طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در اين بخش راجب مراكز خريد مهم مشهد صحبت خواهيم كرد. در ادامه اين مقاله از وبسايت تورياب همراه ما باشيد.

مركز تجاري خورشيد، مركز خريد كاسپين مد، مركز خريد آلتون
شهر مشهد مقدس، از زيباترين و پر طرفدار ترين شهر‌هاي ايران زمين در بين علاقمندان به سير و سفر و زيارت است. اين شهر زيبا، علاوه بر اينكه به خاطر وجود حرم مطهر و نوراني امام رضا عليه‌السلام و نيز قبور متبرك ديگر، قطب زيارتي و مذهبي ايران زمين به حساب مي‌آيد، داراي اقليمي متفاوت، زيبا، چشم نواز و چهار فصل است كه موجب شده مسافران و گردشگران و زائران، در تمام طول سال، چه در فصل گرما و چه در سرما، به اين شهر سفر كنند و از جاذبه‌هاي بي‌مانند آن استفاده كنند. اما آنچه كه شهر مشهد را به يكي از بهترين مكان‌هاي گردشگري در ايران زمين تبديل كرده است، وجود خدمات مسافري و گردشگري و امكانات رفاهي توريستي مي‌باشد، كه در اين شهر با بالاترين و بهترين و به روزترين تكنولوژي و كيفيت در اختيار مسافران و زائران تور مشهد قرار گرفته است. از جمله‌ي اين خدمات و امكانات مي‌توان به هتل‌ها، ميهمانسراها، پارك‌ها و پارك‌هاي آبي شهر مشهد مقدس، و همچنين مراكز خريد لوكس و بي‌نظير اين شهر اشاره كرد.در قسمت‌هاي پيشين به معرفي مختصري از دو مركز خريد لوكس در مشهد يعني مركز خريد الماس شرق و ويلاژ توريست پرداختيم.

تور مشهد

در ادامه به معرفي چند مركز خريد ديگر مي‌پردازيم.

خريد آسان كالاي با كيفيت در مركز تجاري خورشيد مشهد

اگر به دنبال خريد كالاي اصل، لوكس، و برند هستيد، مركز تجاري خورشيد يكي از بهترين گزينه‌ها براي شما است. اين مركز تجاري بزرگ و لوكس، در نه طبقه و چهل و هشت واحد تجاري در شهر مشهد مشغول به فعاليت است و انواع كالاهاي مورد نياز براي مسافران و گردشگران همچون كيف و كفش، لوازم آرايش، لوازم خانگي، عطر و ادكلن، خوراكي، كالاي كودك، كالاي خواب، اسباب بازي، و بسياري كالاها و اجناس ديگر را در بهترين كيفيت عرضه مي‌كند.شعبه‌هاي عرضه‌ي كالاي برند همچون منگو، كت، دايمند، كوتون و ... در اين مركز خريد فعال هستند. همچنين در مركز تجاري خورشيد، يك كافي شاپ لوكس و عالي وجود دارد كه مكان مناسبي است براي از تن به در كردن خستگي خريد و پياده روي. پس حتما به اين مركز خريد در خيابان احمد آباد مشهد سري بزنيد.

مركز خريد كاسپين مد، خريد كالاي برند و اصل

اگر برند بودن كالاهايي كه خريداري مي‌كنيد، براي شما مهم است، حتما به مركز تجاري كاسپين مد مشهد سري بزنيد. در اين مركز خريد بهترين و لوكس‌ترين كالاها عرضه مي‌شوند. شعبه‌هاي برند‌هايي چون ديزل، منگو، اسپرينگ فيلد، دبنهامز، جينوكس و ... در اين مركز خريد فعال هستند. آدرس اين مركز خريد در بلوار امام سجاد، خيابان بزرگ مهر مي‌باشد.

مركز خريد آلتون، خريد و پياده روي در محيطي زيبا

مركز خريد آلتون هم يكي از مراكز خريد عرضه كننده‌ي كالاي برند در شهر مشهد مي‌باشد. برج آلتون يكي از زيباترين و چشم نوازترين بناهاي تجاري مدرن در شهر مشهد مي‌باشد. اين مركز تجاري در بيست طبقه ساخته شده است كه اكنون چهار طبقه‌ي آن به عنوان مركز خريد فعال است. در اين مركز خريد، بزرگ ترين پاركينگ طبقاتي ايران ساخته شده است و خريداران و بازديد كنندگان نگراني براي پيدا كردن جاي پارك براي خودروي خود نخواهند داشت. همچنين در بخش بيروني مجتمع تجاري آلتون، فضاي سبز زيبا و مناسبي براي استراحت خريداران وجود دارد كه به زيبايي اين مجتمع افزوده است‌.در اين مركز خريد، بهترين و باكيفيت ترين كالاها از جمله انواع برند‌هاي مشهور لوازم آرايشي و بهداشتي، كيف و كفش، پوشاك زنانه و مردانه و بچگانه، انواع كالاي كودك و اسباب بازي، و ... وجود دارد. همچنين در طبقه‌ي منفي يك اين مجتمع تجاري، مركز پيانو و نمايندگي برند سوني مشغول به فعاليت هستند.اين مركز خريد با دارا بودن بهترين امكانات رفت و برگشت، تاكسي‌هاي آماده در خروجي مركز خريد و همچنين نزديكي به حرم امام رضا عليه‌السلام، از بهترين گزينه‌ها براي گشت و گذار و خريد است چرا كه محيط داخلي مركز خريد آلتون آنچنان زيبا و چشم نواز است كه حتي اگر خريد نكنيد، قطعا از گشت و گذار در اين مركز خريد لذت خواهيد برد.

اگر علاقمنديد از ساير زيبايي‌ها و جاذبه‌هاي شهر مشهد با كمترين قيمت و هزينه، ديدن كنيد، كافيست به صفحه‌ي تور لحظه آخري مشهد سري بزنيد و با مشاهده‌ي ليست قيمت‌ها و شرايط تور‌ها، تور دلخواه و مناسب خود را انتخاب كرده و يك سفر عالي را در پيش رو داشته باشيد.

منبع:

https://touryab.travel/attraction/%D9%85%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%8C-%D8%B3%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%85%DB%8C

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۲۵:۲۸ ] [ emami ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی