طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دسته بندي محصولات و صفحات مربوط به آن در فروشگاه اينترنتي، نقش بسيار مهمي در خريد آنلاين انجام مي دهند. در واقع يك صفحه دسته بندي محصول خوب در فروشگاه، به يك تجربه خريد خوب و تشويق براي خريد منتهي خواهد شد.

اين صفحات مي تواند با تعداد كليكي كه توسط كاربران انجام مي شود، در صفحات مربوط به موتورهاي جستجو ثبت (ايندكس) گردد.

فروشگاه هاي آنلاين بسياري در اينترنت وجود دارند و براي آنكه كاربران سايت شما را براي خريد انتخاب نمايند مي بايست نكته هايي را در سايت خود رعايت نماييد. صدها روش براي بهينه سازي فروشگاه آنلاين وجود دارد و در اين مقاله 10 روش را براي شما عنوان مي نماييم. در حقيقت اين موارد نكات كليدي فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد.

 

1- سرعت لود و بارگزاري سايت

هر محصولي كه داشته باشيد، كاربران هميشه از بازديد سايت هايي كه سريع بارگذاري ميشوند لذت ميبرند. يا فرضاً اگر مشتري عجله داشته باشد، با مواجه شدن به سايتي كه دير بارگزاري شود، صفحه را مي بندد. و از اين طريق مشتري خود را از دست مي دهيد.

2- نمايش تصاوير مختلف از يك محصول

سعي نماييد چندين تصوير از محصول مورد نظر خود در سايت قرار دهيد و در تصاوير جنبه هاي مختلف محصول را نمايش دهيد. به عنوان مثال تصوير محصول از زاويه هاي مختلف و همچنين رنگ بندي هاي مختلف محصول. با انجام اين كار در حقيقت معرفي بهتري از محصول خود خواهد داشت و كاربر با اطمينان بيشتري خريد خود را انجام مي دهد.

صفحه جزئيات هر محصول بايد داراي تصاويري باشد كه با نوع و كيفيت محصول سازگاري داشته باشد.

هميشه سعي نماييد محصولات مرتبط را در صفحه محصولات به كاربر نمايش دهيد. انجام اين كار باعث حس بهتري در كاربر مي گردد. البته دقت نماييد محصولاتي كه به كاربر نمايش مي دهيد مرتبط به محصول مورد نظر باشد. به عنوان مثال در صورتي كه كاربر قصد خريد تي شرت را داشته باشد بهتر است ساير تي شرت ها با رنگ ها و طرح هاي مختلف نمايش داده شود. معمولا محصولات مرتبط بر اساس دسته بندي يا تگ معين مي گردند.

طراحي فروشگاه اينترنتي، صفحه محصول يك فروشگاه اينترنتي

3- بهينه سازي تصاوير محصول

اين نكته را حتما درنظر داشته باشيد كه تصاوير انتخابي براي محصولات را به صورتي انتخاب كنيد كه باعث كند شدن بارگذاري (لود) صفحه نشود و صفحه محصول علاوه بر زيبا بودن تصاوير آن، سرعت لود آن نيز سريع باشد.

توسط نرم افزار هايي مانند فتوشاپ مي توانيد حجم تصاوير را بدون افت كيفيت كم كنيد تا در سرعت لود سايت شما تاثير مثبتي بگذارد.

براي فروشگاه هاي اينترنتي ممكن است تصوير محصول در صفحات مختلف سايت با ابعاد متفاوتي نمايش داده شود، براي بهينه سازي تصاوير سايت خود از چند عكس با سايزبندي استفاده كرده و هر كدام را در بخش مناسب آن فراخواني كنيد.

4- قرار دادن باكس جستجو

يكي ديگر از مهمترين امكانات سايت فروشگاهي وجود باكس جستجو است. از اين طريق مشتريان مي توانند با تايپ نام محصول موردنظر به راحتي آن را در سايت پيدا كنند .هرچه بخش جستجوي سايت قدرتمند تر باشد به نفع فروشگاه است. چرا كه مشتري خيلي راحت محصول خود را پيدا خواهد كرد. و اقدام به خريد خواهد كرد.

بيش از نيمي از خريداران آنلاين با استفاده از جستجوي سايت، محصولات موردنظر خود را پيدا مي كنند. بنابراين قرار دادن يك باكس جستجو در سايت، يافتن و استفاده از دسته بندي محصولات را آسانتر مي كند.

باكس جستجو را در مكاني قرار دهيد تا هميشه در دسترس كاربر باشد تا در صورتي كه نياز به جستجو در سايت بود كاربر بتواند به راحتي در سايت جستجو نمايد. سايت هاي فروشگاهي معمولا يك باكس جستجو كلي دارد كه در بالاي صفحه قرار مي گيرد و ممكن است قابليت جستجو در دسته بندي خاصي نيز در آن تعبيه شده باشد و همچنين باكس جستجوي پيشرفته كه معمولا در اطراف ليست محصولات كار مي شود. 

طراحي فروشگاه اينترنتي، صفحه محصول يك فروشگاه اينترنتي

5- استفاده از فيلترها

در طراحي فروشگاه اينترنتي، صفحات دسته بندي شده محصولات بايد شامل گزينه هاي فيلتر جهت يافتن محصولات باشند.

به عنوان مثال مي توان فيلترهايي براساس برندمحصول، سايز و يا قيمت محصول در اين صفحات قرار داد.

قرار دادن فيلتر، به كاربران جهت سريعتر پيدا كردن محصولات موردنظر خود، كمك بسزائي خواهد كرد و بالطبع اين موضوع باعث افزايش نرخ خريد در فروشگاه اينترنتي خواهد شد.

طراحي فروشگاه اينترنتي

علاوه بر ايجاد فيلترهائي كه فرد را بصورت مستقيم به سوي محصول مورد نظرش هدايت كند از فيلترهائي با ساختار موضوعي نيز بهره گيري كنيد. براي مثال فيلترهائي همانند: جديدترين‌ها ، پر بازديد ترين‌ها ، پر فروش‌ترين‌ها. اين دسته از فيلتر‌ها معمولاً در بالاي ليست محصولات قرار ميگيرند اما اين محل قرارگيري ساختار ثابتي نيست و متناسب با نياز شما براي فروشگاه اينترنتي خود قابل تغيير ميباشد.

6- بهبود سئو فروشگاه اينترنتي

چنانچه در طراحي فروشگاه اينترنتي از فيلترهاي مناسب جهت جستجو و به يافتن راحتتر محصولات موردنظر خريداران استفاده كنيد، باعث جذب بيشتر كاربران به فروشگاه و در نتيجه بهبود روند سئوي فروشگاه خواهد شد.

7- انتخاب يك عنوان مناسب براي محصولات

اين موضوع را درنظر داشته باشيد عنوان محصولات يكي از عوامل مهم در يك فروشگاه اينترنتي مي باشد. دقت داشته باشيد حتي در يك صفحه از دسته بندي محصولات كه ممكن است محصولات زيادي در اين صفحه وجود داشته باشد بايد هر محصول يك عنوان خوب و جذاب داشته باشد.

عنوان محصولات را به صورتي انتخاب كنيد كه معرف آن محصول باشد و كاربران از روي عنوان محصول بتوانند تشخيص دهند كه آيا اين همان محصول موردنظر آنها مي باشد يا خير. ضمن اينكه عناوين براي خريداران جذب كننده باشد.

8- نمايش قيمت و در دسترس بودن محصول 

در صفحاتي كه محصولات به صورت دسته بندي شده نمايش داده مي شوند، بايد قيمت هر محصول و زمان تحويل آن براي خريدار مشخص باشد. در طراحي فروشگاه هاي اينترنتي بايد هزينه خريد يك محصول و اينكه در چه مدت زماني در دسترس آنها قرار خواهد گرفت، بايد كاملا واضح و مشخص باشد.

گاهي اوقات بعضي از فروشگاههاي اينترنتي، بنا بر خط مشي توليد كننده و هزينه تبليغاتي كه براي يك محصول وجود دارد، ممكن است قيمت محصولات را تا پرداخت نهايي كاربر، نمايش ندهد و يا تا زماني كه كاربر وارد فروشگاه نشود (لاگين نشود)، قيمت نمايش داده نمي شود.  البته هيچ يك از اين روش ها صحيح و مناسب نمي باشد.

9- مشاهده سريع

در اين سيستم كاربران هنگام گردش در سايت و دسته بندي ها با كليك بر روي گزينه مشاهده سريع اطلاعاتي مختصر از محصول و قيمت آن بصورت پاپ آپ مشاهده كرده و ميتوانند بدون ورود به صفحه خود محصول به سبد خريد خود اضافه نمايند.

10- استفاده از داده هاي ساختاري (Structured Data)

structured data، نوعي كد است كه امكان جستجو، سازمان دهي و نمايش مطالب شما را براي موتورهاي جستجو آسان تر مي كند. structured data در مورد معناي داده هاي سايت شما با موتورهاي جستجو ارتباط برقرار مي كنند. بدون استفاده از داده هاي ساختاري، موتورهاي جستجو تنها مي توانند بگويد كه داده هاي شما چه مي گويند و براي تعيين چرايي بودن آنها در آنجا بايد سخت تر كار كنند.

فرض كنيد كه مي خواهيد اطلاعات تماس شركت خود را در اختيار ديگران قرار دهيد. مي توانيد اين اطلاعات را در پايين صفحه خود قرار دهيد و اين كار براي هر بازديد كننده انساني كافي است. اما موتورهاي جستجو بايد براي درك معني اين داده هاي خام كمي بيشتر كار كنند. اما اگر از اين موضوع استفاده كنيد به موتورهاي جستجو مي گوييد كه اينها (به جاي داده هاي خام تصادفي) اطلاعات تماس شما هستند.

منبع: سايت پونه مديا


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۱۲:۴۵ ] [ emami ]

امروزه سئو يك بخش مهمي از هر نوع كسب و كاري را تشكيل مي دهد. از آن جايي كه سئو نقش مهمي در كسب و كار آنلاين شما را دارد، اغلب مردم ترجيح مي دهند با انجام فعاليت هاي غير قانوني در مدت زمان كوتاه تري به صفحات برتر گوگل دست پيدا كنند. در اين مقاله قصد داريم درباره تكنيك هاي سئو كلاه سياه صحبت كنيم كه بايد از انجام هر هزينه اي براي آن بپرهيزيد، در غير اين صورت وب سايت شما بعد مدت كوتاهي (معمولا چند روز تا يك ماه) توسط گوگل جريمه شده و حتي ممكن است به كل از صفحات جستجو حذف گردد و در اين صورت امكان رفع جريمه نيز بسيار سخت و زمان بر خواهد بود.

بررسي سئو كلاه سياه

قبل از اين كه به معرفي تكنيك هاي سئو كلاه سياه بپردازيم بهتر است ببينم اصلا تعريف سئو كلاه سياه چيست؟

سئو كلاه سياه (Black Hat SEO) در واقع يك عمل است كه سبب ارتقاء رتبه صفحات وب سايت شما در موتور هاي جستجو با نقض كردن قوانين گوگل خواهد شد. با انجام اين تكنيك ها موتور هاي جستجو تحت تاثير قرار گرفته و صفحات سايت در جايگاه بهتري قرار مي دهند، البته اين به آن معني نيست كه كاربران هم اين امتياز را براي سايت قائل شوند. اگر محتوايي مناسب و با كيفيت را به كاربران ارائه مي كنيد، نيازي به تقلب و انجام كارهاي نامناسب نيست. تكنيك هاي جستجوگر سياه و سفيد مي توانند در كوتاه مدت موفق شوند اما پيامدهاي جدي در دراز مدت دارند و ممكن است حتي Google را مجبور به مجازات كردن وبلاگ شما كنند. 

تكنيك هاي كلاه سياه كه شما بايد از آن ها اجتناب نماييد

در زير تكنيك هاي مختلفي براي فريب دادن موتور هاي جستجو آمده است كه شما بايد از انجام آن ها اجتناب كنيد، همچنين اگر قصد داريد متخصصي را براي سئو سايتهاي خود استخدام نماييد در نظر داشته باشيد كه از اين نوع تكنيك ها استفاده نكند.

پنهان كاري

پنهان كاري يكي از روش هاي معروف سئو كلاه سياه است. اين كار براي فريب دادن موتور هاي جستجو با نمايش محتويات متفاوتي به آن ها و همچنين نمايش محتواي متفاوت به كاربران است. در حقيقت مي توان اين گونه تعريف كرد: ارائه يك صفحه از متن HTML به موتورهاي جستجو در حالي كه به كاربران يك صفحه از تصاوير و يا فلش نشان داده مي شود.

موتورهاي جستجو به ويژه گوگل از الگوريتم هاي جستجوي خود براي يافتن چنين فعاليت هايي استفاده مي كنند و اگر اين مورد تشخيص داده شود، چنين وب سايتهايي مجازات مي شوند كه در نتيجه مي تواند منجر به ممنوعيت كامل يا جريمه سنگين وب سايت شما شود.

مخفي كاري 

استفاده بيش از حد كلمات كليدي (Keyword Stuffing)

Keyword Stuffing يكي از روش هاي قديمي براي دست يابي به رتبه هاي بالاتر موتور هاي جستجو مي باشد. در اين روش فقط كلمات كليدي مورد هدف قرار مي گيرند. وقتي كلمات كليدي بدون هيچ گونه هدف خاصي مورد هدف قرار بگيرند سبب گيج شدن و آزار كاربران خواهد شد و برخي كاربران حتي وب سايت شما را ترك مي كنند. اما در حال حاضر، الگوريتم هاي موتورهاي جستجو كارآيي بيشتري پيدا كرده و متوجه مي شوند كه كليد واژه به اندازه كافي بهينه شده است يا نه! در صورتي كه اين موتور هاي جستجو متوجه فريب كاري وب سايت شوند، ممكن است جريمه اي براي وب سايت شما در پي داشته باشد.
نمونه هايي از اين مدل كلمات كليدي عبارتند از: 

  • ليستي از شماره تلفن هاي بي ارزش
  • بلوك هاي متن شامل فهرست شهر ها و مناطق كه نشان مي دهد وب سايت شما قصد رتبه بندي دارد.
  • تكرار غير طبيعي كلمات كليدي 

به جاي استفاده بيش از حد از كلمات كليدي، مي توانيد از كلمات كليدي LSI يا كلمات كليدي Long Tail در محتواي خود استفاده كنيد تا طبيعي تر و منحصر به فرد شوند.

متن زياد 

ساخت صفحات دروازه (Doorway Pages or Gateway Pages)

صفحات دروازه، صفحاتي هستند كه با كلمات كليدي پر شده اند تا به موتور هاي جستجو نمايش داده شوند. اين صفحات شامل كلمات كليدي زيادي هستند كه اطلاعات درستي را شامل نمي شوند. آن ها براي موتورهاي جستجو طراحي شده اند و نه براي كاربر نهايي. كاربر نهايي هرگز اين صفحات را نمي بيند زيرا آنها به طور خودكار به صفحه هدف هدايت مي شوند. در سال 2015، گوگل يك الگوريتم جديد براي مقابله با اين موارد معرفي نمود.

متن و لينك هاي مخفي

متن يا پيوندهاي نامرئي شامل هر متني است كه موتورهاي جستجوگر مي توانند آن ها را بخوانند اما كاربران عادي نمي توانند! متن پنهان مي تواند شامل متني باشد كه هم رنگ با پس زمينه سايت شما باشد. به عنوان مثال، وب سايت شما داراي متن سفيد در پس زمينه سفيد باشد. از اين رويكرد بسياري از افراد براي افزودن لينك يا كلمات كليدي براي افزايش رتبه بندي صفحات استفاده مي كنند. به اين ترتيب، كاربران قادر به يافتن اين متن مخفي نخواهند بود، اما موتورهاي جستجو مي توانند آن را بخوانند. در حال حاضر موتورهاي جستجو داراي يك سيستم خودكار هستند كه از طريق كد منبع تمامي اين موارد را بررسي مي كنند و حتي كوچكترين خطا را نيز خواهند ديد.

محتوا كپي شده

محتواي تكراري به سرقت محتوا از ساير سايت ها و وبلاگ هاي مشابه شما اشاره مي كند. امروزه الگوريتم هاي گوگل به آساني مي توانند كپي بودن محتواي يك وب سايت را تشخيص دهند و به همين دليل استفاده از محتوا هاي تكراري يكي از بدترين روش هاي سئو كلاه سياه و سفيد محسوب مي شود. اگر محتواي تكراري در سايت شما وجود دارد، يا آن را حذف نماييد يا از URL Canonicalization مناسب استفاده كنيد.

روش Article Spinning

يك روش بازنويسي محتوا فقط براي فريب دادن موتور هاي جستجو است. مي دانيم كه آپديت نگه داشتن محتوا سايت يكي از عوامل بسيار تاثير گذار در سئو وب سايت ما خواهد بود. اين روش براي فرار از توليد محتوا تازه براي سايت است و هيچ گونه محتوا جديد براي كاربران در وب سايت قرار نمي گيرد. به جاي اين كار، اگر نكته جديد اي را درباره موضوع خاصي در مقاله خود يافتيد مي توانيد آن را در محتوا خود قرار دهيد.

خريد يا تبادل لينك

موتور هاي جستجو لينك ها را به عنوان يك عامل رتبه بندي مهم براي وب سايت شما در نظر خواهند گرفت، زيرا وقتي بيشتر صفحات به سايت شما پيوند دارند احتمالا محتواي شما مناسب تر بوده است. اما امروزه بيشتر مردم اقدام به خريد و تبادل بك لينك مي كنند براي اين كه بتوانند لينك هاي بيشتري را كسب كنند و فراموش مي كنند كه اين لينك ها بايد طبيعي باشند. اگر منبع لينك ها مربوط به سايت شما نباشد، مي تواند تاثير منفي بر SEO وب سايت شما داشته باشد. دريافت كردن اين مدل بك لينك ها كار سختي نيست اما بهتر است بدانيد كه اين كار فقط براي وب سايت شما مضر خواهد بود. بنابراين، هرگز از اين روش براي دريافت بك لينك استفاده نكنيد!

روش Google Bombing

Google Bombing يكي از روش هايي است كه توسط برخي متخصصين سئو انجام شده تا به واسطه آن رتبه سايت هاي رقيب كاهش يابد. اين كار معمولا با ايجاد كمپين هاي رسانه اي مختلف و ايجاد صفحات منفي براي سايت هاي رقبا استفاده انجام مي شود. اگر چه اين كار مي تواند موثر باشد اما در بيشتر موارد موتور هاي جستجو اين موارد را كشف خواهند كرد.

سايت هاي آينه

سايت هاي آينه براي نشان دادن محتواي وب سايت توسط سايت جديدي براي افزايش رتبه استفاده مي شوند. اين مورد مي تواند يكي از ديگر روش هاي ايجاد محتوا تكراري از سايت شما يا ساير منابع باشد.

در پايان شما براي سئو وب سايت خود مي توانيد از انواع تكنيك هاي كلاه سياه يا كلاه سفيد استفاده كنيد، اما توجه داشته باشيد كه سود كوتاه مدت ارزش عواقب و مجازات هاي طولاني مدت را ندارد. استفاده از تكنيك هاي سئو كلاه سياه مي تواند منجر به جريمه طولاني مدت سايت شما يا محروميت هميشگي آن از موتور هاي جستجو گردد. توصيه ما اين است كه سعي كنيد با استفاده از تكنيك هاي كلاه سفيد همه چيز را به طور طبيعي پيش ببريد و از اين بابت نگراني نداشته باشيد.

سئو منبع: سايت نوپرداز


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۱۰:۰۰ ] [ emami ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی