طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

امروز مي‌خواهيم درباره اينكه اپليكيشن موبايل اختصاصي چيست و چگونه مي‌تواند به كسب‌و‌كار ما كمك كند، صحبت كنيم.

هركسب‌و‌كاري كه راه‌اندازي مي‌شود با هدف گسترش حوزه اطلاع رساني و ارتباط با مخاطبان و در نتيجه افزايش فروش، نياز به ابزارهايي دارد كه مطابق با سبك زندگي بازار هدف آن كسب‌و‌كار باشد و بنابراين بيشترين بازدهي را داشته باشد. در دوراني كه وبگردي در ميان مخاطبان شايع شد، طراحي وب‌سايت به عنوان بهترين ابزار بازاريابي مطرح شد. با گسترش دنياي موبايلي، كسب‌و‌كارها به سمت وب‌سايت‌هايي كه در موبايل به خوبي نمايش داده شوند (mobile friendly) رفته‌اند. اما اكنون با روي‌آوردن كاربران به اپليكيشن‌هاي موبايلي، كسب‌و‌كارها فعال بودن در موبايل اپليكيشن‌ها را پرسودترين و ضروري‌ترين ابزار بازاريابي مي‌دانند.‌‌ حال ببينيم موبايل اپليكيشن اختصاصي چيست و چرا فعال بودن در دنياي موبايل اپليكيشن‌هاي اختصاصي براي موفقيت يك كسب‌و‌كار ضروري است.

موبايل اپليكيشن اختصاصي چيست؟

موبايل‌هاي هوشمند مانند كامپيوترها داراي نرم افزارها و برنامه‌هاي كاربردي مختلفي هستند. در دنياي تلفن‌هاي همراه، موبايل اپليكيشن‌هاي اختصاصي يا به اختصار اَپ ها همان برنامه‌هاي كاربردي هستند كه براي كسب‌و‌كار خاصي و با هدف خاصي طراحي شده‌اند تا روي تلفن‌هاي هوشمند اجرا شوند و به طور مستقيم و ملموس خواسته‌هاي كاربران را اجرا كنند. اين برنامه‌ها از طريق سرويس‌هاي پخش مانند گوگل‌پلي، اپ‌استور و بازار قابل دريافت هستند. به طور مثال موبايل اپليكيشن اختصاصي وين‌وين يك اپليكيشن باشگاه مشتريان و پرداخت موبايلي است و كاربران با نصب اين اپليكيشن مي‌توانند فروشگاه‌هاي عضو وين‌وين را بيابند، از طرح‌هاي تشويقي و تخفيفات آنها مطلع شوند، با مراجعه به آن فروشگاه‌ها با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود خريد كنند و بن‌هاي تخفيف كه فروشنده براي آنها در‌نظر‌گرفته‌است را دريافت‌كنند.

موبايل اپليكيشن اختصاصي چه مزايايي براي كسب‌و‌كار شما دارد؟

    • افزايش آگاهي از برند:

وقتي كاربران از تلفن همراه خود استفاده مي‌كنند اپليكيشن‌هاي نصب‌ شده روي موبايل خود را مدام مي‌بينند، يا وقتي از اپليكيشن خاصي استفاده مي‌كنند آيتم‌هاي درون اپليكيشن همواره در معرض ديد آنهاست. مثلا به عكس زير نگاه كنيد. اگر كاربر در اپليكيشن وين‌وين به دنبال رستوران خاصي باشد، رستوران‌هاي ديگر را نيز ناخواسته مي‌بيند و نام آنها در ذهنش حك مي‌شود.

نتايج جستجو در وين وين
    • افزايش بازديد وب‌سايت

بسياري از كاربران با مشاهده نام شما در اپليكيشن، به منظور افزايش اطلاعات، روي لينك‌هاي داخلي نرم‌افزار كليك مي‌كنند و وارد وب‌سايت يا شبكه‌هاي اجتماعي شما مي‌شوند. در نتيجه تعداد زيادي از مراجعات شما از طريق اپليكيشن صورت مي‌گيرد.

    • به ‌روز‌ بودن و متمايز بودن از رقبا

با فعال‌ بودن در يك موبايل اپلكيشن اختصاصي به كاربر نشان مي‌دهيد كه كسب‌و‌كار شما مدرن است و همگام با روندهاي روز دنيا پيش مي‌رود. و از آنجا كه كسب‌‌و‌كارهاي كوچك كمتر به سمت موبايل اپليكيشن‌هاي اختصاصي مي‌روند، شما از رقبايتان به راحتي پيشي خواهيد گرفت.

    • دسترسي‌پذيري سريع

براي دسترسي به موبايل اپليكيشن، كافيست كاربر گوشي خود را بردارد و اپليكيشن را باز كند. در‌حالي‌كه براي دسترسي به سايت يا هر ابزار ديگري اين فرايند طولاني‌تر است و ممكن است همواره در دسترس نباشد. كاربران از اينكه به راحتي بتوانند به خدمات مورد علاقه‌شان دسترسي داشته باشند به خوبي استقبال مي‌كنند.

پرداخت با كد دو بعدي وين وين

 

  • ارتباط دوسويه و مداوم با كاربرانپ

منبع: سايت paywinwin

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۳۱:۵۳ ] [ emami ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی