طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اين يك واقعيت است كه هر فرد يا كسب و كاري براي رشد و پيشرفت و حضور ماندگار در فضاي آنلاين به سئو نياز دارد . و احتمالا شما هم اين حرف را قبول داريد كه فاكتورها و اصولي كه بايد رعايت كنيم تا در سئو SEO سايت موفق شويم كاملا متغير است و روزانه اين تكنيك ها كاملا زير و رو ميشوند و راهكارها و تكنيك هاي جديدتري جاي آنها را مي گيرند و شايد حتي بعضي اوقات اصولي كه مي شنويم كاملا برعكس چيزي باشد كه تا به حال رعايت مي كرديم .

سردرگمي بين اطلاعات و راهكارهايي كه هر روز تغيير ميكند مشخصا بسيار وقت گير و انرژي بر است .و اين مساله براي بسياري از ما كه سئوكار هستيم يا سايتي را مديريت مي كنيم و آن سايت كل كسب و كار ماست بسيار خسته كننده و آزار دهنده است.

اما آيا به اين علت بايد سئو را رها كنيم و يا كاملا به صورت شانسي پيش برويم ؟ قطعا نه . چون تمام رشد و موفقيتي كه تا به همين لحظه كسب كرده ايم را به راحتي از دست مي دهيم و يا اگر تازه وارد هستيم در اين فضاي رقابتي نمي توانيم به جايگاه مناسبي برسيم.

علاوه بر آپديت شدن و تغيير روش ها در سئو ، بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو ريزه كاري ها و اجزاي زيادي هم دارد . مثلا سرعت سايت در سئو تاثير گذار است ، كلمات كليدي اهميت دارند ، محتواي با كيفيت در SEO سيار تاثير گذار است ، لينك هاي بيستر و كارا در بهينه سازي موثر هستند و ….

و هر روز هم به تعداد اين اجزا و عوامل تاثير گذار روي سئو اضافه ميشود . مشخصا نه تنها ما، حتي حرفه اي ترين سئو كارها هم كه به صورت تخصصي اين كار را انجام مي دهند وقت و انرژي كافي براي اجراي تك تك اين كارها و تجزيه و تحليل روزانه آنها را ندارند .

راهكار رايتينا چيست؟

همه ما مي دانيم كه اين روزها رشد كسب و كار ما وابستگي زيادي به سئو SEO دارد . و ما هر نوع كسب و كاري كه داشته باشيم نياز به ترافيك بيشتر و مخاطب بيشتر داريم . هدف رايتينا اين است كه كمي كار را ساده تر كند و به شما بگويد كه در اقيانوسي از اين راهكارها غرق نشويد و فرصت خود را در كنار رقبا از دست ندهيد .

راهكار رايتينا اين است كه بهتر است فقط چند راهي كه به نظر كاراتر مي رسند را انتخاب كنيم و روي آنها متمركز شويم . غرق شدن در دنيايي از راهكارهاي سئو SEO مشخصا ما را نه تنها موفق تر نمي كند بلكه از اهدافمان دورتر مي كند .

در اينجا با هم ۵ راهكار ساده سازي سئو را مرور مي كنيم:

۱٫ اهداف خود را در سئو SEO سايت تان مشخص كنيد

تعيين اهداف در سئو سايت

تعيين اهداف در سئو سايت

مشخصا انتخاب بهترين تكنيك ها در بين تمامي تكنيك هاي سئو سايت كار راحتي نيست، اما بهتر است به اين مساله فكر كنيد كه غرق شدن در دنيايي از تكنيك هاي سئو هم مي تواند وقت و زمان و انرژي شما را هدر بدهد ، به شكلي كه براي انجام كارهاي مهم تر و تاثيرگذار تر فرصتي نداشته باشيد .

نمودار زير يك ميانبر براي ساده كردن چرخه سئو است :

چرخه بهره وري سئو

چرخه بهره وري سئو

پس ابتدا اهداف خود را به صورت واضح مشخص كنيد :

افزايش ترافيك تا ۱۰۰۰۰ بازديد كننده در ماه تا تاريخ X

افزايش بك لينك در پست هاي X

X  مقدار فروش بيشتر با بازاريابي محتوا روي پست هاي X

مانند هر هدف گذاري ديگري در راه توسعه و پيشرفت ، هدف گذاري در سئو سايت هم بايد كاملا واقع بينانه و دست يافتني باشد .

بعد از هدف گذاري مشخص اين سوال را بايد به عنوان يك سئوكار يا مدير سايت از خودتان بپرسيد كه چگونه مي توانم به اين اهداف برسم ؟

به عنوان نمونه شايد شما هم با جستجو در اينترنت به اين نمودار برسيد كه به صورت واضح نشان مي دهد كه افزايش تعداد پست هاي وبلاگ به ۱۶ تا يا بيشتر به صورت واضحي باعث افزايش ترافيك سايت شده است .وجواب سوال بالا را اين طور بنويسيد  كه مي خواهيد پست هاي وبلاگ سايت تان را در هفته دو برابر كنيد.

تاثير تعداد پست وبلاگ در ترافيك سايت

تاثير تعداد پست وبلاگ در ترافيك سايت

يا اينكه به اين نتيجه برسيد كه با افزايش بك لينك از سايت هاي بزرگ يا به كارگيري چند نويسنده مهمان براي دريافت لينك هاي بيشتر مي توانيد به اهداف خود نزديك شويد . استراتژي شما هر چيزي كه باشد بايد در مدت زمان مشخصي به عقب برگرديد و داده ها و نتايج را تجزيه و تحليل كنيد .

براي تجزيه و تحليل دقيق مي توانيد از  Google Analytics براي آناليز ترافيك ، نرخ تبديل و در نهايت فروش تان استفاده كنيد .

كاربرد گوگل آناليتيك در سئو

كاربرد گوگل آناليتيك در سئو

نكته كليدي : تجزيه  و تحليل مسيرها و نتايج از مهمترين قسمت هاي موفقيت در سئو سايت است كه بايد آن را به دقت انجام دهيد تا متوجه شويد كه آيا كارهايي كه تا به حال در برنامه رسيدن به اهداف تان انجام داده ايد موثر بوده اند يا نه ؟ آيا افزايش تعداد پست هاي وبلاگ در ماه تاثير گذار بوده است ؟ آيا با دريافت لينك هاي بيشتر رتبه بالاتري در موتورهاي جستجو پيدا كرده ايد ؟

اگر پاسخ شما به هر كدام از سوالات نه بود . بايد استراتژي خود را يكبار ديگر بازبيني كنيد . مثلا شايد لازم باشد نحوه لينك دادن را تغيير دهيد يا پست هاي طولاني تر و با كيفيت تر بنويسيد، و يا ..

اما در آخرين مرحله و بعد از گذشت مدت زماني كه در هدف گذاري تعيين كرده ايد ، اگر به اين نتيجه رسيديد كه استراتژي و راهكار تعيين شده جواب نمي دهد  آن را دور بياندازيد . از امتحان كردن چيزهاي جديد نترسيد . شما يك قدم از بقيه جلوتر هستيد چون راهكارهايي را پيدا كرده ايد كه براي سايت شما و مخاطب شما كار نميكند !

هدف ما ساده كردن سئو و عملي كردن آن است و بخش اصلي ساده سازي سئو نوشتن يك استراتژي كارا و فكر كردن و در نهايت عمل كردن به آن است . پس اين مرحله يكي از مهمترين قسمت ها در ساده سازي سئو SEO است . در غير اين صورت شما گرفتار چند ده تكنيك مي شويد كه در نهايت هيچ كارايي و تاثير مثبتي در رتبه شما ندارند .

راهنماي جامع توليد محتواي وبلاگ در ۵ قدم با ۱۸ فرمول ساده (۴۱۵۷ كلمه )

۲٫تمركز روي بازاريابي محتوا در سئو سايت

نقش بازاريابي محتوا در سئو سايت

نقش بازاريابي محتوا در سئو سايت

اين يك واقعيت است كه بازاريابي محتوا براي سايت شما ترافيك و بازديد كننده مي آورد .

در واقع بازاريابي محتوا ، سئو SEO است و سئو SEO ، بازاريابي محتوا است . چرا ؟ چون موتورهاي جستجو كه مهمترين آن هم گوگل است مدت هاست كه ديگر به كلمات كليدي و برچسب هاي زياد و نمايشي هيچ اهميتي نمي دهند و موتورهاي جستجو به اين روش هاي گول زننده پي برده اند و آنها را جزو تكنيك هاي كلاه سياه به حساب مي آورند و اتفاقا به اين سايت ها به خاطر تلاش براي گول زدن حتي امتياز منفي هم مي دهند .

هدف اين روزهاي موتور جستجو سايت هايي است كه توليد محتواي با كيفيت را هدف خود قرار داده اند و مشكلي از بازديد كننده را برطرف مي كنند يا به سوال او پاسخ مي دهند . و اين يعني شما براي موفقيت بيشتر در اين روزها بايد مقالاتي در وبلاگ سايت تان منتشر كنيد كه كاملا غير تجاري و آموزشي باشد تا بتوانيد ترافيك و ورودي خوبي از موتورهاي جستجو بگيريد.  در حقيقت بازاريابي محتوايي نه تنها براي كسب و كارهاي B2B اين روزها بسيار موثر است بلكه براي كسب و كارهاي B2C هم كه كسب و كار آنها مستقيما با مخاطب و مشتري عام در ارتباط است هم تاثير گذار است .

اولويت هاي توليد محتوا

اولويت هاي توليد محتوا

و تاثير بازاريابي محتوا روي كسب و كارها هر روز هم بيشتر از روز قبل مي شود . چرا ؟ چون اين روزها بدون بازاريابي محتوا هيچ ورودي اي براي سايت شما ايجاد نميشود .  اگر شما هيچ محتواي جديدي براي ارائه به مخاطب خود نداشته باشيد چه طور توقع داريد مخاطب جديدي به سايت شما اضافه شود ؟

بررسي تاثير توليد محتوا در كسب و كارهاي B2B

بررسي تاثير توليد محتوا در كسب و كارهاي B2B

بسياري از كارشناسان معتقدند كه بازاريابي محتوايي بالاترين و موفق ترين استراتژي در سئو SEO سايت است ، چون هر دو يك هدف مشترك دارند : ترافيك بيشتر و مخاطب جديد

البته مشخصا بهينه سازي كلمات كليدي ، متا ديتاها و سرعت سايت از جمله عوامل تاثيرگذار مثبت در سئو سايت هستند اما استراتژي توليد محتواي با كيفيت در مقابل آنها قطعا در سطحي بالاتر قرار دارد.

در اين نمودار هم كاملا واضح است كه تعداد بيشتر پست وبلاگ منجر به افزايش ليد Lead ميشود.

واژه نامه : Lead افرادي هستند كه به هر طريقي با خدمات يا محصولات ما آشنا شده اند و براي اولين بار است كه به ما مراجعه مي كنند اما ممكن است مراجعه آنها به خريد هم منجر شود .اين افراد از ما در مورد محصولات يا خدمات پرس و جو مي كنند يا در سايت ما به دنبال اطلاعات مورد نيازشان مي گردند . شايد يكي از ترجمه هاي خوب براي Lead ” مشتريان راغب ” باشد. منبع (+)

واژه نامه توليد محتوا

 

تاثير تعداد پست هاي وبلاگ در Lead

تاثير تعداد پست هاي وبلاگ در Lead

بنابراين اگر به دنبال ساده سازي و انتخاب ساده ترين و موثر ترين راه ها براي بهينه سازي سايت و سئو هستيد ، بهتر است حتما محتواي بيشتر و با كيفيت تر توليد كنيد . يعني بهتر است از دغدغه ها و نگراني هاي كوچك و پيچيده سئو دست برداريد و روي توليد محتوا كه بهترين بازگشت را دارد متمركز شويد. تركيب بازاريابي محتوايي با بررسي و تجزيه و تحليل كلمات كليدي مشابه و بك لينك بيشترين بازدهي را درسئو سايت براي شما دارند .

شايد در ابتداي كار براي شما پيدا كردن ايده هاي براي وبلاگ كمي سخت به نظر برسد . اگر دنبال پيدا كردن راه هايي ساده و سريع براي پيدا كردن موضوعات مرتبط با كسب و كارتان هستيد ، در اين مقاله “چگونه در ۱۰ دقيقه ۹۳ ايده براي پست وبلاگ پيدا كنيد”  به شما پيشنهادهايي ارائه شده است كه در حال حاضر خودمان هم از آنها استفاده ميكنيم و واقعا كارا هستند.

۳٫ از گوگل براي جستجوي بهترين كلمات كليدي استفاده كنيد

جستجو در گوگل براي كلمات كليدي

جستجو در گوگل براي كلمات كليدي

اكثر سئو كاران يا توليدكنندگان محتواي سايت ساعت هاي زيادي را صرف جستجوي كلمات كليدي مي كنند . من هم به عنوان نويسنده و توليد كننده محتوا براي تعدادي زيادي سايت ، ساعت هاي طولاني از ساعات كاري خود را صرف جستجوي كلمات كليدي در سايت هاي مختلفي مانند    Google AdWords Keyword Planner ، SEMRushMoz يا Ahrefs كردم و هميشه استفاده از اين سايت ها را به هركسي كه علاقه مند به توليد محتوا به صورت تخصصي است پيشنهاد ميكنم . همه اين ابزار ها عالي هستند اما در اينجا ما به دنبال راه هاي ساده تري هستيم كه در حين سادگي موثر و كارا هم هستند .

كليد پيدا كردن ساده ترين راه در اين روزها ، گوگل است . گوگل استراتژي گذشته خود را تغيير داده است و به سمت محتوايي متمايل شده است كه مشكلات كاربر را حل ميكنند و در نهايت هم كاربر راضي و خشنود از پيشنهاد دقيق گوگل سايت را ترك كند . و اين هدف اصلي گوگل است: تجربه كاربري بهتر .

سهم موتورهاي جستجو از ميزان جستجوي كاربران

سهم موتورهاي جستجو از ميزان جستجوي كاربران

شما با سرچ در گوگل در كمترين زمان ممكن و در كمتر از ثانيه به ميليون ها نتيجه و سايت معرفي شده در خصوص موضوعي كه سرچ كرده ايد مي رسيد و هر چه اين نتايج مورد رضايت كاربر باشد گوگل در مقابل موتورهاي جستجوي ديگر مانند  Bing يا Yahoo قطعا موفق تر مي شود . و به همين علت  گوگل بيشترين سهم را در جستجو ها در مقابل ساير موتورهاي جستجو دارد .

موتور جستجوي گوگل

موتور جستجوي گوگل

پس قانون جديد اين است كه كلمات كليدي بي اهميت تر از قبل شده اند و در عوض محتوا و پاسخگويي محتوا به سوالات و مشكلات مخاطب جايگزين آن شده است و حتي در اولويت بالاتري قرار گرفته است .اما چگونه مي توانيد مطمئن شويد كه مطابق اين قانون جديد و خواسته جديد گوگل پيش مي رويد ؟

كافي است در محتواي توليدي خودتان و متني كه تصميم داريد بنويسيد از كلمات كليدي اي كه واقعا توسط مخاطب در گوگل سرچ مي شوند استفاده كنيد نه آن چيزي كه در ذهن خودتان ساخته ايد .كلمات كليدي از حالت مكانيكي و ماشيني خارج شده اند و به محتوا و كلماتي كه به صورت ارگانيك و طبيعي جستجو مي شوند تبديل شده اند.

براي امتحان كردن بهتر است همين الان به گوگل برويد و يك كلمه كليدي كه در ذهن تان هست يا مرتبط به حوزه كاري شماست را سرچ كنيد :

مثلا ما ” راهنماي سئو “را جستجو كرديم :

پيدا كردن كلمات كليدي مشابه در گوگل

پيدا كردن كلمات كليدي مشابه در گوگل

نگاه كردن به نتايج گوگل  به خوبي به شما نشان ميدهد كه افراد چه چيزي را سرچ مي كنند و با چند مرحله كليك كردن روي پيشنهاد گوگل مي توانيد موارد بيشتري را هم پيدا كنيد

سرچ كردن كلمات كليدي مشابه در گوگل

سرچ كردن كلمات كليدي مشابه در گوگل

 

اين سوالاتي است كه مردم از گوگل مي پرسند و اگر شما پاسخ درستي به آنها داشته باشيد گوگل از شما خوشش مي آيد و شما را در بالاترين نتايج جستجو مي گذارد .پس بهتر است براي ساده سازي مسير سئو سايت همين يك مسير را انتخاب كنيد و قطعا در زمان كمتر نتايج بيشتري بگيريد .

توليد محتواي صفحه « درباره ما » مثل اختاپوس ! ( ۵ ترفند مهم + مثال تصويري )

۴٫ با نوشتن در مورد از اينفلونسرها ، بك لينك ارگانيك براي ارتقاي سئو بگيريد

نقش اينفلونسر ها در گرفتن بك لينك در سئو سايت

نقش اينفلونسر ها در گرفتن بك لينك در سئو سايت

بك لينك ها يكي از موثرترين عوامل در جذب ترافيك ارگانيك هستند . هدف همه سئوكارها رسيدن به ترافيك ارگانيك بيشتر است ، و براي رسيدن به اين هدف نياز داريد كه سايت شما در رتبه هاي بالاي گوگل باشد . و يكي از بهترين راه ها براي رسيدن به رتبه بالاتر در گوگل بك لينك هاي با كيفيتاست .

با توجه به آخرين اطلاعاتي كه Backlinko منتشر كرده است ، لينك هاي بيشتر و با كيفيت ، منجر به رتبه بالاتر در گوگل ميشوند .

تعداد بك لينك هاي موثر در رتبه بندي گوگل

تعداد بك لينك هاي موثر در رتبه بندي گوگل

پس براي رتبه بالاتر در گوگل نياز به لينك هاي بيشتر داريد اما نه هر لينكي . گوگل هميشه براي تعيين اعتبار و اقتدار يك سايت تعداد لينك هايي كه سايت هاي معتبر به آن داده اند را در نظر مي گيرد نه هر سايت به دردنخور كه با تكنيك هاي كلاه سياه در حال بازاريابي است .

از طرفي فقط با نوشتن ۳۰۰۰ كلمه هر چند مفيد و مخاطب پسند نمي توانيم به سطحي كه مي خواهيم در موتورهاي جستجو برسيم چون اينترنت يك فضاي تعاملي است و همه براي رسيدن به جايگاهي خوب نبايد منزوي باشند و بايد با ديگران در تعامل باشند .

در اين مسير خريد بك لينك هم يكي از بدترين راه هاست .علاوه براين ، لينك گذاشتن در سايت هايي كه هيچ ارتباطي با كار شما هم ندارند اصلا خوب نيست . مثلا اگر شما يك سايت فروش محصولات ساختماني هستيد ، لينك گذاشتن در يك سايت ورزشي يا آشپزي اصلا مناسب نيست.

بك لينك و نقش آن در سئو سايت

بك لينك و نقش آن در سئو سايت

در بين تمامي اين مسيرهاي ناكارا و اشتباه يك راه ساده وجود دارد :

بهتر است در حوزه كاري خودتان بگرديد و چند اينفلونسر يا يك فرد تاثير گذار در حوزه كاري خودتان را پيدا كنيد . مثلا اگر شما يك سايت فروش محصولات ورزشي هستيد بهتر است يك فرد ورزشكار معروف كه افراد زيادي از الگوي غذايي و ورزشي او تبعيت مي كنند را پيدا كنيد و در مورد او در سايت تان بنويسيد. مطمئن باشيد اگر لينك مطلبي كه درباره اين فرد نوشته ايد را با خود او به اشتراك بگذاريد خود او حتما چندين و چند بار به شما پيوند مي دهد .چون چه چيزي بهتر از اين كه افراد زيادي بخواهند در مورد موفقيت و موقعيت او مقاله هاي خوب بنويسند ؟

اين يك استراتژي بسيار كارا براي بك لينك است كه بسيار خوب جواب مي دهد و به اين طريق مي توانيد صدها بك لينك خوب از سايت هاي مرتبط و عالي بگيريد .

۵٫ براي بهبود هم زمان چند فاكتور مهم در سئو ، فقط كافي است سرعت سايت خود را افزايش دهيد

نقش سرعت سايت در سئو

نقش سرعت سايت در سئو

آيا تا به حال به تحزيه و تحليل سرعت سايت خودتان براي بهبود سئو فكر كرده ايد ؟ يا فقط در حد چند جمله در مورد آن شنيده ايد.

سايت شما به اندازه كافي سريع نيست ! اين يك واقعيت است هر چند ناراحت كننده.

بر اساس گزارش هاي اخير گوگل بيشتر سايت ها مشكل سرعت را دارند .

تاثير سرعت سايت در سئو سايت

تاثير سرعت سايت در سئو سايت

و لازم است بدانيد كه عوامل موثر زيادي در سئو ، مانند bounce rates ، زمان حضور در سايت ، تعامل و خيلي چيزهاي ديگر به سرعت سايت بستگي دارد .

مشخصا هيچ كدام از ما دوست نداريم ۲۰ ثانيه براي بارگذاري يك سايت صبر كنيم ، تازه ۲۰ ثانيه خيلي سخاوتمندانه است ، بيشتر افراد حتي در حد سه ثانيه هم نمي توانند منتظر بمانند .

 سرعت پايين عاملي در نابود كردن سئو سايت

سرعت پايين عاملي در نابود كردن سئو سايت

پس بهتر است قبل از وقت گذاشتن روي bounce rates ، زمان حضور در سايت و… روي سرعت سايت كار كنيد . سرعت لود شدن صفحه مهمترين عامل كمك به بهبود بخش بزرگي از سئو سايت است .

براي تست سرعت سايت مي توانيد از ابزارهايي مانند gtmetrix.com كمك بگيريد.

ابزار سنجش سرعت سايت در سئو

ابزار سنجش سرعت سايت در سئو

بيشتر سايت ها در هنگام بارگذاري نيمي از بازديدكنندگان خود را از دست مي دهند . پس بهتر است حتما فكري به حال سرعت سايت قبل از به كارگيري هر تكنيك سئويي بكنيد . در اولين قدم بهتر است يك گزارش دقيقي ازسرعت URL  خود داشته باشيد .

پس بدون بالابردن سرعت سايت حتي اگر شما با انواع تكنيك هاي ديگر رتبه يك گوگل را هم بگيريد ولي باز هم يك سوم بازديدكنندگان خود را از دست مي دهيد . پس سرعت سايت بحراني ترين مشكلي است كه بايد حل شود.

خلاصه مقاله راهنماي سئو

خلاصه مقاله راهنماي سئو

خلاصه مقاله ساده كردن سئو در ۳۰۰ كلمه

بهينه سازي سايت SEO يكي از كانال هاي بازاريابي ديجيتال است كه هر روز در حال تغيير است و تحت تاثير فاكتورهاي مختلفي است . اين فاكتورها نامحدود هستند و دانستن همه آنها و به كارگيري آنها ناممكن است و حتي تلاش براي رسيدن به اين هدف مي تواند تمام وقت و انرژي شما را بگيريد. اما آيا اين مساله باعث مي شود كه شما كلا هيچ توجهي به سئو SEO نداشته باشيد؟ مشخصا اگر اينكار را بكنيد در فضاي آنلاين شكست مي خوريد . پس راهكار چيست؟

ساده كردن تكنيك ها و محدود كردن آنها به چند تكنيك هدفمند و تست كردن آنها و تجزيه و تحليل نتيجه و بعد ادامه دادن آنها يا جايگزين كردن آنهاست. بهتر است به جاي غرق شدن در اقيانوسي از راهكارها و قوانين سئو،  روي چند هدف مشخص متمركز شويم .

ما در رايتينا چند تكنيك مهم را ليست كرده ايم :

۱- اهداف خود را به صورت كاملا واضح بنويسيد و استراتژي خود را براي رسيدن به اين اهداف تعيين كنيد: مثلا بگوييد : “در تاريخ X مي خواهم به ۱۰۰۰۰ بازديد كننده در ماه برسم”. بعد راهكارهايي كه نياز داريد تا به اين هدف برسيد را مشخص كنيد . مثلا يكي از راهكارها ممكن است توليد پست وبلاگ بيشتر و هدفمند تر باشد.

۲- روي بازاريابي محتوا تمركز كنيد: در واقع بازاريابي محتوا ، سئو SEO است و سئو SEO ، بازاريابي محتوا است .هدف اين روزهاي موتور جستجو سايت هايي است كه توليد محتواي با كيفيت را هدف خود قرار داده اند و مشكلي از بازديد كننده را برطرف مي كنند يا به سوال او پاسخ مي دهند . و اين يعني شما براي موفقيت بيشتر در اين روزها بايد مقالاتي در وبلاگ سايت تان منتشر كنيد كه كاملا غير تجاري و آموزشي باشد تا بتوانيد ترافيك و ورودي خوبي از موتورهاي جستجو بگيريد.

۳-از گوگل براي جستجوي كلمه كليدي استفاده كنيد: شايد راه هاي زيادي براي جستجوي كلمات كليدي موثر در رتبه سايت وجود داشته باشد اما شايد موثر ترين راه استفاده از نتايج جستجو در گوگل است .

۴- با نوشتن در مورد از اينفلونسرها ، بك لينك بگيريد: بهترين راه بك لينك نه خريد لينك است ، نه لينك گذاشتن در هر سايت به درد نخوري و نه چشم پوشي از اين عامل بسيار تاثير گذار در بهبود سئو سايت . بهترين راه معرفي و نوشتن در مورد اينفلونسر ها يا افراد تاثير گذار در حوزه كاري شما و لينك دادن به آنها است . قطعا آنها هم از اين مقالات استقبال مي كنند و بارها و بارها به اين مقاله شما لينك مي دهند.

۵- افزايش سرعت سايت :مشخصا هيچ كدام از ما دوست نداريم ۲۰ ثانيه براي بارگذاري يك سايت صبر كنيم ، تازه ۲۰ ثانيه خيلي سخاوتمندانه است ، بيشتر افراد حتي در حد سه ثانيه هم نمي توانند منتظر بمانند .پس بهتر است قبل از وقت گذاشتن روي bounce rates ، زمان حضور در سايت و… روي سرعت سايت كار كنيد . سرعت لود شدن صفحه مهمترين عامل كمك به بهبود بخش بزرگي از سئو سايت است .

تمرين تشويقي :

در قسمت كامنت ها براي ما بنويسيد : مهمترين فاكتور تاثيرگذار در SEO سئو سايت از ديد شما چيست؟

هديه : ۲۳ كلمه قدرتمند در توليد محتوا براي ترغيب مشتري براي خريد لحظه اي ( pdf )

منبع

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۲:۲۱ ] [ emami ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی