طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كارشناسان كسب و كار، بر اساس رضايت مندي كاركنان، فهرستي از بهترين شركت هاي آمريكا را تهيه كرده اند. طبق تحقيقات انجام شده در سال 2015، فيسبوك در بالاترين رتبه اين فهرست و به عنوان بهترين مكان براي كار كردن قرار گرفت. شركتي كه ركورد گوگل را شكست و آن را به رتبه 2 نزول داد.

اما چرا كار كردن در فيسبوك بهتر از گوگل است؟ براي پاسخ به اين سوال، ما اين دو شركت را با هم مقايسه كرده ايم، كه نتايج آن را در اينجا برايتان آورده ايم.

مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل
مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل

فيسبوكي ها شادترند

كارمندان هر دو شركت، از اين كه در اين مكان ها كار مي كنند، بسيار خوشحالند اما نتايج آمار نشان مي دهد كه ميزان رضايت افراد در فيسبوك 93% و در گوگل 84% است. يكي از كارمندان فيسبوك نوشته: «هر صبح كه من وارد شركت مي شوم، احساس مي كنم خوشبخت ترين فرد جهان ام.»

آنها آزادي عمل بيشتري دارند

عوامل مختلفي بر خوشحالي كارمندان تاثير گذار است اما يكي از مهمترين دلايل، اعتمادي است كه فيسبوك به كارمندانش دارد. مديران اين شركت هميشه كارمندان را تشويق مي كنند تا سوالات و انتقادات خود را آزادانه بيان كنند و احتمالا اين آزادي عمل مهمترين عامل خوشنودي و رضايت كارمندان است.

درآمد بيشتري دارند

اگر چه پول مهمترين عامل رضايت كارمندان نيست، اما بسيار تاثيرگذار است. محققان دانشگاه كلمبيا بريتيش ثابت كرده اند افرادي كه درآمد بيشتري دارند، خوشحال ترند و اين را كاركنان فيسبوك به خوبي درك مي كنند.

به طور ميانگين در آمد يك كارمند باتجربه در فيسبوك 135000 دلار است در حالي كه همين كارمند در گوگل 133000 دلار در ماه دريافت مي كند. يا يك كارآموز كه در فيسبوك 7400 دلار و در گوگل 7200 دلار در ماه درآمد دارد.

استرس كمتري دارند

زماني كه مي خواهيد آرامش بيشتري داشته باشيد، تكنولوژي را از خود دور مي كنيد. اما چگونه مي توان در محيطي مانند گوگل و فيسبوك از تكنولوژي به دور بود؟ با اين حال كارمندان فيسبوك كمترين استرس را نسبت به كارمندان شركت هاي ديگر دارند. طبق آمار گرفته شده 11% از كاركنان فيسبوك كار خود را به دور از استرس مي بينند و اين آمار در گوگل به 9% كاهش مي يابد.

مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل
مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل

آنها كار خود را مفيد مي پندارند

«آيا كار شما تاثير مثبتي در جهان ايجاد خواهد كرد؟» اين سوالي بود كه از كاركنان گوگل و فيسبوك پرسيده شد. 81% از كارمندان فيسبوك در مقايسه با 67% كارمندان گوگل پاسخ شان مثبت بود.

استخدام آسان تر است

استخدام در گوگل سخت تر از فيسبوك است و روند آن به طور متوسط 6 هفته به طول مي انجامد.

تيم هاي كوچك تر، رشد بيشتري دارند

با وجود 53000 كارمند در شركت گوگل، جايي براي رشد واقعي باقي نمي ماند و اين در حالي است كه تعداد كارمندان فيسبوك 10000 نفر است. شما بايد در شركتي مانند گوگل آنقدر توانايي داشته باشيد تا بتوانيد چيزهاي جديدي خلق كنيد. بنابراين كاركنان فيسبوك شرايط و فرصت بهتري براي رشد و پيشرفت پيش رو دارند.

مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل
مقايسه رضايت مندي كاركنان فيسبوك و گوگل

مزاياي بيشتري براي والدين دارد

هر دو شركت به آسايش كاركنان بسيار اهميت مي دهد: سرويس حمل و نقل رايگان، محيط هاي اداري بانشاط، غذاي رايگان و… اما زماني كه صحبت از مزاياي والدين مي شود، فيسبوك از گوگل پيشي مي گيرد. اين دو شركت در زمينه مرخصي زايمان از هم متفاوتند. فيسبوك 4 ماه را به مرخصي زايمان با حقوق براي مردان و زنان اختصاص مي دهد در حالي كه گوگل 18 هفته را براي زنان و 12 هفته را براي مردان در نظر مي گيرد. / برترين ها

 
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۶:۰۳:۲۳ ] [ emami ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی