طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

طراحي وب سايت عالي با ايجاد محتواي بهتر

مهم نيست اگر شما يك برنامه جديد با نام تجاري جديد را از ابتدا طراحي كنيد يا اينكه روي يك ويژگي خاص كار كنيد و يا يك صفحه را ويرايش كنيد ؛ در هر صورت طراحي وب سايت بايد با محتوا آغاز شود . اين كار در سبب مي شود كه محصولان و وب سايت هاي بهتري را طراحي كنيد .

منظور ما از توليد محتوا چيست ؟ در اينجا توليد محتوا بيشتر به ساخت مقاله هاي يونيك تمركز دارد اما توليد محتوا شامل ساخت تصاوير ، فيلم ، صدا و دانلودها و … است . اما تمركز اصلي بر مقالات است به همين دليل است كه بيشتر تكنولوژي ما براساس خواندن مصرف مي شود .

محتوا و داستان فيلم ها و مقاله ها

فكر كردن در مورد داستاني كه مي خواهيد با كاربران خود به اشتراك بگذاريد به شما و تيم شما اجازه مي دهد كه داستان و محتوايي كاربردي بسازيد . اين همان چيزي است كه در طراحي سايت و برنامه هاي كاربردي اهميت دارد .

طراحي سايت عالي با ايجاد محتواي بهتر

طراحي سايت عالي با ايجاد محتواي بهتر

محتوا اولين پارامتر در طراحي

نوشتن مطالب و فهرست طرح هاي شما كمك مي كند چند چيز را بياموزيد. اول، حداقل موارد مورد نياز براي موفقيت وب سايت را درك كنيد و در مورد مطالب و محتوا قبل از تهيه wireframe و يا پيكسل با اعضاي تيم مشورت كنيد و به توافق برسيد . دوم اينكه به شما كمك مي كند بفهميد كه اين محتواها براي پروژه شما مناسب است يا نه .

اهميت محتوا در طراحي

دو سناريو براي بررسي وجود دارد. در هر صورت، فرآيند توليد محتوا يكسان است . فقط موضوع اين است كه خودتان محتوا را توليد كنيد يا محتوايي كه شخص ديگر ارائه كرده است را بازنويسي كنيد .اولين سناريو زماني است كه محتواي ارائه شده اي از قبل وجود ندارد . اين فرصتي براي شماست كه خودتان محتوا را توليد كنيد . مي توانيد با مجموعه اي از سوالات نوشتن را شروع كنيد . مثلا چرا بازديد كننده از اين صفحه بازديد مي كند ؟ چه اطلاعاتي مي خواهد دريافت كند ؟ مخاطبان هدف چه كساني هستند ؟  دومين سناريو دريافت بازخورد در مورد آنچه در طرح هاي خود پياده مي سازيد ، است . در اين قسمت بايد اين سوالات را براي خودتان مطرح كنيد – چه چيزي باعث مي شود اين مشتري خاص و يا ديگران محتواي ارائه شده را مرور كنند؟ آيا همه چيز منطقي است؟ آيا محتواي زيادي وجود دارد كه بايد به صفحات مختلف تقسيم شود؟

Content first in design

توليد محتواي خوب به چه معناست؟

توليد محتواي خوب و مناسب يعني محتوايي توليد شود كه هم براي كاربران و هم براي موتورهاي جستجو جالب و جذاب باشد . البته كار بسيار سختي است كه هم رضايت مشتري و هم موتورهاي جستجو را بدست آوريد اما اين موضوع را بايد در نظر داشته باشيد كه اگر رضايت مشتريان را جذب كنيد ، موتورهاي جستجو نيز راضي نگه داشته مي شوند . زيرا اكنون الگوريتم موتورهاي جستجوي گوگل بيشتر از قبل به رضايت كاربران مبتني است .

چرا بايد توليد محتواي مناسب را در اولويت قرار دهيم ؟

توليد محتواي جذاب و مناسب ، اولين و مهم ترين نكته در سئو است و توليد محتواي مناسب از حياتي ترين بخش هايي است كه براي گوگل و ديگر موتورهاي جستجو مهم است . بنابراين اگر محتوايي مناسب و جذاب در سايتتان نداريد ، بايد بدانيد كه به هيچ صورت نمي توانيد به صورت هميشگي ، رتبه ي سايت خود را در گوگل و ديگر موتورهاي جستجو ارتقا دهيد .بنابراين اگر كيفيت توليد محتواي شما در سايتتان بالا باشد راه موفقيت را طي خواهيد كرد .

Just another step in the design process

چگونه محتواي مناسب توليد كنيم؟

در هر حال شما متوجه شديد كه منظور از محتواي مناسب چيست و چرا بايد توليد شود ، اكنون بايد با به كار گيري تكنيك ها و نكات ساده و كاربردي ، محتوايي را توليد كنيد كه مفيد و جذاب باشد و طوري مطالب را سازماندهي كنيد كه موتورهاي جسجو و كاربران از آن رضايت داشته باشند .

چه چيزهايي به عنوان محتوا بايد در وب سايت قرار گيرد ؟

در اينجا مهمترين مسأله اي كه مد نظر است اين است كه محتوا بيشتر از هر چيزي در سئوي سايت تاثير دارد . مثلا قبلا وجود ويدئو در سايت كار مهمي نبود اما الان ويدئو ها نقشي اساسي در سئوي سايت دارند و نقش ويدئو ها در وب سايت بسيار مهم تر از متن يا تصاوير است .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۳۸:۳۹ ] [ emami ]

چه چيزي در يك وب سايت جديد بايد انجام شود تا رتبه بندي يك آن را در موتورهاي جستجو  بهتر سازد ؟ در اين مقاله چند نكته براي وب سايت هاي تازه كار جهت به دست آوردن رتبه بهتر در موتورهاي جستجو و نكاتي در رابطه با سئو گرد آوري كرده ايم . با ما همراه باشيد .

بيشتر اوقات به نظر مي رسد كه گوگل سايت هاي جديد را در ۶ ماه اول يا شايد هم بيشتر ناديده بگيرد . الگوريتم هاي پيچيده و مخفي گوگل جهت جلوگيري از بالا رفتن وب سايت هاي جديذ در رتبه بندي طراحي شده اند و اين موضوع به عنوان sandboxing شناخته مي شود .

پس چه چيزي به صاحبان وب سايت هاي جديد در برطرف ساختن اين مشكل كمك مي كند و مي تواند رتبه بندي سايت آنها را بهبود ببخشد ؟

راهنمايي وب سايت هاي جديد در بالا بردن رتبه بندي موتورهاي جستجو

راهنمايي وب سايت هاي جديد در بالا بردن رتبه بندي موتورهاي جستجو

چگونه وب سايت هاي جديد رتبه هايشان بهبود مي يابد ؟

دقيقا مشخص نيست كه گوگل با وب سايت هاي جديد چه مي كند اما معمولا مشاهده شده است كه يك وب سايت جديد ؛

  • براي مدت ۶ ماه تا يك سال كمتر در ليست موتورهاي جستجو نشان داده مي شود .
  • در يك مدت زمان كوتاه به رتبه هاي بالايي دست مي يابد .
  • به طور متناوب از ليست موتور جستجو ظاهر يا پنهان خواهد شد .

منظور از وب سايت جديد ، يك وب سايت با يك دامنه و نام تجاري جديد است . بنابراين يك طراحي وب سايت جديد و با راه اندازي مجدد سايت به اين بحث مرتبط نيست .

مواردي كه در رتبه بندي سايت هاي جديد تاثير دارند

گوگل توضيح نمي دهد كه چه مواردي در رتبه بندي تاثير دارند اما به نظر مي رسد موارد زير در نظر گرفته مي شوند :

  • وب سايت هاي جديد در ۲۴ ساعته شبانه روز مي آيند و مي روند ( بنابراين آنها در يك دوره ي آزمايشي قرار مي گيرند ) . در هر حال منطقي است اگر سايت هاي جديد براي اثبات خودشان كمي زمان بگذارند .
  • سايت هاي جديد توسط گوگل به عنوان يك بازار آزمايشي در نظر گرفته مي شوند . در صورتي كه بازديد كنندگان آنها را به صورت متناوب دوست داشته باشند ، گوگل آنها را بيشتر بر جسته مي كند .
  • وب سايت هاي قبلي از حركت نايستاده اند – آنها به طور فعال در جهان مجازي در حال حركت اند .
  • برخي از تجارت ها و يا كلمات كليدي بسيار رقابتي تر از ديگر كلمات هستند و احتمالا بهبود رتبه هاي موتور جستجو خيلي سخت تر خواهد بود .

قوانيني كه در واقع هستند روشن مي كند كه چرا سايت هاي جديد نتايج متفاوت و غير قابل پيش بيني در ليست موتورهاي جستجو دارند . واضح است كه سايت هايي كه سالهاست ايجاد شده اند و محتواي خوب با بروز رساني منظم دارند ، موقعيت عالي در موتورهاي جستجو خواهند داشت .

راهنمايي وب سايت هاي جديد در بالا بردن رتبه بندي موتورهاي جستجو

راهنمايي وب سايت هاي جديد در بالا بردن رتبه بندي موتورهاي جستجو

در سايت هاي جديد چه نكاتي سبب موفقيت خواهند شد ؟

  • طراحي سايت را به كمك تيمي حرفه اي انجام دهيد و آن را به اجرا در آوريد . اين بدان معنا نيست كه صفحه ي ساده را بارگزاري كنيد . بلكه بايد صفحات ريسپانسيو و جذاب توسط تيمي مجرب طراحي شود .
  • اطمينان حاصل كنيد كه محتواي وب سايت شما در يك موضوع متمركز باشد – منحصر به فرد باشد ( گوگل هيچ ارزشي براي محتواي كپي شده از سايت هاي ديگر قائل نيست .)
  • در اسرع وقت وب سايت خود را ارتقا دهيد و اجرا كنيد. متأسفانه اين بدان معنا نيست كه هر چيزي يا يك صفحه برگزاري ساده را پرتاب كند – به اين معني است كه ديگر نيازي به ارسال پيام غلطي به گوگل نيست.
  • محتواي شما بايد براي مخاطبان مورد نظر مفيد و آموزنده باشد – به طور كلي اين به اين معني است كه محتواي شما بايد بر اساس آنچه مخاطبان شما ميخواهند بدانند، به جاي آنچه فكر ميكنيد  بايد بگوييد.
  •  اهميت كلمات كليدي را بياموزيد – محتواي خود را بر اساس كلمات كليدي بنويسيد .
  •  اصول بهينه سازي موتورهاي جستجو و چگونگي هدف گذاري بر كلمات كليدي را ياد بگيريد ، مطمئن شويد كه طراحي وب سايت شما دوستدار موتور هاي جستجو است و محتواي شما به صورت مفهومي كد گذاري شده است، بنابراين گوگل مي تواند محتواي شما را ارزيابي كند.
  • اساسا كلمات كليدي آن چيزي است كه مردم براي جستجو استفاده مي كنند – بنابراين براي رتبه خوب شما بايد محتواي خود را بر اساس كلمات كليدي بنويسيد، با استفاده از كلمات مورد نظر مخاطبان شما در هنگام جستجو
  • از كلمات كليدي كم رقابت استفاده كنيد . وب سايت هايي وجود دارند كه به وسيله ي كلمات كليدي كم رقابت در عرض چند هفته به گوگل مي آيند و در باين كلمات رقابت سختي وجود ندارد.
  • كلمات كليدي وسيعي را جهت افزايش شانس خود براي رسيدن به رتبه هاي بالا انتخاب كنيد .
  •  عنوان SEO، URL صفحه وب و Meta Description خود را با دقت طراحي كنيد . اين موارد همان چيزي است كه در صفحه ي نتايج گوگل مشاهده مي شود .
  •  اطمينان حاصل كنيد كه google مي داند كه سايت شما وجود دارد – يك راه خوب براي انجام اين كار گرفتن يك لينك از وب سايت هاي ديگر است .همچنين Google Analytics (نظارت بر بازديدكنندگان سايت و غيره) و Google Search Console ( مشكلات سايت خود و غيره  را با آن چك كنيد) را به سايت خود اضافه كنيد.
  •  محتواي خود را به طور منظم تغيير دهيد ( ترجيحا با اضافه كردن محتواي جذاب بيشتر ) به اين صورت شما سعي مي كنيد به گوگل نشان دهيد كه يك سايت ديناميك و پويا داريد كه ارزش ديدن را دارد .
  • لينك هاي مرتبط با وب سايت خود را بسازيد، اما مراقب باشيد – لينك هاي بد، شبكه هاي پيوند نامناسب، لينك هاي خريداري شده نا مناسب مي توانند به وب سايت شما آسيب برسانند .
  • از رسانه هاي اجتماعي براي تبليغ كسب و كارتان استفاده كنيد و بازار هدف خود را گسترده تر سازيد.

شركت طراحي سايت وب افرا با بهره گيري از كادري متخصص آماده ارائه خدمات سئو و بهينه سازي وب سايت به مشتريان گرامي مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۲۴:۲۲ ] [ emami ]

تحقيقات اخير نشان داده است كه بيشتر كاربران ترجيح مي دهند كه به جاي اين كه در گوگل به دنبال محصول مورد نياز خود بگردند، اين كار را از طريق وب سايت آمازون انجام دهند. بيشتر شركت هاي و فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ دنيا در حال تغيير نگرش خريد مشتريان نسبت به طراحي وب سايت ها هستند. امروزه بيشتر فروشگاه هاي اينترنتي پيشرفته از فن آوري هاي چت بات ها و جستجو هاي صوتي و غيره استفاده مي كنند. طبق گفته Gartner، تمام شركت هاي بزرگ تجارت الكترونيك تا سال 2021 از محصولات صوتي و بصري استفاده خواهند كرد. علاوه بر اين، راه حل هاي هوش مصنوعي در طراحي وب سايت، شركت هاي تجارت الكترونيك را قادر مي سازد تا به راحتي خواسته هاي مصرف كنندگان را درك نمايند و محصولاتي را كه متناسب با نيازهاي مشتريان باشد را ارائه دهند. بنابر پيش بيني Futurologists اين روش ها تا سال 2020 به ميزان 30 درصد بر افزايش فروش وب سايت ها كمك خواهد كرد. در ادامه به بررسي مزاياي هوش مصنوعي در طراحي سايت مي پردازيم.

جستجو سريع تر در وب سايت

مشتريان هميشه دوست دارند كه اطلاعات مورد نياز خود را در وب سايت شما به سرعت و راحتي هر چه تمام تر پيدا كنند. استفاده از جستجو هاي صوتي در حال حاظر يكي از محبوب ترين روش هاي جستجو در مخصوصا ميان جوانان است. بايد ديد آيا Siri ،Cortana و ساير نرم افزار هاي جستجو صوتي مي توانند به عنواني دستيار در خريد هاي مجازي به مشتريان كمك كنند يا نه! در هر صورت استفاده از جستجو هاي صوتي بخش مهمي از طراحي و توسعه وب سايت هاي فروشگاهي خواهد بود.

تعامل بهتر با مشتريان

تعامل با مشتريان سايت 

امروزه چت بات ها روند برقراري ارتباط و تعامل با مشتريان را طبيعي تر كرده اند. با استفاده از هوش مصنوعي، آن ها به زودي ياد خواهند گرفت كه چگونه احساسات انسان را تشخيص دهند. در حقيقت، استفاده از اين گزينه تمام موانع ارتباطي را حذف مي كند و فرآيند خريد را آسان تر و راحت تر مي كند. با استفاده از هوش مصنوعي، تعامل از طريق چت بات ها شبيه مكالمه با يك مشاور واقعي هنگام خريد خواهد بود كه اطلاعاتي از قبيل ويژگي هاي آن، كيفيت و قيمت را به مشتريان ارائه مي دهد. پس بهتر است در هنگام طراحي سايت، مخصوصا براي فروشگاه هاي اينترنتي، چت بات را در نظر بگيريد.

ايجاد تجربه كاربري مناسب تر

با استفاده از راه حل هاي هوش مصنوعي شما مي توانيد طراحي وب سايت خود را بهتر با نيازهاي كاربران تطبيق دهيد. تكنولوژي يادگيري آني با درك وضعيت كنوني مشتري و سليقه آن ها تجربه كاربري مناسب تري را ايجاد خواهد كرد. بر اساس اطلاعات دريافت شده، اين تكنولوژي اجازه مي دهد تا به صورت پويا طراحي وب سايت ها را براي هر مشتري تغيير دهيم. علاوه بر اين، طيف وسيعي از امكانات وجود دارند:

  • نمايش نظرات درباره كالا ها
  • ارائه دادن قيمت ها در زمان مناسب
  • نمايش تبليغات شخصي
  • محتواي ويدئويي مناسب براي تحريك مشتريان فروشگاه

ايجاد تجربه شخصي در وب سايت براي مشتريان

شخصي سازي سايت 

با افزايش تعداد خريد آنلاين، تعامل كاربر با وب سايت با سطح كاملا جديدي روبرو مي شود. با استفاده از راه حل هاي هوش مصنوعي، تجربه فروشگاه آنلاين بيشتر و شخصي تر مي شود. هدف بسياري از وب سايت ها در حال حاظر فقط استفاده از ناوبري نيست و بلكه آن ها مي كوشند تا مشتري در يك محيط خريد و فروشگاه كاملي قرار بگيرد. از آنجا كه فرد مي تواند به راحتي آنچه را كه نياز دارد انتخاب كند، زماني كه او چيزي را مي خواهد همه چيز به گونه اي طراحي شده است كه گويي فروشگاه براي او شخصي سازي شده است.

بازاريابي موثرتر

طراحي وب سايت 

فن آوري يادگيري ماشين، به عنوان بخشي از هوش مصنوعي و تجزيه و تحليل داده هاي بزرگ، فرصت هاي عالي براي بازاريابان تجارت الكترونيك  ايجاد خواهد كرد. با استفاده از اين فن آوري ها پيش بيني هاي بازاريابي، بر اساس رفتار مشتري ممكن خواهد بود. مثلا:

  • چه نوع محصولاتي مشتريان را آزار مي دهد؟
  • فهميدن آستانه قيمت مناسب براي مشتري 
  • درك زماني كه مشتري احتمال تمايل بيشتري براي خريد محصول دارد.

به نظر شما آيا ايده هاي ديگري هم وجود دارند كه در اين جا گفته نشده اند؟ منتظر شنيدن نظرات شما هستم.

ترجمه از سايت stfalcon


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۶:۴۳ ] [ emami ]

واژه UX مخفف كلمه User Experience به معناي تجربه كاربري است و عناصر مختلفي در طراحي سايت مي توانند موجب بالا رفتن اين تجربه تاثيرگذار باشند. رسيدن به مطلوب ترين نتايج در تجربه كاربري UX تنها از راه تحقيق و تسلط ذر شناخت المان هاي تاثيرگذار گرافيكي، روانشناسي، طراحي UI و كاربري سايت، كاربران آن و همينطور آزمون خطا انجام پذير است و نياز به تخصص دارد اما كارا وب سايت با ترجمه اين مقاله سعي كرده تا با ذكر 5 نكته از پر اهميت ترين آنها به ساده ترين شكل ممكن كاربران را در طراحي سايت پربازده و مطابق با استانداردهاي توليد محتوا و سئو سايت كمك كند.

 

تاثير تجربه كاربري بر طراحي سايت

تاثير تجربه كاربري بر طراحي سايت

  • رعايت اصول هارموني در تجربه كاربري (UX) و طراحي سايت متعادل و همگن

سعي كنيد المان ها و قسمت هاي مختلف سايت با يكديگر همخوان باشند به اين معني كه اجزاء، رنگ ها، المان ها و تمامي قسمت ها و صفحات سايت طراحي تقريبا يكسان و يك پارچه داشته باشند و دچار نوسان و تغييرات عمده نشوند تا شخصيت سايتتان را در بالاترين كيفيت حفظ و منتقل نمايد و سعي شود تجربه كاربري UX متناسب با سن و سليقه مخاطبين سايت انتخاب گردد و هيجانات و عواطف آن طيف در طراحي سايت لحاظ شود.

پس دقت داشته باشيد كه شلوغي، يكدست نبودن سايت و عدم شناخت مخاطبين تنها باعث سردرگمي و دافعه كاربران سايت مي شود پس اين نكات را حتما در طراحي وب سايتتان رعايت كنيد

 

  • رسيدن به صفحات مختلف سايت حداكثر با سه كليك

آخرين و شايد يكي از مهمترين عوامل كاربر پسند نمودن وب سايت و ايجاد تجربه كاربري مناسب در سايت، طراحي سايت با رعايت استانداردهاي بازاريابي و اصولي مي باشد. قطعا معرفي خدمات و محصولات متنوع نياز به صفحات و دسته بندي هاي متعدد داشته و طراحان سايت مجبور خواهند بود دسته بندي هاي مختلفي انجام دهند تا تمامي محصولات و خدمات در سايت موجود باشد اما اين نكته بايد مطابق با استانداردها پيش رفته و طراحي سايت بايد هوشمندانه صورت پذيرد و از برچسب ها، منو ها، گرافيك صفحات، معرفي حرفه اي اجناس و مطالب مرتبط، دسته بندي هاي اصولي و ديگر امكانات طراحي سايت استفاده بهينه انجام شود.

طراح UX سايت مي بايست در نظر داشته باشد كه كاربران حداكثر با  و3 و حتي المقدور با 2 كليك بايد به مقصد خود برسند، در غير اين صورت سايت كاربران زيادي را از دست خواهد داد

 

  • تجربه كاربري طراحي سايت مي بايست استاندارد كاربري داشته باشد

استاندارد كاربري به معني آسان نمودن روندهايي كه كاربران مي بايست طي كنند تا به هدف خود برسند مي باشد، شايد اين هدف خريد از سايت باشد و يا ثبت نام و يا استفاده از محتواهايي كه در طراحي سايت قرار داده ايد تا كاربران از آنها به صورت رايگان ويا در ازاي مبلغي كوچك استفاده نمايند و يا هر فرآيند و هدف ديگري كه كاربر مي بايست آن را طي نمايد. يكي از موارد بارز نقض اين استاندارد وجود تبليغات هاي غير استاندارد همچون POP-UP ها كه هيچ سودي به غير از گيج كردن كاربران سايتتان و از بين بردن اعتبار سايت و زحماتتان نخواهند داشت. در ضمن اين به دليل اهميت اين نكته گوگل نيز اهميت بسيار زيادي به رعايت استاندارد كاربري قائل است و بهينه سازي استاندارد كاربري ميتواند در فرآيند سئو سايت و ارتقاء سايتتان در گوگل تاثير داشته باشد.

 

  • تجربه كاربري مناسب، عاملي براي انتقال اعتبار برند و فرآيند برندينگ

تجربه كاربري (يو ايكس) مي تواند پيام ها و احساسات مختلفي را در مخاطبين وب سايت ايجاد نمايد. تك تك ما از سايت هاي مختلفي كه بازديد مي كنيم انتظارات مختلفي داريم يكي از آنها را پر سرعت ميخواهيم و ديگري را ساده و يا حتي فاخر همراه با زيبايي هاي هنري و يا شايد تجملاتي و شيك، برآورده شدن اين انتظارات ما را تحت تاثير خود قرار خواهد داد و آن وب سايت را براي هميشه در ذهن و خاطر ما حك خواهد نمود احتمال بازگشت ما را به آن وب سايت بسيار بالا خواهد برد.

تجربه كاربري يكي از مهمترين عوامل در جهت ارتقاي اعتبار ، فروش بيشتر، سود آوري و در كل برندينگ است و به هيچ عنوان نبايد بي اهميت رها شود. پس سعي كنيد سايتي در خور كسب و كارتان داشته باشيد و طراحي سايت تان را مطابق با كاربري و نوع كسب و كارتان انتخاب نماييد.

 

  •  نقش محتواي تصويري در تجربه كاربري UX تاثيرگذار و كارآمد

عكس، ويدئو، انيميشن و ديگر محتواهاي گرافيكي نقش موثري در انتقال هدف ايفا مي نمايند، توليد محتواي گرافيكي استاندارد و با كيفيت اهميت ويژه اي بر كاربران دارند و مي توانند تاثير به سزايي در جذب مخاطبان بيشتر و نگهداري از مخاطبين فعلي داشته باشند. اين نكته جزو نكاتي است كه اكثر سايت ها به آن اهميت نمي دهند و شما مي توانيد با رعايت و توليد محتواي مناسب و با كيفيت متمايز عمل كنيد و نسبت به رقبا كاربران بيشتري را به سايت خود هدايت كنيد و سودتان را دوچندان كنيد.

منبع: سايت كارا وب سايت

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۴۹:۲۰ ] [ emami ]

طراحي وب سايت در ساري و بهينه سازي آن

طراحي وب در تعيين حضور آنلاين شما حياتي است. حتي ساده ترين اصول طراحي وب مي تواند اثرات گسترده اي در موفقيت شما در بازار داشته باشد. كسب و كارها ، ديگر مي توانند تنها با داشتن يك طراح وب سايت كه از HTML اساسي استفاده مي كند يك وب سايت تعاملي بسازند . شركتهايي كه طراحي وب سايت را در اولويت قرار داده اند با تكامل و طراحي وب سايت و بهينه سازي آن، به طور چشمگيري در كسب و كارشان تغيير ايجاد كرده اند .

طراحي سايت در ساري

طراحي سايت در ساري

طراحي سايت و سئو در ساري

الگوريتم هاي موتور جستجو ب در رتبه بندي يك سايت بيشتر براساس كيفيت محتواي آن است . طراحي وب نيز نقش مهمي در بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) بازي مي كند. صدها عامل وجود دارد كه نشان مي دهد چگونه طراحي وب مي تواند روي معيارهاي SEO شما تأثير بگذارد. اين عوامل مي توانند شامل: جزئيات طراحي، مانند چگونگي هماهنگي يك موضوع با زمان كاربر بر روي سايت باشند يا اينكه چگونه برنامه نويسي سايت بر توانايي يك موتور جستجو مي افزايد تا آن را به درستي رتبه بندي كند.

با توجه به اهميت طراحي وب سايت و سئو ، حتما بايد كار طراحي وب سايت به تيمي مجرب سپرده شود . شركت طراحي وب سايت وب افرا در مازندران و ساري در خدمت شماست تا در رسيدن به هدف شما را ياري سازد .

ارزش طراحي وب سايت

در مقياس فني كمتر، وب سايت شما به عنوان “چهره آنلاين” شركت شما در اينترنت عمل مي كند. اين كه آيا شما به دنبال طراحي سايت هايي هستيد كه منبع اوليه درآمد خود را از آن بدست آوريد و يا به دنبال كسب و كار مبتني بر تجارت الكترونيك مي گرديد، نحوه طراحي وب سايت مي تواند ترافيك سايت را افزايش دهد يا آن را از بين ببرد. به عنوان مثال، اگر شما يك وب سايت طراحي شده نداشته باشيد كه درست به بازديد كننده نگاه نكنيد، بسيار بعيد است كه آنها اعتماد كافي به كسب و كار شما براي خريد بدست آورند. طراحي سايت مناسب بازتاب كسب و كار در پشت آن است، و به منظور ايجاد اعتبار يك كسب و كار و يا بدست آوردن درآمد از وب سايت ، حتما بايد طراحي سايت درست انجام شود .

طراحي سايت در ساري

طراحي سايت در ساري

سرمايه گذاري در طراحي وب سايت براي رسيدن به هدف

حتي اگر قصد نداريد درامد خود را از طراحي وب سايت بدست آوريد و شايد شما فقط مي خواهيد يك سايت شخصي و وبلاگ يا يك پلت فرم آنلاين براي نشان دادن رزومه خود داشته باشيد، شما هنوز هم بايد به طراحي سايت توجه داشته باشيد. هر هدفي كه مي خواهيد با وبسايت خود به دست آوريد، مي توان آن را با سرمايه گذاري در طراحي وب سايت برتر به دست آورد.

نمونه كارهاي شركت طراحي وب افرا

نمونه كارهاي شركت طراحي سايت وب افرا را مشاهده كنيد تا مثال هاي بيشتري از چگونگي پياده سازي و طراحي سايت توسط ما را ببينيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۸:۱۷ ] [ emami ]

فروشگاه تلگرامي !!!

تلگرام … ديگر كسي در ايران وجود ندارد كه اين مسنجر محبوب را نشناسد و يا حداقل براي يك بار هم كه شده نام آن را نشنيده باشد. وجود ۴۰۰۰۰۰۰۰ كاربر ايراني در اين شبكه اجتماعي قدرتمند آنرا به يك ابزار قوي نه تنها در زمينه ارتباطات بلكه در زمينه تجارت نيز تبديل كرده حال شما فرض كنيد با ورود به اين دنيا مي توانيد با حداقل نيمي از مردم ايران با سليقه ها و فرهنگ ها و تقاضاهاي مختلف ارتباط برقرار كنيد.

پس….. فروشگاه تلگرامي مطمئنا راهكاري قوي در زمينه گسترش تجارت در دنياي بي انتهاي مجازي خواهد بود.

و اما فروشگاه تلگرامي طراحي شده توسط شركت رايانه پويان چه امكاناتي براي شما خواننده محترم خواهد داشت و مراحل كار كدامند؟!!!

1 . طراحي سايت حرفه اي به عنوان سرور فروشگاه
2.طراحي فروشگاه تلگرامي
3.ادغام فروشگاه تلگرامي و سايت با يكديگر

فروشگاه تلگرامي چيست چه مزيت هايي در زمينه فروش آنلاين محصولات در تلگرام دارد؟

  • طراحي سايت فروشگاهي به عنوان پشتيبان فروشگاه تلگرامي
  • ثبت دامنه به صورت ssl و تامين امنيت سيستم
  • اتصال مستقيم و بدون واسطه سرور سايت به فروشگاه تلگرامي
  • فروش از طريق سايت و تلگرام به صورت مجزا
  • پشتيباني از خريد محصولات دانلودي و فيزيكي
  • نمايش جديدترين محصولات
  • نمايش دسته بندي محصولات
  • نمايش زير دسته هاي محصولات
  • نمايش محصولات
  • جستجو محصولات
  • تنظيمات جستجو در عنوان يا توضيحات
  • افزودن محصول به سبد خريد
  • افزودن محصولات متغير به سبد خريد
  • نمايش قيمت حراج (قيمت با تخفيف)
  • سبد خريد محصولات
  • پشتيباني از مديريت موجودي محصولات
  • ذخيره اطلاعات آدرس مشتري براي مراجعات بعدي
  • نمايش لينك خريد آسان جهت استفاده در كانال تلگرام يا اينستاگرام
  • پيگيري سفارشات
  • صفحه ارتباط با ما
  • پنل تنظيمات ربات
  • تنظيمات نمايش
  • تنظيمات سايز تصاوير
  • تنظيمات نحوه نمايش لينك ها و دكمه ها
  • ويرايش پيام هاي ارسالي به كاربران
  • ارسال مستقيم محصولات به كانال ، گروه ها و كاربران از طريق تلگرام
  • ارسال مستقيم پيام به كانال ، گروه ها و كاربران از طريق تلگرام
  • افزودن اموجي (Emoji) يا صورتك ها به متن پيامهاي ارسالي
  • كليه مراحل سفارش تا قبل از پرداخت برروي تلگرام انجام مي شود
  • فعال و غيرفعال كردن مراحل ثبت اطلاعات مشتري
  • افزودن ليست دستورات براي منو ربات تلگرام
  • افزودن تنظيمات تعداد سفارش
  • امكان ثبت يادداشت براي سفارش توسط مشتري

منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۱۳:۰۶ ] [ emami ]

سايت تبليغاتي گوگل پارس http://googlepars.com/

به عنوان يك طراح وب سايت، ضروري است كه هنگام طراحي سايت بين كسب و كار و هنر يك تعادلي ايجاد نماييد. هنگام ايجاد وب سايت توجه به نظرات مشتريان اهميت بالايي دارد و ارتباط آن تيم بايد مناسب باشد. اغلب طراحان حرفه اي زمان انجام يك پروژه را مي دانند و به همينجهت وب سايت هاي مشتريان را به موقع تحويل مي دهند. براي تبديل شدن به يك طراح وب حرفه اي نياز به مهارت هايي داريد كه ممكن است از افراد مختلفي به دست بيايد. اين ها همان مهارت هايي است كه به شما اجازه مي دهد تا بالاتر از بقيه بمانيد تا يكي از موفق ترين طراحان وب شناخته شويد!

ويژگي طراحان وب سايت  

طراحي وب سايت با توجه به سئو

به گفته متخصصان سئو زمان بارگذاري سايت اهميت بالايي در سئو سايت دارد. همچنين نحوه كدنويسي وب سايت و نحوه قرار دادن متا تگ ها و توضيحات از ديگر عوامل تاثير گذار در سئو و بهينه سازي وب سايت ها مي باشد. به همين جهت توجه به گزينه هاي مختلف طراحي وب سايت مانند انيميشن ها، حركات و يا حتي مقدار رنگ ها يا عناصر اهميت بالايي دارد. در نتيجه بهتر است هنگام طراحي وب سايت از عناصر طراحي مناسب استفاده نماييد.

اطلاع از اصول اصلي

اين يكي از اولين اصولي است كه هر طراح وب سايت حرفه اي بايد از آن ها اطلاع داشته باشد و در برنامه هاي كاري خود استفاده نمايد. اغلب اصول طراحي وب سايت ذاتي نيستند، به اين معني كه هميشه بايد در حال ياد گرفتن آن ها باشيد و اطلاعات بيشتري كسب كنيد.

ساخت محتوا مناسب و مرتبط

تلاش كنيد در وب سايت خود اطلاعات غلط، لينك هاي نامناسب، صفحات خالي و محتوايي كه هيچ ارتباطي با ساير قسمت ها ندارد، قرار ندهيد. همچنين بايد اين نكته را بدانيد كه استفاده از محتوا تكراري تاثير منفي روي سئو سايت شما خواهد داشت.

هر روز نكات جديد ياد بگيريد

بهترين طراحان وب سايت، متخصصان سئو، هكر ها، بازارياب ها هر روز در حال يادگيري مطالب جديد هستند. آن ها هر روز روش هاي مختلفي را بررسي مي كنند تا ببينند كدام يك برايشان موثر است و كداميك نيست.

پيدا كردن راه حل ها

هميشه طراحان و مديران پروژه هاي مختلف با مشكلاتي رو به رو مي شوند. اما طراحان حرفه اي هميشه به دنبال يافتن راه حل اصلي هستند نه جايگزين كردن آن. اگر شما يك طراح وب هستيد، بايد هميشه به دنبال راه حلي براي مشكلات خود باشيد.

به طور منظم با مشتريان ارتباط داشته باشيد

برنامه اي براي برگزاري جلسات هفتگي با مشترياني كه پروژه فعالي نزد شما دارند، داشته باشيد. اين به شما كمك مي كند تا بازخورد مناسب را از مشتريان دريافت كنيد و مهم تر از همه اين كه مسير درست پروژه را مشخص كنيد.

تمرين مهارت هاي ارتباطي

همه طراحان وب بزرگ مي توانند با تيم خود ارتباط برقرار كنند و افكار و ايده هاي خود را بيان كنند يا تغييراتي در حوزه يك پروژه يا كار خاص ايجاد نمايند. وب سايت ها پروژه هاي بزرگي هستند و يك طراح حرفه اي بايد بتواند ديدگاه خود را بيان كند تا ديگران بتوانند آن را اجرا كنند. 

شناختن بازار

هنگامي كه شما كاملا از بازار كار خود اطلاعات داشته باشيد، مي توانيد يك طرح طراحي كنيد كه كاملا مناسب مخاطبان هدف باشد. يكي از موانعي كه مانع پروسه طراحي مي شود، عدم شناخت كافي از صنعتي است كه طراح روي آن كار مي كند.

تفكري خلاقانه داشته باشيد

رويكرد هر پروژه بايد با ذهنيتي خلاقانه و تفكر انتقادي از نظر UI و طراحي گرافيك باشد. هميشه سعي كنيد ايده هاي خود را به جلو ببريد و به دنبال كشف مرزهاي جديد باشيد.

شرح و داستان پروژه

هر پروژه اي را كه شما انتخاب مي كنيد بايد شامل يك شرح و داستان به صورت بصري يا شفاهي باشد. اگر شما يك وب سايت براي يك مركز تهيه غذاي آنلاين طراحي نموده ايد، بايد وب سايت شما پيام مناسب را براي مشتريان در بر داشته باشد. وب سايت ها يك رسانه ارتباطي هستند، بنابراين مشتريان مي خواهند بدانند وب سايت شما چه پيامي را به آن ها انتقال مي دهد.

هماهنگي و شخصيت كاري

به دنبال طراحي باشيد كه براي كار خود تعهد و شور و شوق را داشته باشد و بتوانيد به راحتي با او صحبت نماييد. شما براي مدت طولاني با اين شخص كار مي كنيد، بنابراين بايد با هم هماهنگ باشيد.

مشاركت و ايده پردازي

از همكاران خود بپرسيد آيا همه چيز به همان خوبي كه در ذهن شما هست پيش رفته است يا نه! تكرار كردن ايده هاي يكديگر در طول فرايند طراحي باعث مي شود طراحي وب سايت بهبود پيدا كند و به هدف نهايي نزديك تر شويد.

فعال باشيد

شما به مشكلي برخورد كرده ايد يا نمي توانيد طرحي را درست كنيد؟ نگران باشيد، حتي حرفه اي ترين طراحان وب سايت هم هر روزه با اين مدل مشكلات مواجه مي شوند. همه اين موضوع را درك مي كنند كه شما بهترين تلاش خود را انجام خواهيد داد.

اطلاع از طراحي سايت واكنش گرا

طراحي واكنش گرا سايت شامل استفاده از گريد هاي مناسب، تصاوير قابل انعطاف و استفاده از مديا كوئري ها مي باشد كه درصورت نداشتن اطلاعات كافي از آن ها وب سايت شما با مشكلاتي در دستگاه هاي مختلف مواجه خواهد شد.

به جزئيات توجه كنيد

در بيشتر مواقع توجه مردم به نكات گرافيكي در پروژه ها باور نكردني است. توانايي ديدن جزئيات كوچك و بزرگ براي يك طراح حرفه اي ضروري است. 

به نظر شما يك طراح وب سايت حرفه اي چه ويژگي هاي ديگري را بايد داشته باشد؟ منتظر اطلاع از نظرات و پيشنهادات شما هستيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۲:۳۳ ] [ emami ]

كسب و كار هاي كوچك و فروشگاه اينترنتي

كسب و كار هاي كوچك بهتر است براي افزايش فروش محصولات خود گزينه هاي تجارت الكترونيك مناسبي انتخاب كنند. يكي از مهم ترين آن ها جذب و حفظ مشتريان فروشگاه است. فروشگاه اينترنتي در واقع فرآيند خريد و فروش محصولات است كه از طريق اينترنت انجام مي پذيرد. امروزه مردم از خريد و فروش آنلاين دليل سرعت بالا و آسان بودن استفاده از آن استقبال خوبي كرده اند. 

استفاده از فروشگاه هاي اينترنتي مي تواند به كسب و كار شما براي رسيدن به بازار هاي جديد كمك كند و افزايش فروش محصولات شما را در پي داشته باشد. اما بسته هاي نرم افزاري فروشگاه هاي اينترنتي گسترده هستند و طيف وسيعي از قيمت ها را در بر ميگيرند. براي اين منظور مطمئن شويد كه درك درستي از نياز هاي كسب و كار خود داريد و ساير فروشگاه هاي اينترنتي را بررسي كنيد.

شايد مهم ترين نكته اي كه بعد از طراحي فروشگاه اينترنتي بايد بررسي نمود، سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي است و نياز به تخصص و تجربه كافي در اين زمينه دارد. هر چقدر هم كه وب سايت شما زيبا و كاربرپسند باشد، در صورتي كه بازديد كننده اي نداشته باشيد دچار مشكل خواهيد شد. به همين خاطر استفاده از نيرو هاي متخصص براي بهبود وضعيت سايت فروشگاهي شما از جمله ملزومات مي باشد.

فروشگاه اينترنتي  

برنامه ريزي براي فروشگاه اينترنتي

استفاده از يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي گام مناسبي براي رشد كسب و كار شما است اما شما بايد براي كسب موفقيت به تكنولوژي روز دنيا و كسب و كار خودتان توجه داشته باشيد. پرسش هاي زير مي تواند به شما كمك كند:

  • آيا استفاده از يك فروشگاه اينترنتي براي كسب و كار من مناسب است؟ اگر هست، چرا؟
  • رقيبان من چه كساني هستند و آن ها چه زماني شروع به كار كرده اند؟
  • آيا مي توانم اين سيستم كسب و كار آنلاين خود را به صورت اينترنتي هم پردازش كنم؟
  • وب سايت من چه كاري بايد انجام دهد؟ آيا نياز به دسته بندي ها و زير دسته هاي مختلفي دارد؟
  • آيا به سبد خريد نياز دارم؟
  • براي يك فروشگاه آنلاين چه دانش و اطلاعاتي مورد نياز من است؟
  • چگونه ترافيك ورودي به فروشگاه اينترنتي را افزايش دهم؟

كتاب آموزش فروش و طراحي فروشگاه اينترنتي

هر چند بحث طراحي فروشگاه اينترنتي از نظر ساختار برنامه نويسي و پلن هاي مختلف كسب و كار بسيار گسترده است اما در اين قسمت يك كتاب الكترونيكي قرار داده ايم. اين كتاب به شما در طراحي فروشگاه اينترنتي و روش هاي فروش محصولات كمك مي كند. با مطالعه اين كتاب ديد بهتري نسبت به فروشگاه هاي اينترنتي و روش هاي مختلف فروش به دست مي آوريد.

دانلود كتاب: medi_booklet_e-commerce_accessible_e_final.pdf [395.17 KB] 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۴۲:۰۶ ] [ emami ]

اگر بخواهيم يك تعريف كلي براي طراحي سايت در نظر بگيريم مي توان گفت كه طراحي وب سايت به مجموعه اي از فعاليت ها و مهارت هايي گفته مي شود كه يك فرد براي ايجاد يك سايت و پشتيباني و نگهداري از آن انجام مي دهد. در واقع طراحي وب فرايند ايجاد وب سايت است. اين شامل چندين جنبه مختلف، از جمله طرح بندي صفحه وب، توليد محتوا و طراحي گرافيك مي باشد. در حالي كه اصطلاح طراحي وب و توسعه وب اغلب با هم استفاده مي شود ولي به طور اخص ، طراحي وب به طور فني زير مجموعه اي از رده هاي گسترده تر از توسعه وب مي باشد.

با توجه به رشد روز افزون استفاده از اينترنت و فضاي مجازي يكي از بهترين روش هاي بالابردن بازدهي فروش استفاده  از يك سايت قدرتمند و به روز و طراحي شده با استفاده از جديدترين متدها و زبان هاي برنامه نويسي مي باشد. هم چنين پس از ساخت و طراحي وب سايت ، طراحي اپليكيشن نيز به توسعه و بازدهي كار و محصول شما كمك مي كند.

وب سايت ها با استفاده از زبان نشانه گذاري به نام HTML ايجاد مي شوند. طراحان وب، صفحات وب را با استفاده از تگ هاي HTML ايجاد مي كنند كه محتوا و ابرداده هاي هر صفحه را تعريف مي كنند. طرح بندي و ظاهر عناصر در يك صفحه وب به طور معمول با استفاده از CSS و يا صفحات سبك آبشار تعريف مي شود.بنابراين، بيشتر وبسايتها شامل تركيبي از HTML و CSS است كه نحوه تعيين هر صفحه در مرورگر را مشخص مي كند.

در حالي كه HTML و CSS براي طراحي ظاهر و احساس يك وب سايت استفاده مي شوند، تصاوير بايد جداگانه ايجاد شوند. بنابراين طراحي گرافيكي ممكن است باطراحي وب همپوشاني داشته باشد، زيرا طراحان گرافيك اغلب تصاوير را براي استفاده در وب ايجاد مي كنند. برخي از برنامه هاي گرافيكي مانند Adobe Photoshop حتي شامل گزينه “Save for Web …” مي شوند كه راه آسان براي صادر كردن تصاوير در فرمت بهينه سازي شده براي انتشار در وب را مي دهند.

همچنين شما مي توانيد با در اختيار داشتن يك سايت خوب و مناسب و كارا فعاليت شركت خود را به ديگران معرفي كنيد و از اين طريق مشتريان را با محصولاتي كه ارائه مي دهيد آشنا سازيد. به اين ترتيب در اختيار داشتن يك سايت مناسب مي تواند براي شما بسيار سودمند باشد و شما را به سمت به سمت رشد و ترقي و رسيدن به اهدافتان هدايت سازد.

طراحي سايت

طراحي سايت

يك وب سايت خوب و استاندارد وب سايتي مي باشد كه داراي ويژگي هايي باشد كه به برخي از آن ها اشاره مي كنيم :

  • دارا بودن يك رابط كاربري مناسب و خوب
  • طراحي گرافيكي زيبا و حرفه اي
  • به كار بردن كد هاي استاندارد
  • استفاده از نوشته هاي اورجينال و قابل فهم و…

اگر اين تصميم را داشته باشيم كه يك سايت با ويژگي هايي كه ذكر شد را طراحي و ايجاد كنيم نيازمند يك تيم قوي و ماهر و البته با تجربه در اين زمينه خواهيم بود. البته اين نكته نيز قابل توجه مي باشد كه اگر بخواهيم يك وب سايت خوب و حرفه اي داشته باشيم نيازمند اين مي باشيم كه اين سايت داراي يك پشتيباني قوي باشد و مطابق با آخرين تغييرات به روز رساني شود.

چرا طراحي سايت با وب افرا ؟

گروه طراحي وب افرا يكي از شركت هاي بسيار معتبر و داراي يك كادر بسيار ماهر و حرفه اي در زمينه ي طراحي سايت مي باشد. اين شركت تا كنون توانسته است تا با طراحي انواع وب سايت ها از قبيل وب سايت شركتي،وب سايت وكلا، ,وب سايت ورزشي ، طراحي سايت و اپيليكيشن فروشگاهي و… رزومه ي بسيار خوبي براي خود فراهم كند و از طريق ارائه ي اين رزومه اعتماد مشتريان را به سوي خود جلب كند.

همچنين اين شركت داراي كادر حرفه اي براي ارائه ي جديد ترين و زيبا ترين قالب طراحي سايت و استفاده از انواع زبان هاي برنامه نويسي مي باشد. حتي از ويژگي هاي بسيار قابل توجه تيم طراحي گروه طراحي و بهينه سازي وب افرا اين مي باشد كه توانايي اين را دارد تا براي شما قالب هاي اختصاصي طراحي كرده و شما مي توانيد اين اطمينان را داشته باشيد كه اين قالب فقط مختص به شما مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۸:۰۲ ] [ emami ]

در اين قسمت يك راهنماي جامع براي سئو فروشگاه اينترنتي ايجاد نموده ايم. در اين قسمت همه نكات كليدي سئو، از كلمات كليدي گرفته تا نحوه صحيح لينك سازي توضيح داده خواهد شد. پس اگر به دنبال دريافت ترافيك بيشتر و هدفمندتر از گوگل هستيد اين مطلب را از دست ندهيد.

جستجو كلمات كليدي

اگر مي خواهيد كمپين سئو شما نتيجه خوبي داشته باشد، بايد روي كليد واژه هاي سايت خود تمركز داشته باشيد. اما دليل آن چيست؟

شما هر كاري كه بخواهيد در زمينه سئو فروشگاه اينترنتي خود انجام دهيد، مرتبط با كلمات كليدي خواهد بود و به آن وابستگي دارد و بدون آن شما نمي توانيد صفحات مختلف فروشگاه خود را بهينه سازي كنيد. شايد باور كردنش كمي سخت باشد اما كلمات كليدي شما روي تكنيك هاي مختلف سئو كه در فروشگاه خود استفاده مي كنيد تاثيرگذار خواهد بود. براي مثال معماري سايت شما و URL ها بايد كلمات كليدي را در نظر بگيرند. اما چگونه كلمات اصلي سايت فروشگاهي خود را پيدا كنيم؟

چگونه كلمات كليدي صفحات مختلف فروشگاه اينترنتي را انتخاب كنيم؟

اين كلمات كليدي هستند كه مردم در موتور هاي جستجو وارد مي كنند و انتظار دارند كه به محتواي مفيد و مورد نظر خود دست پيدا كنند. اگر اين كلمات كليدي حول محصولات و خدمات شركت شما انتخاب شوند، مناسب خواهند بود. 

براي مثال وب سايت آمازون كه در حقيقت يكي از رقباي شما به حساب مي آيد را در نظر بگيريد. با استفاده از اين وب سايت مي توانيد نحوه درست انتخاب كلمات كليدي را ياد بگيريد. پس ابتدا به آمازون برويد و يكي از محصولاتي كه شما هم قصد فروش آن را از طريق فروشگاه اينترنتي خود داريد جستجو نماييد. 

فروشگاه اينترنتي آمازون 

همانطور كه مشاهده مي كنيد فروشگاه آمازون كلمات كليدي را پيشنهاد مي كند كه هدفمند و مرتبط با كلمه كليدي وارد شده باشد.

بعد از اين كه شما توانستيد يك ليست از كلمات كليدي مور نظر خود تهيه نماييد مي توانيد با استفاده از موارد زير كلمات كليدي براي صفحات مختلف را انتخاب نماييد:

ميزان جستجو

تقريبا مي توان گفت اين موضوع مهم ترين معيار براي ارزيابي عبارات جستجو شده مي باشد. اگر هيچ كسي براي اين عبارت جستجويي انجام نمي دهد، ديگر رقابت بر سر آن در صفحات اول معنايي ندارد. در برخي از صنايع، 100 جستجو در هر ماه تعداد زيادي است. در برخي ديگر، 10،000 جستجو در ماه هيچ چيز نيست. به همين خاطر بهتر است هنگامي كه در حال انتخاب كلمات كليدي فروشگاه اينترنتي خود هستيد به اين نكته توجه كنيد كه ميزان جستجو كلمات بايد به چه صورتي باشد. براي درك بهتر اين موضوع مي توانيد از ابزار هاي سئو مانند semrush استفاده نماييد.

كلمه كليدي متناسب با محصول

اگر شما بتوانيد كليد واژه اي را انتخاب كنيد كه جستجو هاي زيادي در موتور هاي جستجو دارد، آيا مي توانيد خود را برنده رقابت بدانيد؟

در واقع، پاسخ منفي است. 

به اين دليل كه كلمه كليدي ممكن است با آنچه كه سايت شما به فروش مي رسد مناسب نباشد. اگر كلمات كليدي انتخاب شده مناسب نباشند شما بعدا كار سختي براي تغيير آن ها داريد. بنابراين قبل از آن كه به مراحل بعدي برويد، در همين قسمت كلمات اصلي وب سايت خود را بررسي كنيد.

هدف تجاري

قرار گرفتن فروشگاه اينترنتي شما در رتبه اول براي كلمات كليدي با ميزان جستجو بالا عالي است. پس قبل از اين كه درباره يك كلمه كليدي تصميم گيري كنيد بهتر است كه فكر كنيد كه آيا كساني كه از فروشگاه اينترنتي شما خريد مي كنند، خريداران واقعي هستند يا خير؟ 

خوشبختانه امروزه ابزار هاي سئو امكاناتي را ارائه داده اند كه مي توانيد از آن ها براي اين موضوع كمك بگيريد.

رقابت

شما بايد ليستي از كلمات كليدي براي فروشگاه اينترنتي خود انتخاب نماييد كه احتمال زيادي براي افزايش مشتريان فروشگاه اينترنتي شما خواهند داشت. در صفحات اول گوگل كلمات كليدي مورد نظر خود را ارزيابي كنيد و ببنيد آيا وب سايت هايي كه براي اين كلمه كليدي رتبه بندي شده اند، سئو و بهينه سازي شده اند يا خير.

معماري سايت

معماري سايت و اينكه چگونه صفحات سايت شما سازماندهي و مرتب شده اند، يكي از مهم ترين قسمت هاي سئو و بهينه سازي براي هر وب سايتي خواهد بود. اما اين موضوع براي فروشگاه هاي اينترنتي دو برابر اهميت دارد. به دليل اين كه فروشگاه اينترنتي شما داراي تعداد صفحات بسيار زيادي خواهد بود. به عنوان مثال، BestBuy.com داراي بيش از 6 ميليون صفحه است.

سئو فروشگاه اينترنتي 

به دليل وجود همين صفحات، سئو و بهينه سازي سايت شما بايد به گونه اي باشد كه كاربران هنگام جستجو بايد به بهترين نتايج دست پيدا كنند.

دو قانون طلايي سئو:

قانون طلايي شماره 1:
همه چيز ها را ساده و مقياس پذير نگه داريد. 

قانون طلايي شماره 2:
تمام صفحات وب سايت فروشگاهي شما نبايد با صفحه اصلي بيشتر از سه كليك فاصله داشته باشند.

مثالي از نحوه تنظيم سايت معماري فروشگاه اينترنتي 

در اينجا يك نمونه از معماري سايت قرار دارد كه دو قانون طلايي را نقض مي كند:

سئو 

مشكل اين تصوير چيست؟

اول، ساده نيست. درك منطقي كه در اين معماري به كار رفته است دشوار است.

دوم، مقياس پذير نيست. هر بار كه مي خواهيد يك دسته جديد اضافه كنيد، بايد يك لايه جديد ايجاد كنيد و دسته هاي موجود و زير شاخه هاي موجود را دوباره مرتب كنيد.

اما مهم تر از همه از نظر سئو، اين روش بسيار عميق است. در اغلب فروشگاه هاي اينترنتي تنها لينك هاي اصلي و مهم در صفحه اصلي قرار مي گيرند و زماني كه شما داراي يك معماري "عميق" هستيد، دچار مشكل خواهيد شد.

معماري فروشگاه اينترنتي 

سئو داخلي

اكنون كه شما معماري سايت خود را تنظيم كرده ايد، زمان بهينه سازي صفحات دسته بندي و محصولات است. براي اكثر سايت هاي فروشگاهي اين دو نوع صفحات سهم زيادي از ترافيك و فروش را بر عهده دارند. به عنوان مثال كسي كه براي "كفش ورزشي نايك جديد" جستجو مي كند بسيار نزديك تر از كسي است كه عبارت "خريد كفش آنلاين" را جستجو مي نمايد. 

اين جا برخي كلمات مهمي كه در هنگام جستجو فروشگاه هاي اينترنتي توسط مردم وارد مي شوند را آورده ايم:

  • ارزان
  • اندازه
  • بررسي
  • بهترين
  • آنلاين
  • حمل رايگان

در زير برخي كلماتي كه در فروشگاه هاي اينترنتي بيشترين كليك را داشته اند، آورده ايم:

  • تخفيف
  • ضمانت
  • پايين ترين قيمت
  • حمل رايگان كالا
  • حمل يك روزه
  • فروش

در اين جا سه سه نكته اساسي براي سئو داخلي فروشگاه هاي اينترنتي وجود دارد كه در زير آورده ايم:

  • توصيف محصول را در هزار كلمه يا بيشتر بنويسيد.
  • چگالي كلمه كليدي را رعايت نموده و آن را چندين بار وارد كنيد (سه الي پنج بار)
  • از كلمات كليدي مرتبط با كليد واژه اصلي استفاده نماييد.

تكنيك هاي سئو

تكنيك هاي سئو يكي از مواردي است كه براي همه سايت ها اهميت دارد. اما اهميت آن براي سايت هاي فروشگاهي دو برابر خواهد بود. دليل اين موضوع هم تعداد زياد صفحات فروشگاه هاي اينترنتي است. حتي يك سايت كوچك فروشگاهي هم مي تواند بيشتر از 5000 صفحه داشته باشد. تمام اين صفحات احتمالا مسائل مربوط به سئو را افزايش مي دهند. به بيشتر صفحات فروشگاه هاي اينترنتي لينك هاي زيادي اشاره نمي كنند. به همين جهت استفاده از تكنيك هاي سئو تنها راهي است كه شما بتوانيد در صفحات محصولات خود از رقباي خود پيشي بگيريد.

ابزار هاي زيادي هستند كه شما مي توانيد با استفاده از آن ها تكنيك هاي مختلف سئو را پياده سازي كنيد. در زير تعدادي از آن ها را نام برده ايم:

  • SEMRush
  • DeepCrawl
  • ScreamingFrog
  • Site Condor
  • Ahrefs

بازاريابي محتوا براي فروشگاه هاي اينترنتي

مانند هر وبسايت ديگري ، فروشگاه هاي اينترنتي هم مي توانند بخش عظيمي از مشتريان و فروش خود را از طريق بازاريابي محتوا كسب كنند. به عنوان مثال، Sonoma.com يك سايت فروشگاهي لوازم آشپزخانه محبوب است كه داراي يك وبلاگ برجسته مي باشد كه دستور العمل ها، راهنمايي هاي پخت و پز، مصاحبه با سرآشپزان، و غيره را در آن توضيح مي دهد.

سئو 

با يك خروجي منظم از محتوا هاي با كيفيت صفحه اصلي اين وبلاگ به قدرت 66 دست يافته است.

لينك سازي براي فروشگاه اينترنتي

هنگامي كه شما محتوا هاي مناسب را در وبلاگ فروشگاه اينترنتي خود منتشر مي كنيد، استراتژي هاي لينك سازي در اختيار شما قرار مي گيرند. ايجاد لينك براي صفحات مختلف وب سايت شما مي تواند باعث بهبود نتايج سايت شما در موتور هاي جستجو شود. اما اين لينك ها به عنوان لينك هايي كه به طور مستقيم به صفحات محصول و دسته هاي شما اشاره دارند، قدرتمند نيستند. 

ممكن است تعجب كنيد:

"چرا كسي به يك صفحه محصول لينك مي كند؟"

اين همان سوالي است كه خواننده Backlinko كريس لورسن را شگفت زده كرد. او يك مشتري فروشگاه اينترنتي داشت كه در حال لينك سازي بود. سپس كريس تصميم گرفت تا روش Moving Man را امتحان كند.(روش Moving Man يك روش براي ايجاد لينك هاي با كيفيت از سايت هاي مرتبط در زمينه يا صنعت شما است. اين يك اصطلاح است كه توسط متخصص سئو Brian Dean در Backlinko، ساخته شده است.)

پس از اجراي اين استراتژي، تعداد لينك هايي كه به وب سايت مشتري خود مراجعه مي كنند به شدت افزايش يافت:

سئو فروشگاه

نتيجه گيري

همانطور كه مشاهده شد در فرآيند سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي ساختار برنامه نويسي و معماري سايت اهميت بالايي دارد. انتخاب كلمات كليدي و نحوه لينك سازي هم از جمله عوامل مهمي است كه مي تواند سبب بهبود نتايج فروشگاه اينترنتي شما در نتايج موتور هاي جستجو گردد. همچنين استفاده از ابزار هاي حرفه اي سئو مي تواند به شما براي دريافت گزارش ها و آناليز وب سايت كمك نمايد. بر همين اساس شما مي توانيد استراتژي هاي تاثير گذاري را پياده سازي كنيد و از روال كار ها و نتايج باخبر شويد. استفاده از تكنيك هاي كلاه سفيد در سئو نيز مي تواند براي برداشتن گام هاي سريع تر به شما كمك نمايد.

برگرفته از سايت backlinko


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۴۵:۵۳ ] [ emami ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی