارد استفاده از فتوشاپ براي طراحي سايت اشتباه است. او مدت ده سال از فتوشاپ استفاده مي كرد و اعتقاد داشت ياد گرفتن چيز هاي جديد و انجام تغييرات سايت به سختي انجام مي شد. از جمله دلايل او اين بود كه Sketch در مقايسه با فتوشاپ، تمام اسناد شما را كه مرتب كرده و انجام تغييرات در Sketch بسيار ساده تر است. همچنين سيستم داخلي ساخته شده در Sketch بزرگ است و باعث طراحي رابط كاربري بسيار ساده تر مي شود. امروزه جامعه Sketch صدها پلاگين را ارائه مي دهد تا جريان كار طراحان را ساده تر و روان تر كند.

ابزار طراحي سايت 

Adobe XD

ادوبي امروزه ابزار هاي اختصاصي طراحي برداري و ابزار wireframing خود را دارد كه جديدا نسخه بتا آن را هم منتشر كرده است. Adobe XD شامل ابزارهايي است كه شما را قادر مي سازد تا تعاملات غير استاتيك، پيش نمايش هاي تلفن همراه و دسكتاپ را تعريف كنيد و از ابزارهاي به اشتراك گذاري براي دريافت بازخورد در طرح ها استفاده نماييد. 

اليس راجرز، طراح گرافيك در Receptional مي گويد: "هنگامي كه طراحي اوليه كامل مي شود، ادوبي XD به شما امكان مي دهد تا به سرعت به انتخاب عناصر و ايجاد تغييرات در صفحه بپردازيد كه اين صفحه مي تواند از طريق يك لينك به اشتراك گذاشته شود. از اين لينك براي دريافت بازخورد استفاده مي شود. بنابراين مشتري هميشه مي تواند آخرين نسخه را مشاهده نمايد."

وب سايت 

Figma

Figma يك ابزار طراحي رابط كاربري وب سايت است كه به طراحان اين اجازه را مي دهد تا چند نفر به طور همزمان كار كنند. اين ابزار در مرورگر يا در ويندوز، مك يا لينوكس در دسترس است و بسته به نياز خود مي توانيد از نسخه رايگان يا پولي آن استفاده كنيد.

Figma داراي يك USP مشابه با Sketch است و روند استفاده از آن بسيار ساده و روان مي باشد. همچنين با استفاده از اين ابزار مي توانيد گرافيك را با ديگران به اشتراك بگذاريد. 

figma 

Affinity Designer

دان ادواردز، مدير No Divide، مي گويد: "اولين برداشت من اين است كه برنامه فوق العاده خوب طراحي شده و احساس مي كنم كه اين برنامه شامل ابزار هاي طراحي وب سايت و گرافيكي اختصاص يافته است." از جمله ويژگي هاي مهم Affinity Designer اين است كه شما مي توانيد تصاوير و يا بردارها را بدون وارد شدن صدمه اي به آن ها تنظيم كنيد. زوم 1،000،000،000 درصد نيز از جمله مزاياي فوق العاده اين ابزار طراحي سايت مي باشد. به نظر مي رسد Affinity يكي از رقباي جدي فتوشاپ خواهد بود.

طراحي وب سايت 

Anime

با استفاده از موتور انيميشن Anime مي توانيد برنامه هاي خود را ويرايش كنيد. اگر چه استفاده از انيميشن ها در طراحي وب سايت اغلب اوقات مناسب نيست ولي توسعه دهندگان هميشه به دنبال راه هايي براي ساده تر شدن كارها هستند. استفاده از انيميشن هاي css خوب است، اما تعاملات پيچيده تر اغلب نياز به يك كتابخانه دارند. Anime ابزار جديدي است كه مي توانيد از آن براي ايجاد انيميشن هاي جذاب در وب سايت خود استفاده نماييد كه يك نمونه كد آن را در زير قرار داده ايم:

var myAnimation = anime({
targets: ['.box1', '.box2'],
translateX: '5rem',
rotate: 180,
duration: 3000,
loop: true
});

اين API به شما اجازه مي دهد كه عناصر را با استفاده از انتخابگرهاي CSS، عناصر DOM يا حتي اشياء جاوا اسكريپت استفاده كنيد.

انيميشن 

Avocode

Avocode باعث مي شود توسعه دهندگان رابط كاربري براي كد كردن وب سايت ها يا برنامه ها راحت تر باشند. Avocode به سرعت و به طور خودكار فايل PSD يا Sketch را تجزيه و تحليل مي كند و يك UI زيبا به شما تحويل مي دهد. شما همچنين مي توانيد بر روي عناصر در طراحي كليك كنيد و كد آن را به يك ويرايش گر متني دلخواه ارسال نماييد. وو هوانگ آنه، يكي از بنيانگذاران Avocode، مي گويد:"بهترين چيزي كه اين برنامه ارائه مي دهد اين است كه توسعه دهندگان هرگز به Photoshop يا Sketch نياز نخواهند داشت."

طراحي سايت 

Vivaldi

گاهي اوقات بهترين ابزار مي تواند يك مرورگر جديد باشد. Vivaldi يك مرورگر وب سريع، قدرتمند و قابل تنظيم براي كاربران است كه توسط برخي از افرادي است كه Opera را شروع كرده بودند ساخته شده است. Vivaldi قابل تنظيم ترين مرورگر وب است و همچنين ويژگي هاي ديگري مانند كنترل خط فرمان، پانل براي گرفتن يادداشت ها، جمع آوري و مرتب سازي بروشور و پانل هاي وب را فرآهم مي كند كه شما را قادر مي سازد تمام سايت هاي مورد علاقه خود را براي دسترسي آسان در يك مكان قرار دهيد.

طراحي 

CodePen

CodePen در سال 2012 توسط Alex Vazquez تاسيس گرديد از بزرگترين و شايسته ترين جوامع وب براي تست و نمايش كد هاي HTML، CSS و jаvascript مي باشد. طي پنج سال گذشته، اين برنامه داراي دو ويرايشگر كد آنلاين و يك محيط آموزشي مجازي با قابليت اجرا بوده است كه توسعه دهندگان مي توانند از طريق آن بازخورد هاي مهمي را دريافت كنند. به تازگي CodePen يك جهش بزرگ ديگر را با راه اندازي IDE خود انجام داده است، كه به شما اجازه مي دهد وب سايت هاي خود را در مرورگر خود، ايجاد كنيد. با استفاده از اين ابزار شما مي توانيد سايت خود را قبل از ساختن آن پيش نمايش دهيد.

codepen 

بوت استرپ 

بوت استرپ قطعا يك ابزار جديد نيست ولي نسخه جديد محبوب ترين فريم ورك طراحي رابط كاربري سايت در جهان شامل تغييراتي بوده كه در زير ذكر كرده ايم:

  • كاهش پشتيباني از IE8 و iOS6
  • حركت فايل هاي CSS از Less به Sass
  • واحد هاي اندازه گيري اصلي از px به rem تغيير كرده است.
  • پشتيباني از Flexbox در گريد ها
  • استفاده از يك كامپوننت جديد براي جايگزيني اجزاي قديمي تر

بوت استرپ پيشرفت هاي انقلابي كرده است و بدون شك اين فريم ورك همچنان نيز براي طراحي وب سايت ها استفاده خواهد شد.

بوت استرپ 

كويل

كويل به عنوان يك ويرايشگر WYSIWYG متن باز براي طراحي سايت هاي مدرن به حساب مي آيد. اين ويرايشگر بسياري از زمينه هاي مختلف برنامه هاي كاربردي را شامل مي شود، بنابراين جاي تعجب نيست Quill از زمان عرضه نسخه 1.0 بتا در اواسط سال 2016 محبوبيت زيادي نداشته است.

اما قدرتمند ترين ويژگي هاي كويل انعطاف پذيري و قابليت توسعه آن با استفاده از ماژول ها و يك API قدرتمند است. كويل تم ها و ماژول هايي ارائه مي دهد كه حاوي نوار ابزار، صفحه كليد، كليپ بورد و تاريخ است. شما مي توانيد بسياري از اين ويژگي ها را در كويل تست كنيد.

كويل 

SVGito 

SVGito يك برنامه وب رايگان است كه فايل هاي SVG شما را پاك مي كند تا شما را از ويرايش دستي آن ها نجات دهد. با استفاده از اين ابزار به طور خودكار SVG هاي خود را با لمس يك دكمه بهينه مي كنيد و معمولا اندازه و پيچيدگي آن ها را بدون تغيير آنچه كه در واقع بر روي صفحه نمايش است، كاهش مي دهد.

svg

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ابزار هاي طراحي وب سايت،
موضوع:
[ ۳ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۵۲:۱۶ ] [ emami ]

با توجه به  فراگيري اينترنت نياز به داشتن يك سايت حرفه اي براي شركت ها  و سازمان به عنوان يك نياز اصلي به شمار مي رود كه مي تواند اهداف سازمان و نياز مشتريان

سازمان را پياده سازي ، اجرا و به بهره برداري برساند . توجه داشته باشيد كه طراحي سايت حرفه اي با يك طراحي وب سايت آماده بسيار متفاوت مي باشد زيرا در طراحي سايت حرفه اي تمام نياز ها و فرآيند هاي كاري تعريف و در كنار گرافيكي متفاوت و منحصر به خود به تصوير كشيده مي شوند كه اين از نظر هزينه با وب سايت هاي آماده كاملا متفاوت است اما در نظر داشته باشيد طراحي سايت شما نشانه شان و جايگاه سازمان شما خواهد بود زيرا امروزه تقريبا در تمام دنيا طراحي وب سايت شركتي است كه مي تواند تمام اطلاعات ، محصولات و خدمات يك شركت را با سرعت و سهولت در اختيار مشتريان خود قرار دهد .

كارشناسان شركت با مدل سازي كسب كار شما امكان تعريف تمام فرآيند هاي سازمان شما را ايجاد مي كنند و يك طراحي سايت حرفه اي توانايي تغيير پذير بودن اين فرآيند ها را نيز به شما مي دهد .

شركت نرم افزاري رابين با طراحي بيش از 1200 سايت حرفه اي در زمينه هاي مختلف كسب و كار موفقيت وب سايت شما را تضمين مي كند .

در طراحي سايت حرفه اي رعايت بعضي اصول الزامي مي باشد كه اين اصول موجب موفقيت يك وب سايت حرفه اي است كه موجب جذب و حفظ بازديد كنندگان مي شود و در نهايت آن ها را به مشتريان بالفعل تبديل مي كند .

بعضي از اين موارد عبارتند از :

طراحي گرافيكي

سرعت بارگذاري صفحات

قابل درك بودن فعاليت ها

امنيت و حفظ حريم شركت

اصول اوليه بهينه سازي سايت و سئو سايت

طراحي سايت ريسپانسيو

قابليت نمايش در تمام مرورگر ها

داشتن محتواي تخصصي و كاربردي

سايت منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي سايت حرفه اي،
موضوع:
[ ۳ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۵۰:۵۷ ] [ emami ]

استفاده از يك وب سايت بهتر به معناي تجربه اي بهتر براي همه خواهد بود. كاربران بايد بتوانند بدون نگراني درباره چيزي كه به دنبال آن هستند در دنياي وب جستجو كنند. توسعه دهندگان بايستي سايت هايي را طراحي كنند كه به آساني به روز رساني و نگه داري شوند. طراحي وب سايت بايد به طور تاثيرگذار باشد. تاثير گذاري بايد در قلب پروژه باشد و دسترسي، واكنش گرا بودن، استراتژي محتوا يا عملكرد بارگذاري صفحات را شامل مي شود. كارآمد بودن پروژه به معناي سريع تر عمل كردن نيست، بلكه به معناي ساختن چيز هايي بهتر و استفاده از تكنيك هاي حرفه اي است كه در زير به تحليل اين موارد مي پردازيم:

طراحي سايت تاثيرگذار 

پرسيدن سوال

طراح UX مي گويد: براي چه كسي آن را ساختي؟ "چرا آن ها به آن نياز دارند؟ كجا آن ها از آن استفاده مي كنند؟ چه دستگاه هايي از آن استفاده مي كنند؟ آيا شما با آن ها صحبت كرده ايد؟ چطور مي دانيد كه چه زماني انجام مي شود؟ طرح آزمايشي چيست؟ آيا كسي نمونه اوليه را توليد مي كند؟ آيا مي دانيد چه چيزي از شما خواسته شده است؟ آيا پاسخ به هر يك از اين سوال ها داريد؟ نه، قبل از ساخت بايد به آن ها پاسخ دهيد. "

به كد هاي خود گوش دهيد

بازديد كنندگان وب سايت شما را دقيقا همانطور كه كدهاي html آن نوشته شده است مشاهده مي كنند. سعي كنيد كيفيت معنايي صفحات خود را با گوش دادن به كد هاي html افزايش دهيد. اگر مورد نامنظمي را مشاهده كرديد براي بهبود آن كد ها را تغيير دهيد.

حفاظت از دسترسي به وب سايت

وب رسانه اي قابل دسترس است. يك سند HTML را مي توان توسط هر كسي در هر دستگاهي حتي در كمترين ارتباطات مشاهده كرد. هر انتخابي كه شما به عنوان يك طراح يا توسعه دهنده انجام مي دهيد، مي تواند از قابليت دسترسي آن محافظت كند يا آن را به آن آسيب برساند، پس بايد تصميمي عاقلانه بگيريد.

تصويري بزرگ را در ذهن داشته باشيد

انتخاب هاي فني خود را قبل از درك مشكلات، انجام ندهيد. سعي كنيد انتخاب هاي خود را با تصويري بزرگ و تيم پروژه گسترده تر خود در نظر بگيريد. بسياري از فناوري ها مي توانند هر چيزي را انجام دهند، اما آيا بايد ديد آن ها چه تاثيري بر مردم، فرآيندها، فن آوري و تجربيات دارند؟

در مورد مكالمات فكر كنيد، نه صفحات

فكر كردن به طراحي تلفن هاي همراه يك راه مفيد براي رسيدگي به اولويت بندي محتواي صفحات است و سپس مي توانيد تصميم بگيريد كه كدام بخش هاي آن مهم تر هستند. بايستي در طراحي سايت به درخواست هاي كاربران و نحوه پاسخ دادن وب سايت شما به آن ها توجه ويژه اي داشته باشيد.

درباره خطا ها تحقيق كنيد

مهم نيست كه چند بار برنامه خود را آزمايش كرده ايد و چه تعداد دستگاه از آن استفاده مي كنند. هرگز برنامه اي را اجرا نخواهيد كرد كه حاوي اشكالات مختلفي باشد. با استفاده از API GitHub مي توانيد خطا هاي وب سايت خود را تجزيه و تحليل كنيد و از window.onerror براي پيگيري خطاهاي جاوا اسكريپت استفاده كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۰۵:۵۶ ] [ emami ]

مفهوم خطاهاي مرورگر

browser error

گاهاً پيش آمده كه پشت سيستم خود مي نشينيد و مي خواهيد در دنياي اينترنت گشتي بزنيد. اما در حين گشت و گذار در بعضي مواقع به در بسته خورده و با خطاهايي از جانب سايت يا مرورگر مواجه مي‌شويد. در اين مطلب قصد داريم به مفهوم برخي از رايج ترين خطاهاي مرورگر (400,401,403,404,408,500,502,503,504) بپردازيم. اين خطاها در تمامي مرورگرها معني و مفهوم يكساني دارند اما جملات موجود در پيغام خطاي آنها با يكديگر تفاوت دارد.

مفهوم خطاي 400 Bad Request چيست؟

درخواستي كه از جانب كامپيوتر شما به سرور وبسايت ارسال شده است قالبي صحيح ندارد بنابراين سرور از پردازش درخواست شما عاجز بوده و با خطاي 400 روبرو خواهيد شد.

دليل خطاي 400 چيست؟

1. از صحت تايپ آدرس وب سايت مطمئن شويد. ممكن است در تايپ آدرس مورد نظر دچار خطا شده باشيد.
2. در برخي موارد اين مشكل از وب سايت بوده است در اينصورت با مدير سايت مورد نظر تماس حاصل نماييد.

 

مفهوم خطاي 401 Unauthorized چيست؟

صفحه‌اي كه مي‌خواهيد به آن دسترسي داشته باشيد امكان بارگذاري ندارد و شما حتماً بايد نام كاربري و رمز عبور صحيح را براي ورود به آن استفاده كنيد. اگر وارد صفحه شده باشيد و باز اين خطا به نمايش در آمده باشد دليل آن مي‌تواند غير قابل اعتبار بودن رمز عبور شما باشد.

دليل خطاي 401 چيست؟

1. عدم تايپ صحيح آدرس سايت يا كليك بر روي لينكي اشتباه شما را به آدرسي هدايت كرده كه قابل دسترسي براي عموم كاربران نيست.
2. اگر اطمينان داريد صفحه مورد نظر نيازي به نام كاربري و رمز عبور ندارد، ممكن است اين خطا به اشتباه توليد شده باشد. شايد خطا در برنامه نويسي وب سايت باشد.
3. ممكن است سيستم خطايي را در نام كاربري يا رمز عبور شما يافته است.

مفهوم خطاي 403 Forbidden چيست؟

دسترسي به سايت مورد نظر مطلقاً ممنوع است و آنچه مي‌خواهيد ببينيد براي شما غير قابل دسترس است.

دليل خطاي 403 چيست؟

1. آدرس سايتي كه در مرورگر وارد نموده‌ايد را بررسي نماييد. اين خطا در بيشتر مواقع به اين دليل است كه، آدرسي كه مورد استفاده قرار گرفته به جاي يك صفحه وبسايت به يك دايركتوري اشاره مي كند.
2. اگر از صحت آدرس سايت مطمئن هستيد امكان دارد پيغام خطاي 403 به اشتباه توليد شده است در اينصورت با مدير سايت مورد نظر تماس حاصل نماييد.

مفهوم خطاي 404 Not Found چيست؟

يكي از رايج ترين خطاهاي مرورگر، ارور 404 مي‌باشد. به اين معني است كه صفحه مورد نظر شما يافت نشده است.

دليل خطاي 404 چيست؟

1. ممكن است صفحه مورد نظر شما حذف شده باشد. به صفحه اصلي سايت رجوع كنيد.
2. آدرس را دوباره كنترل كنيد، ممكن است آدرس را اشتباه وارد نموده باشيد. سعي كنيد با كليد F5 صفحه را رفرش نماييد.

مفهوم خطاي 408 Request Timeout چيست؟

دليل عمده خطاي 408 اين است كه، درخواستي كه از جانب سيستم شما به سرور سايت ارسال شده زمان بيشتر از زمان پيش بيني شده را سپري نموده و به عبارت ساده‌تر ارتباط سيستم شما با سرور سايت Time Out داده است.

دليل خطاي 408 چيست؟

1. گاهي اوقات يك ارتباط اينترنتي كم سرعت از سوي سرور سايت، دليل اين خطاست كه با رفرش نمودن صفحه توسط كليد F5 مشكل رفع مي‌شود.
2. گاهي اوقات سرعت اينترنت كامپيوتر شما پايين است كه مي توانيد توسط ابزار آنلاين معرفي شده توسط ISP سرعت خود را چك كنيد.
3. در بيشتر مواقع اين خطا در وب سايت‌هاي محبوب بروز مي‌كند و دليلش اين است كه در زمانهاي خاص بازديد اين وب سايت‌ها بالا رفته و دسترسي را براي كاربران مختل مي‌سازد. اگر صاحب وبسايت هستيد، سايت خود را به سرور اختصاصي با منابعي بيشتر انتقال دهيد و اگر بازديد كننده وبسايت هستيد، در زماني ديگر به سايت رجوع كنيد.

مفهوم خطاي 500 Internal Server Error چيست؟

اين خطا هنگامي به نمايش در مي‌آيد كه در تنظيمات سايت شما خطايي وجود داشته باشد و سرور نتواند در خصوص ايراد اطلاعاتي دقيقتر ارائه نمايد.

دليل خطاي 500 چيست؟

1. پوشه يا فايل‌ها نبايد داراي سطح دسترسي 777 باشند. براي پوشه‌ها 755 و براي فايل‌ها 644 در نظر بگيريد. CGI در سرور هاي اشتراكي بطور معمول فعال است و نيازي به تغيير سطح دسترسي 777 نيست.
2. اگر فايل htaccess شما داري مقادير php_value register_globals on يا php_flag register_globals on است مقادير اين خطها را پاك كنيد.

مفهوم خطاي 502 Bad Gateway چيست؟

يكي از سرورهاي وب هنگام لود نمودن صفحه و پاسخ به درخواست، پاسخي اشتباه از سرور ديگر دريافت نموده است.

دليل خطاي 502 چيست؟

بوجود آمدن اين خطا در بيشتر اوقات به دليل مشكلات در شبكه ارتباطي سرورها بر روي اينترنت بوجود مي آيد و اين بدان معنا است كه خطا به ارتباط اينترنتي كامپيوتر شما مربوط نمي شود.

مفهوم خطاي 503 Service Unavailable چيست؟

پيغام در دسترس نبودن سرويس هنگامي رخ خواهد داد كه سرور سايت مربوطه آن لحظه قابل دسترس نباشد.

دليل خطاي 503 چيست؟

اين خطا به كامپيوتر شخصي شما مربوط نمي شود و از جانب سرور است. كمي زمان داده و دوباره صفحه را بازخواني كنيد.
اين پيغام گاهي به دليل وجود ترافيك بالا روي سرور بوجود مي‌آيد. هرچقدر بازديد كنندگان سايت زودتر بازديد از صفحه را تمام كنند شانس دسترسي شما براي ديدن سايت بيشتر خواهد شد.

مفهوم خطاي 504 Gateway Timeout چيست؟

اين خطا معمولا زماني مشاهده مي‌شود كه يك سرور پاسخ مناسبي در زمان مناسب از سرور ديگر دريافت نكند.

دليل خطاي 504 چيست؟

اين درخواست‌هاي سرورها معمولاً براي باز كردن يك صفحه سايت و يا درخواست‌هاي تكميلي مرتبط با آن هستند. بدان معني است كه سرور ديگر به درستي كار نمي كند يا در حال حاظر Down شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: مفهوم خطاهاي مرورگر،
موضوع:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۰۰:۰۳ ] [ emami ]

۱-نيازسنجي (مهمترين قسمت طراحي سايت)
شما بايد ببينيد براي چه نوع شركتي، سازماني و يا تجارتي قصد طراحي سايت داريد. مسلما طراحي وب سايت براي يك ارگان دولتي با طراحي وب سايت براي يك آموزگاه تفاوت هاي بسياري خواهد داشت.
نكته بسيار مهم :بدانيد كه چيزي كه باعث تداوم كسب و كار و رونق طراحي سايت شما ميشود رضايت كارفرما است. مطمئن باشيد كه بهترين كارفرمايان شركت طراحي سايت شما كساني هستند كه توسط كارفرمايان راضي شما به شما معرفي شده اند. از نظر بازاريابي بهترين نوع تبليغ، تبليغ دهان به دهان ميباشد. پس سعي كنيد كه نياز واقعي كارفرما را پيدا نماييد و دقيقا چيزي كه احتياج دارد را براي او طراحي پياده سازي نماييد.

۲- ابزار سنجي
لازم است بدانيد براي طراحي سايت مورد نظر بايد از چه نرم افزارها و يا برنامه ها و چه نوع زبان برنامه نويسي استفاده نماييد.مثلا براي شركتي كه كار آن توليد اسباب بازي براي كودكان است لازم است وب سايتي طراحي نماييد كه در آن فلش بكار رفته باشد.
۳-تهيه Porposal
بعد از ۲ مرحله فوق نوبت به تهيه Proposal مي رسد. بزرگترين مشكل كارفرمايان اين است كه دقيقا نمي دانند به چه نوع وب سايتي و با چه نوع گرافيكي نياز دارند. شركت طراحي سايت شما پس از بررسي كسب و كار و خواسته هاي كارفرما با دادن يك Prposal به ايشان، او را در راه انتخاب طراحي سايت مناسب كمك و ياري نموده ايد.


۴-پياده سازي و طراحي سايت
بعد از عقد قرارداد نوبت به پياده سازي و طراحي سايت كارفرما كار ميرسد كه بايد به صورت كاملا اختصاصي طراحي و برنامه نويسي شود.

منبع: سايت سازي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: اصول طراحي وب سايت،
موضوع:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۸:۵۰ ] [ emami ]

اين روزها با گسترش اينترنت و همه گير شدن خدمات تجارت الكترونيك، رقابت بين فعالان اين عرصه و سايت هاي مختلف بيشتر و پرتكاپو شده است. با اين روند رو به رشد خدمات و سرويس هاي ارائه شده در سايت ها نيز كامل تر، كاربرپسندتر و متنوع تر شده است. در اين بازار پررقابت تنها وب سايت هايي به موفقيت مي رسند كه از طراحي سايت حرفه اي برخوردار باشند.

به طور كلي ويژگي هاي يك طراحي سايت حرفه اي به صورت زير است:

  • سايت در گزينه بالاي موتور جستجو قرار گيرد و نمايش داده شود. اين سايت بهينه سازي شده است.
  • طراحي سايت به گونه اي باشد كه با سرعت بالايي در كامپيوتر و ديتگاه بازديدكننده نمايش داده شود.
  • اگر طراحي سايت حرفه اي باشد، شاهد المان هاي گرافيكي زيبا و جذاب خواهيم بود.
  • بازديد از صفحات به آساني و با سرعت بالا انجام مي شود.
  • در طراحي سايت حرفه اي شاهد سايت هاي واكنش گرا هستيم. سايت واكنش گرا در صفحه نمايش ها و مرورگرهاي مختلف به زيبايي نمايش داده مي شود.
  • آدرس اين سايت را در كمترين زمان و تنها از طريق جستجو در گوگل مي توان پيدا كرد و به سايت دسترسي داشت.
  • سايت منبع

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۰۱:۴۵ ] [ emami ]

يكي از مزاياي استفاده از اينترنت اين است كه شما مي توانيد با استفاده از آن كسب و كار خود گسترش داده و دليل اين موضوع اين مي باشد كه شما مي توانيد با طراحي وب سايت كسب و كار خود را در معرض ديد افراد بسياري قرار بدهيد. بيشتر مردم نمي دانند از كجا بايد شروع كنند. طراحي وب سايتي زيبا با داشتن قابليت هاي مختلف مي تواند كمك بسيار زيادي به شما در راستاي موفقيت در كسب و كارتان نمايد. فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين از جمله ضروري ترين نياز هاي صاحبان كسب و كار ها محسوب مي شوند.

در اين كتاب الكترونيكي به آموزش طراحي وب سايت فروشگاهي پرداخته شده است كه مي تواند از بسياري از فعاليت هاي آنلاين نيز پشتيباني كند. بعد از خواندن اين كتاب شما اين توانايي را به دست خواهيد آورد كه بتوانيد با استفاده از wordpress يك وب سايت مناسب براي كسب و كار خود بسازيد. نرم افزار وردپرس به دليل استفاده از افزونه هاي قدرتمند مانند yoast در زمينه سئو و بهينه هاي وب سايت شما نيز تاثير به سزايي خواهد داشت و يكي از بهترين ابزار هاي سئو وب سايت به شمار مي رود.

دانلود كتاب 1: how-to-create-a-wordpress-store.pdf [890.61 KB] 

دانلود كتاب 2: getting-started-with-wordpress-ebook.pdf [1.57 MB] 

آموزش وردپرس 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۱۹:۳۴ ] [ emami ]

فروشگاههاي انلاين بسياري در دنياي اينترنت وجود دارد و براي اينكه كاربران از فروشگاه شما خريد كنند، تكنيك هاي طراحي سايت فروشگاهي را رعايت كنيد

۱- آدرس صفحات را ذكركنيد
هميشه در صفحه داخلي آدرس صفحه را ذكر نماييد تا كاربر بداند در كدام بخش از سايت قرار دارد. انجام اين مورد نه تنها از سر در گمي كاربر مي كاهد بلكه باعث تاثير مثبت روي بهينه سازي  سايت خواهد بود

۲- باكس جستجو را در بالاي صفحه و در نظر كاربران قرار دهيد
باكس جستجو را در مكاني قرار دهيد كه در دسترس كاربر باشد تا در صورتي كه نياز به جستجو در سايت بود كاربر بتواند به راحتي در سايت جستجو نمايد. سايت هاي فروشگاهي معمولا يك باكس جستجو كلي دارد كه در بالاي صفحه قرار مي گيرد و ممكن است قابليت جستجو در دسته بندي خاصي را داشته باشد و همچنين باكس جستجوي پيشرفته كه معمولا در اطراف ليست محصولات كار مي شود جستجوي پيشرفته معمولا به صورت فيلتر كار مي شود تا زماني كه كاربر با عنوان مثال قصد داشت محصولات با خصوصيات و قيمت خاصي را رويت نمايد از فيلتر مورد نظر خصوصيات مورد نظر خود را انتخاب نمايد

بهينه سازي

۳- نمايش تمامي حالتها و تصاوير از يك محصول
در طراحي فروشگاه اينترنتي سعي نماييد چندين تصوير از محصول مورد نظر خود در سايت قرار دهيد و در تصاوير جنبه هاي مختلف محصول را نمايش دهيد به عنوان مثال تصوير محصول از زاويه هاي مختلف و همچنين رنگ بندي هاي مختلف محصول مثلا اگر تصوير شما يك لباس است حتما نمايي از جلو و پشت لباس در طراحي سايت فروشگاهي خود قرار دهيد  با انجام اين كار در حقيقت معرفي بهتري از محصول خود خواهد داشت و كاربر با اطمينان بيشتري خريد خود را انجام مي دهد

قالب فروشگاهي ساده

۴- عمليات خريد را اسان طراحي كنيد يا كامل با يك راهنما روند خريد را توضيح دهيد
طراحي سايت فروشگاهي براي اين است كه كاربران به راحتي خريد كنند پس مراحل خريد را به خوبي طراحي كنيد طوري كه كاربر از خردي خسته نشود در حقيقتا پس از انتخاب محصول مي بايست فرم عضويت و يا ورود به سايت به كاربر نمايش داده شود و پس از آن كاربر به درگاه پرداخت هدايت گردد

عمليات خريد

۵- توجه به سبد خريد 
فروشگاه را به گونه اي طراحي نماييد تا كاربر بتواند محصولات مختلفي را در سايت انتخاب نمايد  معمولا در فروشگاه بخشي به عنوان سبد خريد در نظر گرفته مي شود و زماني كه كاربر محصول خاصي را براي خريد انتخاب مي نمايد آيتم مورد نظر به سبد خريد اضافه ميشود و هميشه سعي كنيد در هنگام طراحي سايت فروشگاهي به اين سبد خريد توجه داشته باشيد و هميشه ميزان خريد كاربران را در سبد خريدشان به انها نشان دهيد

طراحي قالب

۶- كليه خصوصيات مربوط به جنس را به كاربران نشان دهيد
به عنوان مثال در صورتي كه كاربر قصد خريد كامپيوتر را دارد مي بايست به كاربر تنوع رنگي و خصوصيات محصول نمايش داده شود تا كاربر بتواند محصول با خصوصيات مورد نظر خود را خريداري نمايد و همچنين قيمت محصول را كامل براي كاربران توضيح دهيد مثلا اگر ارزش افزوده دارد يا هزينه ارسال در ابتدا براي كاربران بيان كنيد كه در انهاي كار از اينكه هزينه خريدشان كمي فرق كرد تعجب نكنند و به شما بي اعتماد نشوند

پشتباني از طراحي سايت

۷- پشتيباني آنلاين مشتريان داشته باشيد
بخشي را براي پشتيباني آنلاين مشتريان در وب سايت قرار دهيد تا زماني كه كاربران نياز به پشتيباني داشتند بتوانند به صورت آنلاين مشاوره بگيرند زيرا خريد انلاين هنوز در ايران به صورت كامل جا نيافتاده است و هنوز بيسيار از كاربران به دنياي اينترنت بي اعتماد هستند شما بايد سعي كنيد اين اعتماد را گرافيك سايت و طراحي سايت فروشگاهي جلب كنيد ، چت آنلاين مشتريان كار كاربران را بسيار ساده مي سازد و مي توانند در صورت نياز به برقراري ارتباط با فروشگاه سريعا اين كار را انجام دهند  البته پشتيباني به صورت تلفني نيز حتما مي بايست وجود داشته باشد

سبد خريد

۸- توضيحات كامل را به زبان ساده براي كاربران بنويسيد
هميشه سعي نماييد توضيحات محصولات در سايت شما كافي باشد و تمام ويژگي هاي محصول را در بخش توضيحات آورده باشيد در صورتي كه محصول منبع خاصي دارد مي تواند منبع را نيز ذكر نماييد تا باعث به وجود امدن مشكلات كپي برداري نشود و كاربران نيز سردرگم نگردد.

منبع: سايت سميرا نشاطي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۱۰:۰۶ ] [ emami ]

امروزه فروشگاه هاي اينترنتي به يكي از حياتي ترين زمينه هاي اقتصادي دنيا تبديل شده اند. به عنوان مثال فروشگاه اينترنتي آمازون كه امسال تمام كورد ها را جابه جا نمود و عصر جديد از خريد و فروش كالا را به وجود آورد. توصيه مي شود براي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي حتما با شركت هايي كه تخصص كافي در اين زمينه را وارد همكاري شويد. قطعا برداشتن گام غلط در اين مسير مي تواند سبب ضرر هاي جبران ناپذيري براي كسب و كار شما گردد.

ويژگي برنامه فروشگاه اينترنتي

  • برقراري ارتباط تجاري با مشتريان و افزايش فروش و جلب رضايت آنان
  • ارائه اطلاعات دقيق از وضعيت فروش محصولات و ميزان سودآوري
  • متناسب سازي فروش و اعطاي تخفيف براي مشتريان
  • استفاده از بهترين روش هاي فرستادن كالا
  • انبار داري و مديريت انبارها، محاسبه هزينه ها و موجودي كالا
  • پشتيباني شبانه روزي شركت نوپرداز به صاحبان فروشگاه اينترنتي
  • آگاه نمودن مشتريان از كالا و خدمات تازه فروشگاه
  • طراحي قسمت نظرات و پيشنهادات مشتريان
  • ايجاد امكانات تخصصي سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۷:۲۰:۳۳ ] [ emami ]

طراحي سايت پزشكي و مراكز درماني سايت هايي هستند جهت معرفي پزشكان و براي ارتباط نزديك تر با بيماران .در طراحي سايت پزشكي طراحي ظاهري از اهميت ويژه اي برخوردار است.

امروزه بخش بزرگي از مردم براي بررسي مسائل و مشكلات خود، ابتدا به جستجوي آنلاين در دنياي مجازي مي پردازند.

جامعه ي پزشكان براي معرفي خود و ارائه ي خدمات پزشكي، نيازمند طراحي سايت پزشكي قوي و جذاب هستند. معرفي رزومه، خدمات آنلاين مانند رزرو اينترنتي، نشر مقالات و كتاب هاي خود، ثبت اخبار پزشكي و … مهمترين مسائلي هستند كه پزشكان ميتوانند با طراحي سايت پزشكي مختص حرفه ي خود از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذكر شده، كلينيك هاي پزشكي، درمانگاه ها و بيمارستان ها با داشتن امكاناتي همچون تور مجازي، رزرو و تعيين وقت آنلاين، نمايش خدمات پزشكي خود و معرفي پزشكان خود، مي توانند يك سايت پزشكي كامل را داشته باشند.

طراحي سايت پزشكان، بايد در مسائل گرافيكي و سئو (بهينه سازي براي گوگل) قوي طراحي شده باشند. كاربران با ورود به سايت يك پزشك بايد با خدمات آن پزشك و يا كلينيك و يا بيمارستان و درمانگاه رو به رو شوند و بتوانند به راحتي با سايت ارتباط برقرار كنند. طراحي سايت پزشكي بايد به گونه اي صورت پذيرد كه امكانات اصلي آن مانند رزرو وقت، معرفي خدمات، منوهاي سايت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلايد تصاوير جهت جذاب شدن سايت، به درستي در كنار هم قرار بگيرند.

امكان ثبت ژورنال هاي پزشكي در سايت، مقالات و اخبار روز دنياي پزشكي با قابليت دسته بندي موضوعي پزشكي نيز ميتواند در بهتر شدن طراحي سايت پزشكي كمك شاياني بنمايد.

در طراحي سايت پزشكي، رنگ هر سايت با توجه به تخصص و حرفه ي هر پزشك و با بهره گيري از روانشناسي رنگ صورت مي پذيرد.

شما به راحتي مي توانيد سايت پزشكي، مطب و يا كلينيك خود را در دنياي مجازي افتتاح كنيد و با بيماران خود در دنياي مجازي همراه شويد. هميشه داشتن يك سايت خوب از نظر ظاهري ملاك اطمينان مشتريان است، شما مي توانيد با همكاري ما، به هر آنچه مي خواهيد برسيد.

در زير مي توانيد نمونه اي از طراحي سايت پزشكي ما را مشاهده كنيد، براي بازديد از نمونه روي عكس زير كليك كنيد.

pezeshki

 

ويژگي هاي منحصر به فرد سايت هاي پزشكي گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سايت:

  • معرفي كامل پزشك،  تخصص ها و تشريح سوابق دكتر
  • ظاهري حرفه اي و متناسب با كار هر پزشك
  • امكان پياده سازي براي پزشكان و كلينيك هاي پزشكي، كلينيك هاي دنداپزشكي و كليه مراكز درماني
  • كاملا مدرن و زيبا با قابليت Responsive (نمايش صحيح در موبايل ها و تبلت ها)
  • داراي فرم تماس با ما براي ارتباط با كاربران
  • فرم نوبت دهي اينترنتي
  • سيستم پرسش و پاسخ براي ارتباط هر چه بهتر دكتر با بيماران
  • امكان مديريت كليه قسمت ها توسط پنل مديريتي سايت
  • پشتيباني 24 ساعته
  • 6 ماه پشتيباني رايگان سايت شما با امكان 10% تغيير سايت به صورت رايگان
  • و…

پكيج هاي وبسايت پزشكي

  • پكيج هاي آماده از قيمت هاي مناسبي برخوردارند و شما مي توانيد با كمترين هزينه ممكن سايت خود را براي ارتباط با بيماران خود راه اندازي كنيد.اين پكيج ها با مدت زمان كمتري (حداكثر 10 روز كاري) براي شما نصب و راه اندازي خواهند شد.
  • پكيج هاي اختصاصي كه مي تواند شامل امكانات اختصاصي هر پزشك در سايت باشد. اگر شما به جز مواردي كه در ليست بالا اعلام گرديد،امكانات بيشتري را از سايت خود مي خواهيد، درخواست امكانات مد نظر خود را براي ما ارسال كنيد. پس از بررسي درخواست، برآورد هزينه و زمان جداگانه براي شما ارسال خواهد شد. در پكيج هاي اختصاصي پنل مديريت سايت، به صورت كاملا اختصاصي براي هر پزشك طراحي شده و امكانات سايت با توجه به نياز پزشك پياده سازي مي شود.

 

اهداف طراحي سايت پزشكي

به صورت خلاصه مي توان اهداف طراحي سايت پزشكي را در زير خلاصه نمود:

  • معرفي پزشك، مطب يا كلينيك
  • ارائه ي خدمات و تخصص ها به بازديدكنندگان سايت
  • پيدا كردن متقاضيان و بيماران
  • ارتباط با بيماران از طريق پرسش و پاسخ ها و نظردهي
  • نمايش اطلاعات تماس به كاربران و بيماران
  • نمايش فضا و مكان مطب يا كلينيك به صورت تور مجازي

اين ها از جمله اهدافي هستند كه مي توان با طراحي سايت پزشكي و مختص پزشكان و كلينيك هاي درماني به آن رسيد.

با استفاده از يك سايت پزشكي قوي مي توان جدا از ارائه ي خدمات به مشتريان و بيماران گذشته، متقاصيان جديدي نيز پيدا نمود. اين كار با استفاده از ارتقاي رتبه ي سايت در كلمات كليدي در موتورجستجوگر گوگل انجام مي پذيرد.

راضي نگه داشتن مشتريان و بيماران قديمي و ارتباط مستمر با آنها يكي از مواردي است كه توسط طراحي سايت پزشكي مي توان به آن رسيد. با داشتن سيستم رزرواسيون آنلاين، كاربران ميتوانند بدون مراجعه به مطب يا كلينيك، از امكان تعيين وقت قبلي بهره مند شوند.

 

موفقيت يك سايت پزشكي

نهايت موفقيت يك سايت پزشكي، ارتباط مستمر با بيماران قبلي و جلب بازديد كاربران جديد به سايت براي استفاده از خدمات پزشكي مي باشد.

در صورتي كه در طراحي سايت پزشكي بتوانيم روي كلمات هدف مورد نظر، رتبه سايت را آنچنان ارتقا بدهيم تا در صفحات ابتدايي گوگل مشاهده شود، هر روز شاهد ارجاع مشتريان و كاربران جديد از طريق سايت خواهيم بود.

گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سايت با تجربه ي بسيار در اين مورد و شناختن كلمات كليدي هدفمند توانسته است در مسيريابي كاربران اينترنتي به سايت هاي هدف، پيشگام باشد.

اما نكته ي مهم بعد از جذب كاربران جديد و ارتباط موثر با كاربران قديمي و يا مشتريان از طريق سايت، نگه داشتن آنها در محيط سايت است. براي اين امر، امكانات كامل، ظاهر جذاب و گرافيك قوي و البته سرعت سايت اصلي ترين مسائلي است كه بايد به آنها توجه داشت.

به طور خلاصه موفقيت يك سايت پزشكي به دو عامل جذب مشتريان و بيماران جديد به صورت هدفمند (رتبه ي بالا در نتايج گوگل در كلمات كليدي) و سپس ارتباط مستمر و موثر با كاربران فعلي است.

هزينه طراحي سايت پزشكي

براي تعيين هزينه طراحي سايت پزشكي، مطب و يا كلينيك خود مي توانيد از طريق فرم زير اقدام كنيد و درخواست خود را براي ما ارسال نماييد. جهت مشاوره رايگان نيز مي توانيد با شماره تلفن مشاوره تماس حاصل نماييد.

منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي سايت پزشكي،
موضوع:
[ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۲۴:۵۷ ] [ emami ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی