طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
| ||
|
تغييرات در جهان طراحي وب سايت هميشگي است، و اغلب مدبران و طراحان به سختي مي توانند هر روند و تغيير جديدي را پيگيري كنند. با اين حال مراقبت نكردن از اين روند براي طراحان و صاحبان كسب و كارميتواند بد باشد اين دليلي است كه ميخواهيم در مورد برخي از بزرگترينمشكلات طراحي وب سايت و راه حلهاي آن بحث كنيم، كه شما نياز داريد از آنها آگاه باشيد. مشكلات بزرگ طراحي سايت و راه حل اصلاح آن
هنگامي كه گوگل وب سايتها را براساس زمان بارگذاري صفحه آنها رتبه بندي مي كند، اين صاحبان سايت را تشويق مي كند تا آنها وب سايت هاي خودشون را سريعتر كنند، تا بازديدكنندگان زمان بيشتري در سايت سپري كنند، به منظور بهبود جذب كاربر و همچنين كاهش هزينه هاي عملياتي. براي بارگيري سريعتر وب سايتها، بايد بين استفاده از تصاوير و سرعت صفحات وب سايت تعادل برقرار باشد.
شايد: تضاد رنگ موضوعي است كه هرگز در بحث زمينه طراحي وب سايت خارج نخواهد شد. به دلايلي استفاده از تضاد رنگي مناسب در طراحي وب سايت مهم است، نه تنها براي ارزش زيبا شناختي آن بلكه براي دسترسي مطلوب آن. اطمينان از اين كه تضاد رنگ وب سايت شما حفظ شده است، تاثير پذيري و دسترسي وب سايت شما را بهبود ميبخشد، به خصوص براي كساني كه كور رنگي يا مشكل ديد دارند. شما مي توانيد تضاد رنگ وب سايت خودتان را با استفاده از چند ابزار موجود براي جلوگيري از مشكل در طراحي وب سايت تست كنيد.
اغلب صاحبان كسب و كار فكر مي كنند كه يك سايت زيبا، تمام آن چيزي است كه براي توليد و بازاريابي محصول انجام مي شود. اشتباهاي از اين بيشتر نمي تواند وجود داشته باشد. يك شركت طراحي سايت حرفه اي بايد به اين نكته توجه داشته باشد كه نه تنها وب سايت شما نياز به ظاهر خوب دارد، همچنين بايد براساس عناصري طراحي شود كه كمك مي كند بازديد كنندگان وب سايت به خريداران محصول تبديل شوند.
اشتباه بسياري از صاحبان كسب و كار اين است كه به همان اندازه كه به محصول خود توجه دارند به وب سايتشان توجه ندارند. اين به اين دليل است كه انها يك مدير محصول يا حداقل يك تحليل گر بازاريابي كه مي تواند بازاريابي كسب و كار را بفهمد، استخدام نمي كنند. نتيجه اين كار اين است كه وب سايت آنها متحمل طراحي مجدد ميشود و باعث ميشود كه هزينه ها افزايش يابد.
وب سايتي كه به سختي هدايت و منتقل مي كند، مطمئنا بازديدكنندگان را از دست مي دهد و دليل اصلي است كه بازديد كنندگان به سايت شما بر نمي گردند. به همين دليل مهم است كه طراحي وب سايت بايد به گونه اي باشد كه به بازديد كنندگان اين امكان را بدهد كه به راحتي از يك قسمت وب سايت به ديگر قسمت ها حركت كنند. بازديد كنندگان خود را به گام بعدي هدايت كنيد (از طريق استراتژي Call-to-action در مكان واضح ) به جاي اينكه آنها را مجبور كنيد به تنهايي قسمت دلخواه خودشان را بيابند.
محتواي وب سايت شما مهم نيست چقد دلپذير و سرگرم كننده باشد، اگر تمام اطلاعاتي را كه مشتريان شما به دنبال آن هستند به آنها ندهد، بي اثر خواهد بود. بنابراين هنگام تصميم گيري در مورد طراحي وب سايت مناسب، مهم است كه سوالات زير را بررسي كنيد:
از نظر ايده آل بودن، وب سايتي كه با اطلاعات زيادي پر شده باشد نسبت به وب سايتي كه با اطلاعات كمتر پر شده باشد، بدتر است. چنين وبسايتي نه تنها از لحاظ جذب كاربر، بلكه از نظر زيبا شناختي و كشش ديداري نيز ضعيف است.
اگر شما به استانداردهاي وب سايت، قابليت استفاده، tableless CSS، و HTML 5 فكر مي كنيد و در حقيقت اين استاندارد ها مهم هستند. استاندارد هاي وب يك ابراز ساده براي ايجاد يك وب سايت با عملكرد خوب مانند بهبود SEO-friendliness، كاهش پهناي باند و غيره هستند. همه ما ميدانيم كه در نهايت عملكرد سايت مهم است.
بگذاريد حقيقت را بگوييم اگر وب سايت شما به بازديد كنندگان نگويد كه خواسته هاي آنها در كدام قسمت سايت در دسترس است، بازديد كنندگان سايت شما را ترك خواهند كرد. هنگامي كه وب سايت شما فاقد دكمه هاي مناسب براي Call-to-action است، بازديد كننده را گيج مي كند و آنها مصمم مي شوند سايت شما را ترك كنند حتي اگر به محصولات شما/ خدمات شما علاقه مند باشند. ترجمه از mandmwebsolutions.com
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۵:۵۱ ] [ emami ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : themzha.com] |