طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

طراحي وب سايت عالي با ايجاد محتواي بهتر

مهم نيست اگر شما يك برنامه جديد با نام تجاري جديد را از ابتدا طراحي كنيد يا اينكه روي يك ويژگي خاص كار كنيد و يا يك صفحه را ويرايش كنيد ؛ در هر صورت طراحي وب سايت بايد با محتوا آغاز شود . اين كار در سبب مي شود كه محصولان و وب سايت هاي بهتري را طراحي كنيد .

منظور ما از توليد محتوا چيست ؟ در اينجا توليد محتوا بيشتر به ساخت مقاله هاي يونيك تمركز دارد اما توليد محتوا شامل ساخت تصاوير ، فيلم ، صدا و دانلودها و … است . اما تمركز اصلي بر مقالات است به همين دليل است كه بيشتر تكنولوژي ما براساس خواندن مصرف مي شود .

محتوا و داستان فيلم ها و مقاله ها

فكر كردن در مورد داستاني كه مي خواهيد با كاربران خود به اشتراك بگذاريد به شما و تيم شما اجازه مي دهد كه داستان و محتوايي كاربردي بسازيد . اين همان چيزي است كه در طراحي سايت و برنامه هاي كاربردي اهميت دارد .

طراحي سايت عالي با ايجاد محتواي بهتر

طراحي سايت عالي با ايجاد محتواي بهتر

محتوا اولين پارامتر در طراحي

نوشتن مطالب و فهرست طرح هاي شما كمك مي كند چند چيز را بياموزيد. اول، حداقل موارد مورد نياز براي موفقيت وب سايت را درك كنيد و در مورد مطالب و محتوا قبل از تهيه wireframe و يا پيكسل با اعضاي تيم مشورت كنيد و به توافق برسيد . دوم اينكه به شما كمك مي كند بفهميد كه اين محتواها براي پروژه شما مناسب است يا نه .

اهميت محتوا در طراحي

دو سناريو براي بررسي وجود دارد. در هر صورت، فرآيند توليد محتوا يكسان است . فقط موضوع اين است كه خودتان محتوا را توليد كنيد يا محتوايي كه شخص ديگر ارائه كرده است را بازنويسي كنيد .اولين سناريو زماني است كه محتواي ارائه شده اي از قبل وجود ندارد . اين فرصتي براي شماست كه خودتان محتوا را توليد كنيد . مي توانيد با مجموعه اي از سوالات نوشتن را شروع كنيد . مثلا چرا بازديد كننده از اين صفحه بازديد مي كند ؟ چه اطلاعاتي مي خواهد دريافت كند ؟ مخاطبان هدف چه كساني هستند ؟  دومين سناريو دريافت بازخورد در مورد آنچه در طرح هاي خود پياده مي سازيد ، است . در اين قسمت بايد اين سوالات را براي خودتان مطرح كنيد – چه چيزي باعث مي شود اين مشتري خاص و يا ديگران محتواي ارائه شده را مرور كنند؟ آيا همه چيز منطقي است؟ آيا محتواي زيادي وجود دارد كه بايد به صفحات مختلف تقسيم شود؟

Content first in design

توليد محتواي خوب به چه معناست؟

توليد محتواي خوب و مناسب يعني محتوايي توليد شود كه هم براي كاربران و هم براي موتورهاي جستجو جالب و جذاب باشد . البته كار بسيار سختي است كه هم رضايت مشتري و هم موتورهاي جستجو را بدست آوريد اما اين موضوع را بايد در نظر داشته باشيد كه اگر رضايت مشتريان را جذب كنيد ، موتورهاي جستجو نيز راضي نگه داشته مي شوند . زيرا اكنون الگوريتم موتورهاي جستجوي گوگل بيشتر از قبل به رضايت كاربران مبتني است .

چرا بايد توليد محتواي مناسب را در اولويت قرار دهيم ؟

توليد محتواي جذاب و مناسب ، اولين و مهم ترين نكته در سئو است و توليد محتواي مناسب از حياتي ترين بخش هايي است كه براي گوگل و ديگر موتورهاي جستجو مهم است . بنابراين اگر محتوايي مناسب و جذاب در سايتتان نداريد ، بايد بدانيد كه به هيچ صورت نمي توانيد به صورت هميشگي ، رتبه ي سايت خود را در گوگل و ديگر موتورهاي جستجو ارتقا دهيد .بنابراين اگر كيفيت توليد محتواي شما در سايتتان بالا باشد راه موفقيت را طي خواهيد كرد .

Just another step in the design process

چگونه محتواي مناسب توليد كنيم؟

در هر حال شما متوجه شديد كه منظور از محتواي مناسب چيست و چرا بايد توليد شود ، اكنون بايد با به كار گيري تكنيك ها و نكات ساده و كاربردي ، محتوايي را توليد كنيد كه مفيد و جذاب باشد و طوري مطالب را سازماندهي كنيد كه موتورهاي جسجو و كاربران از آن رضايت داشته باشند .

چه چيزهايي به عنوان محتوا بايد در وب سايت قرار گيرد ؟

در اينجا مهمترين مسأله اي كه مد نظر است اين است كه محتوا بيشتر از هر چيزي در سئوي سايت تاثير دارد . مثلا قبلا وجود ويدئو در سايت كار مهمي نبود اما الان ويدئو ها نقشي اساسي در سئوي سايت دارند و نقش ويدئو ها در وب سايت بسيار مهم تر از متن يا تصاوير است .

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۳۸:۳۹ ] [ emami ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی