طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در حقيقت امروزه اكثر وبسايت ها با مطالب جذاب و لينك هاي مفيد به دليل طراحي ضعيف و كدهاي نامناسب رضايت صاحب آن را جلب نكرده و عموما با شكست مواجه مي شوند.

بيشتر صاحبان كسب و كار ها بعداز اينكه ميليون ها هزينه وب سايت خود كردند و از آن نتيجه نگرفتند به فكر اين مي افتند كه همه چيز را از ابتدا شروع كنند!

با بررسي هاي انجام شده در اين زمينه مشخص شد به دليل عدم وجود ارتباطي مناسب و يا بعضا نداشتن علم بازاريابي توسط گروه طراحي سايت و از همه مهم تر مشخص نبودن اهداف صاحب كسب و كار براي طراحي وب سايت معمولا همچين مشكلاتي بوجود مي آيد!

در اين مقاله ما از  شما به عنوان فردي كه مي خواهيد يك وب سايت مناسب با كسب و كارتان داشته باشيد سوالاتي مي پرسيم كه با پاسخ به آن ها قطعا مي توانيد از يك ضرر مالي بزرگ جلوگيري كنيد!

اين سوالات به شما و فردي كه مي خواهد وب سايت شما را طراحي كند اجازه مي دهد تا اطلاعاتي در سه حوزه زير براي طراحي بهتر و هدفمند تر پيدا كند :

1- پيدا كردن ديد مناسبي از كسب و كار و مخاطبان شما و اينكه آن ها به دنبال چه چيزي مي گردند.

2- ايجاد يك مستند قوي از نياز هاي شما براي برآورده كردن انتظاراتتان توسط طراح وب سايت.

3- ايجاد يك وب سايت قوي مناسب با اهداف شما براي حضور قدرتمند در عرصه بازاريابي ديجيتال.

اين سوالات به دو دسته ؛ 1- اطلاعات اوليه و 2- اطلاعات مربوط به ويژگي ها و اندازه كار تقسيم مي شوند.

اطلاعات اوليه

1- شرح مخاطبان هدف

2- هدف از اين وب سايت چيست ؟

3- ارزش هاي اصلي كسب و كار شما چيست و آن را چگونه براي مخاطبان و مشتريان خود بيان مي كنيد؟

4- چه چيزي شما را از رقبايتان متمايز مي كند؟

5- چرا مخاطبان به جاي رقبايتان شما را بايد انتخاب كنند؟

6- سبك و ظاهري كه علاقه داريد وبسايتتان به آن شكل باشد را شرح دهيد.

7- آيا شما رنگ سازماني خاصي داريد كه بايد در طراحي ها استفاده شود؟

8- آيا شما مي توانيد اعداد دقيق رنگ هاي سازمانيتان را براي يكپارچگي در طراحي مشخص كنيد؟

9- آيا اقلام تبليغاتي ديگري مانند ( كاتالوگ ، بروشور و ... ) داريد كه وبسايتتان بايد براي طراحي الگوي آن ها را رعايت كند ؟

10- اگر در حال حاضر وب سايتي داريد ، چه مواردي را در آن دوست داريد كه در سايت جديدتان نيز وجود داشته باشد ؟

11- آيا قابليتي يا ويژگي در سايت قبليتان وجود دارد كه بخواهيد آن را در سايت جديد نيز داشته باشيد؟

12- 3 مشكل اصلي وب سايت فعليتان را نام ببريد؟

13- وب سايت رقبيتان چه ويژگي دارد كه شما نيز علاقه مند هستيد در وبسايت خود آن را داشته باشيد؟

14- آيا وبسايتي وجود دارد كه شما طراحي آن را دوست داشته باشيد؟

15- چه وب سايت هايي را دوست داريد كه در سايت شما لينك داشته باشند ؟

16- چه چيزهايي در وب سايت هاي ديگر ديده ايد و علاقه مند به آن هستيد( از نظر طراحي و امكانات ) ؟

17- چه چيزهايي در وب سايت هاي ديگر ديده ايد كه از آن خوشتان نمي آيد( از نظر طراحي و امكانات ) ؟

18- 3 مسئله با اهميت بالا  كه در طراحي وب سايت شما بايد  رعايت شود را نام ببريد.

19- 3 مسئله با كمترين اهميت در طراحي وب سايتتان را نام ببريد.

20- هاست وب سايت شما در حال حاضر در اختيار چه كسي هست؟

21- آيا شما به هاست و مديريت وبسايتتان دسترسي كامل داريد؟

22- در حال حاضر نام كاربري و رمز عبور براي دسترسي وب سايتتان داريد؟

23- چه كسي مسئول نهايي و نماينده شما براي نظرات درباره طراحي سايت مي باشد؟

24- چه كسي و چگونه وب سايت قبلي و همچنين وب سايت جديد شما را مديريت و بروزرساني خواهد كرد ؟

25- آيا بودجه مشخصي را براي طراحي وب سايت خود در نظر گرفته ايد؟

26- چه ميزان براي وب سايت فعلي خود هزينه مالي و زماني كرده ايد؟

سايت منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۲:۲۹ ] [ emami ]

تغييرات در جهان طراحي وب سايت هميشگي است، و اغلب مدبران و طراحان به سختي مي­ توانند هر روند و تغيير جديدي را پيگيري كنند. با اين حال مراقبت نكردن از اين روند براي طراحان و صاحبان كسب و كارمي­تواند بد باشد اين دليلي است كه مي­خواهيم در مورد برخي از بزرگترينمشكلات طراحي وب سايت و راه حل­هاي آن بحث كنيم، كه شما نياز داريد از آنها آگاه باشيد.

مشكلات بزرگ طراحي سايت و راه حل اصلاح آن

  • قانون كمتر از ۴ ثانيه:

هنگامي كه گوگل وب سايت­ها را براساس زمان بارگذاري صفحه آنها رتبه بندي مي­ كند، اين صاحبان سايت را تشويق مي­ كند تا آنها وب سايت­ هاي خودشون را سريعتر كنند، تا بازديدكنندگان زمان بيشتري در سايت سپري كنند، به منظور بهبود جذب كاربر و همچنين كاهش هزينه­ هاي عملياتي. براي بارگيري سريعتر وب سايت­ها، بايد بين استفاده از تصاوير و سرعت صفحات وب سايت تعادل برقرار باشد.

مشكلات بزرگ طراحي سايت و راه حل اصلاح آن

مشكلات بزرگ طراحي وب سايت و راه حل اصلاح آن

 

  • تضاد رنگها هنور مهم است

شايد: تضاد رنگ موضوعي است كه هرگز در بحث زمينه طراحي وب سايت خارج نخواهد شد. به دلايلي استفاده از تضاد رنگي مناسب در طراحي وب سايت مهم است، نه تنها براي ارزش زيبا شناختي آن بلكه براي دسترسي مطلوب آن. اطمينان از اين كه تضاد رنگ وب سايت شما حفظ شده است، تاثير پذيري و دسترسي وب سايت شما را بهبود مي­بخشد، به خصوص براي كساني كه كور رنگي يا مشكل ديد دارند. شما مي­ توانيد تضاد رنگ وب سايت خودتان را با استفاده از چند ابزار موجود براي جلوگيري از مشكل در طراحي وب سايت تست كنيد.

مشكلات بزرگ طراحي سايت و راه حل اصلاح آن

مشكلات بزرگ طراحي سايت و راه حل اصلاح آن

  • طراحي سايتي راهي براي فروش است

اغلب صاحبان كسب و كار فكر مي­ كنند كه يك سايت زيبا، تمام آن چيزي است كه براي توليد و بازاريابي محصول انجام مي شود. اشتباهاي از اين بيشتر نمي تواند وجود داشته باشد. يك شركت طراحي سايت حرفه اي بايد به اين نكته توجه داشته باشد كه نه تنها وب سايت شما نياز به ظاهر خوب دارد، همچنين بايد براساس عناصري طراحي شود كه كمك مي ­كند بازديد كنندگان وب سايت به خريداران محصول تبديل شوند.

مشكلات بزرگ طراحي سايت و راه حل اصلاح آن

مشكلات بزرگ طراحي سايت و راه حل اصلاح آن

  • وب سايت نياز است شبيه يه محصول رفتار كند

اشتباه بسياري از صاحبان كسب و كار اين است كه به همان اندازه كه به محصول خود توجه دارند به وب سايتشان توجه ندارند. اين به اين دليل است كه انها يك مدير محصول يا حداقل يك تحليل گر بازاريابي كه مي تواند بازاريابي كسب و كار را بفهمد، استخدام نمي كنند. نتيجه اين كار اين است كه وب سايت آنها متحمل طراحي مجدد مي­شود و باعث مي­شود كه هزينه ­ها افزايش يابد.

  • شكست ناوبري (Navigational)

وب سايتي كه به سختي هدايت و منتقل مي ­­كند، مطمئنا بازديدكنندگان را از دست مي­ دهد و دليل اصلي است كه بازديد كنندگان به سايت شما بر نمي­ گردند. به همين دليل مهم است كه طراحي وب سايت بايد به گونه ­اي باشد كه به بازديد كنندگان اين امكان را بدهد كه به راحتي از يك قسمت وب سايت به ديگر قسمت ها حركت كنند. بازديد كنندگان خود را به گام بعدي هدايت كنيد (از طريق استراتژي Call-to-action در مكان واضح ) به جاي اينكه آنها را مجبور كنيد به تنهايي قسمت دلخواه خودشان را بيابند.

 

مشكلات بزرگ طراحي سايت و راه حل اصلاح آن

مشكلات بزرگ طراحي سايت و راه حل اصلاح آن

 

  • محتواي وب سايتي كه به نياز مشتريان و اولويت آنها اهميت ندهد.

محتواي وب سايت شما مهم نيست چقد دلپذير و سرگرم كننده باشد، اگر  تمام اطلاعاتي را كه مشتريان شما به دنبال آن هستند به آنها ندهد، بي اثر خواهد بود. بنابراين هنگام تصميم گيري در مورد طراحي وب سايت مناسب، مهم است كه سوالات زير را بررسي كنيد:

  • چه اطلاعاتي براي مشتريان شما مهم است؟
  • آنها براي تغيير چه چيزي را بايد بدانند؟
  • كدام رنگ و فونت آنها را جذب مي­ كند؟
  • آيا آنها متن بيشتري را در مقايسه با تصاوير ترجيح مي دهند و يا راه­هاي ديگري را؟

 

  • صفحات وب با اطلاعات بيش از حد پر شده است

از نظر ايده آل بودن، وب سايتي كه با اطلاعات زيادي پر شده باشد نسبت به وب سايتي كه با اطلاعات كمتر پر شده باشد، بدتر است. چنين وبسايتي نه تنها از لحاظ جذب كاربر، بلكه از نظر زيبا شناختي و كشش ديداري نيز ضعيف است.

مشكلات بزرگ طراحي سايت و راه حل اصلاح آن

مشكلات بزرگ طراحي سايت و راه حل اصلاح آن

  • استانداردهاي وب:

اگر شما به استانداردهاي وب سايت، قابليت استفاده، tableless CSS، و HTML 5 فكر مي كنيد و در حقيقت اين استاندارد ها مهم هستند. استاندارد هاي وب يك ابراز ساده براي ايجاد يك وب سايت با عملكرد خوب مانند بهبود SEO-friendliness، كاهش پهناي باند و غيره هستند. همه ما ميدانيم كه در نهايت عملكرد سايت مهم است.

 

مشكلات بزرگ طراحي وب سايت و راه حل اصلاح آن

  • از دست دادن فراخوان عمل (Call-to-action)

بگذاريد حقيقت را بگوييم اگر وب سايت شما به بازديد كنندگان نگويد كه خواسته هاي آنها در كدام قسمت سايت در دسترس است، بازديد كنندگان سايت شما را ترك خواهند كرد. هنگامي كه وب سايت شما فاقد دكمه هاي مناسب براي Call-to-action است، بازديد كننده را گيج مي­ كند و آنها مصمم مي شوند سايت شما را ترك كنند حتي اگر به محصولات شما/ خدمات شما علاقه مند باشند.

ترجمه از mandmwebsolutions.com


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۵:۵۱ ] [ emami ]

البته سؤال واقعي اين است : شما به چه نوع طراحي نياز داريد ؟ در طي چند دهه گذشته ، طراحي گرافيكي ، از بسته بندي و طراحي چاپي جلوگيري كرده است و بهطراحي وب سايت ، طراحي بازي ، طراحي برنامه ، طراحي تعامل و طراحي تجربه كاربر تبديل شده است.  طراحان وب خوب و حرفه اي ، هميشه در حال تكامل و سازگاري با آخرين روند است و تكنولوژي براي رشد طراح ضروري است .

شناخت انواع مختلف طراحان وب بسته به نياز شما

صحبت از بهترين شيوه ها، تنها در ۱۰ سال اخير ، حتي از طريق دستگاه هاي تلفن همراه شما قابل دسترسي است . اما مشكلي كه به همراه دارد اينست كه دستگاه هاي هوشمند ، برنامه كاربردي و طراحي وب سايت پاسخگو ، حوزه طراحي را گسترده تر كرده است . مطالعات نشان مي دهد كه ۸۰-۹۰٪ از برنامه هاي دانلود شده از فروشگاه App ، توسط كاربران يك بار استفاده مي شود و سپس حذف شده است.

بنابراين، هنوز هم شما نياز به حرفه اي تر شدن داريد . شما نياز به طرح هاي زيبا و دلخواه براي انتقال به تيم توسعه خود داريد.  شما نياز به يك طراح با تجربه داريد تا اطمينان حاصل كنيد كه طرح هاي استراتژيك به كار برده مي شود . تا اين كه از طراحان معمولي كه جزئيات كمي را مي دانند، استفاده كنيد.

در جهان امروزه كه  پروژه ها هيچ بودجه اي ندارند، طراحان مختلفي با هم در يك پروژه واحد قرار مي گيرند، كه طرح هاي استراتژيك و زيبا را كه تا كنون ايجاد شده است ، به اشتراك مي گذارند.  اما با اين كه بودجه و زمان محدود است ، چگونه بدانيد  كه كدام طراح براي شما بهتر است ؟ در حالي كه اغلب طراحان به طور غريزي تخصص خاصي دارند .

اين خيلي خوش بينانه است كه يك طراح در همه زمينه ها پيدا شود و در واقع خيالي بيش نيست . آنها به سادگي از تجربيات شخصي خود در طراحي وب سايت استفاده مي كنند و در ميان اين همه طراحي هاي محبوب تنها ايده خود را به كار مي گيرند .

شناخت انواع مختلف طراحان وب

شناخت انواع مختلف طراحان وب

طراح وب UX

يك طراح خوب UX نه تنها اهميت سلسله مراتب محتوا را مي داند و آن را رعايت مي كند، بلكه دائما در مورد هدف طراحي فكر مي كند . طراحان UX انواع راه حل هاي مختلفي را براي كشف يك طراحي خوب امتحان مي كنند و پس از چند ساعت نمونه برداري ، تست كاربر و ساخت شخصيت ، تصميم دقيق مي گيرند كه بهترين راه حل كدام است.  و نتيجه اش پيروزي است كه در تجربه مثبت كاربران  نمايش داده شده است و كاربر به سرعت و به راحتي به اطلاعات مورد نياز خود دسترسي پيدا مي كند.

در سال ۱۹۵۱، ويليام ادموند هيك ، روانشناس بريتانيا ، آزمايش هايي انجام داد كه نتيجه گرفت كه زمان لازم براي تصميم گيري به صورت لگاريتمي براساس تعداد انتخاب هايي كه در دسترس هستند ، افزايش مي يابد.  قانون هيك درحال حاضر يك استدلال قوي براي تصميم گيري در طراحي وب سايت ، ايجاد ساده ترين مسير و محدود كردن كليد ها است.  طراحان تفسير لفظي بيشتري را از روش محدود كردن تعداد كشويي ها ، منو ها يا اطلاعات روي هر صفحه نمايش فردي ، انجام مي دهند .

شناخت انواع مختلف طراحان وب

طراح تعاملي

به طور معمول ، يك طراح تعامل ، مي تواند از UX Designer  براي شروع يك طراحي استراتژيك استفاده كند.  طراحان تعامل ، رابطه هاي جذاب و همچنين رفتار هاي پيشنهادي مشابه با تفكر كاربر را ايجاد مي كنند ” دكمه ها چطور به نظر مي رسند؟ ” ، ” وقتي روي آنها كليك كنيد ، دكمه ها چقدر مطابق ذهن و نياز كاربر كار مي كنند ؟ ” . اين ها پرسش هايي است كه طراح تعامل بايد پاسخ دهد.  اين تعاملات خسته كننده ممكن است به نظر كوچك و بي اهميت باشند اما مي توانند قابليت استفاده وب سايت يا برنامه را از بين ببرند يا آن را ارتقا دهند .

وظيفه اصلي طراح Interaction اين است كه سازگاري در سراسر محصول طراحي شده را با ايجاد تفسير بصري از wireframes ارائه شده توسط طراح  ايجاد كند .

اين دو طراح از ابتدا و تا كامل شدن پروژه طراحي در طول پروژه ، كنار هم كار مي كنند .

شناخت انواع مختلف طراحان وب

شناخت انواع مختلف طراحان وب

طراح وبژوال

در حالي كه طراحان تعامل بر روي آنچه كه ديده مي شود از رنگ ، تايپوگرافي و سلسله مراتب اطلاعات تمركز مي كنند.  اين نيز مي تواند كار طراح ويژوال باشد . طراح ويژوال بيش از يك واژه گسترده براي طراحان وب است و همچنين مي تواند به عنوان طراح رابط كاربري يا رابط كاربر شناخته شود.

اين طراحان در جهت توسعه طراحي براي حفظ عناصر طراحي سازگار ، ايجاد عناصر طراحي ايستا ، مجموعه آيكون ، انتخاب طرح هاي رنگي ، ايجاد آرم پاسخگو و حتي انجام به روز رساني بروشور ، تلاش مي كنند .

اين طراحان، معمولا نوعي پس زمينه را چاپ مي كنند كه پايه هاي اصلي طراحي وب سايت را بر عهده دارند.

با دانستن اطلاعات جديد از سه نوع رايج طراحان وب ، مهم است كه به ياد بياوريد كه تلاش براي يافتن يك طراح متخصص در تمام زمينه هاي مورد نياز مانند تلاش براي پيدا كردن يك تك شاخ است!! شما ممكن است طراح تعامل با تجربه را پيدا كنيد كه بتواند قابليتي مناسب را طراحي كند ، اما تقريبا غيرممكن است كه يك طراح پيدا كنيد كه بتواند تمام سطوح تخصصي را در وب سايت شما به اجرا در بياورد.

به استثناي اينكه ممكن است شما يكي از كساني كه خوش شانس هستند، باشيد و فردي را بيابيد كه همه ي اين طراحي ها را آموخته باشد. اما باز هم به ياد داشته باشيد كه انجام ارزيابي قبل از جستجوي يك طراح ، مي تواند در كل به نفع تمام تيم شما باشد.

قطعا در صنعت براي طراحان با استعداد ، كار سخت نيست.  بنابراين زماني كه براي يك طراح وب خوب جستجو مي كنيد ، تكليف خود را مشخص كنيد و بدانيد كه دقيقا چه چيزي را از طراح مي خواهيد ، تا بتوانيد تشخيص دهيد چه نوع طراح ، نياز شما را بهتر برآورده مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۱۲:۵۶ ] [ emami ]

طراحي وب سايت يك هنر است ، و اما سوزاندن آن نيز با سهل انگاري كاري آسان است . يك اشتباه كوچك بيش از اندازه براي ايجاد يك وب سايت خطرناك است . در ادامه اشتباهات رايج در طراحي وب سايت ها را كه خيلي خطرناك هستند بيان مي كنيم .

۱۰ اشتباه  بزرگ در طراحي وب سايت ها كه حتي حرفه اي ها نيز گرفتار مي شوند .

اشتباه شماره ۱-  غير فعال كردن كليد زوم در سايت در تلفن همراه  :

اين به معناي واقعي كلمه ، يك سردرد است . زماني كه شما مي خواهيد صحفه را از روي گوشي موبايل مطالعه كنيد و آن صحفه قابليت زوم نداشته باشد .

نتيجه اين است كه بازديدكنندگان شما در يك بلوك كوچكي از متن قرار مي گيرند و اغلب آنها از وب سايت شما خواهند رفت . زيرا نمي توانند صحفه را بزرگ كنند . مخصوصا وقتي كاربري با تلفن همراه از سايت شما بازديد كند . به خاطر داشته باشيد كه امروزه اكثر كاربران ، با تلفن همراه هستند كه به وبسايت شما مراجعه مي كنند .  و لذا وب سايت شما بايد مناسب اين كاربران باشد .

اشتباهات بزرگ در طراحي سايت

اشتباهات بزرگ در طراحي وب سايت

اشتباه شماره ۲- : Pop-Overs / Pop-Ups                    

اشتباه نكنيد كه  پاپ آپ خيلي خوب است.  تبليغات پاپ آپ نا مناسب ترين، آزار دهنده ترين و بي فايده ترين روش تبليغ در وب سايت هاست . بسياري از وب سايت ها اين روز ها pop-overs pop را در اسرع وقت به صفحه وارد مي كنند  . كه اين يك اشتباه بزرگ است . پاپ آپ ها موجب نارضايتي كاربران از باز شدن غير ارادي صحفات مختلف و فرار كاربران مي شود و در نتيجه باعث افت شديد بازديد كنندگان از سايت شما مي شود .

اشتباهات بزرگ در طراحي وب سايت

اشتباه شماره ۳ – : پخش خودكار ويدئو با صدا :

اگر ويديويي را در وب سايت خود جاسازي كرده ايد ، سپس Autoplay را خاموش كنيد . يا حداقل، صدا را حذف كنيد. در حالي كه شما ممكن است فكر كنيد كه  بيرون آمدن صدا در سايت به محض اينكه صفحه شما بارگيري مي شود، راه خوبي براي جلب توجه آنها است . ولي برعكس اين كار علاوه بر اين كه بارگيري سايت شما را كند مي كند ، اغلب افراد با شنيدن اين صدا ها ، يا نماد كناري آن ويدئو كه بي صدا است را مي زنند يا به ويدئو توجهي ندارند .

اشتباه شماره ۴- : رنگ خاكستري روشن  پس زمينه قلم سفيد :

مطمئنا، سفيد رنگي عالي است و بهترين دوست طراح وب براي ايجاد فضا است و سايت را حداقل احساسي مي كند.

يا خاكستري روشن كه  مطمئن باشيد ، خاكستري روشن يك رنگ ملايم و ملايم با احساس مدرن است . اما اين بدان معنا نيست كه شما بايد هر دو را براي متن خود تركيب كنيد.  متن قابل خواندن همه چيز در مورد كنتراست است . بنابراين مطمئن شويد كه رنگ فونت به طور قابل توجهي متفاوت با رنگ پس زمينه است!

اشتباه شماره ۵- : متن كوچك :

به همين ترتيب ، استفاده از متن كوچك به همان اندازه بد است.  مشكل اينجاست كه برخي از طراحان وب اهميت فونت خود را به طور كامل فراموش كرده اند .  اگر مي خواهيد كاربران احساس كنند كه سايت شما سايت شادي براي خواندن است ، بايد با تايپوگرافي مدرن پر شده باشد.

اشتباه شماره  ۶ –   پيمايش :

Scrolljacking  چيزي از كلمه كثيف در ميان طراحان وب است و در واقع درست هم  هست.

اين روند در واقع “ربودن” نوار اسكرول در وب سايت و تبديل يك صفحه از محتواي نرمال به يك سري از اسلايد است.  اگر تا به حال به يك وب سايت كه اين كار را انجام داده است ، مراجعه كرده ايد ، احتمالا شما آن را تشخيص داده ايد كه شما را از خواندن نهايي باز مي دارد ، به اين معني است كه شما بايد منتظر بارگذاري هر اسلايد باشيد.  حداقل گزينه “مشاهده به عنوان ليست” را انتخاب كنيد.

اشتباه شماره  ۷ –   ارائه بيش از حد بسياري از تبليغات :

آگهي ها پول مي آورند ، بله؛ اما آنها محتواي شما را منحرف  و طراحي وب سايت شما را تضعيف مي كنند. اگر تعداد زيادي از صفحه را داشته باشيد كه همه آنها چشمك مي زنند تا همه خوانند گان را به خود جلب كنند اين يك بار اضافه حسي ايجاد مي كند كه باعث سردرگمي مي شود .

اشتباه شماره  ۸ –  منو هاي كشويي كه لمسي نيستند :

اهميت اين مورد در مشاهده وبسايت شما در تلفن همراه ( يا تبلت ) است . اين مورد را بايد در نظر داشته باشيد كه امروزه بسياري از افراد با صحفات لمسي از وبسايت شما بازديد مي كنند . ايجاد يك منوي كشويي كه نياز به يك ماوس براي كار دارد ، اشتباهي است كه طراحان وب آن را انجام مي دهند .

اشتباهات بزرگ در طراحي سايت

اشتباهات بزرگ در طراحي سايت

اشتباه شماره  ۹ –  تصاوير بيش از حد بزرگ :

اگر صفحه شما بيش از حد تصوير بزرگ داشته باشد ، سرعت بارگيري و لوود وب سايت شما كاهش خواهد يافت .

در  اين صورت ، مردم نمي خواهند به سايت شما بيايند ، چون آنها صبر ندارند!

اشتباه شماره ۱۰ –  گم شدن جزئيات كوچك :

آيا واقعا مهم است كه آيا يك مورد در منو شما كم رنگ تر جلوه نمايد ؟

بله، صد در صد . اين نشان از غير حرفه اي بودن طراح وب سايت مي باشد اگر مطالب او در چشم كاربران ظاهر نگردد و بازديد كنندگان صفحه را ترك كنند و آن ها را نبينند .

ترجمه از coredna.com


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۸:۳۳ ] [ emami ]

اغلب شما ممكن است برخي اصطلاحات طراحي سايت را شنيده باشيد، مانند طراحي سايت واكنش گرا، طراحي سايت ثابت و طراحي سايت روان. اما ممكن است شما بپرسيد معني اين ها چيست و چه تفاوتي در كسب و كار ما ايجاد خواهند كرد؟ در واقع با افزايش پيچيدگي وب سايت ميزان بازديد از سايت شما اهميت بيشتري پيدا خواهد كرد. در ادامه درباره اين موارد بيشتر توضيح خواهيم داد. 

طراحي سايت ثابت 

در طراحي سايت به صورت ثابت، سايت داراي يك عرض ثابتي بوده كه در هنگام تغيير اندازه مرورگر تغيير نخواهد كرد(فرقي ندارد كه با چه دستگاهي آن را مي بينيد). اما در دستگاه هاي كوچكتر مانند گوشي هاي موبايل و تبلت ها محتوا به سختي قابل مشاهده بوده و لازم است تا براي بررسي تمام سايت پيمايش هاي افقي را نيز انجام بدهيم. همچنين تصاوير و متن ها به خوبي تلفن هاي همراه قابل مشاهده نيستند.

طراحي سايت روان

در اين مدل طراحي سايت، هنگامي كه عرض مرورگر شما تغيير نمايد، محتوا صفحه به صورت خودكار گسترش يافته و در تمام عرض صفحه گسترش مي يابد. از اين رو به آن طراحي سايت روان مي گويند كه متناسب با عرض صفحه نمايش بزرگ خواهد شد. ستون هاي وجود در صفحات وب سايت متناسب با اندازه يكديگر كاهش يا افزايش مي يابند. طراحي سايت روان ممكن است معايبي هم داشته باشد زيرا برنامه نويس روي برخي موارد سايت تسلط كمتري دارد.

طراحي سايت ريسپانسيو

روش هاي طراحي سايت   

هدف از اين رويكرد نمايش محتوا وب سايت ها به صورتي كاربرپسند در تمامي دستگاه هاي مختلف و صفحه نمايش هايي با اندازه هاي متفاوت مي باشد. اصولا اين مدل وب سايت ها در تمامي نمايشگر هاي روميزي، تبلت ها و تلفن هاي همراه به خوبي قابل نمايش هستند. هنگام طراحي سايت به صورت ريسپانسيو، طراحان نياز به طراحي چندين فرمت مختلف براي وب سايت ندارند.

كيفيت فيلم ها و تصاوير موجود در سايت شما به سرعت اينترنت شما بستگي دارد. به عنوان مثال يك ويدئو در سايت بايستي با كيفيت هاي مختلف قابل نمايش باشد تا وقتي كه كاربر از سرعت اينترنت پاييني استفاده مي كند بتواند ويدئو مورد نظر را هرچند با كيفيت كمتر ولي ببيند. 

كدام شيوه طراحي سايت براي شركت شما مناسب است؟

شركت ها بايستي ابتدا آناليز هاي لازم را انجام دهند تا متوجه شوند مخطبان هدف آن ها، اغلب با چه دستگاه هايي به سراغ وب سايت آن ها خواهند رفت. سپس مي توانند بهترين ساختار طراحي سايت خود را تعيين كنند. مثلا اگر مشتريان شما از طريق تلفن هاي همراه وب سايت شما را مشاهده نمي كنند، لازم نيست هزينه بيشتري را صرف طراحي سايت ريسپانسيو بكنيد. اما بايد اين نكته را بدانيد كه با توجه به رشد حيرت آور استفاده از تلفن هاي همراه بهتر است سايت خود را براي نمايش در اين دستگاه ها نيز آماده نماييد.

نتيجه گيري

در طراحي سايت ثابت در واقع تمام ابعاد صفحه نمايش مشخص است و تغييري نمي كند. اما در طراحي سايت روان عرض صفحه با درصد تعيين شده و بر اساس عرض صفحه نمايش تغيير مي كند. در طراحي سايت ريسپانسيو نيز علارقم وقت هزينه بيشتري كه به دنبال دارد اما به نظر مي آيد به صرفه تر از ساير روش ها باشد.

به نظر شما كدام يك از روش هاي طراحي سايت ذكر شده مناسب تر هستند؟


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۶:۰۶ ] [ emami ]

از آن جا كه امروزه طراحي فروشگاه اينترنتي رشد خوبي داشته است و دز حال حاظر ميليون ها مشتري بالقه را نيز دارد، اين يك ابزار بسيار قدرتمند براي كسب و كار هاي مختلف به حساب مي آيد. اما از طرفي طراحي اپليكيشن موبايل از جمله اپليكيشن هاي فروشگاه اينترنتي بسيار وقت گير است و نياز به يك سرمايه معيني دارد. به همين جهت لازم است تا تمام عوامل توسعه اپليكيشن را از قبل در نظر بگيريم. 

ملزومات طراحي اپليكيشن موبايل براي فروشگاه اينترنتي

براي طراحي اپليكيشن براي يك فروشگاه اينترنتي عالي، ابتدا بايد بدانيم كه ملزومات اساسي براي اين نوع محصول چيست.

امنيت: معمولا اپليكيشن هاي موبايل فروشگاهي از عمليات هاي خريد پشتيباني مي كنند. يك برنامه جايي است كه مشتريان پول خود را براي دريافت كالاها يا خدمات شركت قرار مي دهند. اين موضوع منجر به ضرورت ارائه يك سطح مناسب امنيت مي شود. همچنين، اين مهم ترين عامل براي افرادي است كه از اپليكشن هاي فروشگاه اينترنتي استفاده مي كنند. مسئله امنيت، محبوبيت اپليكيشن و شهرت شركت را نيز تحت تاثير قرار مي دهد. وجود سطح بالايي از امنيت استدلالي براي كاربران جهت شروع استفاده از يك اپليكشن است.

ارگونوميك: طراحي اپليكيشن موبايل بايد طوري باشد كه استفاده از آن آسان باشد. كاربر نبايد ساعت ها وقت صرف كند و يا راهنمايي ها را دنبال كند تا ياد بگيرد كه چگونه از برنامه شما استفاده كند. اپليكيشن شما نبايد شامل اشكال يا عناصر گيج كننده باشد. همه چيز بايد روشن و ساده باشد. تمام اطلاعات غير ضروري نيز بايد حذف شود.

ثبات و پايداري: ثبات يك اپليكيشن فروشگاه اينترنتي بسيار مهم است. يك برنامه بايد پايدار باشد، هيچ بهانه اي براي آن وجود ندارد. مشتري نبايد احساس كند كه پول خود را صرف چيزي مي كند كه در عوض آن خدمات عالي دريافت نخواهد كرد.

البته، تقريبا غيرممكن است كه يك برنامه بدون هيچ اشتباهي طراحي شود. به همين جهت تست اپليكيشن، بازخورد مشتريان، تجزيه و تحليل گزارش خطا ها، به روز رساني و رفع اشكالات منجر مي شود كه برنامه شما پايدار تر شود.

سرعت: نكته ديگري كه بايد در نظر بگيريد اين است كه چگونه يك اپليكيشن موبايل براي فروشگاه اينترنتي شما سريع كار مي كند. يك برنامه نبايد تاخير داشته باشد و بايد سريعا به دستورات كاربر پاسخ دهد. اين نكته ضروري است كه بايد زمان تأخير به حداقل برسد تا بهترين تجربه ممكن را براي كاربران ايجاد نمايد.

اگر مي خواهيد يك اپليكيشن موبايل براي IOS و اندرويد ايجاد كنيد، بايد ويژگي هاي سيستم هاي عامل و دستگاه ها را نيز در نظر بگيريد. طراحي يك برنامه كاربردي نيز اهميت دارد. يك برنامه بايد به خوبي نمايش داده شود، به طوري كه مردم دچار خستگي نشوند.

طراحي فروشگاه اينترنتي 

اجزاي پرداخت الكترونيكي در يك اپليكيشن فروشگاهي

يكي از مهم ترين موضوعاتي كه در هنگام طراحي يك اپليكيشن موبايل براي فروشگاه اينترنتي بايد مورد توجه قرار گيرد، يكپارچگي سيستم پرداخت است. براي اين منظور بايد يك دروازه و پردازنده پرداخت را به برنامه خود اضافه كنيد.

دروازه پرداخت: اين يك رابط كاربري است كه مشتري و سيستم پرداخت را به هم متصل مي كند. دروازه پرداخت بسيار مهم است، زيرا سطح امنيتي روش پرداخت را تعيين مي كند. پس از كليك بر روي دكمه "خريد"، دروازه پرداخت شروع به كار مي كند. اطلاعاتي را كه فرد ارائه مي دهد رمزگذاري مي كند: شماره كارت اعتباري، اطلاعات شخصي و اطلاعات تماس و غيره. همچنين شما مي توانيد از يك سيستم امنيتي كه از قبل وجود دارد استفاده كنيد.

پردازنده پرداخت: اطلاعات از طريق يك دروازه پرداخت به مرحله بعدي منتقل مي شوند. اين قلب سيستم پرداخت و جايي است كه روش هاي اصلي اجرا مي شوند. داده هاي ارائه شده توسط يك مشتري به يك پردازنده پرداخت منتقل مي شود. سپس، اين اطلاعات را به بانك با تمام جزئيات لازم ارسال مي كند.

بانك داده ها را پردازش مي كند و پاسخ مي دهد. يك پردازنده پرداختي از بانك پاسخ را دريافت كرده و تعيين مي كند كه آيا معامله تاييد يا رد مي شود. در صورتي كه معامله تاييد شد، روند با موفقيت به پايان رسيد. اگر تراكنش رد شد، به مشتري اطلاع مي دهد كه وجوه مالي منتقل نشده است.

پردازنده پرداخت جزء اصلي ترين ماژول هاي پرداخت يك اپليكيشن فروشگاهي محسوب مي شود، بنابراين بايد پايدار باشد. علاوه بر اين، خطاها بايد كاملا حذف شوند. چنين اجزايي بايد با دقت آزمايش شوند تا مطمئن شويم همه چيز درست كار مي كند.

سيستم پرداخت فروشگاه 

ايده هايي براي طراحي اپليكيشن موبايل فروشگاه اينترنتي

در اينجا برخي از ايده هايي را قرار داده ايم كه مي توانيد در هنگام طراحي اپليكيشن موبايل فروشگاه اينترنتي پياده سازي كنيد. اين مثال ها براي شركت هاي استارت آپي نيز كاربرد دارند.

ارائه يك طيف وسيعي از كالاها (مثل لباس)، يك ايده عالي براي طراحي اپليكيشني است شبيه به اينستاگرام نمايش داده مي شود، جايي كه مشتري نوعي "خوراك خبري" را با پيشنهادات شركت مي بيند. مشتري يك تصوير لباسي كه دوست دارد لمس مي كند و آن را به سبد خريد اضافه مي كند.

حراج. فرد مي تواند يك مزايده با پارامترهاي مشخصي از پيشنهادات را شروع كند، مانند حداكثر تعداد شركت كنندگان، قيمت شروع و غيره. بنابراين، يك اپليكيشن ممكن است مدل حراج زندگي واقعي را ايجاد نمايد.

پيدا كننده محصول. يكي ديگر از ايده ها اين است كه راه حلي ارائه دهيم كه به مردم كمك مي كند چيزي را پيدا كنند كه به دنبال آن هستند. مشتري يك عكس از محصولات را كه مشابه با يك پيشنهاد شما است (يا پيدا مي كند) مي برد و آن را به برنامه ارسال مي كند. سپس، برنامه به او كمك مي كند تا همان محصول را در فروشگاه اينترنتي خود پيدا كند.

ويرايشگر طراحي. اگر شركت شما لباس هايي با طراحي سفارشي را ارائه مي دهد، فرض كنيد كه يك اپليكيشن طراحي كنيد تا مشتريان بتوانند طراحي لباس مورد نظر خود را انتخاب كنند. اين گزينه خوبي براي ايجاد يك طرح با تصاوير است و يك ويرايشگر را نشان مي دهد كه به افراد اجازه مي دهد لباس شخصي خود را ايجاد كنند. به عنوان مثال، يك فرد مي تواند يك تي شرت سياه را انتخاب كند و تصاوير مختلفي را كه روي آن چاپ مي شود اضافه نمايد. ويرايشگر بايد داراي لايه ها و ابزارهايي باشد كه به مشتريان اجازه مي دهد رنگ عناصر را تغيير دهند.

اپليكيشن فروشگاه 

جزئياتي درباره طراحي اپليكيشن موبايل فروشگاهي

براي طراحي اپليكيشن موبايل فروشگاه اينترنتي به يك تيم نياز داريد كه شامل طراح، مدير پروژه، يك توسعه دهنده بك اند و دو برنامه نويس موبايل باشد. توجه داشته باشيد كه هر بخش از برنامه به صرف كردن مقدار مشخصي زمان نياز دارد كه بهتر است از ابتدا پروژه براي آن برنامه ريزي انجام دهيد. ويژگي هاي اصلي كه اين اپليكيشن بايد داشته باشد عبارتند از:

  • مشخصات كاربر كه شامل اطلاعات شخصي، نماد و تاريخ خريد، ليست علاقه مندي ها و غيره باشد.
  • خوراك هماهنگ شده كه در زمان واقعي به روز مي شود و شامل دسته ها و كالاها مي شود.
  • جستجو و فيلتر كردن كالاها
  • مجوز امن و حفاظت از برنامه در برابر حملات و هك شدن
  • يكپارچگي سيستم هاي پرداخت
  • بخش نظرات و پيشنهادات با پشتيباني فيدبك ها(مانند چت)
  • رديابي تحويل سفارشات
  • سيستم بازپرداخت

چگونه طراحي اپليكيشن به بهترين شكل ممكن انجام مي شود؟

طراحي اپليكيشن موبايل 

توسعه اپليكيشن هاي فروشگاهي پس از انتشار برنامه متوقف نمي شود. مهم اين است كه به كار ادامه دهيد تا كار را بهتر انجام دهيد، سريع تر كار كنيد و خطاها را براي ارائه بهترين خدمات ممكن به مشتريان بالقوه برطرف كنيد. 

تجزيه و تحليل اين كه مردم از نرم افزار شما استفاده مي كنند و بازخوردي را كه از آنها دريافت مي كنيد را مطالعه كنيد. سرويس Google Analytics يك منبع داده مفيد است. اين براي درك اينكه چگونه افراد با برنامه شما ارتباط برقرار مي كنند به شما اطلاعاتي را كه نياز داريد، ارائه مي دهد. همچنين توجه داشته باشيد كه رتبه بندي برنامه در فروشگاه هاي تلفن همراه نيز مهم است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۹:۰۵ ] [ emami ]
چگونه مي توان يك شركت مناسب براي طراحي سايت انتخاب كرد ؟ تهران يكي از پر جمعيت ترين و بزرگترين شهر هاي ايران بحساب مي آيد انتخاب يك پيمانكار خبره در تهران يكي از دغدغه هاي اصلي هر شركتي است.
تصوير بهترين شركت طراحي سايت در تهران را چگونه انتخاب كنيم؟

در حوزه طراحي سايت هم اين موضوع از حساسيت بالايي برخوردار است چراكه انتخاب بهترين شركت براي طراحي سايت كاري بس مشكل است در اين مقاله سعي ميكنيم ويژگي هاي بهترين شركت طراحي سايت در تهران را بررسي نماييد. با ما همراه باشيد.

ويژگي هاي بهترين شركت طراحي سايت در تهران

 

براي اينكه بهترين شركت طراحي سايت را بيابيم در ابتدا بايد نمونه كار ها و خدماتي كه شركت ها به شما ارائه مي دهند مورد بررسي قرار گيرد.

در ابتداي انتخاب يك شركت براي طراحي سايت ابتدا تمامي امكاناتي كه در سايت شما براي ارائه مينمايند را مورد بررسي قرار دهيد.

پس از اينكه امكانات وب سايت تان را شناختيد و مطمئن شديد نياز هاي شما با اين سيستم برطرف مي گردد. يك گزينه تاييد بر اين شركت خواهد بود.

در مورد دومي كه در انتخاب بهترين شركت براي طراحي وب سايت بايد مد نظر قرار گيرد اين است كه نمونه كارهاي آن شركت را بررسي نماييد و رضايت مشتريان را سنجش نماييد.

در صورت جواب مثبت مشتريان به خدمات پس از فروش اين شركت، مي‌توانيد اين شركت را به عنوان پيمانكار مي توانيد انتخاب نماييد.

براي طراحي سايت در تهران حتما به نكات اعلام شده نهايت توجه را داشته باشيد چرا كه خدمات پس از فروش يكي از موضوعات بسيار مهم در امر طراحي سايت كه بايد مد نظر قرار گيرد.

معرفي يكي از حرفه اي ترين شركت هاي طراحي سايت

 

براساس تحقيقات به عمل آمده در بين شركت هاي طراحي سايت يكي از شركت هاي برتر در حوزه طراحي سايت و افزايش رتبه وب سايت در گوگل، شركت طراحي سايت اينتن مي باشد.

اينتن با تكيه بر كارشناسان آكادميك و باتجربه در حوزه طراحي سايت و سئو توانسته تاكنون بيش از 500 نمونه كار طراحي سايت و سئو موفق در دنياي اينترنت ارائه نمايد.

در طراحي سايت به متد اينتن، در طراحي وب سايت براي شما از جديد ترين تكنولوژي هاي طراحي سايت مورد استفاده قرار مي گيرد.

با بررسي نمونه كار هاي اين شركت مي تواند به نمونه كار هاي بسيار با ارزشي دست يافت كه نشان از قدرت برنامه نويسي و سئو اين شركت را دارد.

منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۷:۴۲ ] [ emami ]

مردم در طول روز بار ها اطلاعات مورد نياز خود را در دنياي اينترنت و سايت هاي مختلف دنبال مي كنند. بيش از 94 درصد مردم گفته اند كه دليل اصلي بي اعتمادي آن ها به يك وب سايت، طراحي نادرست آن بوده است. اگر طراحي سايت خبري به طوري باشد كه محتوا زيادي را در بر داشته باشد، اين يك اقدام نادرست مي تواند باشد. اين اشتباه مي تواند سبب از دست رفتن بازديدكنندگان وب سايت خبري شما شود. 

محتوا هنوز هم شاه است و طراحي سايت خبري واكنش گرا و با سرعت بالا مزيت محسوب مي شوند. استفاده از پلاگين ها، فشرده سازي و استفاده از روش هاي ديگري كه سرعت صفحات سايت شما را بيشتر مي كند، ميزان پرش كاربران از سايت شما را كاهش خواهند داد و نرخ تبديل را بهبود خواهد بخشيد.

اما طراحي سايت خبري چگونه است؟ چطور اين سايت ها مخاطبان را تحت تاثير خود قرار داده اند؟ آيا سايت هاي خبري مي توانند آينده روزنامه نگاري باشند؟ در ادامه به بررسي همه اين سوالات خواهيم پرداخت.

چرا مردم خبر هاي آنلاين را مي خوانند؟

در دهه گذشته، روزنامه نگاري وارد مرحله اي شده است كه سازمان هاي خبري تمايل كمتري به سرمايه گذاري در زمينه هاي اينترنتي داشته اند. اين بخاطر ترس از اين است كه اينترنت جاي رسانه هاي سنتي را بگيرد. با اين حال، روزنامه ها تلاش مي كنند با كاهش داستان ها، اضافه كردن تفاسير و به ويژه استفاده از رسانه هاي اجتماعي، با كاهش علاقه خوانندگان خود مبارزه كنند.

سيري شرينواسان، استاد رسانه در مدرسه روزنامه نگاري كلمبيا در نيويورك، گفت: "مشكل اين است كه دلار هاي تبليغاتي كه صرف روزنامه ها مي شد، اكنون در دنياي ديجيتال جايگزين مي شوند."

امروزه افراد جوان به سرعت به سمت وب مهاجرت مي كنند. در ميان افراد زير 29 سال، وب سايت هاي خبري از 34٪ به 59٪ پيشرفت داشته اند و تلويزيون و روزنامه ها با 28٪ كاهش مواجه بوده اند.

مطالعات نشان داده است كه خبر هاي آنلاين مزيت هايي دارند كه در زير ليست آن ها را قرار داده ايم:

  • رايگان بودن
  • چند وظيفه اي بودن
  • داشتن گزينه هاي بيشتر
  • آپديت 24 ساعته
  • قابليت سفارشي سازي
  • امكان بحث درباره يك خبر
  • وجود نقطه نظرات مختلف
  • امكان اشتراك گذاري در رسانه هاي اجتماعي

رسانه هاي خبري آنلاين تنها رسانه هايي بوده اند كه طي يك سال اخير با رشد همراه بوده اند. در حالي كه روزنامه ها تلويزيون و مجلات و ساير رسانه ها با كاهش رشد مخاطبان خود مواجه شده اند. 

افزايش مخاطبان سايت هاي خبري چگونه است؟

سازمان هاي خبره در سراسر جهان در سال هاي اخير تمركز خود را روي تجزيه و تحليل داده ها افزايش داده اند. تجزيه و تحليل سيستماتيك از اطلاعات كمي در مورد جنبه هاي مختلف رفتار مخاطبان با هدف افزايش مخاطبان، افزايش تعامل و بهبود گردش كار اتاق نشريات.

امروزه مشاركت كاربران در سايت خبري به عنوان يك تجربه كاربري خوب بوده و تعامل مناسبي را ايجاد خواهد كرد. ويژگي هايي مانند انتخاب مقالات كه توسط خوانندگان ديگر توصيه شده است، دنبال كردن پيوندهاي داستان ها و بررسي نظرات خوانندگان ديگر، تجربه كاربر را در وب سايت رضايتمندانه تر خواهد نمود. 

موتور جستجو گوگل حدود سي درصد از ترافيك را به سايت هاي خبري اختصاص داده است كه به وضوح نشان مي دهد كه مردم هنوز از گوگل استفاده مي كنند تا اطلاعاتشان را دريافت كنند.

با اين حال، رسانه هاي اجتماعي و به ويژه فيس بوك به عنوان منبع قدرتمند اخبار ارجاع داده مي شوند. در پنج سايت برتر، فيس بوك دومين يا سومين ترافيك را دارا است. از طرف ديگر توييتر نيز مي تواند به عنوان يك منبع خبري در نظر گرفته شود.

افزايش مخاطبان سايت 

سازمان هاي خبري ممكن است به يك استراتژي چند لايه و پيچيده نياز داشته باشند تا به طور قدرتمند عمل كنند. آن ها بايستي از اجزاي تعاملي مناسب در طراحي سايت خبري مورد نظر خود استفاده كنند. 

مقالات نقش مهمي در حفظ مشاركت كاربران دارند. استفاده از محتوا جذاب مي تواند مشاركت كاربران در سايت خبري شما را افزايش دهد. استفاده از تصاوير و سرفصل ها مردم را به محتواي مقالات منتقل مي كند. همان طور كه تعاملات آنها با طرح هاي وب سايت خبري ادامه مي يابد، قابليت استفاده و ارائه اطلاعات به بهبود تجربه كاربري آنها كمك مي كند، اما وجود نوآوري در مقاله ها نيز بر تعاملات تاثير مي گذارد.

سايت خبري بايد چه ويژگي هايي را داشته باشد؟

  • ناوبري واضح: هنگامي كه كاربر به وب سايت شما مي آيند سيستم ناوبري مانند يك نقشه جاده به او كمك مي كند تا به مطالب مورد نياز خود دست پيدا كند. اگر ناوبري و ساختار منو سايت خبري واضح باشد، بازديد كنندگان باقي خواهند ماند و تجربه خوبي خواهند داشت.
  • امنيت: در مطالعه 2015 كه توسط WhiteHat Security انجام شد، گزارش شده است كه 86 درصد از تمام وب سايت ها داراي حداقل يك آسيب جدي هستند. در همين سال، گوگل گزارش داد كه ميزان هك شدن سايت ها 180 درصد افزايش يافته است. اين باعث مي شود امنيت يك ويژگي اساسي در وب سايت خبري شما باشد.
  • يكپارچگي با شبكه هاي اجتماعي: ادغام و پيوستگي اين دو سبب بهبود وضعيت سئو و بهينه سازي سايت شما مي شود. 
  • استفاده از ميزباني مناسب: يك سايتي كه كند باشد و سرعت بارگذاري مطالب در آن كم باشد مي تواند براي كاربران ناراحت كننده باشد و سبب از دست رفتن آن ها شود.
  • فضاي سفيد: فضاي سفيد يكي از عناصر ناديده گرفته شده است كه يك طراحي سايت عالي را تشكيل مي دهد. يكي از مهمترين مزاياي استفاده از فضاهاي سفيد اين است كه آنها قابليت خوانايي محتوا را افزايش مي دهند و اين براي وب سايت هاي خبري با محتواي زياد بسيار مهم است.
  • باكس ها، گريد ها و ساير پلن هاي گرافيكي: استفاده از اين عناصر مي توانيد سازماندهي سايت خبري خود را به بهترين شكل انجام دهيد. همچنين مي توانيد طرح هاي هوشمند گرفيكي ايجاد كنيد يا با استفاده از باكس ها به خوبي اطلاعات صفحه سايت را طبقه بندي نماييد.
  • سلسله مراتب بصري: اهميت ارتباط عناصر مختلف را مي توان به وضوح با عوامل مختلفي از جمله تايپوگرافي (سرفصل ها، زير عنوان ها، نقل قول ها و غيره)، اندازه تصوير، نحوه قرار گرفتن آن ها و غيره نشان داد. اگر شما يك بلوك بزرگ از اطلاعات را به كاربران خود نشان دهيد، احتمالا 99 درصد از كابران را از دست خواهيد داد. چرا كه اكثر مردم به جلوه هاي بصري دقت مي كنند و پردازنده اطلاعات نيستند.  
  • تصاوير و آثار هنري: تصاوير و آثار هنري زماني كه يك نوشته را هم شامل شوند، منحصر به فرد و خيره كننده هستند. به جاي بمباران كاربران خود با متن هاي زياد، در اولين نگاه به آنها اجازه دهيد سايت خبري را با استفاده از گرافيك جذاب مورد بررسي قرار دهند و محتوا خود را پيدا كنند. براي موفقيت بيشتر سعي كنيد از تصاوير با كيفيت استفاده نماييد.

طراحي يك سايت خبري هميشه مورد بررسي قرار مي گيرد. صرف نظر از اين كه چه نوع خبرهايي را پوشش مي دهند، همه آنها با چالش در نمايش محتويات زياد خود در صفحه اصلي مواجه شده اند كه باعث ايجاد چالش در چيدمان، قابليت استفاده و ناوبري براي طراح مي شود. مهم ترين جنبه اي كه سايت هاي خبري بايد روي آن تمركز داشته باشند اين است كه سايت خود را به طور مداوم و 24 ساعته به روز رساني كنند. مردم انتظار دارند سايت خبري مدام با اطلاعات با كيفيت آپديت شود. 

طراحي سايت خبري 

كسب درآمد نيز يك عامل مهم براي وب سايت هاي خبري است و جالب است بدانيد كه چگونه آنها تبليغات را با طراحي ادغام مي كنند. در برخي موارد، تبليغات تا حدودي مزاحم و يا بيش از حد هستند، اما اكثر طرح هاي وب سايت هاي خبري قادر به اضافه كردن آگهي بدون پرت كردن حواس خوانندگان و ايجاد مزاحمت هستند.

برترين تم هاي وردپرس براي طراحي سايت خبري

تم ورد پرس NEWSMAGطراحي سايت خبري وردپرس 

تم ورد پرس COMPASSسايت خبري وردپرس 

تم ورد پرس HERALDHERALD 

تم ورد پرس NEWSPAPER

تم ورد پرس BEST

نتيجه گيري

در دنياي طراحي سايت ممكن است بهترين وجود نداشته باشد. اما برخي از سايت ها با طراحي، محتوا مناسب تر و امتياز دهي و موارد كار هاي بهتري را نسبت به ديگران انجام مي دهند. سايت هاي خبري براي كسب سود و منافع بيشتر بايستي ابتدا به هويت خود دقت كنند. چه كسي هستند، چه ماموريتي دارند و وجه تمايز مخاطبان آن ها در چيست؟

يافته ها نشان مي دهد كه گروه هاي مختلفي از مصرف كنندگان آنلاين در اينترنت وجود دارند كه هر كدام متفاوت به نظر مي رسند. اين تفاوت ها باعث مي شود سازمان هاي خبري براي ايجاد استراتژي هاي جداگانه اي براي خدمت رساني به گونه هاي مختلف مخاطبان اقدام كنند.

آينده روزنامه نگاري بستگي به درك مردم از محيط هاي خبر رساني ديجيتال دارد. مردم به اخبار جامع و به روز رساني هاي سريع علاقه دارند. همچين آن ها معمولا تمايل دارند خبر هاي داغ و برجسته را بدون پرداخت هزينه دريافت كنند.

برگرفته از سايت pixelmattic

شما مي توانيد نقطه نظرات خود را درباره طراحي سايت خبري در بخش كامنت ها با ما در ميان بگذاريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۹ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۵۱:۳۷ ] [ emami ]

در اين مقاله قصد داريم مشخصات برترين شركت طراحي سايت را بررسي نماييم. وقتي مي خواهيد يك وب سايت طراحي شده داشته باشيد، بايد با بهترين نحو عمل كنيد. به همين دليل ما اين ليست از برترين شركت هاي طراحي سايت را گردآوري كرديم تا بتوانيد از طريق آرم محصول جستجو كنيد و آنچه را كه براي شما مناسب است، پيدا كنيد.

اين آژانس ها بهترين زمان براي طراحي وب سايت را در اختيار شما قرار مي دهد و برخي از با استعداد ترين طراحان در جهان را دارند. آنها با شركت شما كار مي كنند تا وب سايتي را به شما عرضه كنند و برند شما را به گونه اي طراحي كنند كه مشتريان آن را دوست داشته باشند و درك كنند.

معرفي برترين شركت هاي طراحي سايت دنيا تا ماه مي ۲۰۱۸

همه اين طراحان وب توانايي هاي استثنايي را از لحاظ نتايج، همكاري مشتري و معيارهاي ديگر كه ما براي قضاوت در كيفيت كلي آنها استفاده مي كنيم را دارند. بهترين ها را در اين مقاله گردآوري كرده ايم با ما همراه باشيد.

  • Intechnic  يك شركت طراحي سايت در شيكاگو است، سازمان بازاريابي ديجيتال UX كه در زمينه وب سايت ها هدايت مي شود .
  • Lounge Lizard  شركت طراحي وب  در نيويورك كه از سال  ۱۹۹۸ شروع به كار كرده است. اين شركت شامل يك گروه از طراحان وب سايت NYC با رتبه بالا، بازاريابان ديجيتال و توسعه دهندگان برنامه هاي موبايل است.
  • WebpageFX يكي از محبوب ترين شركت هاي طراحي وب سايت در پنسيلوانيا است. آنها در كار خود جايزه هاي متعددي را به دست آورده اند و به طور مداوم نتايجي را كه مشتريان آنها نياز دارند، بيان مي كنند.  اين شركت از سال ۱۹۹۷ تأسيس شده است و يكي از بازار يابان اينترنتي در جهان است .

برترين شركت هاي طراحي وب در سال ۲۰۱۸

در اينجا علاوه بر اين سه مورد ، شركت هاي طراحي سايت ديگري را به همراه آدرس رتبه بندي كرده ايم تا شما بهترين شركت هاي طراحي وب سايت را مشاهده كنيد.

 

شركت وب سايت مكان تعداد كارمندان امتياز شركت
۱ . Intechnic http://www.intechnic.com/ ايلينوي ۲۶-۵۰ ۸٫۷۷
۲ . Lounge Lizard http://www.loungelizard.com/ نيويورك ۲۶-۵۰ ۸٫۷۳
۳ . WebpageFX https://www.webpagefx.com/ پنسيلوانيا ۱۰۰+ ۸٫۵۹
۴ . Blue Fountain Media http://www.bluefountainmedia.com/ نيويورك ۵۱-۱۰۰ ۷٫۶۸
۵ . Bizzuka, Inc. http://www.bizzuka.com/ لوئيزيانا ۲۶-۵۰ ۷٫۴۴
۶ . Mightybytes https://www.mightybytes.com/ ايلينوي ۲۶-۵۰ ۷٫۳۳
۷ . Taoti Creative http://www.taoti.com/ واشنگتون ۲۶-۵۰ ۷٫۱۰
۸ . MAXBURST http://www.maxburst.com/ نيويورك ۲۶-۵۰ ۶٫۹۲
۹ . R2integrated http://www.r2integrated.com/ مريلند ۱۰۰+ ۶٫۶۹
۱۰ . Do.com/ http://www.do.com/ نيوجرسي ۲۶-۵۰ ۶٫۲۶
۱۱ . Constructive https://constructive.co/ نيويروك ۲۶-۵۰ ۶٫۱۹
۱۲ . Bright Bright Great http://www.brightbrightgreat.com/ ايلينوي ۱-۱۰ ۵٫۷۱
۱۳ . Unleaded Group http://www.unleadedsoftware.com/ كلرادو ۲۶-۵۰ ۵٫۶۴
۱۴ . Designzillas http://www.designzillas.com/ فلورايدا ۲۶-۵۰ ۵٫۴۷
۱۵ . Clockwork Design Group, Inc. http://www.cdgi.com/ ماساچوست ۱-۱۰ ۵٫۳۶
۱۶ . ePageCity http://www.epagecity.com/ ايلينوي ۱۱-۲۵ ۵٫۲۵
۱۷ . Big Drop https://www.bigdropinc.com/ نيويوررك ۱۰۰+ ۴٫۷۷
۱۸ . Doejo http://www.doejo.com/ ايلينوي ۲۶-۵۰ ۴٫۵۱
۱۹ . MPC Studios http://www.mpcstudios.com/ تگزاس ۱-۱۰ ۴٫۲۲
۲۰ . EIGHT25MEDIA http://www.eight25media.com/ كاليفرنيا ۲۶-۵۰ ۴٫۰۷
۲۱ . Lead to Conversion http://www.leadtoconversion.com/ اوهايو ۲۶-۵۰ ۳٫۹۱
۲۲ . Kohactive http://www.kohactive.com/ ايلينوي ۵۱-۱۰۰ ۳٫۸۹
۲۳ . TP1 http://www.tp1.ca كانادا ۱۱-۲۵ ۳٫۵۶
۲۴ . Illusio Design http://www.illusio.com/ اورگان ۱-۱۰ ۳٫۴۱
۲۵ . SumatoSoft http://www.sumatosoft.com/ بلاروس ۲۶-۵۰ ۳٫۲۰
۲۶ . Forge and Smith http://www.forgeandsmith.com/ كانادا ۲۶-۵۰ ۳٫۱۰
۲۷ . Junction Creative http://junction-creative.com/ جورجيا ۲۶-۵۰ ۲٫۶۶
۲۸ . Skuba Design http://www.skubadesign.com/ لوئيزيانا ۵۱-۱۰۰ ۲٫۰۸
۲۹ . Old City Interactive https://www.oldcityinteractive.com/ واشنگتن ۱۱-۲۵ ۰٫۴۰
۳۰ . Cadre http://www.agencycadre.com/ جورجيا ۵۱-۱۰۰ ۰٫۳۹

 

اگر شما اهميت طراحي وب  را مورد سوال قرار دهيد، بد نيست بدانيد كه ما متوجه شده ايم كه ۴۸ درصد از كاربران اينترنت، طراحي وب سايت را اولين عامل در تعيين اعتبار يك كسب و كار مي دانند . به اين معنا كه اگر وب سايت شما فاقد يك طراحي عالي باشد، تقريبا نيمي از بازديدكنندگان را از دست داده ايد زيرا آنها معتقدند كه وب سايت شما فاقد اعتبار است .

معرفي برترين شركت هاي طراحي سايت دنيا

معرفي برترين شركت هاي طراحي سايت دنيا

اكنون كه مطمئن هستيد كه طراحي وب يكي از كليد هاي كسب و كار موفق آنلاين است، بهتر است آژانس و شركت طراحي وبي را انتخاب كنيد كه شما را به مقصودتان نزديك كند.

هنگامي كه شما در جستجوي بهبود سايت كسب و كار خود هستيد، انتخاب آژانس طراحي وب آسان نيست . تحقيق و صبر زيادي مي طلبد و اين مهم است كه با يك شريك طراح وب بالقوه تماس بگيريد و قبل از هرگونه قرارداد، با آنها صحبت كنيد. با اين شركت هاي طراحي، شما حداقل مي توانيد يك نقطه شروع خوب داشته باشيد .

نظرات ديگر مشتريان شركت هاي طراحي وب مي تواند شما را در انتخاب شركت ها كمك كند .

همچنين بايد نمونه كارهاي شركت ها  را بررسي كنيد . آيا كار آنها براي رسيدن به استانداردهاي شما مناسب است؟

برخي از طراحان وب فقط با كسب و كار با اندازه خاص كار مي كنند. به عنوان مثال، برخي ممكن است خود را براي كسب و كارهاي كوچك آماده كرده باشند و قادر به كسب و كار در اندازه هاي سازماني نباشند.  بعضي ها ممكن است ترجيح دهند با شركت هاي بزرگ كار كنند .  اطمينان حاصل كنيد كه اين تحقيق را قبل از هر اقدام انجام دهيد تا بتوانيد تأييد كنيد كه آنها مناسب شما هستند يا خير.

شما همچنين بايد مقرون به صرفه بودن قيمت ها را نيز در نظر بگيريد بعضي از شركت ها قيمت هاي زيادي را دريافت مي كنند .

چه چيزي باعث طراحي وب سايت خوب  مي شود؟

اگر قبلا هرگز با طراح وب كار نكرديد، ممكن است بپرسيد  چه خصوصياتي آنها را بزرگ مي كند.؟ در اينجا چند ويژگي يك طراح وب فوق العاده را بيان مي كنيم .

  1. پس زمينه قوي– بهترين طراحان وب در جهان داراي يك پس زمينه قوي طراحي وب هستند و همه چيز را از طرح هاي رنگي تا طراحي گرافيكي درك مي كنند.
  2. ارتباطي – بهترين طراحان وب مي دانند كه چگونه ايده هاي خود را با هم ارتباط دهند تا ديگران بتوانند درك كنند. اغلب اوقات زماني كه ديدي در سر داريد، دشوار است كه اين دقت دقيق را به ديگران ببخشيد. اما بهترين طراحان وب ، فقط مي دانند چگونه اين كار را انجام دهند.
  3. منتقدان – انتقادات براي شنيدن، سخت است اما بهترين طراحان وب مي دانند كه منتقدان آنان كساني هستند كه آنها را بزرگ مي كند. آنها با انتقادات دلسرد نخواهند شد، و  به جاي آن، به آنها به عنوان راهي براي رشد و يادگيري نگاه خواهند كرد.

اينها تنها چند ويژگي برتر هستند كه طراح وب بايد داشته باشد!

پرسش و پاسخ درباره پيدا كردن يك شركت طراحي وب

 هزينه طراحي وب سايت من چقدر است؟ 

الفهر شركت طراحي وب سايت متفاوت است و  هزينه وب سايت شما به چند مورد بستگي دارد. آيا شما ماهانه هزينه مي كنيد يا به صورت كلي و يكجا ؟ آيا يك متخصص، كار طراحي سايت شما را انجام مي دهد يا يك فرد عادي؟ هر چه طراحي شما زمان بيشتري ببرد ، هزينه بيشتري به دنبال خواهد داشت . آيا وب سايت شما در يك پلت فرم مانند وردپرس قرار دارد؟  اين ها مواردي هستند كه هزينه وب سايت شما را مشخش مي كنند .

با اين حال – ميانگين هزينه طراحي يك وبسايت بين ۵۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار مي باشد .

طراحي وب سايت من چه مدت طول خواهد كشيد ؟ 

طراحي وب سايت داراي چند مرحله است؛. شركت طراحي ابتدا بايد به تفصيل، اهداف و ديدگاه هاي شما را براي پروژه دريافت كند. سپس آنها مجبور به انجام تحقيقات، پيشنهاد فريم هاي سيم، اصلاح فريم هاي سيم، ساخت و توسعه وب سايت و البته اصلاح هاي نهايي مي شوند در مجموع كار اين مجموعه بين ۱۲ تا ۱۶ هفته طول خواهد كشيد ..

ترجمه از webdesignrankingsBottom


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۹ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۴۸:۴۱ ] [ emami ]

اگر تا به الان كالا هاي شركت شما به صورت فيزيكي به فروش مي رسيد، اكنون زماني است كه شما مي توانيد با طراحي فروشگاه اينترنتي از فرصت درآمد آنلاين آن ها استفاده نماييد. آيا كسب و كار شما براي فروش محصولات به صورت اينترنتي آماده شده است؟ طراحي فروشگاه اينترنتي اغلب براي كسب و كار هاي كوچك كه زمان، بودجه و كاركنان كمي دارند، بسيار چالش برانگيز خواهد بود. اما فروشندگان وب سايت هاي فروشگاهي مي توانند به شما در طراحي و نگهداري يك سايت فروشگاهي نسبتا ساده و مقرون به صرفه كمك كنند.

بررسي طراحي سايت فروشگاه  

در اين جا سوالاتي درباره طراحي سايت فروشگاهي براي شركت شما قرار دارند كه بسيار اهميت بالايي دارند:

چگونه طراحي فروشگاه اينترنتي خود را آغاز كنيم؟

اگر نتوانستيد شخصي را براي طراحي سايت فروشگاه مورد نظر خود استخدام كنيد، نگران نباشيد. تعداد زيادي از فروشندگان تجارت الكترونيك وجود دارند كه مي توانند به شما كمك كنند تا سريعا وب سايت مورد نظر خود را ايجاد كنيد. در عرصه جهاني شركت هايي مانند Bigcommerce، Shopify Goodsie، Jumpseller و Volusion به شما امكان مي دهند كه ظاهر و عملكرد كلي فروشگاه آنلاين خود را پياده سازي كنيد.

قيمت هاي اين خدمات، بسته به ميزان فروش محصولات و نوع خدمات ارائه شده از حدود 20 تا 800 دلار در ماه محاسبه مي شود.

چگونه مي توانيم وب سايت فروشگاه خود را به بهترين شكل سفارشي سازي كنيم؟

اگر شركت شما داراي يك سايت فروشگاهي باشد، تصاوير و رنگ بندي اين وب سايت بايد طوري سفارشي سازي شده باشد كه بتواند به بهترين شكل ممكن آن را به بازديدكنندگان منتقل نمايد. همچنين مي توانيد از اسلايدر ها و بنر ها براي نمايش هر چه بهتر محصولات فروشگاه اينترنتي خود استفاده نماييد. 

از چه نوع سيستم پرداختي استفاده كنيم؟

براي فروش بين المللي محصولات فروشگاه اينترنتي خود استفاده از PayPal توصيه مي شود. استفاده از اين درگاه به طور گسترده اي در فروشگاه هاي اينترنتي صورت گرفته است و يك سيستم پرداخت امن محسوب مي شود.

با اين حال، بسياري از خريداران ترجيح مي دهند براي خريد آنلاين با كارت هاي اعتباري خود به جاي استفاده از پي پال و يا ديگر سيستم هاي پرداخت آنلاين از كارت هاي اعتباري شخصي خودشان استفاده نمايند.

چگونه خدمات مشتريان را اداره كنيم؟

براي رفع نگراني مشتريان، ممكن است بخواهيد يك شركت تجارت الكترونيك را انتخاب كنيد كه به يك ابزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) براي شما ايجاد خواهند كرد. اكثر فروشندگان اصلي محصولات تجارت الكترونيك گزينه هاي CRM را با قيمتي حدود 30 تا 80 دلار در ماه ارائه مي دهند.

ابزارهاي CRM براي مستند سازي، ساده سازي و ساختار دادن به روابط آنلاين تجار با مشتريان استفاده مي شوند. از جمله اطلاعاتي كه مي تواند در crm ها استفاده شوند عبارتند از: شماره تماس مشتري، خريد هاي اخير، شكايت و سفارشات مشتريان و غيره.

چگونه بايد هزينه هاي حمل و نقل را مشخص كنيم؟

اغلب محاسبات هزينه هاي حمل و نقل بايد به صورت ساده و دقيق صورت گيرند. بسياري از نرم افزار هاي وجود دارند كه هزينه هاي حمل و نقل را براي شما به صورت رايگان محاسبه مي كنند و اكثر فروشندگان در دنياي تجارت الكترونيك به شما اين امكان را مي دهند كه اين هزينه ها را به بخش پرداخت خود در فروشگاه اينترنتي اضافه كنيد.

چگونه مي توانم بهترين تصاوير و توضيحات محصولات را ايجاد كنم؟

خريداران آنلاين محصولات وب سايت شما نمي توانند محصول شما را ببينند، لمس كنند، احساس كنند يا بپوشند. بنابراين بهترين چيز استفاده از يك تصوير شفاف و واضح است. لازم نيست كه شما از دوربين هاي فوق حرفه اي براي تصاوير سايت خود استفاده كنيد اما بايد تصاوير محصولات شما از كيفيت لازم برخوردار باشند.

همچنين توضيحات نوشته شده براي محصولات بايد كوتاه باشد. سعي كنيد از كلمات و عبارات قانع كننده اي استفاده كنيد كه وقتي كسي توضيح شما را مي خواند احساساتش را تحريك مي كند، بدون اينكه بيش از حد فريب داده شود يا متن شما فضاي بيشتري را بگيرد.

آيا بايد به مشتريان اجازه به اشتراك گذاري شبكه هاي اجتماعي و نظر دادن را بدهيم؟

نظر دادن مشتريان و راي دادن به محصولات سايت فروشگاه اينترنتي شما مي تواند به افزايش اعتبار شركت شما كمك نمايد. نظرات مثبت و اشتراك گذاري در شبكه هاي اجتماعي مي تواند به افزايش فروش منجر شوند اما بايستي مراقب بود چون نظرات منفي مي توانند ريسك زيادي داشته باشند. 

چگونه خريداران را به سمت سايت فروشگاه جذب كنيم؟

پس از طراحي فروشگاه اينترنتي مورد نظرتان استفاده از روش هاي ايميل ماركتينگ و خبرنامه هاي شروع خوبي براي بازاريابي محصولات شما خواهد بود. همچنين استفاده از شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، توييتر، Pinterest مي تواند ترافيك ورودي به سايت شما را به ميزان قابل توجه اي افزايش دهد. 

همچنين توصيه مي شود از يك متخصص سئو و بهينه سازي سايت نيز استفاده كنيد. تكنيك هاي سئو مي توانند رتبه شما را در نتايج جستجو در گوگل، بينگ و ياهو افزايش دهند.

هنگام برگشت دادن محصولات چه كار كنيم؟

هر فروشگاه اينترنتي بايستي آپشن هايي براي برگشت دادن محصولات توسط خريداران را مشخص نمايد. بررسي كنيد كه آيا شركت طراح سايت فروشگاه اينترنتي شما ابزار هايي را براي برگشت دادن محصولات ارائه داده است يا خير!

چگونه مسير موفقيت فروشگاه اينترنتي خود را پيش بگيريم؟

طراحي فروشگاه اينترنتي 

سعي كنيد طراحي فروشگاه اينترنتي شما توسط شركتي انجام بگيرد كه خدمات تجزيه و تحليل خودكار، اطلاعات گوگل آنالاتيك و ساير ابزار هاي گزارش دهي را ارائه مي دهد. اين مي تواند به شما نشان دهد كه بازديد مردم از سايت شما چگونه است و آن ها چگونه شما را پيدا كرده اند. اين ابزار ها همچنين مي توانند به شما نشان دهند كه بيشترين ترافيك هاي ورودي به سايت شما از كدام وب سايت ها بوده است.

به نظر شما چه سوالاتي ديگري را مي توان هنگام طراحي سايت فروشگاه اينترنتي پرسيد؟ منتظر شنيدن نظرات شما هستم.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۸ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۵:۴۳ ] [ emami ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی